Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Wyposażenie Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Izbicy Kujawskiej

Przedmiot:

Wyposażenie Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Izbicy Kujawskiej

Data zamieszczenia: 2019-05-24
Zamawiający: Gmina Izbica Kujawska - Urząd Gminy Izbica Kujawska
ul. Marszałka Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska
powiat: włocławski
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Izbica Kujawska
Kwota: 196,431 PLN
Treść: CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zakup i dostawa sceny mobilnej dla Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Izbicy Kujawskiej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 180000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: ALSPAW Sp. z o.o.
Email wykonawcy: kinga@alspaw.com.pl
Adres pocztowy: ul. Batorego 29
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 196431.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 196431.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 252150.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia dla Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Izbicy Kujawskiej
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Po otwarciu ofert, podczas czynności ich badania zamawiający powziął informacje o dokonaniu nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający przygotowując OPZ (opis przedmiotu zamówienia) będący podstawowym dokumentem opisującym przedmiot niniejszego zamówienia określił szczegółowe parametry, jakie muszą spełniać urządzenia, wchodzące w zakres niniejszego zamówienia. Wymagania podane w SIWZ dot. ,, Pianina elektronicznego" zostały opisane błędnie i niejednoznacznie co skutkowało zaoferowaniem przez Wykonawców różnych instrumentów które cechowały się inną budową , charakterystyką i ceną. Mając na względzie sporządzenie OPZ w sposób uniemożliwiający porównanie ofert z zachowaniem zasad określonych przepisami ustawy Pzp, konieczne było podjęcie czynności polegającej na unieważnieniu postępowania dot. II części. Niewyeliminowanie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania dot. II części. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SIWZ stanowiłoby poważne naruszenie przepisów ustawy i na tym etapie nie jest możliwe poprawienie, czy też zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań zamawiającego co wyraźnie podkreśla się w orzecznictwie oraz doktrynie prawa zamówień publicznych. Zaistniałe przesłanki zobowiązują zamawiającego do unieważnienia przedmiotowego postępowania dot. II części o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.).

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

CPV: 44210000-5

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.