Przedmiot: |
Wyposażenie Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Izbicy Kujawskiej |
Data zamieszczenia: | 2019-05-24 |
Zamawiający: |
Gmina Izbica Kujawska - Urząd Gminy Izbica Kujawska ul. Marszałka Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska powiat: włocławski |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Izbica Kujawska |
Kwota: | 196,431 PLN |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa sceny mobilnej dla Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Izbicy Kujawskiej. IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 180000.00 Waluta pln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 5 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: ALSPAW Sp. z o.o. Email wykonawcy: kinga@alspaw.com.pl Adres pocztowy: ul. Batorego 29 Kod pocztowy: 63-400 Miejscowość: Ostrów Wielkopolski Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 196431.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 196431.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 252150.00 Waluta: pln IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia dla Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Izbicy Kujawskiej Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Po otwarciu ofert, podczas czynności ich badania zamawiający powziął informacje o dokonaniu nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający przygotowując OPZ (opis przedmiotu zamówienia) będący podstawowym dokumentem opisującym przedmiot niniejszego zamówienia określił szczegółowe parametry, jakie muszą spełniać urządzenia, wchodzące w zakres niniejszego zamówienia. Wymagania podane w SIWZ dot. ,, Pianina elektronicznego" zostały opisane błędnie i niejednoznacznie co skutkowało zaoferowaniem przez Wykonawców różnych instrumentów które cechowały się inną budową , charakterystyką i ceną. Mając na względzie sporządzenie OPZ w sposób uniemożliwiający porównanie ofert z zachowaniem zasad określonych przepisami ustawy Pzp, konieczne było podjęcie czynności polegającej na unieważnieniu postępowania dot. II części. Niewyeliminowanie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania dot. II części. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SIWZ stanowiłoby poważne naruszenie przepisów ustawy i na tym etapie nie jest możliwe poprawienie, czy też zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań zamawiającego co wyraźnie podkreśla się w orzecznictwie oraz doktrynie prawa zamówień publicznych. Zaistniałe przesłanki zobowiązują zamawiającego do unieważnienia przedmiotowego postępowania dot. II części o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.). IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 44210000-5 |
© eurobudowa.pl 2004-2024