Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Likwidacja dzikich wysypisk |
Data zamieszczenia: | 2022-06-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Lublin Pl. Króla Władysława Łokietka 1 20-109 Lublin powiat: Lublin zamowienia@lublin.eu https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/ead49ed4-9187-47a7-bb9e-c8be574247c0 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2022-07-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych poza pasem drogowym w rejonie I na terenie Miasta Lublin. Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres zamówienia obejmuje: a) Wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów. b) Powierzchniowe oczyszczanie terenu z gruzu, zanieczyszczeń komunalnych i innych zanieczyszczeń, zebranie ich w pryzmy oraz wywóz zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 32 oraz art. 51 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2022.699 t.j.). c) Przemieszczenie gruntu wraz z rozplantowaniem. d) Dowóz ziemi i jej rozplantowanie. e) Założenie trawników na terenie płaskim uprawą ręczną - łącznie z materiałami (trawa, ziemia kompostowa lub torf), wyrównaniem powierzchni, przekopaniem gleby, rozrzuceniem nawozów mineralnych, zagrabieniem, rozścieleniem torfu lub ziemi kompostowej, wysianiem nasion traw i zahakowaniem grabiami oraz ubiciem powierzchni. f) Prześwietlenie drzew i krzewów. g) Rozkruszenie i wywiezienie elementów betonowych. CPV: 90511300-5, 90511000-2 Dokument nr: 2022/BZP 00191989, ZP-P-I.271.41.2022 Uwagi: SEKCJA IV TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 4.1.) Tryb udzielenia zamówienia/ wraz z podstawą prawną: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy 4.2.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki: Zgodnie z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Cd w sekcji VI 4.3.) Identyfikator wcześniejszego postępowania lub konkursu: Cd z Sekcji VI. Mając powyższe na względzie, stwierdzić należy, iż spełnione zostały wszystkie określone przez ustawodawcę w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, tj: 1) udzielenie zamówienia z wolnej ręki nastąpi w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; 2) zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług; 3) zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego; 4) przedmiot zamówienia jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego; 5) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Z uwagi na powyższe bezsprzecznie należy stwierdzić, iż zostały spełnione wszystkie przesłanki zawarte art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp do udzielenia zamówienia publicznego polegającego na powtórzeniu podobnych usług w trybie zamówienia z w wolnej ręki Wykonawcy obęcnemu stroną umowy podstawowej tj. Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Stanisław Twardowski z siedzibą Łubki 35, 24-204 Wojciechów. SEKCJA V ZAWARCIE UMOWY 5.1.) Wykonawca, z którym Zamawiający zamierza zawrzeć umowę: 5.1.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Stanisław Twardowski 5.1.2.) Ulica: Łubki 35 5.1.3.) Miejscowość: Wojciechów 5.1.4.) Kod pocztowy: 24-204 5.1.5.) Województwo: lubelskie 5.1.6.) Kraj: Polska SEKCJA VI NFORMACJE DODATKOWE cd z pkt 4.2 W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przedmiotem którego było likwidacja dzikich wysypisk śmieci zlokalizowanych poza pasem drogowym w Rejonie nr I i II na terenie miasta Lublin - 2 części, znak: ZP-P-I.271.87.2020, nr ogłoszenia o zamówieniu: 2020/S 194-469384), Zamawiający dla części I zawarł w dniu 15.01.2021 r. umowę z Wykonawcą Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Stanisław Twardowski z siedzibą Łubki 35, 24-204 Wojciechów. Przedmiotem zamówienia podstawowego było (pkt 3.2. SIWZ oraz pkt II.1.4) ogłoszenia o zamówieniu): 1. Wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów; 2. Powierzchniowe oczyszczanie terenu z gruzu, zanieczyszczeń komunalnych i innych zanieczyszczeń, zebranie ich w pryzmy oraz wywóz zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 32 oraz art. 51 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (DZ. U. Z 2020r., poz.797); 3. Przemieszczenie gruntu wraz z rozplantowaniem; 4. Dowóz ziemi i jej rozplantowanie; 5. Założenie trawników na terenie płaskim uprawą ręczną - łącznie z materiałami (trawa, ziemia kompostowa lub torf), wyrównaniem powierzchni, przekopanie gleby, rozrzuceniem nawozów mineralnych, zagrabieniem, rozścieleniem torfu lub ziemi kompostowej, wysianie nasion traw i zahakowaniem grabiami oraz ubiciem powierzchni zakładanego trawnika; 6. Prześwietlanie drzew i krzewów; 7. Rozkruszenie i wywiezienie elementów betonowych. Dodatkowo w ogłoszeniu o zamówieniu pkt VI.3), ppkt 9 Zamawiający określił przedmiot, wielkość / zakres zamówień uzupełniających tj.: 1. Wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów; 2. Powierzchniowe oczyszczanie terenu z gruzu, zanieczyszczeń komunalnych i innych zanieczyszczeń, zebranie ich w pryzmy oraz wywóz zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 32 oraz art. 51 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (DZ. U. Z 2020r., poz.797); 3. Przemieszczenie gruntu wraz z rozplantowaniem; 4. Dowóz ziemi i jej rozplantowanie; 5. Założenie trawników na terenie płaskim uprawą ręczną - łącznie z materiałami (trawa, ziemia kompostowa lub torf), wyrównaniem powierzchni, przekopanie gleby, rozrzuceniem nawozów mineralnych, zagrabieniem, rozścieleniem torfu lub ziemi kompostowej, wysianie nasion traw i zahakowaniem grabiami oraz ubiciem powierzchni zakładanego trawnika; 6. Prześwietlanie drzew i krzewów; 7. Rozkruszenie i wywiezienie elementów betonowych. Przedmiotowe zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, gdyż polega na: 1. Wykoszeniu chwastów i jednorocznych samosiewów; 2. Powierzchniowym oczyszczaniu terenu z gruzu, zanieczyszczeń komunalnych i innych zanieczyszczeń, zebraniu ich w pryzmy oraz wywozie zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 32 oraz art. 51 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (DZ. U. Z 2020r., poz.797); 3. Przemieszczeniu gruntu wraz z rozplantowaniem; 4. Dowozie ziemi i jej rozplantowaniu; 5. Założeniu trawników na terenie płaskim uprawą ręczną - łącznie z materiałami (trawa, ziemia kompostowa lub torf), wyrównaniem powierzchni, przekopaniem gleby, rozrzuceniem nawozów mineralnych, zagrabieniem, rozścieleniem torfu lub ziemi kompostowej, wysianiu nasion traw i zahakowaniu grabiami oraz ubiciem powierzchni zakładanego trawnika; 6. Prześwietlaniu drzew i krzewów; 7. Rozkruszeniu i wywiezieniu elementów betonowych. Szacując zamówienie podstawowe uwzględniono wartość zamówienia polegającego ma powtórzeniu podobnych usług (dla rejonu I wartość: 476.278,00 zł). Szacunkowa wartość udzielanego zamówienia dla rejonu I polegającego na powtórzeniu podobnych usług wynosi: 476.278,00 zł. CD w pkt 4.3 |