Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Krynica-Zdrój

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Krynica-Zdrój

Data zamieszczenia: 2022-07-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA KRYNICA -ZDRÓJ
ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7
33-380 Krynica-Zdrój
powiat: nowosądecki
184725560
przetargi@umkrynica.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/640885
Województwo: małopolskie
Miasto: Krynica-Zdrój
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 184725560
Termin składania ofert: 2022-08-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Krynica-Zdrój
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu nawierzchni dróg gminnych zlokalizowanych w Krynicy-Zdroju, Mochnaczce Wyżnej, Mochnaczce Niżnej oraz Tyliczu.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów robót:
1) frezowanie nawierzchni bitumicznych;
2) mechaniczne wykonanie koryta;
3) wykonanie dolnej warstwy podbudowy;
4) wykonanie górnej warstwy podbudowy;
5) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych;
6) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych;
7) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych;
8) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych.
Wykonawca musi zaoferować co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia.
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy - Załącznik Nr 6 do SWZ, dokumentacja projektowa, na którą składa się przedmiar robót - Załącznik Nr 7 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - Załącznik Nr 8 do SWZ.

CPV: 45233142-6

Dokument nr: 2022/BZP 00259174, ZPiOD.271.13.2022

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2022-08-02 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/krynica_zdroj
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krynica_zdroj
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij
wiadomość do zamawiającego". Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający
będzie się komunikował z Wykonawcami zawarto w rozdziale VI SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach
technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ w rozdziale VI - Informacje o środkach
komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o
wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej wraz ze
wskazaniem osób uprawnionych do komunikowania się w Wykonawcami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot. ochrony danych osobowych zawarto w rozdziale XXXIV SWZ - Obowiązek
informacyjny; wymagania w zakresie ochrony danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dot. ograniczenia stosowania RODO zawarto w rozdziale XXXIV SWZ -
Obowiązek informacyjny; wymagania w zakresie ochrony danych osobowych

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/640885
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2022-08-02 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krynica_zdroj w myśl ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPiOD.271.13.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 168856,09 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu nawierzchni dróg gminnych zlokalizowanych w Krynicy-Zdroju, Mochnaczce Wyżnej, Mochnaczce Niżnej oraz Tyliczu.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów robót:
1) frezowanie nawierzchni bitumicznych;
2) mechaniczne wykonanie koryta;
3) wykonanie dolnej warstwy podbudowy;
4) wykonanie górnej warstwy podbudowy;
5) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych;
6) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych;
7) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych;
8) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych.
Wykonawca musi zaoferować co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia.
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy - Załącznik Nr 6 do SWZ, dokumentacja projektowa, na którą składa się przedmiar robót - Załącznik Nr 7 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - Załącznik Nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1) Cena - znaczenie 60%;
2) Gwarancja na całość zamówienia - znaczenie 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na całość zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykaże, że:
- wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni mineralno-bitumicznej drogi o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, tj.:
- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP,
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ, z którego wynika,
które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje o rodzaju i zakresie zmian umowy oraz warunkach ich wprowadzenia zawarto w projektowanych
postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które stanowią Załącznik Nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1) Cena - znaczenie 60%;
2) Gwarancja na całość zamówienia - znaczenie 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na całość zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2022-08-31

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii