Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie instalacji fotowoltaiki na budynku |
Data zamieszczenia: | 2022-11-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W SZAMOTUŁACH ul. Wojska Polskiego 1 64-500 Szamotuły powiat: szamotulski 61 10 18 130 sekretariat@szamotuly.pcpr.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Szamotuły |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 61 10 18 130 |
Termin składania ofert: | 2022-12-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie instalacji fotowoltaiki na budynku administracyjnym przy Ul. Wojska Polskiego 1 w Szamotułach wraz ze wzmocnieniem konstrukcji więźby dachowej Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja na zlecenie Zamawiającego robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji fotowoltaiki na budynku administracyjnym przy ul. Wojska Polskiego 1 w Szamotułach wraz ze wzmocnieniem konstrukcji więźby dachowej na działce o numerze ewidencyjnym 3569/2, obręb Szamotuły CPV: 45261215-4 Dokument nr: 2022/BZP 00422297, PCPR. 2112.1.2022 Uwagi: SEKCJA IV TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 4.1.) Tryb udzielenia zamówienia/ wraz z podstawą prawną: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy 4.2.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129, zwanej dalej Ustawą PZP /Pzp , w którym Zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach przeprowadzonych tylko z jednym wykonawcą. Możliwość zastosowania trybu wynika z przeprowadzonych dotąd dwóch postępowaniach prowadzonych uprzednio w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt. 1 Pzp, ogłoszonym i w BZP pod numerem 2022/ZP 00232390/01 z dnia 30 czerwca 2022 r. oraz pod numerem2022/BZP 00294004/01 w dniu 5 sierpnia 2022 r. W obu postępowaniach nie złożono żadnej oferty i postępowania zostały unieważnione. 4.3.) Identyfikator wcześniejszego postępowania lub konkursu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/7ce2384b - 75a0 - 47be - acd2 - adcf9aac554c SEKCJA V ZAWARCIE UMOWY 5.1.) Wykonawca, z którym Zamawiający zamierza zawrzeć umowę: 5.1.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SUN VALLEY ENERGY SP. Z O.O. 5.1.1.1.) Dane pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - 5.1.2.) Ulica: J. Dąbrowskiego 75/21 5.1.3.) Miejscowość: Poznań 5.1.4.) Kod pocztowy: 60-529 5.1.5.) Województwo: wielkopolskie 5.1.6.) Kraj: Polska SEKCJA VI NFORMACJE DODATKOWE Informacje niezbędne do przeprowadzenia postępowania, w tym projektowane postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte zostały Zaproszeniu do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki SWZ. |