Roboty budowlane - budowa sieci gazowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane - budowa sieci gazowej

Data zamieszczenia: 2022-12-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Warszawie
Równoległa 4A
02-235 Warszawa
powiat: Warszawa
Tel.: 22 667 35 55
justyna.wlodarczyk@psgaz.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/140309
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: Tel.: 22 667 35 55
Termin składania ofert: 2023-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Działanie: 7.1 Rozwój inteligentnych systemów magazynowania, przesyłu i dystrybucji energii. Oś priorytetowa: VII Poprawa bezpieczeństwa energetycznego w ramach Umowy o dofinansowanie nr POIS.07.01.00-00-0016/16-00 Projektu ,,Budowa sieci gazowej na terenie Aglomeracji Warszawskiej", nr POIS.07.01.00-00-0016/16
Powstaje w kontekście projektu
POIS.07.01.00-00-0016/16 - Budowa sieci gazowej na terenie Aglomeracji Warszawskiej

Część 1
Etap IV.2 - zadanie nr 1

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1_Etap IV.2 przewiduje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci gazowej średniego ciśnienia z przyłączami, przebudowie sieci gazowej niskiego ciśnienia z przyłączami na średnie ciśnienie oraz instalowania zewnętrznej instalacji gazowej w rejonie Al. Wilanowska, Ul. Skrzetuskiego, Wernyhory, Kmicica, Rolna, Niedźwiedzia, Wołodyjowskiego w m. st. Warszawa - Dzielnica Mokotów przy zastosowaniu metody reliningu luźnego bez spłuczki, przecisku, przewiertu oraz wykopu otwartego oraz wyłączenie z użytkowania istniejącej sieci gazowej.
Łączna długość sieci gazowej po przebudowie: L= ok. 3110 m (długość może się zwiększyć o długość odcinków podejściowych)
Łączna długość instalacji gazowej po przebudowie: L=ok. 750,0m
Technologia rur: PE100 RC SDR 17
PE100 RC SDR 11
PE SDR 11
Stosowane średnice rur: DN90 PE100 RC SDR17, L= ok. 270,0 m;
DN63 PE100 RC SDR11, L= ok. 787,0 m;
DN40 PE100 RC SDR11 L= ok. 622,0 m;
DN32 PE100 RC SDR11, L= ok. 61,0m;
DN25 PE100 RC SDR11, L= ok. 1370,0 m
DN40 PE100 SDR11, L= ok. 750,0m (instalacja)
Szczegółowe rozwiązania techniczne znajdują się w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 4 do Umowy.
Szczegółowy opis zamówienia oraz obowiązków Wykonawcy zawierają:
1)?Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik Nr 2 do Wzoru umowy,
2)?Warunki Techniczne stanowiące Załącznik Nr 3 do Wzoru umowy,
3)?Projekt wraz ze Zgłoszeniem budowy stanowiący Załącznik Nr 4 do Wzoru umowy,
4)?Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik Nr 5 do
Wzoru umowy.
Na wykonanie Etapu IV.2 (Al. Wilanowska, Ul. Skrzetuskiego, Wernyhory, Kmicica, Rolna, Niedźwiedzia, Wołodyjowskiego) Zamawiający dokonał skutecznego zgłoszenia budowy z dn. 20.07.2022r.
Termin realizacji zamówienia:
Termin dokonania odbioru technicznego Robót - 29.09.2023r.
Termin dokonania odbioru końcowego Robót - 28.11.2023r.
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Działanie: 7.1 Rozwój inteligentnych systemów magazynowania, przesyłu i dystrybucji energii. Oś
priorytetowa: VII Poprawa bezpieczeństwa energetycznego w ramach Umowy o dofinansowanie nr
POIS.07.01.00-00-0016/16-00 Projektu ,,Budowa sieci gazowej na terenie Aglomeracji Warszawskiej",
nr POIS.07.01.00-00-0016/16.
2. Postępowanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych i jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z zasadami
określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i w Instrukcji udzielania zamówień
współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w PSG sp. z o.o. (Wydanie 9 z dnia 20 października
2022 r.) zwanej dalej ,,Instrukcją". W sprawach, które nie zostały uregulowane w SWZ, mają
zastosowanie zasady określone w Instrukcji.

Część 2
Zadanie nr 2 - Etap IV.3

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 2_ Etap IV.3 (ul.Iwicka) przewiduje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci gazowej niskiego ciśnienia w rejonie Ul. Iwickiej w m. st. Warszawa - Dzielnica Mokotów polegających w szczególności na przebudowie istniejących stalowych odcinków sieci gazowej niskiego ciśnienia na sieć polietylenową niskiego ciśnienia przy zastosowaniu metody wykopu otwartego i przewiertu oraz na przebudowie istniejących stalowych odcinków sieci gazowej niskiego ciśnienia na sieć polietylenową niskiego ciśnienia metodą reliningu oraz wyłączenie z użytkowania istniejącej sieci gazowej.
Łączna długość sieci gazowej po przebudowie: L= ok. 760,5 m (długość może się zwiększyć o długość odcinków podejściowych)
Technologia rur: PE100 RC SDR 17
PE100 RC SDR 11
Stosowane średnice rur: DN160 PE100 RC SDR17, L= ok. 492,0 m;
DN125 PE100 RC SDR17, L= ok. 8,5 m;
DN90 PE100 RC SDR17 L= ok. 230,0 m;
DN63 PE100 RC SDR11, L= ok. 28,0m;
DN40 PE100 RC SDR11, L= ok. 2,0 m
Szczegółowe rozwiązania techniczne znajdują się w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 4 do Umowy.
Na wykonanie Etapu IV.3 (ul. Iwicka) Zamawiający dokonał skutecznego zgłoszenia budowy z dn. 27.04.2020r.
Termin realizacji zamówienia:
Termin dokonania odbioru technicznego Robót - 26.09.2023r.
Termin dokonania odbioru końcowego Robót - 27.11.2023r.
Szczegółowe rozwiązania techniczne znajdują się w dokumentacji projektowej stanowiącej Zał nr 4
do Umowy.
Szczegółowy opis zamówienia oraz obowiązków Wykonawcy zawierają:
1)?Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik Nr 2 do Wzoru umowy,
2)?Warunki Techniczne stanowiące Załącznik Nr 3 do Wzoru umowy,
3)?Projekt wraz ze Zgłoszeniem budowy stanowiący Załącznik Nr 4 do Wzoru umowy,
4)?Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik Nr 5 do
Wzoru umowy.
Projekt budowlany, stanowiący Zał nr 4 do Wzoru Umowy jest zamieszczony na stronie internetowej
postępowania oraz jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego:
ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa
Dziale Inwestycji i Remontów
Osoba kontaktowa:
Anna Barczyńska
Tel.: 22 667 35 55
e-mail: anna.barczynska@psgaz.pl
Pełną informację zawiera SWZ dostępna na stronie internetowej postępowania:
https://zamowienia.psgaz.pl - Zakładka: Postępowania niepubliczne - Nr postępowania:
2022/W400/WUNP-000126.
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Działanie: 7.1 Rozwój inteligentnych systemów magazynowania, przesyłu i dystrybucji energii. Oś
priorytetowa: VII Poprawa bezpieczeństwa energetycznego w ramach Umowy o dofinansowanie nr
POIS.07.01.00-00-0016/16-00 Projektu ,,Budowa sieci gazowej na terenie Aglomeracji Warszawskiej",
nr POIS.07.01.00-00-0016/16.
2. Postępowanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych i jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z zasadami
określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i w Instrukcji udzielania zamówień
współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w PSG sp. z o.o. (Wydanie 9 z dnia 20 października
2022 r.) zwanej dalej ,,Instrukcją". W sprawach, które nie zostały uregulowane w SWZ, mają
zastosowanie zasady określone w Instrukcji.

Część 3
Etap VIII.1 - zadanie nr 3

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 3_ Etap VIII.1 (ul. Dzieci Warszawy) przewiduje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci gazowej niskiego ciśnienia z przyłączami niskiego i średniego ciśnienia w rejonie Ul. Dzieci Warszawy w m. st. Warszawa - Dzielnica Ursus polegających w szczególności na przebudowie istniejących stalowych odcinków sieci gazowej niskiego ciśnienia na sieć polietylenową niskiego ciśnienia przy zastosowaniu metody wykopu otwartego, metody bezwykopowej i reliningu oraz na przebudowie istniejących stalowych odcinków sieci gazowej niskiego ciśnienia na sieć polietylenową niskiego ciśnienia metodą reliningu oraz wyłączenie z użytkowania istniejącej sieci gazowej.
Łączna długość sieci gazowej po przebudowie: L= ok. 559,5 m (długość może się zwiększyć o długość odcinków podejściowych)
Technologia rur: PE100 RC SDR 17
PE100 RC SDR 11
Stosowane średnice rur:DN225 PE100 RC SDR17, L= ok. 399,5 m;
DN125 PE100 RC SDR17, L= ok. 16 m;
DN63 PE100 RC SDR11 L= ok. 72,5 m;
DN40 PE100 RC SDR11, L= ok. 26,5m;
DN25 PE100 RC SDR11, L= ok. 45,0 m
Szczegółowe rozwiązania techniczne znajdują się w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 4 do Umowy.
Na wykonanie Etapu VIII.1 (ul. Dzieci Warszawy) Zamawiający dokonał skutecznego zgłoszenia budowy z dn. 17.03.2020r.
Termin realizacji zamówienia:
Termin dokonania odbioru technicznego Robót - 10.10.2023r.
Termin dokonania odbioru końcowego Robót - 12.11.2023r.
Szczegółowe rozwiązania techniczne znajdują się w dokumentacji projektowej stanowiącej Zał nr 4
do Umowy.
Szczegółowy opis zamówienia oraz obowiązków Wykonawcy zawierają:
1)?Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik Nr 2 do Wzoru umowy,
2)?Warunki Techniczne stanowiące Załącznik Nr 3 do Wzoru umowy,
3)?Projekt wraz ze Zgłoszeniem budowy stanowiący Załącznik Nr 4 do Wzoru umowy,
4)?Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik Nr 5 do
Wzoru umowy.
Pełną informację zawiera SWZ dostępna na stronie internetowej postępowania
https://zamowienia.psgaz.pl - Zakładka: Postępowania niepubliczne - Nr postępowania:
2022/W400/WUNP-000126.

CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45111250-5, 45111300-1, 45112000-5, 45231220-3, 45231221-0, 45233140-2, 45233200-1, 45233222-1

Dokument nr: 2022-45984-140309, 2022/W400/WUNP-000126

Specyfikacja:
Projekt budowlany, stanowiący Zał nr 4 do Wzoru Umowy jest zamieszczony na stronie internetowej
postępowania oraz jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego:
ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa
Dziale Inwestycji i Remontów
Pełną informację zawiera SWZ dostępna na stronie internetowej postępowania:
https://zamowienia.psgaz.pl - Zakładka: Postępowania niepubliczne - Nr postępowania:
2022/W400/WUNP-000126.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-01-30
9. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 30.01.2023r. o godz. 13.00.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
cała Polska
Kraj
Polska
Województwo
Powiat
Gmina
Miejscowość
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
Warszawa
Gmina
Śródmieście
Miejscowość
Warszawa

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
Warszawa
Gmina
Śródmieście
Miejscowość
Warszawa

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
Warszawa
Gmina
Śródmieście
Miejscowość
Warszawa

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Informacje w formie skróconej:
Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w terminie
7 dni od dnia podpisania Umowy w wysokości 5% wartości Umowy brutto. Szczegółowe informacje na
temat zabezpieczenia zawarte są w Rozdziale 21 SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy zgodnie z § 15 Wzoru umowy
(Załącznik nr 9 do SWZ).
Pełną informację w zakresie zmian umowy zawiera Wzór umowy zamieszczony na stronie
internetowej postępowania https://zamowienia.psgaz.pl - Zakładka: Postępowania niepubliczne - Nr
2022/W400/WUNP-000126.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Informacje w formie skróconej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.:
a) w zakresie Etapu IV.2 - zadanie nr 1 :
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert/ wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych dla rurociągu do przesyłu paliw płynnych lub gazowych, które odpowiadają swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia o jednostkowej długości nie mniejszej niż 1500,0 mb każde, poparte dowodami czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
w zakresie Etap IV.3 - zadanie nr 2
b) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert/ wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych dla rurociągu do przesyłu paliw płynnych lub gazowych, które odpowiadają swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia o jednostkowej długości nie mniejszej niż 350,0 mb poparte dowodami czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
c) w zakresie Etapu VIII.1 - zadanie nr 3
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert/ wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych dla rurociągu do przesyłu paliw płynnych lub gazowych, które odpowiadają swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia o jednostkowej długości nie mniejszej niż 200,0 mb każde, poparte dowodami czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone)
W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w ramach więcej niż jednego Zadania, w celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku, Wykonawca wykaże się wykonaniem robót w zakresie zadania nr 1).
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku, Wykonawca składa wraz z ofertą Wykaz
wykonanych robót w tym okresie, z podaniem ich wartości, rodzaju, dat i miejsca wykonania
oraz odbiorców oraz załączeniem dowodów, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty
oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone.
Wykaz wykonanych robót winien być sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SWZ.
Pełną informację zawiera SWZ dostępna na stronie internetowej postępowania
https://zamowienia.psgaz.pl - Zakładka: Postępowania niepubliczne - Nr postępowania:
2022/W400/WUNP-000126.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Informacje w formie skróconej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,
posiadającymi niezbędnie do jego wykonania kwalifikacje zawodowe i doświadczenie tj.:
Zadanie nr 1 - Etap IV.2
a) dysponują lub będą dysponować Kierownikiem Budowy posiadającym łącznie następujące doświadczenie i kwalifikacje:
- (minimum 1 osoba) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (w przypadku gdy dana osoba posiada uprawnienia budowlane wydane na podstawie innej podstawy prawnej niż aktualnie obowiązująca, Zamawiający wymaga, aby osoba taka posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej miejscowo Izby Inżynierów Budownictwa,
- doświadczenie zawodowe, w tym w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, Kierownika Robót, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji przynajmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (także w zakresie infrastruktury innej niż gazowa, dopuszcza się doświadczenie w zakresie budowy sieci wodociągowych lub kanalizacji sanitarnych tłocznych z rur PE) o jednostkowej długości 1500 mb każde.
b) co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia zgrzewania PE zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 13067.
c) co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne (nie starsze niż 5 lat) potwierdzające wiedzę w zakresie stosowania polietylenu w sieciach gazowych, w tym do kierowania budową/nadzoru nad budową gazociągów z polietylenu.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku, gdy warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie
przez Wykonawcę osobami o określonych kwalifikacjach, Wykonawca zobowiązuje się do udziału
tychże osób w realizacji zamówienia. Zmiana osób wskazanych w ofercie nastąpi na warunkach
określonych w umowie.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji, jeżeli osoba posiada uprawnienia/ kwalifikacje w więcej niż
jednej specjalności.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca składa wraz z ofertą Wykaz osób,
które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na
temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nich czynności. Wykaz osób, które wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia winien być sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SWZ.
Uwaga:
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,
dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994
r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019
r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio
obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ,
zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej, lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne
w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach
zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, zwane dalej ,,Uprawnieniami budowlanymi".
Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie Zamówienia, warunek zostanie uznany za
spełniony, jeżeli będzie go spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o
zamówienie lub Wykonawcy będą go spełniać łącznie.
Pełną informację zawiera SWZ dostępna na stronie internetowej postępowania
https://zamowienia.psgaz.pl - Zakładka: Postępowania niepubliczne - Nr postępowania:
2022/W400/WUNP-000126.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Informacje w formie skróconej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę gwarancyjną:
a) nie niższą niż 1 000 000,00 zł. - zadanie nr 1 ( etap IV.2)
b) nie niższą niż 500 000,00 zł. - zadanie nr 2 i 3 (etap IV.3 i VIII.1)
Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie Zamówienia, warunek zostanie uznany za
spełniony, jeżeli będzie go spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o
zamówienie lub Wykonawcy będą go spełniać łącznie.
Pełną informację zawiera SWZ dostępna na stronie internetowej postępowania
https://zamowienia.psgaz.pl - Zakładka: Postępowania niepubliczne - Nr postępowania:
2022/W400/WUNP-000126.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Informacje w formie skróconej:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w Rozdziale 6 SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w Rozdziale 6 SWZ.
2. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w kwocie:
Dla Etapu IV.2 - 48 000,00 zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy złotych),
Dla Etapu IV.3 - 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych),
Dla Etapu VIII.1 - 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych).
2.1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą.
2.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących
formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank PEKAO S.A.
12 1240 6292 1111 0010 5487 7226
Na poleceniu przelewu należy wpisać:
Wadium Nr postępowania: 2022/W400/WUNP- 000126 Etap .....
2.3 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje
Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (nie należy takiego
dokumentu dodatkowo podpisywać podpisem elektronicznym Wykonawcy). Wadium w niniejszej
formie jest składane wraz z ofertą w Platformie zakupowej PSG zgodnie z wymogami określonymi w
pkt. 9.1. SWZ.
2.4 Za wadium wniesione w terminie uważa się:
a) dla wadium wnoszonego w pieniądzu - datę i godzinę uznania rachunku bankowego przez bank
Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert;
b) dla wadium wnoszonego w formach innych niż pieniądz - datę przesłania dokumentu przez Platformę zakupową PSG.
2.5 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby
gwarancja lub poręczenie:
a) obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez
Wykonawcę określone w punkcie 2.9 i 2.10 poniżej;
b) zawierały jednoznaczne zobowiązanie gwaranta (banku, ubezpieczyciela, poręczyciela) do
zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego
(beneficjenta);
c) wskazywały informacje pozwalające na identyfikację postępowania, którego dotyczy (nazwę i
numer postępowania);
d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą
(z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający
wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu
poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
2.6 Zamawiający zwraca wadium::
a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, jednak nie później niż z upływem terminu związania ofertą,
b) wszystkim Wykonawcom z chwilą unieważnienia postępowania lub z chwilą zakończenia
postępowania bez wyboru oferty, jednak nie później niż z upływem terminu związania ofertą,
c) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu
Umowy i po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, gdy takie jest wymagane
chyba, że wadium zostanie zaliczone na poczet zabezpieczenia,
d) na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
e) wykonawcom, którzy nie wyrazili zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
2.7 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je Wykonawcy wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o
koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez Wykonawcę.
2.8 Na wniosek Wykonawcy, którego oferta została wybrana, wadium wniesione w pieniądzu może
być zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, jeżeli jest wymagane.
2.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta
została wybrana:
a) odmówi podpisania Umowy na warunkach określonych w złożonej przez niego ofercie,
b) nie wniesie w terminie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy,
c) zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2.10 Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie do uzupełnienia dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału
w postępowaniu, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, co
powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Pełną informację zawiera SWZ dostępna na stronie internetowej postępowania
https://zamowienia.psgaz.pl - Zakładka: Postępowania niepubliczne - Nr postępowania:
2022/W400/WUNP-000126.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Informacje w formie skróconej:
Wykonawca zobowiązany jest do wczytania do Platformy Zakupowej PSG, następujących
dokumentów:
1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w aukcji - oferta wstępna - Zał. nr 1 do SWZ.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub wydruku, o którym mowa w art. 4 ust. 4a ustawy z dnia
20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) w formie przewidzianej w art. 46 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o CEIDG, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
3) pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych składanych dokumentów, o ile umocowanie do ich
podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych.
4) oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 2 do SWZ.
5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających
odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert.
6) oświadczenia Wykonawcy o posiadanych numerach VAT-UE w innych krajach UE bądź
oświadczenie o braku rejestracji na VAT-UE w innych krajach UE - Zał. nr 2A bądź 2B do SWZ.
7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o zarejestrowaniu
Wykonawcy jako czynnego podatnika VAT, bądź odpowiedni wydruk z Portalu Podatkowego
prowadzonego przez Ministra Finansów, potwierdzone za zgodność ze stanem faktycznym przez
osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 2 miesiące
przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca nie jest podatnikiem VAT czynnym
lub zwolnionym ,zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie składa dokument
potwierdzający brak rejestracji.
8) zaświadczenia z banku o prowadzeniu na rzecz Wykonawcy bankowego rachunku rozliczeniowego
(w rozumieniu art. 49 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe), na który ma być
dokonana zapłata wynagrodzenia.
9) oświadczenie Wykonawcy, że numer bankowego rachunku rozliczeniowego, wskazany w umowie
lub na fakturze, na który ma zostać dokonana płatność jest zgodny z numerem rachunku bankowego,
otwartym w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, został zgłoszony w Urzędzie
Skarbowym oraz widnieje w elektronicznym Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy
VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT prowadzonym na
stronie Ministerstwa Finansów lub oświadczenie, że nie jest podatnikiem czynnym w rozumieniu
ustawy o VAT wraz z podaniem przyczyny (tj. nie widnieje w Wykazie podmiotów zarejestrowanych
jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT
prowadzonym na stronie Ministerstwa Finansów) z podaniem powodu - Zał. nr 3 do SWZ
10) wykaz wykonanych robót - Zał. nr 5 do SWZ wraz załączeniem dowodów czy roboty te zostały
wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone.
11) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Zał. nr 6 do SWZ.
12) opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
na kwotę gwarancyjną: a) nie niższą niż 1 000 000,00 zł. - zadanie nr 1 ( etap IV.2)
b) nie niższą niż 500 000,00 zł. - zadanie nr 2 i 3 (etap IV.3 i VIII.1)
1 000 000,00 zł.
Jeżeli fakt opłacenia składek nie wynika z
treści polisy, Wykonawca winien załączyć do polisy dokument potwierdzający opłacenie stosownych
składek (np. potwierdzenie dokonania przelewu), które stały się wymagalne przed upływem terminu
składania ofert.
13) oświadczenie Wykonawcy o braku zachodzenia wobec niego przesłanek wykluczenia, o których
mowa w pkt 6.1.26 SWZ - Zał. nr 4 do SWZ.
14) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotów trzecich celem wykazania
spełniania warunków udziału w postępowaniu składa w oryginale zobowiązanie tego podmiotu o
udostępnieniu mu swoich zasobów - Zał. nr do 7 SWZ podpisany przez osoby/ę upoważnione/ą
do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, określoną w dokumencie rejestrowym.
15) oryginał ważnego certyfikatu rezydencji podatkowej w przypadku świadczenia usług, o których
mowa w art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych
lub art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych Jeżeli
miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy dla celów podatkowych zostało udokumentowane
certyfikatem rezydencji niezawierającym okresu jego ważności, przyjmuje się, że certyfikat jest ważny
przez okres kolejnych dwunastu miesięcy od dnia jego wydania. W przypadku, gdy Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, ale będzie realizować usługi wymienione w
dwóch ww. artykułach poprzez zakład położony w Polsce (w rozumieniu art. 4a pkt 11 ustawy o
podatku dochodowym od osób prawnych oraz art. 5a pkt 22 ustawy o podatku dochodowym od
osób fizycznych) składa dodatkowo pisemne oświadczenie, że wypłacane na podstawie umowy
należności związane są z działalnością tego zakładu.
Pełną informację zawiera SWZ dostępna na stronie internetowej postępowania
https://zamowienia.psgaz.pl -Zakładka: Postępowania niepubliczne - Nr postępowania:
2022/W400/WUNP-000126.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Informacje w formie skróconej:
Wymagane dokumenty i oświadczenia są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego
przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Jeżeli oryginał dokumentu, nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, Wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu lub
oświadczenia. W przypadku przekazywania przez Wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu,
opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym przez Wykonawcę albo odpowiednio przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji
polega Wykonawca, albo przez podwykonawcę jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu za zgodność z oryginałem.
W związku z powyższym:
a) Formularz Oferta oraz oświadczenia i inne dokumenty wytworzone przez Wykonawcę, mogą
być złożone, zgodnie z wyborem Wykonawcy w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego
opatrzonego przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym
lub w formie skanu dokumentu pierwotnie wytworzonego i podpisanego przez Wykonawcę w
postaci papierowej, tj. przekształcenia jego w postać elektroniczną - opatrzonego przez Wykonawcę
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
b) dokumenty i oświadczenia, których Wystawcą jest inny podmiot niż Wykonawca składający ofertę,
powinny być złożone:
w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez ich Wystawcę (nie należy takiego dokumentu dodatkowo podpisywać podpisem elektronicznym Wykonawcy) lub w formie elektronicznej kopii, poświadczonej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę poprzez ich opatrzenie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym, jeżeli oryginał dokumentu, nie został sporządzony w postaci dokumentu
elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez ich Wystawcę; z zastrzeżeniem: a) pełnomocnictwo jest składane w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym przez udzielającego pełnomocnictwa lub w formie elektronicznej
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez
notariusza, zgodnie z art. 97 § 2 ustawy Prawo o notariacie;
b) dokument wadialny gwarancji/poręczenia składany jest wyłącznie w oryginale, w formie
dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez ich
Wystawcę, tj. osobę reprezentującą gwaranta/poręczyciela;
c) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia, stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ jest składane w oryginale w
postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do
reprezentowania podmiotu trzeciego lub w formie elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez podmiot trzeci lub przez notariusza, zgodnie z art. 97 § 2 ustawy Prawo o notariacie.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Pełną informację zawiera SWZ dostępna na stronie internetowej postępowania
https://zamowienia.psgaz.pl - Zakładka: Postępowania niepubliczne - Nr postępowania:
2022/W400/WUNP-000126.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2022-12-29
Data ostatniej zmiany
2022-12-29 13:39:19

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Informacje w formie skróconej:
Kryterium oceny ofert jest cena całkowita brutto za realizację zamówienia (100 %).
Pełną informację zawiera SWZ dostępna na stronie internetowej postępowania
https://zamowienia.psgaz.pl - Zakładka: Postępowania niepubliczne - Nr 2022/W400/WUNP-000126.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Informacje w formie skróconej:
Kryterium oceny ofert jest cena całkowita brutto za realizację zamówienia (100 %).
Pełną informację zawiera SWZ dostępna na stronie internetowej postępowania
https://zamowienia.psgaz.pl - Zakładka: Postępowania niepubliczne - Nr 2022/W400/WUNP-000126.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Informacje w formie skróconej:
Kryterium oceny ofert jest cena całkowita brutto za realizację zamówienia (100 %).
Pełną informację zawiera SWZ dostępna na stronie internetowej postępowania
https://zamowienia.psgaz.pl - Zakładka: Postępowania niepubliczne - Nr 2022/W400/WUNP-000126.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Justyna Włodarczyk
tel.:
e-mail: justyna.wlodarczyk@psgaz.pl
Magdalena Ruskowska
tel.:
e-mail: magdalena.ruskowska@psgaz.pl
Osoba kontaktowa:
Anna Barczyńska
Tel.: 22 667 35 55
e-mail: anna.barczynska@psgaz.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii