Wykonanie instalacji sanitarnej i wentylacji mechanicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie instalacji sanitarnej i wentylacji mechanicznej

Data zamieszczenia: 2023-01-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Stowarzyszenie Pomocy Osobom Autystycznym
Pl. Gen. Józefa Wybickiego 18
80-440 Gdańsk
powiat: Gdańsk
+48508088433
r.banach@tlen.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/141171
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: 10 000,00 złotych
Nr telefonu: +48508088433
Termin składania ofert: 2023-01-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dostawy i montaż instalacji sanitarnej i wentylacji mechanicznej w nowopowstającym budynku dla dorosłych osób z autyzmem
Powstaje w kontekście projektu
RPPM.07.03.00-22-0012/21 - Budowa i wyposażenie obiektu w Gdańsku na potrzeby wsparcia dorosłych osób z autyzmem

Część 1
Wykonanie instalacji sanitarnej i wentylacji mechanicznej

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Wykonanie instalacji sanitarnej i wentylacji mechanicznej w nowo powstającym budynku dla dorosłych osób z autyzmem
Okres gwarancji
36 miesięcy

CPV: 45000000-7, 45300000-0, 45330000-9, 45331100-7, 45331210-1

Dokument nr: 2023-32649-141171

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-01-18

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-01

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
Gdańsk
Gmina
Gdańsk
Miejscowość
Gdańsk

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia Wykonawcy zamówienia uzupełniającego
(zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia podstawowego) w wysokości nieprzekraczającej 50%
wartości zamówienia podstawowego określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Zamawiający przewiduje możliwość prac dodatkowych jeżeli:
a. zmiana wykonawcy nie będzie mogła zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w
szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych
w ramach zamówienia podstawowego i
b. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla
Zamawiającego i
c. wartość każdej kolejnej zmiany nie będzie przekraczać 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie
Warunki zmiany umowy
1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i
sytuacjach:
a)zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego w zakresie mającym wpływ na realizację
Umowy (w szczególności zmiany stawek podatku VAT);
b)poprawienia parametrów technicznych przedmiotu urządzenia, wynikających z aktualizacji rozwiązań z
uwagi na postęp technologiczny, bez wpływu na cenę ryczałtową brutto
c)przedłużenia terminu realizacji Umowy na skutek konieczności wykonania prac dodatkowych, których
wykonanie jest niezbędne dla należytego wykonania Umowy, a których wykonania Zamawiający, działając
z należytą starannością, nie mógł wcześniej przewidzieć, z zastrzeżeniem poniżej;
d)przedłużenia terminu realizacji Umowy na skutek działania siły wyższej wraz ze wszystkimi
konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu;
e)zmiany parametrów przedmiotu Umowy, nie prowadzące do zmiany charakteru Umowy - zmiany
technologiczne, w szczególności: konieczność realizacji Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych/technologicznych, materiałowych niż wskazane w Zapytaniu ofertowym, w sytuacji gdy
zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy, z
zastrzeżeniem poniżej;
f)zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw lub usług Wykonawcy, nieobjętych Umową, o ile stały się
niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w
szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych
w ramach podstawowego przedmiotu Umowy,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla
Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości pierwotnego przedmiotu Umowy netto;
g)zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z
należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości pierwotnego przedmiotu Umowy netto;
h)Wykonawcę ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub
jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec
niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
i)zmiana Umowy nie prowadzi do zmiany jej charakteru, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 214.000
euro i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości pierwotnego Przedmiotu Umowy netto.
2.Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej
Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3.Zmiany Umowy wprowadzane będą w formie aneksu podpisanego przez obie strony, a możliwość ich
wprowadzenia uzależniona jest od akceptacji przez Zamawiającego.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca wykonał (również przy współudziale podwykonawców) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - nie mniej niż 2 roboty budowlane obejmujące swoim zakresem zakup materiałów i robót budowlanych dotyczących budowy lub remontów instalacji sanitarnych o wartości każdej z tych robót nie niższej niż 500 000 zł netto.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wniesie wadium w wysokości 10 tysięcy złotych

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-03
Data ostatniej zmiany
2023-01-03 19:05:55

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto - waga punktowa 100 pkt. (100%)
Liczba punktów w kryterium ,,Cena brutto" będzie przyznawana według poniższego wzoru:
Najniższa wartość oferty brutto wśród otrzymanych ofert,
-------------------------------------------------------------- x 100
Wartość brutto w wskazanej ofercie

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Ryszard Banach
tel.: +48508088433
e-mail: r.banach@tlen.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii