Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja i adaptacja dźwigu windy |
Data zamieszczenia: | 2023-01-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych w Warszawie al. Aleja Prymasa Tysiąclecia 38a 01-242 Warszawa powiat: Warszawa 661422829 bogdan.czura@wstijo.edu.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/141409 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 661422829 |
Termin składania ofert: | 2023-01-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Postępowanie na usługę: Modernizacja i adaptacja dźwigu windy (modernizacja urządzeń maszynowni windy hydraulicznej i systemu informacji-zapowiedź słowna informująca, na którym piętrze znajduje się winda) - ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2023/WSTiJO Powstaje w kontekście projektu POWR.03.05.00-00-A017/21 - POKONUJEMY BARIERY - program rozwoju dostępności kształcenia w Wyższej Szkole Turystyki i Języków Obcych w Warszawie dla osób niepełnosprawnych Część 1 Modernizacja i adaptacja dźwigu windy Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Modernizacja i adaptacja dźwigu windy (modernizacja urządzeń maszynowni windy hydraulicznej i systemu informacji-zapowiedź słowna informująca, na którym piętrze znajduje się winda) Okres gwarancji 36 CPV: 42416100-6, 45310000-3, 45313100-5, 45400000-1, 50750000-7 Dokument nr: 2023-36652-141409, 1/2023/WSTiJO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-01-25 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat Warszawa Gmina Wola Miejscowość Warszawa Wymagania: Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis 4) dysponowania potencjałem kadrowym przez co należy rozumieć, że dysponują w składzie zespołu projektowego, wyznaczonego do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie tj. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane w oparciu o wcześniej obowiązujące przepisy prawa oraz posiadają uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej lub dysponują osobami posiadającymi takie kwalifikacje. Typ Wiedza i doświadczenie Opis 3) posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali należycie min. jedną usługę obejmującą zakup i montaż/dostosowanie windy o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis 2) znajdowania się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej możliwość wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami i w określonym terminie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Oferent dołączy do oferty aktualne, nie starsze niż 3 miesiące, zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w opłacaniu podatków oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w opłacaniu składek ubezpieczeniowych Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1) Wykaz usług zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale IV ust. 1 pkt 3) (według wzoru, który stanowi Załącznik nr 3); 2) Wykaz osób zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale IV ust. 1 pkt 4) (według wzoru, który stanowi Załącznik nr 4); 3) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, którego wzór określa Załącznik nr 5; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy); 5) Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w opłacaniu podatków oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w opłacaniu składek ubezpieczeniowych. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Szczegółowy warunki przetargu opisane są w dołączonym Zapytaniu Ofertowym oraz Załącznikach Typ Potencjał techniczny Opis Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany w czterech opisanych poniżej etapach. Zakres czasowy wykonania poszczególnych etapów, za wyjątkiem etapu I, Wykonawca określi harmonogramie rzeczowo-finansowym, który stanowić będzie załącznik do umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. ETAP I - Prace przygotowawcze - maksymalnie 2 tygodnie od dnia podpisania umowy Etap I stanowi etap przygotowawczy do robót budowlanych. W jego zakres wchodzą następujące prace: a) wykonanie koncepcji architektonicznej przebudowy szybu windowego oraz stref wokół niego (na 5 kondygnacjach -1do3). b) przedstawienie Zamawiającemu propozycji dźwigów osobowych przeznaczonych do zastosowania w obiekcie, c) wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych (o ile jest niezbędna); ETAP II -Dokumentacja projektowa i prace przygotowawcze Etap II stanowi etap przygotowania dokumentacji projektowej. W jego zakres wchodzą następujące prace: a) wykonanie niezbędnych badań, ekspertyz, opinii i orzeczeń technicznych dotyczących stanu technicznego przebudowywanego budynku; b) uzyskanie niezbędnych warunków technicznych dot. mediów od służb technicznych (jeżeli będzie konieczne) c) opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej wielobranżowej w zakresie niezbędnym do otrzymania pozwolenia na budowę oraz realizacji robót budowlanych; d) uzyskanie pozwolenia na budowę; e) zgłoszenie rozpoczęcia robót do odpowiednich instytucji terenowych itp.; f) opracowanie dokumentacji wykonawczej niezbędnej do wykonania robót budowlanych; g) opracowanie innych opracowań i dokumentacji technicznych niezbędnych do wykonania przedmiotu postępowania (jeżeli takie będą wymagane), h) opracowanie dokumentacji kosztorysowej (szczegółowej kalkulacji cenowej); i) Inne prace przygotowawcze. ETAP III - Roboty budowlane i inne Rozpoczęcie etapu II zostanie poprzedzone przekazaniem placu budowy wykonawcy. a) Zabezpieczenie i przygotowanie frontu robót w budynku i w obrębie strefy dźwigu windy; b) Demontaż stolarki/ślusarki drzwiowej; c) Demontażu istniejącego dźwigu; d) Wykonanie prac rozbiórkowych (kucie, ciecie betonu, wyburzenia ścian); e) Zakotwienie elementów konstrukcyjnych; f) Wykonanie nowych fragmentów szybu z bloczków betonowych; g) Modernizacja całości szybu i maszynowni zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami; h) Wykończenie szybów windowych w sposób zgodny z normami i przepisami; i) Wykonanie w szybie windowym niezbędnych instalacji oraz zapewnienie oświetlenia szybu i maszynowni oraz zasilania dźwigu zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami; j) Dostarczenie fabrycznie nowego dźwigu o wyposażeniu zgodnym z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym; k) Montaż fabrycznie nowego, dźwigu osobowego; l) Wykonanie wszelkich robót budowlanych objętych zakresem opisanym w zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej; m) Wykonanie prac malarskich i innych prac wykończeniowych; n) Wykonaniu rozruchu dźwigu osobowego; o) Wykonanie pomiarów elektrycznych; p) Dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu (DTR) z instrukcją obsługi i eksploatacji dźwigu napisanej w języku polskim; q) Przeprowadzenie, na podstawie upoważnienia Zamawiającego, rejestracji dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego wraz z uzyskaniem decyzji dopuszczającej dźwig do eksploatacji; r) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu; s) Przeprowadzenie czynności formalno-prawnych związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie/ zgłoszenia zakończenia robót budowlanych; t) Wykonanie dokumentacji powykonawczej; u) Zgłoszenie wykonanych robót do odbioru końcowego. Etap IV - okres gwarancji - 24 miesiące Rozpoczęcie etapu - po podpisaniu przez zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Okres polega na: a) Wykonywaniu obowiązkowych kontroli i przeglądów technicznych w okresie 36 miesięcy od daty podpisania przez strony umowy bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z odrębnymi przepisami; b) Wykonywaniu wszystkich robót wynikających z gwarancji; c) Usuwaniu usterek powstałych w okresie gwarancji i rękojmi. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-01-04 Data ostatniej zmiany 2023-01-04 22:42:08 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1W ramach kryterium ,,Cena" oferta może otrzymać do 80 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto. Czy kryterium cenowe NIE Opis 2) W kryterium ,,Termin realizacji zamówienia" Zamawiający będzie przyznawał dodatkowe punkty za termin realizacji przedmiotu zamówienia. Najwyższą liczbę punktów (20 pkt) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie od 04.2023 do 06.2023. 0 pkt. późniejsze Czy kryterium cenowe NIE Opis Szczegółowy opis kryteriów z dołączonym Zapytaniu oraz załącznikach Kontakt: Osoby do kontaktu Bogdan Czura tel.: 661422829 e-mail: bogdan.czura@wstijo.edu.pl |