Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej do zadania ,,Modernizacja sieci instalacji...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej do zadania ,,Modernizacja sieci instalacji elektrycznej oraz wentylacyjnej

Data zamieszczenia: 2023-01-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Kalsku
Kalsk 91
66-100 Sulechów
powiat: zielonogórski
683852091 wew. 360
https://platformazakupowa.pl/transakcja/716167
Województwo: lubuskie
Miasto: Sulechów
Wadium: ---
Nr telefonu: 683852091 wew. 360
Termin składania ofert: 2023-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
LODR.214.3.2023.AG.MH Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej do zadania ,,Modernizacja sieci instalacji elektrycznej oraz wentylacyjnej w budynku hotelowym w Kalsku"

Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej do zadania ,,Modernizacja sieci instalacji elektrycznej oraz wentylacyjnej w budynku hotelowym w Kalsku" .
Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem zastosowania przepisów ustawy z dnia października 2019 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2022.1710 z dn.16.08.2022 r, t.j.) - na podstawie art. 4 pkt. 3) Regulaminu udzielania zamówień publicznych do kwoty nieprzekraczającej 130.000,00 zł w Lubuskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego w Kalsku.
2. Termin realizacji zamówienia: do 15.04.2023 r.
Miejsce, termin, forma złożenia oferty: sekretariat LODR Kalsk 91, 66-100 Sulechów lub e-mail sekretariat@lodr.pl, 24.01.2023 r. do godz. 8.00 lub poprzez platformę zakupową: www.platformazakupowa.pl
3. Termin otwarcia ofert 24.01.2022 r., godz. 8.15
4. Warunki płatności: przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowej faktury
5. Osoba upoważniona do kontaktu Małgorzata Hassa , tel. 683852091 wew. 360
6. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się drogą elektroniczną.
Przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Formularz
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia.

Dokument nr: ID 716167, LODR.214.3.2023.AG.MH

Otwarcie ofert: Miejsce, termin, forma złożenia oferty: sekretariat LODR Kalsk 91, 66-100 Sulechów lub e-mail sekretariat@lodr.pl, 24.01.2023 r. do godz. 8.00 lub poprzez platformę zakupową: www.platformazakupowa.pl
3. Termin otwarcia ofert 24.01.2022 r., godz. 8.15

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/716167
Składania : 24-01-2023 08:00:00
Otwarcia : 24-01-2023 08:15:00

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, Kalsk 91, 66-100 Sulechów zaprasza do złożenia ofert na:

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Kalsku
Kalsk 91
66-100 Sulechów
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=2023

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii