Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2023-01-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Milanówek Kościuszki 45 05-822 Milanówek powiat: grodziski 22 7583061 paulina.gawronska@milanowek.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/141988 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Milanówek |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 22 7583061 |
Termin składania ofert: | 2023-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego dla inwestycji drogowej polegającej na ,,Budowie parkingu zlokalizowanego w Milanówku przy ulicy Warszawskiej, pomiędzy ulicami Brzozową, a Smoleńskiego w ramach realizacji projektu pn.: ,,Poprawa jakości powietrza na terenie ZIT WOF poprzez budowę parkingów Parkuj i Jedź" Powstaje w kontekście projektu RPMA.04.03.02-14-C855/19 - Poprawa jakości powietrza na terenie ZIT WOF poprzez budowę parkingów Parkuj i Jedź Część 1 Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego dla inwestycji drogowej polegającej na ,,Budowie parkingu zlokalizowanego w Milanówku przy ulicy Warszawskiej, pomiędzy ulicami Brzozową, a Smoleńskiego w ramach realizacji projektu pn.: ,,Poprawa jakości powietrza na terenie ZIT WOF poprzez budowę parkingów Parkuj i Jedź". Podstawowe obowiązki i uprawnienia Inspektora nadzoru oraz formalno-prawne podstawy do jego działalności określają art. 17 oraz art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia w szczególności zobowiązany jest do: a) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzania jakości wykonanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów budowlanych zgodnie z art. 10 w/w ustawy (dopuszczalność stosowania wyrobów przy robotach budowlanych), a także zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych; c) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad. e) reprezentowania Zamawiającego na budowie na każde wezwanie Zamawiającego; f) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi; g) koordynacji prac pomiędzy wszystkimi uczestnikami realizacji przedmiotu umowy; h) kontroli bezpieczeństwa na budowie; i) kontroli realizacji wymagań i rozstrzyganie w porozumieniu z Zamawiającym problemów technicznych i technologicznych; j) Informowania Zamawiającego na bieżąco o postępach realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach w dokumentacji projektowej lub w trakcie realizacji robót, wypadkach lub innych zagrożeniach oraz o sposobach rozwiązywania napotkanych problemów; k) udzielania Wykonawcy Robót Budowlanych wszelkich informacji, będących w posiadaniu Inspektora Nadzoru, koniecznych do realizacji prac budowlanych; l) zgłaszania do Zamawiającego potrzeby organizacji narad koordynacyjnych; m) obecności na budowie, w trakcie prowadzenia robót danej branży na każde wezwanie Zamawiającego, nie później jednak niż w ciągu 2 dni roboczych od przesłanego wezwania, potwierdzonego telefonicznie lub SMS-em (w przypadku prowadzenia robót w sobotę, dzień ten uznany będzie za dzień roboczy); n) uczestnictwa we wszystkich naradach koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Wykonawcy Robót Budowlanych, Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób, w celu omawiania bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania prac oraz rozwiązywania problemów wykonawczych; narady koordynacyjne będą odbywały się w miarę potrzeb, w dniu określonym przez Zamawiającego; o) stawienia się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego) w przypadku wystąpienia zdarzenia o charakterze nagłej potrzeby. Przez nagłą potrzebę należy rozumieć: o zdarzenie nieprzewidziane w harmonogramie robót wynikające z utrudnień, zmian warunków na terenie budowy; o konsultacje z Zamawiającym w zakresie pilnej zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót, technologii, fakturowania, robót dodatkowych i zamiennych oraz rozliczenia zadania realizowanego przez Wykonawcę Robót. p) kontroli zgodności prac z ustalonym wcześniej harmonogramem (nad właściwym i terminowym oraz zgodnym z wymaganiami Zamawiającego przebiegiem realizacji inwestycji); q) doradztwa oraz uczestnictwa w odbiorach częściowych i końcowym; r) weryfikacji przedstawionych dokumentów, w tym kosztorysów złożonych przez Wykonawców Robót Budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym; s) uczestnictwa w czynnościach rzeczowego i finansowego rozliczenia robót wynikających z zawartych umów w sprawie realizacji inwestycji; kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy zgodnie z zapisami umów z Wykonawcą Robót Budowlanych, w tym weryfikacja wykonanych robót i potwierdzenie kwot do wypłaty; t) uczestnictwa w sporządzaniu protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych i zamiennych w szczególności w zakresie uzasadnienia potrzeby wykonywania tych prac oraz świadczenie merytorycznego wsparcia w zakresie wnioskowania o ich wykonanie; u) weryfikacji i zaopiniowania zasadności/konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych, które nie zostały ujęte w dokumentacji technicznej i/albo przetargowej oraz ocena kosztorysów w przypadku zwiększenia kosztów budowy, przy czym ostateczna decyzja zostanie podjęta przez Zamawiającego; v) przygotowania na żądanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie; Opis robót budowlanych nad którymi prowadzony będzie nadzór zawarty został w załączniku OPZ.pdf do niniejszego ogłoszenia. CPV: 71247000-1, 71310000-4, 71520000-9, 71631300-3 Dokument nr: 2023-47376-141988 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-01-24 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat grodziski Gmina Milanówek Miejscowość Milanówek Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2023-01-26 Koniec realizacji 2023-04-30 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji drogowej polegającej na ,,Budowie parkingu zlokalizowanego w Milanówku przy ulicy Warszawskiej, pomiędzy ulicami Brzozową, a Smoleńskiego w ramach realizacji projektu pn.: ,,Poprawa jakości powietrza na terenie ZIT WOF poprzez budowę parkingów Parkuj i Jedź" Wymagania: Warunki zmiany umowy Zgodnie z zapisami § 9 oraz § 13 projektowanych postanowień umowy będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Wykonawca: 1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami prawa, 2. posiada uprawnienia do wykonywania określonych prac lub czynności - zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) nadzór inwestorski powinien być pełniony przez osobę/osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane i pozostające czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego, Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie znajduje się w trakcie postępowania upadłościowego, w stanie upadłości lub likwidacji. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - 1 osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad robotami drogowymi (roboty drogowe), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, która wykonywała samodzielną funkcję techniczną na co najmniej 2 zadaniach inwestycyjnych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie parkingu o ilości miejsc postojowych nie mniejszej niż 40 każdy lub na min. 2 zadaniach inwestycyjnych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi/ulicy/ścieżki rowerowej/ścieżki pieszo-rowerowej o długości co najmniej 200 mb każda na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego. Jako wykonanie usługi należy rozumieć pełnienie obowiązków inspektora nadzoru w całym okresie realizacji zadania tj. od dnia podpisania umowy do dnia wystawienia protokołu odbioru robót; Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis - Skan wypełnionego i podpisanego formularza oferty będącego załącznikiem do niniejszego ogłoszenia - Skan wypełnionego i podpisanego oświadczenie będącego załącznikiem do niniejszego ogłoszenia Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-01-16 Data ostatniej zmiany 2023-01-16 16:30:12 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Oferowana cena brutto - waga kryterium:80% = 80 pkt Sposób oceniania: C=(Cn/Cb)o80 pkt Cn-cena najniższa Cb-cena badanej oferty Czy kryterium cenowe NIE Opis 2) Doświadczenie inspektora nadzoru - waga kryterium: 15% = 15 pkt Sposób oceniania: Liczba inwestycji drogowych, na których dana osoba prowadziła obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego Liczba przydzielonych punktów 2 inwestycje 0 pkt 3 inwestycje 10 pkt 4 i więcej inwestycji 15 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Doświadczenie inspektora nadzoru w strefie konserwatorskiej- waga kryterium: 5% = 5 pkt Sposób oceniania: Za każdą inwestycję drogową w strefie ochrony konserwatorskiej na których dana osoba prowadziła obowiązki inspektora nadzoru otrzymuje się 1 pkt. Maksymalna ilość pkt. możliwych do uzyskania-5 Kontakt: Osoby do kontaktu Paulina Gawrońska tel.: 22 7583061 e-mail: paulina.gawronska@milanowek.pl |