Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie dokumentacji projektowej |
Data zamieszczenia: | 2023-01-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Głuszyca ul. Parkowa 9 58-340 Głuszyca powiat: wałbrzyski tel. 74 660 45 69, tel. 74 660 46 67 p.janasik@gluszyca.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Głuszyca |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 74 660 45 69, t |
Termin składania ofert: | 2023-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Adaptacja budynku szkolnego przy Ul. Kłodzkiej 103 w Głuszycy Górnej na mieszkania komunalne." 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszego zapytania. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Za spełnienie warunku w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wskazanie przez Wykonawcę osób, które będą wykonywać przedmiot zamówienia, w tym: 1) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności ogólnobudowlanej; 2) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności elektrycznej; 3) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności sanitarnej. 5. Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres prac przedstawiony w przedmiocie zamówienia. 6. Wykonawca udzieli 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego. W ramach gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do uaktualnienia kosztorysu inwestorskiego, stanowiącego podstawę obliczenia wartości szacunkowej zadania inwestycyjnego (przed ogłoszeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego). 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający wyznaczy osobę do kontaktów w sprawach związanych z realizacją umowy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty, zwłaszcza w sytuacji, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższać będzie kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 10. Zamawiający odrzuci oferty, których treść nie będzie spełniała warunków niniejszego Zapytania 1 Dokument nr: NIBITZKiZP.271.2.2.2023 Składanie ofert: V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Ofertę należy przesłać za pośrednictwem: 1) poczty, kuriera lub też dostarczyć osobiście na adres: Ul. Parkowa 9, 58-340 Głuszyca. Koperta powinna być zamknięta, nieprzejrzysta, opisana: ,,Oferta na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja budynku szkolnego przy Ul. Kłodzkiej 103 w Głuszycy Górnej na mieszkania komunalne. " lub 2) poczty elektronicznej na adres: p.janasik@gluszyca.pl - w tytule wiadomości należy wpisać: ,,Oferta na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja budynku szkolnego przy Ul. Kłodzkiej 103 w Głuszycy Górnej na mieszkania komunalne." 2. Ofertę należy złożyć do dnia 23.01.2023 r. Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wymagany termin realizacji zamówienia: 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wymagania: Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 tj.) oraz Zarządzenia Nr 14/O/2021 Burmistrza Głuszycy z dnia 09 lutego 2021 r. - udzielanie zamówień publicznych poniżej kwoty 130 000 złotych (netto). IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Wykonawca nie może wystąpić w innych ofertach jako Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. 4. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione lub kopię potwierdzoną przez Wykonawcę. 5. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania w języku polskim, do którego należy dołączyć wymagane dokumenty, tj: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków - wzór stanowi załącznik nr 2; 2) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 3) Wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia - załącznik nr 4. 6. W przypadku błędów w obliczeniach w ofercie, Zamawiający dokona poprawy oczywistej omyłki rachunkowej, za cenę prawidłową będzie uważana cena jednostkowa netto. 7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie. 9. Wszystkie kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni niezwłocznie telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. 4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa. 2 VI. OCENA OFERT 1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena oferty -100% Cena oferty najtańszej CU = -----:-:-- X 100 Cena oferty badanej Uwagi: VII. KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" informuję, że: a. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Głuszyca reprezentowana przez Burmistrza Głuszycy z siedzibą: ul. Parkowa 9, 58-340 Głuszyca. b. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Głuszyca jest Pan Kacper Lepiocha, kontakt: iod@eduodo.pl c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: NIBITZKiZP.271.2.2.2023 pn. ,,Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja budynku szkolnego przy ul. Kłodzkiej 103 w Głuszycy Górnej na mieszkania komunalne" prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem Nr 14/O/2021 Burmistrza Głuszycy z dnia 09 lutego 2021 r- udzielanie zamówień publicznych poniżej kwoty 130 000 złotych (netto). d. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty wybrane w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. e. Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa. f. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. g. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. h. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. i. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; - na postawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*** - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. j. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami prawa oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: VIII. DODATKOWE INFORMACJE Dodatkowych informacji udziela Pani Katarzyna Łazanowska, nr tel. 74 660 46 67 lub pod adresem email: k.lazanowska@gluszyca.pl |