Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana zewnętrznego przyłącza wodociągowego |
Data zamieszczenia: | 2023-01-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ul. Tysiąclecia 20 41-303 Dąbrowa Górnicza powiat: Dąbrowa Górnicza tel. 32 260-86-52 przetargi@mzbm.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Dąbrowa Górnicza |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 260-86-52 |
Termin składania ofert: | 2023-01-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie cenowe Nazwa zadania: ,,Wymiana zewnętrznego przyłącza wodociągowego PE DN63 mm do gminnego budynku przy Ul. Głównej 61 w Dąbrowie Górniczej, zapewniającego prawidłowe działanie wewnętrznej instalacji przeciwpożarowej" 1. Opis przedmiotu zamówienia / uwagi do przedmiotu zamówienia: 1). Zakres prac: Opracowanie projektu technicznego wymiany wodociągu zgodnego z zaleceniami wodociągów. Opracowanie projektu organizacji ruchu Uzyskanie pozwolenia na umiejscowienie urządzeń w pasie jezdni. Uzyskanie pozwolenia na zajęcie pasa drogowego w Wydziale Infrastruktury Miejskiej Urzędu Miasta Dąbrowa Górnicza Zgłoszenie wykonywania prac na sieci wodociągowej. Umieszczenie znaków drogowych informujących o robotach. Wycinka jezdni asfaltowej 2m2. Demontaż chodnika z kostki 50 m2. Wykonanie przewiertu pod jezdnią 8 mb. Wykonanie przyłącza wodociągowego 75 mb rura 075. Demontaż ogrodzenia. Przepięcie do nowo powstałego rurociągu do istniejącej instalacji wodnej w budynku. Zasypanie i zagęszczenie wykopów po wykonanych pracach. Odtworzenie jezdni asfaltowej oraz chodnika. Odebranie prac przez Dąbrowskie Wodociągi. Odebranie prac przez Wydział Infrastruktury Miejskiej Urzędu Miasta Dąbrowa Górnicza 2) Prace należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi TSD-R/024/70/22/WO8029/22 Dąbrowskich Wodociągów z 22.09.2022r. oraz projektem technicznym, który należy uprzednio wykonać. 3) Wykonawca winien dysponować osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych. 4) Wykonawca winien dysponować sprzętem minikoparka l,8t, koparka obrotowa 16t, koparko-ładowarka, przeciskacz drogowy. 5) Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wykonanie min. 10 awaryjnych robót wodnokanalizacyjnych. 6) Sposób rozliczenia: ryczałt. Składanie ofert: 7. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie: a) dostarczyć osobiście na adres: Ul. Tysiąclecia 20,41-303 Dąbrowa Górnicza, kancelaria lub przesłać na adres poczty e-mail: przetargi@mzbm.com.pl w terminie do dnia 18.01.2023 r Informacja o dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej opublikowana będzie na stronie internetowej Zamawiającego www.mzbm.com.pl w zakładce ,,zamówienia publiczne". O terminie podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie powiadomiony telefonicznie. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia: 30 dni roboczych od daty podpisania umowy. Wymagania: 4. Termin płatności faktury: do 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej f-ry w siedzibie MZBM. 5. Wymagany okres gwarancji: 60 miesięcy 6. Opis przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w oparciu o załączony do niniejszego zapytania druk Formularza Ofertowego i załączyć: aktualny wydruk CEIDG lub KRS, oświadczenie (wg. załączonego wzoru), potwierdzenie np. w formie referencji wykonania 10 awaryjnych robót wodno-kanalizacyjnych, pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Oferta powinna być: - opatrzona pieczątką, - posiadać datę sporządzenia, - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, - podpisana przez oferenta. Uwagi: 2. Kryteria oceny ofert Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami jak niżej: Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Cena 100% Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Sposób punktacji w ramach kryteriów: Kryterium Cena oferty (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Cena brutto (z podatkiem VAT) za całość przedmiotu zamówienia - według następującego wzór najniższa zaoferowana cena Ilość punktów =-------------------------------------------- x 100 cena zaoferowana w badanej ofercie Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium. Za ofertę najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą całkowitą liczbę punktów. |