Budowa kanalizacji sanitarnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa kanalizacji sanitarnej

Data zamieszczenia: 2023-01-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Inżynierii Miejskiej Sp. z o.o
ul. Szarych Szeregów 2
43-502 Czechowice-Dziedzice
powiat: bielski
322154340, 322154340
jrp@pim.czechowice-dziedzice.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/142875
Województwo: śląskie
Miasto: Czechowice-Dziedzice
Wadium: 10 000,00 zł
Nr telefonu: 322154340, 322154340
Termin składania ofert: 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Kontrakt IV Budowa kanalizacji sanitarnej na obszarze Czechowic Dziedzic - Południe. Część 3.3 (podzadanie 9)
Powstaje w kontekście projektu
POIS.02.03.00-00-0250/16 - Regulacja gospodarki wodno-ściekowej w gminie Czechowice-Dziedzice- etap 2

Część 1
Kontrakt IV Cz.3.3 Podzadanie 9

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Kontrakt IV Budowa kanalizacji sanitarnej na obszarze Czechowic Dziedzic - Południe. Część 3.3 (podzadanie 9). Realizacja przedmiotu umowy następować będzie w tzw. formule ,,zbuduj".
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do niniejszej SIWZ, tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej w skrócie zamiennie ,,OPZ"),
Przedmiotem zamówienia pn. Kontrakt IV Budowa kanalizacji sanitarnej na obszarze Czechowic Dziedzic - Południe. Część 3.3 (podzadanie 9) jest wykonanie prac budowlanych niezbędnych dla dokończenia inwestycji polegającej na budowie grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej wraz z sięgaczami do posesji prywatnych, budowę sieci kanalizacyjnej tłocznej oraz zagospodarowanie terenu przepompowni ścieków. Inwestycja będzie realizowana w rejonie ulic: Mazańcowickiej, Kotulińskiego, Zamkowej i Kopernika w Czechowicach-Dziedzicach.
Zestawienie ilości kanalizacji przewidzianej do wykonania z rozbiciem na średnice:
- kanał grawitacyjny z rur PVC Dz315 [mm] - ok. 53,4 [m]
- kanał grawitacyjny z rur PVC Dz200 [mm] - ok. 253,0 [m]
- kanał grawitacyjny z rur PVC Dz160 [mm] - ok. 93,8 [m]
- kanał grawitacyjny z rur PE Dz225 [mm] - ok. 282,9 [m]
- kanał grawitacyjny z rur kamionkowych Dn200 [mm] - ok. 29,4 [m]
- kanał grawitacyjny z rur kamionkowych Dn150 [mm] - ok. 15,6 [m]
- rurociąg tłoczny z rur PE Dz160 [mm] - ok. 40,5 [m]*
Łączna długość wszystkich odcinków sieci kanalizacyjnej przewidzianych do wykonania w niniejszym OPZ wynosi - ok. 768,6 [m]
* - rura PE Dz160 SDR11 (w ilości 48,0 [m]) jest w posiadaniu inwestora i zostanie przekazana Wykonawcy
Projekt ,,Regulacja gospodarki wodno-ściekowej w gminie Czechowice - Dziedzice - etap 2" otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020 Priorytet II, Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM. Zamawiającym jest Przedsiębiorstwo Inżynierii Miejskiej Sp. z o.o., będące Beneficjentem umowy o dofinansowanie nr POIS.02.03.00-00-0250/16-00.
Okres gwarancji
min.36 m-cy

CPV: 45000000-7, 45200000-9, 45230000-8, 45231300-8, 45232000-2

Dokument nr: 2023-47710-142875

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-08

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
bielski
Gmina
Czechowice-Dziedzice
Miejscowość
Czechowice-Dziedzice
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-03-15
Koniec realizacji
2023-09-15
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Realizacja umowy

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Strony uprawnione są do istotnej zmiany Umowy w przypadku:
1) wystąpienia siły wyższej - zmianie może ulec termin realizacji Przedmiotu Umowy o czas występowania siły wyższej;
2) braku możliwości wykonywania umowy z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych - zmianie może ulec termin realizacji Przedmiotu Umowy o czas wystąpienia tych okoliczności, materiały, parametry techniczne, technologia wykonania robót, sposób lub zakres wykonania Przedmiotu Umowy;
3) zmian spowodowanych wyjątkowo niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonywanie Przedmiotu Umowy zgodnie z obowiązującą technologią i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, potwierdzonych przez osobę nadzorującą roboty ze strony Zamawiającego - zmianie może ulec termin realizacji Przedmiotu Umowy o okres trwania przeszkody;
4) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe podmioty lub organy, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność - zmianie może ulec termin realizacji Przedmiotu Umowy;
5) wystąpienia nadzwyczajnych, niemożliwych wcześniej do przewidzenia warunków geologicznych, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Przedmiotu Umowy (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.) - zmianie może ulec termin realizacji Przedmiotu Umowy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót;
6) ujawnienia istnienia niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów budowlanych lub kolizja z robotami prowadzonymi równolegle np. w sąsiedztwie placu budowy, uniemożliwiającymi prowadzenie robót - zmianie może ulec termin realizacji Przedmiotu Umowy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót;
7) wystąpienia na terenie budowy niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, które wymagały wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę - zmianie może ulec termin realizacji Przedmiotu Umowy, zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, zakres robót, lokalizacji robót;
8) zmiany decyzji, pozwoleń lub wszelkich uzgodnień niezbędnych dla realizacji prac objętych Przedmiotem Umowy, jeśli zmiany te nie wynikają z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę - zmianie może ulec termin realizacji Przedmiotu Umowy, materiały, parametry techniczne, technologia wykonania robót budowlanych, sposób lub zakres wykonania Przedmiotu Umowy;
9) jeśli przyczyny, z powodu których zagrożone będzie wykonanie Przedmiotu Umowy w ustalonym terminie, będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający - zmianie może ulec termin realizacji Przedmiotu Umowy;
10) wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, które wstrzymują lub opóźniają realizację Przedmiotu umowy - zmianie ulega termin wykonania Przedmiotu Umowy o czas trwania tych robót;
11) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron
12) zaistnienia pozostałych okoliczności zewnętrznych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę zmiany, nie powodujące zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym - zmianie mogą ulec materiały, parametry techniczne, technologia wykonania robót budowlanych, sposób i zakresu wykonania Przedmiotu Umowy lub termin realizacji Przedmiotu Umowy nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności,
13) zmiany obowiązujących przepisów prawa, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu robót jeszcze niewykonanych lub w zależności od posiadanych środków finansowych. Oświadczenie w tym przedmiocie wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Kwota wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w § 5 ust. 1, zostanie skorygowana w związku z wprowadzonymi zmianami w następujący sposób:
1) jeżeli zmiany wprowadzone na mocy postanowień niniejszej Umowy polegają na pominięciu jakiegokolwiek zakresu robót, kwota wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w § 5 ust. 1 zostanie zmniejszona o wartość niewykonanych robót ustaloną proporcjonalnie na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zakończonego zawarciem niniejszej Umowy;
2) jeżeli zmiany wprowadzone na mocy postanowień niniejszej Umowy polegają na zastosowaniu rozwiązań zamiennych lub zastąpieniu zakresu robót innym zakresem robót, kwota, o której mowa w § 5 ust. 1 podlega w pierwszej kolejności zmniejszeniu o wartość niewykonanych robót na zasadach określonych w pkt 1), a następnie zwiększeniu o wartość wykonanych robót zamiennych przy zastosowaniu postanowień pkt 3) poniżej, z zastrzeżeniem, że łączna kwota wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy nie może być wyższa niż określona w § 5 ust. 1;
3) jeżeli roboty wynikające ze zmian wprowadzonych postanowieniami niniejszej Umowy nie odpowiadają opisowi pozycji w Wykazie Cen, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny tych robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od stanowiących podstawę złożenia oferty oraz cen nie wyższych od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie ,,Sekocenbud" w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego.
4. Zmiana Umowy wymaga zgodnej woli Stron potwierdzonej w stosownym aneksie do umowy, sporządzonym pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty określono w zał. nr 8 do SIWZ- wzór umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN;
Typ
Potencjał techniczny
Opis
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
wykonał co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane, polegające na wykonaniu robót budowlanych metodami bezwykopowymi o średnicach min. DN 150 o dł. łącznej min 200 mb. oraz wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur o średnicach min. DN 200 o długości łącznej min. 200 mb.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi następujące doświadczenie i kwalifikacje:
Kierownik Budowy posiadający:
o uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
o co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe jako Kierownik Budowy,
o doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy przy wykonaniu robót budowlanych metodami bezwykopowymi o średnicach min. DN 150 o dł. łącznej min 200 mb. oraz przy budowie sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur o średnicach min. DN 200 o długości łącznej min. 200 mb.
Kierownik robót drogowych posiadający:
o uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
o co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w robotach drogowych.
Wymagane okresy doświadczenia zawodowego, należy liczyć według następujących zasad:
a. może być prezentowane doświadczenie do upływu terminu składania ofert,
b. wymagany okres 2-letniego doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres łączny (po zsumowaniu) 24 miesięcy pełnienia funkcji kierownika budowy, kierownika robót w trakcie faktycznej realizacji robót (okresy doświadczenia nie mogą się pokrywać). Jeżeli równolegle przez daną osobę w tym samym okresie wykonywanych jest kilka czynności spełniających postawione powyżej wymagania, okres doświadczenia się nie multiplikuje i okres ten na potrzebę obliczenia doświadczenia będzie brany pod uwagę tylko raz;
c. dane potwierdzające okresy doświadczenia powinny jasno wynikać z treści ujawnianej w wykazie sporządzonym na podstawie wzoru zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ, dlatego wymaga się podania dokładnych dat rozpoczęcia i zakończenia robót;
d. wykonawcy mają przedstawić dane precyzyjnie a podając daty rozpoczęcia lub zakończenia danego okresu powinni wskazać je z dokładnością roku, miesiąca i dnia;
e. jeżeli przedstawiane dane będą się zaczynać lub kończyć w niepełnych miesiącach, Zamawiający będzie sumował dni, przyjmując że na 1 miesiąc składa się 30 dni.
UWAGA:
Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane, a także ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia stanowiska Kierownika Budowy z Kierownikiem robót drogowych.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) w poręczeniach bankowych,
c) w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych. 9.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 42 1020 1390 0000 6302 0019 2872
Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 9.3. lit. b) - c) SIWZ wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w punkcie 9.3. SIWZ, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Kontrakt IV Budowa kanalizacji sanitarnej na obszarze Czechowic Dziedzic - Południe. Część 3.3 (podzadanie 9).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Zawartość oferty - kompletna oferta musi zawierać:
- formularz oferty, sporządzony na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ,
- wykaz cen sporządzony na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzone na wzorach stanowiących odpowiednio Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ,
- pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do zawarcia umowy albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeśli dotyczy),
- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą,
- zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy),
- dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-18
Data ostatniej zmiany
2023-01-18 11:41:44

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Najniższa Cena : waga kryterium - 60%. Porównywaną ceną będzie cena brutto.
Oferta otrzyma zaokrągloną do 2 miejsc po przecinku ilość pkt obl. zgodnie ze wzorem:(najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert)/(cena oferty badanej) x 60
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji: waga kryterium 40%.Najkrótszy okres udzielonej gwarancji 36 m-cy, najdłuższy 60 m-cy. Oferta otrzyma zaokrągloną do 2 miejsc po przecinku ilość pkt obl. zgodnie ze wzorem: (Okres udzielonej gwaracji)/(Najdłuższy okres udzielonej gwarancji) x 40 .

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Małgorzata Pławecka
tel.: 322154340
e-mail: jrp@pim.czechowice-dziedzice.pl
Piotr Pacuła
tel.: 322154340
e-mail: jrp@pim.czechowice-dziedzice.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii