Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2023-01-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Sosnowica ul. Spokojna 10 21-230 Sosnowica powiat: parczewski tel./fax. (082) 59-12-152, 59-12-145 sosnowica@sosnowica.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Sosnowica |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | tel./fax. (082) 59-1 |
Termin składania ofert: | 2023-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Pełnienie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań: I. Nazwa inwestycji: Bezpieczne drogi w Gminie Sosnowica -I etap budowy drogi gminnej w miejscowości Bohutyn oraz przebudowy drogi gminnej relacji Pasieka-Izabelin. Inwestycja przewidziana do realizacji w ramach - Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja2/2021/3736/PolskiLad II. Nazwa inwestycji: Bezpieczne drogi w Gminie Sosnowica poprzez budowę drogi Olchówka-Sosnowica, przebudowę ulicy Spacerowej i Nowej w miejscowości Sosnowica. Inwestycja przewidziana do realizacji w ramach - Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja2/2021/4673/PolskiLad Podstawa prawna: w trybie i na zasadach ustalonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Sosnowica, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 PLN . 1. Opis zadań: Obszar inwestycyjny: Infrastruktura drogowa Opis inwestycji I: Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej Pasieka- Izabelin o długości ok. 2840 m. o istniejącej nawierzchni z pospółki , zlokalizowanej na działkach 910 i 47 wraz z przebudową skrzyżowania z drogą wojewódzką 819 do granicy z działką 204 oraz I etap budowy drogi gminnej w miejscowości Bohutyn o istniejącej nawierzchni żwirowej, długości ok. 1900 m. Zakres robót objętych realizacją obejmuje: wykonanie robót przygotowawczych i pomiarowych, mechaniczne korytowanie , wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego , wykonanie nawierzchni bitumicznej, wykonanie bitumicznych zjazdów publicznych oraz indywidualnych z kruszywa łamanego w granicach pasa drogowego, roboty porządkowe , oznakowanie 1Gmina Sosnowica 21-230 Sosnowica, ul. Spokojna 10, tel./fax. (082) 59-12-152 drogi, budowa kanału technologicznego oraz wykonanie projektu budowlanego. Celem realizacji projektu jest poprawa warunków komunikacyjnych oraz poziomu bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Podniesienie standardu przebudowywanych dróg wpłynie znacząco na podniesienie poziomu i jakości życia lokalnej społeczności. Przewidywana wartość Inwestycji wg wniosku o dofinansowanie (w PLN): 4.997.815,74 Opis inwestycji II: Przedmiotem inwestycji jest: 1) Budowa drogi gminnej na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową 1623L w kierunku miejscowości Olchówka zlokalizowanej na działkach nr 915, 729, 408, 153, części działki nr 55 , o szerokości 3,5 m z mijankami, długości 3,320 km, szerokości poboczy 0,75 m. Zakres przedmiotu inwestycji obejmuje ; a) roboty pomiarowe b) wycinka drzew w istniejącym pasie drogowym c) korytowanie pod jezdnię, zjazdy oraz pobocza, d) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego , e) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego f) wykonanie mijanek z betonu z betonu asfaltowego, g) utwardzenie poboczy o szerokości 0,75 m kruszywem łamanym h) budowa kanału technologicznego i) oznakowanie j) projekt budowlany 2) Przebudowa ulicy Spacerowej w miejscowości Sosnowica zlokalizowanej na działkach nr 724/21, 74/1, 74/3 o długości odcinka 90 m i szerokości 3,50 m, polegająca na ułożeniu kostki brukowej granitowej kamiennej na podbudowie i podsypce cementowo -piaskowej grubości 3 cm , wykonaniu zjazdów publicznych z kruszywa łamanego, budowie kanału technologicznego oraz wykonaniu projektu budowlanego. 3)Przebudowa ulicy Nowej w miejscowości Sosnowica zlokalizowanej na dz. 880, długości ok. 403 m, polegająca na rozebraniu istniejącej zdegradowanej nawierzchni, przebrukowaniu istniejących zjazdów, wykonaniu istniejących nieutwardzonych zjazdów z kruszywa łamanego, wykonaniu nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni asfaltowej szer. 5,5 m , budowie kanału technologicznego, wykonaniu projektu budowlanego. Wykonanie robót budowlanych ma na celu podniesienie standardu w zakresie bezpieczeństwa ruchu oraz wygody użytkowania. standardu w zakresie bezpieczeństwa ruchu oraz wygody użytkowania. Przewidywana wartość Inwestycji wg wniosku o dofinansowanie(w PLN): 3.981.679,96 Szczegółowy zakres usług i robót objętych nadzorem określają: - Opis Przedmiotu Zamówienia/OPZ/ - załącznik nr 2; - Projekt umowy - załącznik nr 3, stanowiące integralną część niniejszego zapytania ofertowego. CPV: 71520000-9, 71248000-8, 71247000-1, 71530000-2, 71631000-0 Dokument nr: Znak: IG.271.PŁ.Dr.NI. Składanie ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 24 stycznia 2023r. do godz. 14:00 w Urzędzie Gminy Sosnowica Ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica (Sekretariat pok. Nr 9). Oferty można składać w godz.ch pracy Urzędu lub drogą elektroniczną na adres e- mail: sosnowica@sosnowica.pl. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia - od daty podpisania umowy Zakończenie: do daty odbioru końcowego robót budowlanych. Termin ten może ulec zmianie w przypadku zmiany: a)terminu zakończenia inwestycji wynikającego Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, b)terminu zakończenia robót budowlano-montażowych realizowanych w ramach inwestycji. Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza możliwości: ? udzielania zamówień uzupełniających. UWAGA: Zamawiający zastrzega obowiązek Wykonawcy świadczenia nieodpłatnych usług na jego rzecz do czasu usunięcia wszystkich wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru końcowego i rozliczenia inwestycji oraz w okresie gwarancji/rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych jak również wynikających z wymagań Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. 3. Warunek udziału w postępowaniu w sprawie wyboru wykonawcy oraz sposób dokonywania oceny spełniania danego warunku(dla obydwu zadań): 1) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń(Koordynator) - co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2018 poz. 2272); oraz posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności; 2) Inspektor nadzoru branży elektrycznej - co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2018 poz. 2272); oraz posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca dołączy do oferty dane personalne osób przewidzianych do pełnienia w/w funkcji wraz z uprawnieniami budowlanymi i potwierdzeniem przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3.A. Wymagania dotyczące wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - 1.500 zł (jeden tysiąc pięćset złotych) dla zadania I, - 1.000 zł (jeden tysiąc złotych) dla zadania II, pod rygorem odrzucenia oferty. 2) Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Sosnowica: Bank Spółdzielczy w Parczewie Oddział w Sosnowicy nr rachunku: 40 8042 0006 0130 0231 2000 0270 3Gmina Sosnowica 21-230 Sosnowica, ul. Spokojna 10, tel./fax. (082) 59-12-152 Dowód wpłaty wadium dołączyć do oferty/ tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację postępowania, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane. Uwaga!!! O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy w formie oryginału dołączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. 6) Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku uchylenia się od zawarcia umowy. 4. Kryterium oceny ofert: Cena ofertowa - 100% 5. Informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz opis sposobu przyznawania punktów za spełnienie danego kryterium oceny ofert: Kryterium Cena ofertowa - znaczenie 100pkt. KC ? C N ? 100 C OB Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium cena ofertowa C N - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu C OB - cena zaoferowana w ofercie badanej Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert 6. Zmiana zapytania ofertowego. 6.1. 1. Zamawiający może zmienić zapytanie ofertowe przed upływem terminu składania ofert, jeżeli: 1) zmienione zapytanie ofertowe zostanie udostępnione różnym podmiotom przed upływem tego terminu; 2) w zmienionym zapytaniu ofertowym przedłużony zostanie termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, o ile przedłużenie tego terminu jest konieczne z uwagi na istotną zmianę zapytania ofertowego polegającą w szczególności na zmianie: a) opisu zadania, b) warunku udziału w postępowaniu lub sposobu dokonywania oceny spełniania danego warunku w tym postępowaniu, c) kryterium oceny ofert. 6.2. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego: Treść pytań dotyczących zapytania ofertowego wraz z wyjaśnieniami zamawiającego publikowana jest w procedurze jak dla zapytania ofertowego. 7. Sposób obliczenia ceny oferty. Sposób sporządzenia oferty Wskazanie miejsca i terminu składania ofert. 7.1. Sposób obliczenia ceny oferty: 1. Wykonawca określi - mając na względzie treść niniejszego zapytania - cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). 2. Cenę oferty należy podać w formie wynagrodzenia ryczałtowego (art. 632 kodeksu cywilnego). Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, bez których nie można wykonać zamówienia. 3. Wartość wynagrodzenia musi obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania usług wymaganej jakości i w oferowanym terminie, włączając w to koszty prowadzenia działalności gospodarczej, kalkulowany zysk, ryzyko oraz wszelkie inne koszty, opłaty i należności, związane z wykonywaniem usług, odpowiedzialnością materialną i zobowiązaniami Wykonawcy wymienionymi lub wynikającymi z warunków umowy oraz przepisów dotyczących wykonywania usługi objętej zamówieniem. 7.2. Sposób sporządzenia oferty 1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę. 2. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej lub elektronicznej pod rygorem nieważności. 3. Treść oferty musi być zgodna z treścią niniejszego zapytania. 4. Oferta (wraz z załącznikami) musi być sporządzona w sposób czytelny. 5. Wszelkie zmiany naniesione przez wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane/podpisane przez wykonawcę. 6. Oferta musi być podpisana przez wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. 7. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty. 8. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10. Zaleca się, aby Wykonawca składając ofertę wykorzystał druk Formularza oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 11. Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane. 12. Zaleca się, aby każda strona oferty zawierająca jakąkolwiek treść była podpisana lub parafowana przez wykonawcę. 13. W przypadku formy pisemnej ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert. 14. Na kopercie/opakowaniu należy umieścić następujące oznaczenia: ,, OFERTA NI PŁ drogi zadanie ... i zadanie ..."(należy wskazać w zależności, czy oferta dotyczy wybranego zadania czy też obu zadań). 15. Zawartość oferty: Na ofertę składają się następujące dokumenty: ? Formularz ofertowy ? Potwierdzenie wniesienia wadium ? Dane personalne osób przewidzianych do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z uprawnieniami budowlanymi i potwierdzeniem przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. ? Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 16. W przypadku oferty składanej elektronicznie Zamawiający wymaga opatrzenia dokumentów składających się na ofertę podpisami elektronicznymi typu: profil zaufany, certyfikat kwalifikowany itp. 17. Okres związania ofertą wynosi 30 dni. 2. Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt 1, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską. 3. Akceptowalne formy składania ofert: W formie pisemnej; Elektroniczna składana drogą elektroniczną na adres e-mail: sosnowica@sosnowica.pl. Zamawiający wyklucza możliwość złożenia oferty faxem. 4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę, poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 5. Oferty złożone po terminie, o którym mowa w punkcie 1, zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom. 8. Badanie i ocena ofert: 8.1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający i wykonawca nie mogą prowadzić negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywać jakiejkolwiek zmiany w jej treści. VII.2. Zastrzeżenie Zamawiającego dotyczące poprawienia w ofercie oczywistych i innych omyłek: Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 8.2. Wskazanie przesłanek odrzucenia oferty: 1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy: 1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub 2) została złożona przez podmiot: a) niespełniający warunków udziału w postępowaniu, 3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym. 9. Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania: ofert wariantowych Zamawiający dopuszcza możliwości składania: ofert częściowych na jedno z wybranych zadań lub oba zadania. |