Sukcesywna dostawa elementów do kanalizacji w drogownictwie

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywna dostawa elementów do kanalizacji w drogownictwie

Data zamieszczenia: 2023-01-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych
Plonów 22i
41-200 Sosnowiec
powiat: Sosnowiec
32 296 07 77
j.lonska@um.sosnowiec.pl
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 32 296 07 77
Termin składania ofert: 2023-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem loco baza MZUK Sosnowiec) elementów do kanalizacji w drogownictwie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem loco baza MZUK Sosnowiec) elementów do kanalizacji w drogownictwie".
2. Nazwa części 1 zamówienia - Sukcesywna dostawa elementów betonowych i żelbetonowych;
3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1,2 i 3 zamówienia.
4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
5. Dostawy będą realizowane według zleceń jednostkowych, w terminie:
Dla części 1 zamówienia nie dłuższym niż do 14 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia jednostkowego.
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem loco baza MZUK Sosnowiec) elementów do kanalizacji w drogownictwie".
2. Nazwa części 2 zamówienia - Sukcesywna dostawa elementów polimerobetonowych;
3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1,2 i 3 zamówienia.
4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
5. Dostawy będą realizowane według zleceń jednostkowych, w terminie:
Dla części 2 zamówienia nie dłuższym niż do 7 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia jednostkowego.
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem loco baza MZUK Sosnowiec) elementów do kanalizacji w drogownictwie".
2. Nazwa części 3 zamówienia - Sukcesywna dostawa elementów żeliwnych;
3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1,2 i 3 zamówienia.
4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
5. Dostawy będą realizowane według zleceń jednostkowych, w terminie:
Dla części 3 zamówienia nie dłuższym niż do 7 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia jednostkowego.

CPV: 44470000-5, 44114220-0,44160000-9, 44114200-4,44423700-8,44163100-1, 44114200-4,44163100-1,44423700-8

Dokument nr: 2023/BZP 00058274, WZP.C.271.1.18.2023.JŁ

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-02 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,114872,fdd12930becad8d627aacdead548cbfe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,114872,fdd12930becad8d627aacdead548cbfe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: ,,Platformą") dostępnej pod adresem: https://umsosnowiec.logintrade.net/ lub poczty elektronicznej wskazanej w rozdziale I sekcja 1 tj.: j.lonska@um.sosnowiec.pl.
2.Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane w Rozdziale VII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że:
1) na mocy porozumienia o współadministrowaniu i zawartych w nim uzgodnień dotyczących celów, zakresu i sposobów przetwarzania danych współadministratorami Pani/Pana danych osobowych w zakresie prowadzenia postępowania są:
ejski Zakład Usług Komunalnych z siedzibą w Sosnowcu przy Ul. Plonów 22i, 41-214 Sosnowiec oraz
ina Sosnowiec - Miasto posiadające prawa powiatu Al. Zwycięstwa 20, 41 - 200 Sosnowiec - Pełnomocnik Zamawiającego;
Może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych kierując pytania na adres poczty elektronicznej Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu: sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl
lub Urzędu Miejskiego w Sosnowcu: um@um.sosnowiec.pl;
2) Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Sosnowca jest Pani Agata Kozłowska, email: iod@um.sosnowiec.pl; tel. 32 296 06 87;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem loco baza MZUK Sosnowiec) elementów do kanalizacji w drogownictwie" - (znak sprawy: WZP.C.271.1.18.2023.JŁ) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą Logintrade S.A. z siedzibą we Wrocławiu - podmiot przetwarzający, z którym zawarta została umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowań o zamówienia publiczne oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
C.D. w następnej Sekcji.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
- o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
4.W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-02 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie do elektronicznej obsługi zamówień dostępnej pod adresem: https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii