Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków

Data zamieszczenia: 2023-02-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lipnica Wielka
Lipnica Wielka 518
34-483 Lipnica Wielka
powiat: nowotarski
+48 182634595
przetargi@lipnicawielka.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/732952
Województwo: małopolskie
Miasto: Lipnica Wielka
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48 182634595
Termin składania ofert: 2023-03-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Lipnicy Wielkiej.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 część: Budowa kanalizacji sanitarnej w Lipnicy Wielkiej oraz budowa kanalizacji w systemie zaprojektuj i wybuduj.
W tym:
Zadanie 1: Budowa kanalizacji sanitarnej w Lipnicy Wielkiej
Zadanie 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w Lipnicy Wielkiej w systemie zaprojektuj i wybuduj
Zadanie 1:Budowa kanalizacji sanitarnej w Lipnicy Wielkiej przedmiot zamówieni obejmuje 4 etapy:
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna dla poszczególnych etapów w tym
STWiORB, przedmiary- stanowiące dokumentację poglądową oraz dodatkowe opisy wyłączeń ,których nie należy wyceniać
i składać w ramach ceny ofertowej.
Przyłączy do budynków nie należy wyceniać, nie podlegają wykonawstwu w ramach niniejszego postępowania.
Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na terenie
gminy Lipnica Wielka w miejscowościach: Lipnica Wielka oraz Kiczory. W ramach zadania przewiduje się budowę sieci
kanalizacji sanitarnej wraz z sięgaczami do działek o długości około 409 m (w tym 384 m sieci o średnicy 200 mm oraz 25 m
o średnicy 160 mm).
Przedmiot zadania obejmuje:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacyjnej wraz z niezbędną infrastrukturą zgodnie z przepisami prawa
budowlanego - (projekt zagospodarowania terenu lub działki, projekt architektoniczno-budowlany oraz projekt techniczny) w
6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej.
2. Wykonanie dokumentacji projektowej przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków uzgodnionych z właścicielami posesji.
3. Wykonanie niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych wymaganych dokumentów formalno prawnych niezbędnych
do wykonania dokumentacji projektowej wraz z pisemnym uzyskaniem zgody właścicieli działek oraz władających
nieruchomościami gruntowymi, na których będzie przeprowadzona inwestycja.
4. Przygotowanie stosownych wniosków i uzyskanie koniecznych opinii, niezbędnych do uzyskania prawomocnego
pozwolenia na budowę.
5. Wykonanie robót budowlanych budowy sieci kanalizacyjnej zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym.
6. Wykonanie odtworzenia nawierzchni drogowych na odcinkach wykonywanych w ciągu dróg gminnych i powiatowych.
7. Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych.
8. Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej podczas wykonywania robót budowalnych
W ramach Części nr 1 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Lipnicy Wielkiej oraz budowa kanalizacji w systemie zaprojektuj i wybuduj, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy PZP.
W ramach zamówienia w zakresie opcjonalnym, planuje się roboty w następującym zakresie:
1. Opcja nr 1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie z załączoną dokumentacją opisaną jako Część 1 sieć - opcja nr 1
2. Opcja nr 1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie zaprojektuj i wybuduj zgodnie z załączoną dokumentacją opisaną jako Część 1 sieć - opcja nr 2
Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji wynikających m.in. z uzyskania oszczędności w postępowaniu przetargowym oraz z pozyskania dodatkowych środków finansowych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w zależności od możliwości finansowych, w całości lub w niepełnym zakresie.
Warunkiem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji z jednoczesnym wskazaniem zakresu prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Zamawiający informuje, że termin wykonania zamówienia opcjonalnego jest taki sam, jak termin wykonania zamówienia podstawowego (gwarantowanego). W związku z powyższym skorzystanie z prawa opcji tj. złożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej nastąpi w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia podpisania umowy. Po upływie tego terminu Zamawiający nie będzie mógł skorzystać z prawa opcji, chyba że termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony w oparciu o przesłanki wynikające z zapisów Załącznika nr 4a do SWZ - Projektowanych postanowień umownych. W przypadku tym termin na złożenie oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji ulegnie przedłużeniu o okres wynikający z przedłużenia terminy realizacji zamówienia.
Postanowienia SWZ odnoszące się do części gwarantowanej (podstawowej) przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do części objętej prawem opcji.
Przedmiotem zamówienia jest projekt i modernizacja istniejącej biologicznej oczyszczalni ścieków "SBR" w miejscowości Lipnica Wielka gm. Lipnica Wielka pow. nowotarski woj. małopolskie w oparciu o posiadaną przez zamawiającego ekspertyzę oraz zapisy Programu Funkcjonalno - Użytkowego
Zamówienie przewiduje projekt i wykonanie modernizacji istniejącej mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Lipnica Wielka o przepustowości dobowej Qśr dobowe = 1000 m3/d,
Zakres zadania obejmuje:
- Wykonanie dokumentacji projektowej w tym:
o uzyskanie pozwolenia na budowę,
o obsługa geodezyjna,
o projekty budowlane (4 egz.) oraz projekty techniczne,
o projekty wykonawcze w rozbiciu na poszczególne branże (3 egz.)
o inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania,
o specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.)
- Wykonanie robót modernizacyjnych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową,
- Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez posiadane pozwolenie wodnoprawne parametrów,
- Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, uzyskanie niezbędnych wyników oraz powiadomienie WIOŚ o działaniu oczyszczalni tj. na 30 dni przed terminem oddania do użytkowania przebudowanego obiektu budowlanego, zespołu obiektów lub instalacji należy poinformować Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska o planowanym terminie oddania obiektu do użytkowania i terminie zakończenia rozruchu.
- Dostarczenie kompletu niezbędnego sprzętu, wyposażenia, oznakowania, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi, dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni ścieków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Przeprowadzenie szkoleń obsługi oczyszczalni przy poszczególnych etapach i stanowiskach pracy,
- Wykonanie instrukcji eksploatacji oraz wszelkich instrukcji do zastosowanych urządzeń,
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej i wskazanie ewentualnych wynikłych zmian w porównaniu do zakresu projektowanego,
- Serwisowanie urządzeń i instalacji do końca Okresu Gwarancji
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), stanowiący załącznik do SWZ.

CPV: 45231300-8, 45000000-7,45100000-8,45111200-0,45113000-2,45231000-5, 45232400-6,45232410-9,45232423-3,45233200-1

Dokument nr: 2023/BZP 00110765, 271.6.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-13 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lipnicawielka
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lipnicawielka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lipnicawielka zwanej dalej Platformą. 2. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń, wniosków zawiadomień i informacji odbywa się przy
użyciu Platformy. 3. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami
adresatem jest dany Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do danego
Wykonawcy. 4. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego
nowsza wersja, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w
przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat
Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej -
kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 5. Zamawiający informuje, że
instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce ,,Instrukcje
dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje6. Wykonawca,
przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy
określone w Regulaminie, zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin i
uznaje go za
wiążący. Zalecenia dotyczące korzystania z platformazakupowa.pl i przygotowania plików przesyłanych za pośrednictwem
platformy: Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być
zgodne z "OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie
ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych".1. Zamawiający
rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf2.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
.zip lub .7Z3. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar
.gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.4. Zamawiający zwraca
uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości
plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 5. Ze względu na
niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości,
przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 6.Pliki w
innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. 9.Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami
odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość do zamawiającego", nie za pośrednictwem adresu
email. 10. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Wójt Gminy Lipnica Wielka z siedzibą w Urzędzie Gminy Lipnica Wielka o następujących danych kontaktowych: 34-483 Lipnica
Wielka 518, gmina@lipnicawielka.p, tel. 18 26 345 95;2) administrator
wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
iod@lipnicawielka.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74
ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania
przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie
będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a)
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie
dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18
RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd
Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/732952
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-13 09:00
Miejsce składania ofert: Miejscem składania ofert jest platforma zakupowa Gminy Lipnica Wielka https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lipnicawielka

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii