Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Likwidacja barier architektonicznych |
Data zamieszczenia: | 2023-02-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sianowie Słowackiego 3a 76-004 Sianów powiat: koszaliński 94 3067034 mgops@sianow.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Sianów |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 94 3067034 |
Termin składania ofert: | 2023-03-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Likwidacja barier architektonicznych w miejscu zamieszkania w ramach projektu ,,Pokonać bariery" Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 - Lokal mieszkalny Ul. Kopernika 8/8 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zmianę aranżacji oraz remont wszystkich pomieszczeń ww. lokalu. Remont obejmuje w szczególności: 1) Zlikwidowanie kanałów podposadzkowych 2) Wykonanie nowych okładzin podłóg, ścian i sufitów 3) Powiększenie otworów drzwiowych i montaż nowej stolarki drzwiowej bezprogowej 4) Ponowne osadzenie parapetów wewnętrznych 5) Wykonanie nowych parapetów zewnętrznych 6) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej 7) Przebudowa wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacji 8) Przesunięcie dwóch istniejących grzejników 9) Montaż nowej armatury łazienkowej 10) Montaż nowego wyposażenia kuchni 11) Zmiana geometrii schodów i rampy zewnętrznej. 2. Wykonawca w ramach realizacji niniejszej części zamówienia jest zobowiązany, po wyborze oferty, do złożenia 2 kosztorysów ofertowych z podziałem na roboty zewnętrzne i wewnętrzne zgodnie z dokumentacją projektową. 3. Rozliczenie z Wykonawcą za realizację części I odbędzie się na podstawie 2 faktur - za roboty zewnętrzne i wewnętrzne. 4. Płatnikiem faktury wystawionej za wykonanie robót zewnętrznych będzie: Gminny Zakład Komunalny, Ul. Słowackiego 5c, 76-004 Sianów. 5. Płatnikiem faktury wystawionej za wykonanie robót wewnętrznych będzie: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sianowie, Ul. Słowackiego 3a, 76-004 Sianów. Część 2 - Lokal mieszkalny Ul. Słowackiego 7a/7 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zmianę aranżacji oraz remont pomieszczeń w lokalu mieszkalnym w Sianowie przy Ul. Słowackiego 7a/7. W zakresie zadania ujęto pomieszczenie łazienki i pokoju zgodnie z koncepcją projektową. Celem zadania jest: 1) Remont łazienki w zakresie wymiany okładzin ścian, sufitu i podłogi, montażu nowego brodzika i kabiny prysznicowej, montażu nowej umywalki, wykonania podłączenia wod-kan dla pralki oraz wykonania instalacji zwu, cwu, elektrycznej oraz montaż nowego podgrzewacza elektrycznego pojemnościowego; 2) Remont pokoju w zakresie wymiany okładziny podłogi 3) Montaż pochwytów stałych dla osób niepełnosprawnych w pomieszczeniach przedpokoju, pokojach, kuchni i łazienki. 2. Wykonawca w ramach realizacji niniejszej części zamówienia jest zobowiązany, po wyborze oferty, do złożenia kosztorysu ofertowego odpowiadającego dokumentacji projektowej oraz cenie z formularza ofertowego. Część 3 - Lokal mieszkalny Ul. Koszalińska 2/10 1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń w lokalu mieszkalnym w Sianowie przy Ul. Koszalińskiej 2/10. W zakresie zadania ujęto pomieszczenie kuchni i przedpokoju wraz częściami pomieszczeń przyległych zgodnie z koncepcją projektową. Celem zadania jest: 1) Wymiana drzwi zewnętrznych, na bezprogowe 2) Remont pokoju w zakresie wymiany okładzin podłogi. 2. Wykonawca w ramach realizacji niniejszej części zamówienia jest zobowiązany, po wyborze oferty, do złożenia kosztorysu ofertowego odpowiadającego dokumentacji projektowej oraz cenie z formularza ofertowego. Część 4 - Lokal mieszkalny Ul. Koszalińska 24/2 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zmianę aranżacji oraz remont pomieszczeń w lokalu mieszkalnym w Sianowie przy Ul. Koszalińskiej 24/2. W zakresie zadania ujęto pomieszczenie łazienki i kuchni wraz częściami pomieszczeń przyległych zgodnie z koncepcją projektową. Celem zadania jest: 1) Wykonanie poszerzenia wejścia do kuchni wraz z nowym nadprożem 2) Likwidacja progu w wejściu do kuchni 3) Remont łazienki w zakresie wymiany okładzin ścian, sufitu i podłogi, montażu nowego brodzika i kabiny prysznicowej; 4) Remont kuchni w zakresie wykonania podłączenia pralki, wymiany okładzin podłogi i części ścian 5) Wymiana posadzki w przedpokoju 6) Towarzyszące prace instalacyjne tj. poprowadzenie istniejących przewodów wod-kan i ciepłowniczych podtynkowo, dostosowanie lokalizacji odpływu brodzika do nowego modelu brodzika oraz przeniesienie i wykonanie nowych gniazd elektrycznych i włącznika światła. 2. Wykonawca w ramach realizacji niniejszej części zamówienia jest zobowiązany, po wyborze oferty, do złożenia kosztorysu ofertowego odpowiadającego dokumentacji projektowej oraz cenie z formularza ofertowego. Część 5 - Lokal mieszkalny Ul. Koszalińska 24/4 1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń w lokalu mieszkalnym w Sianowie przy Ul. Koszalińskiej 24/4. W zakresie zadania ujęto pomieszczenie kuchni i przedpokoju wraz częściami pomieszczeń przyległych zgodnie z koncepcją projektową. Celem zadania jest: 1) Wymiana drzwi zewnętrznych na bezprogowe 2) Wykonanie poszerzenia wejścia do kuchni wraz z nowym nadprożem 3) Likwidacja progów między wszystkimi pomieszczeniami poprzez wykonanie nowej posadzki w przedpokoju i kuchni 4) Wykonanie poszerzenia wejścia do łazienki wraz z nowym nadprożem i montażem nowych drzwi wejściowych 5) Remont kuchni w zakresie wymiany okładzin podłogi i części ścian 6) Remont przedpokoju w zakresie wymiany okładzin podłogi i części ścian 7) Towarzyszące prace instalacyjne tj. przeniesienie gniazd elektrycznych i włączników światła poza światło powiększanych otworów 2. Wykonawca w ramach realizacji niniejszej części zamówienia jest zobowiązany, po wyborze oferty, do złożenia kosztorysu ofertowego odpowiadającego dokumentacji projektowej oraz cenie z formularza ofertowego. Część 6 - Lokal mieszkalny Ul. Morska 5/1 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zmianę aranżacji oraz remont pomieszczeń w lokalu mieszkalnym w Sianowie przy Ul. Morskiej 5/1. W zakresie zadania ujęto pomieszczenie łazienki i kuchni wraz częściami pomieszczeń przyległych zgodnie z koncepcją projektową. Celem zadania jest: 1) Wydzielenie pomieszczenia aneksu kuchennego w zakresie wykonania ścian działowych z g-k, wymiany okładzin podłogi i ścian, montażu podgrzewacza pojemnościowego elektrycznego, 2) Remont łazienki w zakresie wymiany okładzin ścian, sufitu i podłogi, stolarki drzwiowej, montażu nowej armatury sanitarnej 3) Towarzyszące prace instalacyjne tj. rozwinięcie istniejących instalacji wewnętrznych wod-kan i elektrycznych, wykonanie nowych gniazd elektrycznych, nowego oświetlenia, nowego wywiewu wentylacji mechanicznej 4) Wymiana drzwi zewnętrznych 2. Wykonawca w ramach realizacji niniejszej części zamówienia jest zobowiązany, po wyborze oferty, do złożenia kosztorysu ofertowego odpowiadającego dokumentacji projektowej oraz cenie z formularza ofertowego. CPV: 45000000-7, 45310000-3,45330000-9-,45331100-7,45331200-8,45331210-1,45332000-3,45453000-7, 45453000-7, 45310000-3 Dokument nr: 2023/BZP 00114457, ZP.261.7.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-16 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-476e4f39-b733-11ed-9236-36fed59ea7dd 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl (zwanej dalej ,,Platformą e-Zamówienia"). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl (zwanej dalej ,,Platformą e-Zamówienia"). 3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452), zwanym dalej ,,Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych". 8. Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 9. Przed złożeniem oferty formularz powinien zostać podpisany cyfrowo. Dokument można podpisać podpisem kwalifikowanym, profilem zaufanym, podpisem osobistym lub pieczęcią elektroniczną. Wypełniony formularz należy podpisać podpisem wewnętrznym. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sianowie, 76-004 Sianów, Ul. Słowackiego 3a. o Inspektorem ochrony danych osobowych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sianowie jest daneosobowe@sianow.pl, adres: 76-004 Sianów, Ul. Armii Polskiej 30. o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym; o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sianowie, 76-004 Sianów, Ul. Słowackiego 3a. o Inspektorem ochrony danych osobowych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sianowie jest daneosobowe@sianow.pl, adres: 76-004 Sianów, Ul. Armii Polskiej 30. o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym; o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-16 09:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia: www.e-zamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |