Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa tłucznia wraz z wbudowaniem oraz świadczenie usług koparki i samochodu |
Data zamieszczenia: | 2023-03-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd MIEJSKI W RABCE-ZDROJU ul. Parkowa 2 34-700 Rabka-Zdrój powiat: nowotarski tel. 18 26-92-000, 18-26-76-440, fax 18-26-77-700 urzad@rabka.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Rabka-Zdrój |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 18 26-92-000, 1 |
Termin składania ofert: | 2023-03-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA tłucznia wraz z wbudowaniem oraz świadczenie usług koparki i samochodu na rzecz Gminy Rabka-Zdrój w 2023 roku". 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: a) 1 część - przedmiotem zamówienia dla części 1 jest dostawa tłucznia wraz z wbudowaniem. Zakres prac dla części 1 obejmuje: - dostawę kruszywa w miejsce wbudowania oraz wbudowanie (w tym załadunek, transport, rozładunek); - przygotowanie terenu robót; - zabezpieczenie terenu robót; - profilowanie remontowanego odcinka lub wykonanie koryta; - równomierne rozsypanie z mechanicznym lub ręcznym wyprofilowaniem na całej szerokości wskazanego odcinka przy grubości warstwy uzgodnionej z Zamawiającym albo uzupełnienie ubytków miejscowo, uzupełnienie pojedynczych wybojów lub kolein; - zagęszczenie rozłożonego kruszywa z uzyskaniem wskaźnika zagęszczenia. Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszelkie nakłady niezbędne do realizacji części 1, łącznie z przygotowaniem podłoża, profilowaniem remontowanego odcinka lub korytowaniem, jak również wywiezieniem lub zagospodarowaniem urobku. Zamawiający wymaga, aby dostarczane kruszywa były dopuszczone do stosowania w budownictwie drogowym i posiadały niezbędne zgodne z przepisami prawa atesty i aprobaty. Kruszywo nie może być zwietrzelinowe, musi nadawać się na warstwę mrozoodporną. Nie dopuszcza się domieszek kruszywa pochodzenia budowlanego. Dostarczone kruszywo naturalne musi spełniać wymagania dopuszczalności do zastosowania w robotach drogowych, tj. być zgodne z normą PN-EN 13242:2004. Wykonawca, wyceniając dostawę kruszywa, w cenie ofertowej dostarczanego kruszywa winien uwzględnić wszystkie elementy cenotwórcze, tj.: cenę kruszywa, wbudowania, transportu. Dostawy będą realizowane do wszystkich miejscowości położonych na terenie całej Gminy Rabka-Zdrój. Wielkość dostawy na poszczególne obiekty będzie uzgadniana indywidualnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przewidywane ilości kruszywa wynoszą: 1. Pospółka frakcji 5 - 31,5 mm (kliniec sortowany) - 750 ton 2. Pospółka frakcji 31,5 - 63 mm (tłuczeń) - 500 ton. Łacznie ilość kruszywa - 1 250 ton* *Wskazane powyżej szacunkowe ilości kruszywa nie są ilością zamawianą. Realizacja dostaw rozpocznie się po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu, nie później niż 10 dni od zgłoszenia. Wykonawca zapewni możliwość kontroli ilości dostarczanych materiałów. Wykonawca przy każdej dostawie kruszywa jest obowiązany przekazać pisemny dowód dostawy. Przedmiotowy kamień (tłuczeń/kliniec), musi spełniać wymagania przedstawione w PN-EN 13242 i PN-EN 1097-6 (wskaźnik mrozoodporności nasiąkliwość nie przekraczająca 1% gwarantująca mrozoodporność kruszywa) oraz musi być dopuszczony do powszechnego stosowania w budownictwie drogowym (deklaracja zgodności). Każda dostawa kruszywa (rodzaj, ilość kamienia oraz miejsce wbudowania), będzie uzgadniane szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolnego ważenia dostarczonego kruszywa (na terenie Gminy Rabka-Zdrój, waga przy Ul. Zaryte - PSZOK) i kontroli jego jakości. W przypadku stwierdzenia którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi, żądać wymiany kruszywa (na koszt Wykonawcy), na spełniające wymagania, w terminie 3-ch dni, od dnia, w którym dana okoliczność zaistniała. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy rodzajami określonego przedmiotu zamówienia, przy czym wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto zawartej w formularzu ofertowym oraz w późniejszej umowie. Na każdy kurs dostarczonego kruszywa, Wykonawca wystawi dowód dostawy, w którym określona będzie ilość i rodzaj kruszywa. Dokument powinien być potwierdzony przez pracownika Zamawiającego. Minimalna ilość kruszywa do wbudowania w ramach jednego zlecenia wynosi 5 ton. b) 2 część: przedmiotem zamówienia dla części 2 jest świadczenie usług koparki wraz z obsługą operatorską, o ciężarze do 12 ton i szerokości łyżki roboczej (tył) do 1,6 m. Przewidywany czas pracy to 200 roboczogodzin. Minimalny czas pracy sprzętu dla części 2 w ramach jednego zlecenia wynosi 4 roboczogodz.. c) 3 część: przedmiotem zamówienia dla części 3 jest wynajem samochodu ciężarowego lub innego pojazdu do przewozu materiałów sypkich (żwir, piasek, kruszywo, ziemia itp.), typu traktor z przyczepą lub ,,wozidło" (DMC max 27 ton) wraz z obsługą do prowadzenia prac z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej. Przewidywany czas pracy to 200 roboczogodzin. Minimalny czas pracy sprzętu dla części 3 w ramach jednego zlecenia wynosi 4 roboczogodz.. . Warunki realizacji usług: Zamawiający będzie każdorazowo zlecał częściowe wykonanie usługi w formie pisemnej, faxem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z dokładnym wskazaniem, jakimi jednostkami ma być wykonana usługa przez Wykonawcę, a w szczególnych przypadkach również na podstawie zlecenia częściowego przekazanego drogą telefoniczną (dot. m.in. poważnej awarii na sieci wodociągowej, stanu klęski żywiołowej - powódź, huragan, intensywne opady atmosferyczne i inne). Czas reakcji Wykonawcy od momentu przesłania zgłoszenia (lub zlecenia telefonicznego) - zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłużej niż 48 h. W nagłych przypadkach, bez względu na czas reakcji określony przez Wykonawcę w ofercie, zobowiązany on będzie do natychmiastowego przystąpienia do świadczenia usług, nie później niż w ciągu 2h od zgłoszenia zlecenia. Zamawiajacy określa ,,nagłe przypadki", jako przypadki wystąpienia stanu klęski żywiołowej, rozumianejjako katastrofę naturalną* lub awarię techniczną**, której skutki zagrażają życiu lub zdrowiu dużej liczby osób, mieniu w wielkich rozmiarach albo środowisku na znacznychobszarach, a pomoc i ochrona mogą być skutecznie podjęte tylko przy zastosowaniu nadzwyczajnych środków, we współdziałaniu różnych organów i instytucji oraz specjalistycznych służb i formacji działających pod jednolitym kierownictwem. *katastrofa naturalna - rozumie się przez to zdarzenie związane z działaniem sił natury, w szczególności wyładowania atmosferyczne, wstrząsy sejsmiczne, silne wiatry, intensywne opady atmosferyczne, długotrwałe występowanie ekstremalnych temperatur, osuwiska ziemi, pożary, susze, powodzie, zjawiska lodowe na rzekach i morzu oraz jeziorach i zbiornikach wodnych, masowe występowanie szkodników, chorób roślin lub zwierząt albo chorób zakaźnych ludzi albo też działanie innego żywiołu; **awaria techniczna - rozumie się przez to gwałtowne, nieprzewidziane uszkodzenie lub zniszczenie obiektu budowlanego, urządzenia technicznego lub systemu urządzeń technicznych, powodujące przerwę w ich używaniu lub utratę ich właściwości. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego uprzątnięcia miejsca realizacji zadania, poprzez usunięcie z jezdni zalegającej ziemi, piasku, kamieni, itp. Przy pracach związanych z czyszczeniem rowów dodatkowo należy ściąć pobocze z zaległej reszty ziemi. Dodatkowe obowiązaki Wykonawcy: a) zabezpieczenie prac pod względem BHP, b) pokrycie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia, również wobec osób trzecich, c) uzyskanie wszelkich zgód wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, e) oznakowanie pojazdów wykonujących usługi zgodnie z przepisami w tym zakresie. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu, czy też osobom trzecim, a spowodowane niewłaściwym wykonywaniem robót, oznakowaniem robót, nie zachowaniem należnej ostrożności podczas realizacji umowy. Dokument nr: IRG.271.31.2023 Składanie ofert: Oferty należy złożyć do dnia 16.03.2023 r., do godz. 10:00. Ofertę należy złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Rabce-Zdroju (Biuro Obsługi Klienta, parter) Ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój lub za pośrednictwem poczty (w tym przypadku decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej nadania) lub poczty elektronicznej na adres: urzad@rabka.pl Oferta musi być oznaczona:,,DOSTAWA tłucznia wraz z wbudowaniem oraz świadczenie usług koparki i samochodu na rzecz Gminy Rabka-Zdrój w 2023 roku". Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji umowy: od daty podpisania umowy do 15.12.2023 r. Wymagania: Rozliczenia za dostawę kruszywa będą dokonywane zgodnie z ilością i wielkością faktycznie zrealizowanych dostaw na zlecenie Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wielkość zamówienia może być zmniejszona lub zwiększona w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że: a) dysponuje następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia publicznego: - samochodem ciężarowym lub innym pojazdem do przewozu materiałów sypkich typu traktor z przyczepą lub ,,wozidło", z napędem terenowym 4x4 o Dopuszczalnej Masie Całkowitej DMC max 27 ton*, - koparkoładowarką o ciężarze do 12 ton i szerokości łyżki roboczej (tył) do 1,6 m; * rodzaj wywrotki, przeznaczonej do transportu materiałów sypkich w trudnych warunkach terenowych, niedostępnych dla standardowych samochodów ciężarowych z napędem terenowym 4x4. Do oferty należy dołączyć wykaz sprzętu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępownaia bez podania przyczyny. Podana cena jest ceną ryczałtową i nie podlega negocjacjom. Wykonawca, który nie spełni warunków udziału w postępowaniu zostanie odrzucony. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 6. Płatności: Płatności będą realizowane po wykonaniu prac i następować będą na podstawie potwierdzonych godzin pracy lub ilości ton i stanowić będą iloczyn ceny jednostkowej zł/brutto oraz ilość godzin pracy lub ilości ton. Rozliczenie następować będzie na podstawie potwierdzonych godzin pracy lub ilości ton i stanowić będzie iloczyn ceny jednostkowej zł/brutto oraz ilość godzin pracy lub ilości ton. 7. Cena podana w ofercie musi być ceną brutto za cały zakres zamówienia. 8. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowi: najniższa cena ofertowa brutto. 9. Z uwagi na szacunkową wartość zamówienia poniżej 130 000,00 zł netto Oferentom nie przysługuje prawo do składania protestów i odwołań. 10. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z § 6 ust. 1 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto, obowiązującego w Urzędzie Miejskim w Rabce-Zdroju. |