Wymiana niesprawnych sygnalizatorów poziomu tłuszczu w separatorach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana niesprawnych sygnalizatorów poziomu tłuszczu w separatorach

Data zamieszczenia: 2023-03-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: PGE Narodowy im. Kazimierza Górskiego Sp. z o.o
al. Księcia J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
powiat: Warszawa
tel.: +48 22 295 90 00 fax: +48 22 295 90 10, tel. 781 699 925
pawel.kania@2012plus.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +48 22 295 90
Termin składania ofert: 2023-03-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana niesprawnych sygnalizatorów poziomu
tłuszczu w separatorach o następujących oznaczeniach ( razem szt.4 )
SWF-2.1,
SWF- 2.4,
SWF- 2.6,
SWF- 2.7,
zlokalizowanych na poziomie B2 na obiekcie PGE Narodowy w W-wie.
Dotychczas pracujące urządzenia na obiekcie (typu NVD-111 + KVF-F) zostały wycofane z produkcji i
nie są już dostępne na rynku.
Oferta na zawierać zakup, dostawę, wymianę i uruchomienie zamienników kompatybilnych
z funkcjonującymi dotychczas na obiekcie. DTR ,,starego" urządzenia oraz poglądowe zdjęcia
istniejącej instalacji w załączeniu. Zaproponowane urządzenie\\\\zamiennik musi być zgodne z
obowiązującymi normami EN i będzie poddane akceptacji zamawiającego.
Rekomendujemy rozwiązanie zastosowane w 2021 roku - sterownik Squealer-1 z sondą Oiler.
Podstawowe parametry to:
- zasilanie 230V;
- montaż w istniejącej skrzynce rozdzielczej lub zewnętrzny gdy urządzenie spełnia warunki;
- przekaźnikowa (sygnalizacja w BMS) i optyczna sygnalizacja alarmu przekroczenia
dopuszczalnego poziomu tłuszczu w zbiorniku;
- sonda pomiarowa z minimum z 2 metrowym przewodem.
Prace wykonujemy w oparciu o istniejące okablowanie.
Po zakończeniu prac uruchomieniowych układ należy przetestować w obecności zamawiającego.

Składanie ofert:
5. FORMA OFERTY
Wymagana forma złożenia oferty:
Wg wyboru Wykonawcy składającego ofertę:
? pisemnie - na adres Zamawiającego,
? faxem - na nr 22 295 90 10,
? pocztą elektroniczną na adres: pawel.kania@2012plus.pl
6. TERMIN PRZESŁANIA OFERTY
Prosimy o przesłanie oferty w formie wskazanej w pkt. 4 w terminie do dnia 17.03.2023r. do godz.
12:00.

Miejsce i termin realizacji:
A. Termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie od dnia zlecenia (akceptacji oferty).

Wymagania:
B. Ważność oferty: 30 dni
C. Gwarancja (na nowe urządzenia): 24 miesiące
3. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE ZLECENIA
Prace zostaną zlecone w terminie 2 tygodni od dnia rozstrzygnięcia postępowania. Termin płatności
Zamawiający określa na 30 dni od dnia podpisania Protokołu Odbioru lub Odebrania prac przez
Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przedpłat oraz wypłaty zaliczek.
4. KRYTERIA WYBORU
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która będzie spełniać wymogi niniejszego
zaproszenia a cena realizacji zamówienia będzie najniższa spośród złożonych ofert. Typ urządzenia
wymaga akceptacji zamawiającego.
Zaleca się złożenie oferty z wykorzystaniem wzoru formularza stanowiącego Załącznik do
niniejszego Zaproszenia. Zamawiający dopuszcza sporządzenie oferty w innej formie niż
proponowany wzór formularza oraz przekazanie szczegółowych informacji nt. przedmiotu oferty (w
tym w postaci np. folderów, katalogów, itp.)

Kontakt:
Osoba udzielająca informacji:
Paweł Kania, tel. 781 699 925
e-mail: pawel.kania@2012plus.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii