Opracowanie kompletnych dokumentacji operatów wodnoprawnych wraz z niezbędnymi załącznikami

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie kompletnych dokumentacji operatów wodnoprawnych wraz z niezbędnymi załącznikami

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie
Aleja Niepodległości 930
81-861 Sopot
powiat: Sopot
tel. 58 551 21 15, tel. 609 680 972, tel. 609 060 524
zamowienia@zdiz.sopot.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Sopot
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 58 551 21 15, t
Termin składania ofert: 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowanie 7 dokumentacji będących załącznikami do wniosków o pozwolenie wodnoprawne pn."Operaty wodnoprawne"
,,Opracowanie 7 dokumentacji będących załącznikami do wniosków o pozwolenie wodnoprawne pn."Operaty wodnoprawne"
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie kompletnych 7 dokumentacji - Operatów wodnoprawnych wraz z niezbędnymi załącznikami, w tym projekty instrukcji gospodarowania wodą, jeżeli są wymagane obowiązującymi przepisami, decyzje administracyjne i inne dokumenty formalne, umożliwiające Zamawiającemu uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych.
Istotą zamówienia jest uzyskanie przez Gminę Miasto Sopot 7 decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym na usługi wodne na terenie Sopotu (odnowienie jak i uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych) zapewniające możliwość korzystania z wód, wykraczające poza zakres powszechnego korzystania z wód, zwykłego korzystania z wód oraz szczególnego korzystania z wód przez Gminę Miasta Sopotu. Operaty należy sporządzić w wersji papierowej w 4 egzemplarzach w formie opisowej i graficznej, w dostosowaniu do rodzaju działalności, której dotyczy pozwolenie wodnoprawne, oraz wersji elektronicznej w 2 egz. w wersji edytowalnej i nieedytowalnej, na informatycznych nośnikach danych wraz z wymaganymi ustawą Prawo wodne załącznikami do wniosku o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego tj. dokumentami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego. Przedmiotowe opracowania winny spełniać wymogi obowiązującej ustawy Prawo Wodne /Dz. Ustaw z 2022 r., póz. 2625 ze zmianami/.
Nie dołączenie wymaganego na mocy art.. 407 ust. 2 ustawy Prawo wodne załącznika do wniosku o pozwolenie wodnoprawne należy uzasadnić w operacie wodnoprawnym. Operaty wodnoprawne na informatycznych nośnikach danych sporządzić należy jako dokument tekstowy, zaś część graficzną operatu zamieścić w postaci plików typu rastrowego (PDF) lub plików w formacie wektorowych danych przestrzennych, odwzorowanych w jednym z obowiązujących układów współrzędnych geodezyjnych. Gmina Miasta Sopotu ubiega się o pozwolenia wodnoprawne na maksymalny okres czasu 30 lat. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie siedmiu kompletnych operatów wodnoprawnych dotyczących usług wodnych pt.:
1) ^Odprowadzanie wód opadowych i roztopowych, ujętych w zamknięte systemy kanalizacji deszczowej, pochodzących ze zlewni Ul. Poznańskiej w Sopocie, do urządzenia wodnego tj. zespołu komór retencyjno - rozsączających zlokalizowanych na działce nr 114/2, ark. mapy 31, w pasie drogowym Ul. Poznańskiej w Sopocie"
2) ,,Odprowadzanie do wód Potoku Karlikowskiego - wód pochodzących z odwodnienia gruntów w granicach administracyjnych miasta Sopotu ujętych drenażem 0160 t 200 PCV o łącznej długości 653 m zlokalizowanym na terenie działek nr 161/9,161/8,161/11,161/12,161/10,161/13,161/14, 161/16,161/15, ark. mapy 34, obręb 0001 Sopot."
3) ,,Odprowadzanie wód opadowych i roztopowych ujętych w zamknięte systemy kanalizacji deszczowej pochodzących z terenu pomiędzy zespołami garaży zlokalizowanymi w rejonie ulic 3 -go Maja i Władysława IV w Sopocie oraz z części zlewni Ul. 3 Maja o pow. F=1 ha do urządzeń wodnych tj. 7 zespołów komór drenażowych rozsączających, zlokalizowanych na terenie działek 169/24,77/1, 78/7, 79/2, 84/14, 76/1, 85/33, 85/9, 85/28 i 86/5, ark. 34".
4) ,,Piętrzenie, retencjonowanie wód powierzchniowych Potoku Karlikowskiego w zbiorniku ,,Staw Reja" w Sopocie oraz na pobór wód powierzchniowych z Potoku Karlikowskiego za pomocą istniejącego ujęcia wody na Stawie Reja"
5) ,,Piętrzenie, retencjonowanie wód powierzchniowych Potoku Karlikowskiego w zbiorniku ,,Staw Łokietka" w Sopocie.
6) ,,Piętrzenie, retencjonowanie wód powierzchniowych Potoku Haffnera w zbiornikach ,,Stawy Krasickiego" w Sopocie.
7) ,,Piętrzenie, retencjonowanie wód powierzchniowych Potoku Kamiennego w zbiornikach ,,Stawy Młyńskie" w Sopocie.
Wnioski o pozwolenia wodnoprawne, do których załącznikiem, miedzy innymi, będą zlecane operaty wodnoprawne przygotuje i składa w siedzibie właściwego organu Zamawiający w imieniu Gminy Miasta Sopotu.
Do opracowania w/w dokumentacji posiadamy dane i materiały, które udostępnione zostaną Wykonawcy operatów:
o dotyczące pasa drogi, ulicy i urządzeń odwadniających zawierające powierzchnie spływu z dróg do poszczególnych potoków [m2] (z dróg, placów i chodników),
o dotyczące charakterystyki zlewni poszczególnych potoków,
o zestawienie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz mapę ilustrującą lokalizację urządzeń podczyszczających na terenie Gminy Miasta Sopot,
o archiwalne decyzje o pozwoleniu wodnoprawnym, które należy dołączyć do poszczególnych operatów wodnoprawnych,
o powierzchnie zlewni ciążące do poszczególnych wylotów do potoków lub urządzeń wodnych,
o lokalizacja wylotów kanalizacji deszczowej do potoków i urządzeń wodnych.
o posiadane archiwalne dokumentacje projektowe budowy zbiorników wodnych na potokach sopockich zawierające informacje dotyczące budowy zbiornika, jego wielkości, umocnień, poziomów piętrzenia oraz objętości.
Zamawiający posiada ,,Dokumentację hydrologiczną zlewni wszystkich łączonych potoków sopockich" wykonaną przez Pracownię Hydrotechniki i Inżynierii Środowiska Chudziak s.c.
w maju 2005r. oraz dokumentacje archiwalne które zostaną udostępnione Wykonawcy wyłonionemu w przedmiotowym postępowaniu.
W razie zaistnienia braków formalnych oraz merytorycznych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych o wydanie przedmiotowych pozwoleń wodnoprawnych na wezwania organu prowadzącego sprawy, na podstawie art. 64 § 2 i na podstawie art. 50 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. póz. 2000 ze zm.), Wykonawca operatów dokona uzupełnień do ww. wezwań w wyznaczonym terminie.
Raportowanie:
Do 25 dnia każdego miesiąca, należy raportować stan wykonania każdego z 7 operatów oraz stan przygotowania załączników do wniosków o wydanie pozwoleń wodnoprawnych.
Gmina Miasta Sopotu ubiega się o pozwolenia wodnoprawne na maksymalny okres czasu określony ustawą Prawo wodne tj. 30 lat dla zleconych usług wodnych. Gmina Miasta Sopotu nie ustanowi Wykonawcy swoim pełnomocnikiem do reprezentowania Zamawiającego przed organem prowadzącym postępowania administracyjne w sprawie udzjelenia przedmiotowych pozwoleń wodnoprawnych. Wykonawca będzie świadczył swe usługi do momentu uzyskania ostatniego z siedmiu pozwoleń wodnoprawnych i wnosił uzupełnienia i poprawki w dokumentacji na wezwania organu prowadzącego postępowania w sprawach o udzielenie ww. pozwoleń wodnoprawnych.

Dokument nr: ZP- 27/NZ/2023/KS

Składanie ofert:
3. TERMIN SKŁADANIA ofert: 27.03.2023 godz.:11:00
4. Miejsce składania ofert: elektronicznie, e-mailem na adres : zamowienia@zdiz.sopot.pl.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji zamówienia:
1) Planowany termin opracowania operatów wodnoprawnych wraz z kompletnymi wnioskami o pozwolenie wodnoprawne: 31 września 2023r.
2) Planowany termin uzyskania ostatniego z pozwoleń wodnoprawnych: 15 grudnia 2023r.

Wymagania:
Koordynator udostępni ww. materiały oraz zapewni asystę merytoryczną w trakcie przygotowywania operatów, a także na każdym etapie każdego z siedmiu przedmiotowych postępowań administracyjnych prowadzonych w celu uzyskania pozwoleń wodnoprawnych.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania:
W przedmiotowym postępowaniu może uczestniczyć wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w sporządzaniu operatów wodnoprawnych, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykonał co najmniej 2 operaty wodnoprawne na usługi wodne - co najmniej jeden na piętrzenie wód powierzchniowych budowlą piętrzącą o wysokości piętrzenia powyżej 1 m oraz wyposażoną w urządzenia umożliwiające regulowanie przepływu oraz jeden na odprowadzanie do wód lub do urządzeń wodnych -wód opadowych i roztopowych, ujętych w otwarte lub zamknięte systemy kanalizacji deszczowej służące do odprowadzania opadów atmosferycznych albo w systemy kanalizacji zbiorczej w granicach administracyjnych miast, na podstawie, których uzyskano odpowiednie pozwolenie wodnoprawne. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu musi do oferty dołączyć wypełniony załącznik nr 2 - opis doświadczenia zawodowego, którego wzór dołączono do niniejszego zapytania.
7. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych, przypisanych do poszczególnych kryteriów:
o cena ofertowa brutto waga 80%
o ilość zrealizowanych operatów na podstawie, których uzyskano ważne pozwolenie wodnoprawne waga 20%
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów w kryterium ,,Cena ofertowa brutto" - C
,,Ilość zrealizowanych operatów na podstawie, których uzyskano ważne pozwolenie wodnoprawne
zrealizowane przez Wykonawcę"
Powyższym kryterium Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru
Cena ofertowa brutto 80% 80 Cena najtańszej oferty C = x 80pkt Cena badanej oferty
Ilość zrealizowanych operatów na podstawie, których uzyskano ważne pozwolenie wodnoprawne 20% 20 0 zrealizowany operat - 0 pkt. 1-2 zrealizowane operat 10 pkt. Powyżej 3 zrealizowane operaty 20 pkt.
1) Ocena punktowa w kryterium ,,Cena ofertowa brutto" dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
2) Ocena punktowa w kryterium ,,ilość zrealizowanych operatów na podstawie, których uzyskano ważne pozwolenie wodnoprawne" dokonana zostanie na podstawie łącznej ilości zrealizowanych przedmiotów zamówienia przez Wykonawcę.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 20 punktów.
Oferta wykonawcy zdeklaruje wykonanie od 0 do 1 lub nie poda wykonanie operatów otrzyma 0 (zero) pkt.
Wykonanie od 1 do 2 -10 pkt.
Wykonanie powyżej 2-20 pkt.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa łączna liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Ilość zrealizowanych operatów na podstawie, których uzyskano ważne pozwolenie wodnoprawne będzie weryfikowane na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 - opis doświadczenia zawodowego.
9. Warunki płatności:
1) Płatność za dostarczony przedmiot umowy dokonywana będzie przez Zamawiającego na rachunek zarejestrowany w Urzędzie Skarbowym na podstawie prawidłowo sporządzonej faktury VAT, w terminie do 28 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Faktura VAT, aby mogła być uznana za prawidłowo wystawioną, musi w swojej treści jako Zamawiającego wskazywać:
Nabywca: Gmina Miasta Sopotu z siedzibą ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot
NIP 585-14-11-941, REGON: 191675563Faktura winna być dostarczona na adres Odbiorcy i musi
w swojej treści jako Zamawiającego wskazać tj.:
Odbiorca: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie, Al. Niepodległości 930, 81-861 Sopot, pod rygorem uznania faktury VAT za niedostarczoną i brakiem wymagalności należności nią objętych. Płatności za prawidłowo wystawioną fakturę VAT dokonywać będzie Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie. Wykonawca ma możliwość przesyłania Zamawiającemu ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem platformy. Wykonawca przesyła ustrukturyzowane faktury elektroniczne za pośrednictwem platformy https://www.brokerinfinite.efaktura.gov.pl/.
Dane konta Zamawiającego: Nazwa podmiotu: zdizsopot Adres PEF : 5851003159 Zamawiający oświadcza, że będzie realizować płatności za faktury z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, tzw. split payment.
Podzieloną płatność, tzw. split payment stosuje się wyłącznie przy płatnościach bezgotówkowych, realizowanych za pośrednictwem polecenia przelewu lub polecenia zapłaty dla czynnych podatników VAT. Mechanizm podzielonej płatności nie będzie wykorzystywany do zapłaty za czynności lub zdarzenia pozostające poza zakresem VAT (np. zapłata odszkodowania), a także za świadczenia zwolnione z VAT, opodatkowane stawką 0% lub objęte odwrotnym obciążeniem. Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego płatności w systemie podzielonej płatności.
Wykonawca oświadcza, że numer rachunku rozliczeniowego wskazany we wszystkich fakturach, które będą wystawione w jego imieniu, jest rachunkiem dla którego zgodnie z rozdziałem 3a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 póz. 2187 ze zm.) prowadzony jest rachunek VAT."
2) Za datę płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie.
11. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie elektronicznej - w języku polskim; ofertę można złożyć jako skan podpisanych dokumentów :
1) Formularz ofertowy Załącznik Nr 1,
2) Wykaz usług , Załącznik Nr 2
3) Oświadczenie RODO Załącznik Nr 3,
4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Załącznik nr 4.
Dokumenty należy wysłać na adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl
12. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert.
13. Zamawiający może w każdym czasie zmienić lub odwołać warunki niniejszego postępowania, a także zamknąć (unieważnić) postępowanie bez dokonania wyboru.
14. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do przedstawienia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku przedsiębiorców) oraz zaświadczenia o nadaniu numeru NIP.

Kontakt:
Koordynatorem merytorycznym Zamawiającego wyznaczono pracownika Działu Kanalizacji Deszczowej i Melioracji Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie - Panią Edytę Czatrowską tel. 609 680 972.
10. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: w kwestiach formalnych: Katarzyna Sławek tel. 609 060 524.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii