Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci: część 1- meble drewniane, część 2 - meble metalowe, część 3 - siedziska |
Data zamieszczenia: | 2023-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław powiat: Wrocław Tel.: +48 478713978, Faks: +48 478714885 katarzyna.dusza@wr.policja.gov.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/747282 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 478713978, |
Termin składania ofert: | 2023-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: DOSTAWA sprzętu kwaterunkowego w postaci: część 1- meble drewniane, część 2 - meble metalowe, część 3 - siedziska dla Posterunków Policji na terenie Dolnego Śląska Numer referencyjny: PUZ-2380-018-031-018/2023/KD II.1.2)Główny kod CPV 39000000 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci: część 1- meble drewniane, część 2 - meble metalowe, część 3 - siedziska dla Posterunku Policji: w Męcince, Grębocicach, Podgórzynie, Janowicach Wielkich, Żórawinie, Domaniowie, Krośnicach, Marcinowicach o parametrach technicznych określonych w załącznikach nr 1A, 1B i 1C do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje koszty związane z dostarczeniem sprzętu do miejsca przeznaczenia. Cena obejmuje w szczególności koszty i opłaty związane z dostarczeniem przedmiotu umowy, opłaty za transport i ubezpieczenie, załadunek, wyładunek, zmontowanie i rozmieszczenie przedmiotu umowy zgodnie w wymogami Zam. Szczegółowe terminy i warunki wykonania umowy, warunki gwarancji, sposób płatności, kary umowne, itp., które zostaną wprowadzone do treści przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego - określono w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej w tekście: PPU), stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 303 742.45 PLN II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: meble drewniane Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39121000 Biurka i stoły II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL51 Dolnośląskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miejsce realizacji dostaw: wskazano w załącznikach nr 3.1, 3.2 i 3.3 do PPU. II.2.4)Opis zamówienia: Część 1 postępowania (meble drewniane): 1.A - PP Domaniów Biurko - 8 sztuk Kontener mobilny do biurka - 8 sztuk Szafa ubraniowa - 1 sztuka Szafa biurowa czterodrzwiowa - 9 sztuk Szafa biurowa niska dwudrzwiowa - 3 sztuki Stół biurowy - 1 sztuka Szafka na ksero/drukarkę - 1 sztuka Stół do pomieszczenia socjalnego - 1 sztuka 1.B - PP Grębocice Biurko - 8 sztuk Kontener mobilny do biurka - 8 sztuk Szafa ubraniowa - 1 sztuka Szafa biurowa czterodrzwiowa - 9 sztuk Szafa biurowa niska dwudrzwiowa - 3 sztuki Stół biurowy - 1 sztuka Szafka na ksero/drukarkę - 1 sztuka Stół do pomieszczenia socjalnego - 1 sztuka 1.C - PP Janowice Biurko - 8 sztuk Kontener mobilny do biurka - 8 sztuk Szafa ubraniowa - 1 sztuka Szafa biurowa czterodrzwiowa - 9 sztuk Szafa biurowa niska dwudrzwiowa - 3 sztuki Stół biurowy - 1 sztuka Szafka na ksero/drukarkę - 1 sztuka Stół do pomieszczenia socjalnego - 1 sztuka 1.D - PP Krośnice Biurko - 8 sztuk Kontener mobilny do biurka - 8 sztuk Szafa ubraniowa - 1 sztuka Szafa biurowa czterodrzwiowa - 9 sztuk Szafa biurowa niska dwudrzwiowa - 3 sztuki Stół biurowy - 1 sztuka Szafka na ksero/drukarkę - 1 sztuka Stół do pomieszczenia socjalnego - 1 sztuka 1.E - PP Męcinka Biurko - 7 sztuk Kontener mobilny do biurka - 7 sztuk Szafa ubraniowa - 1 sztuka Szafa biurowa czterodrzwiowa - 9 sztuk Szafa biurowa niska dwudrzwiowa - 3 sztuki Stół biurowy - 1 sztuka Szafka na ksero/drukarkę - 1 sztuka Stół do pomieszczenia socjalnego - 1 sztuka 1.F - PP Podgórzyn Biurko - 8 sztuk Kontener mobilny do biurka - 8 sztuk Szafa ubraniowa - 1 sztuka Szafa biurowa czterodrzwiowa - 9 sztuk Szafa biurowa niska dwudrzwiowa - 3 sztuki Stół biurowy - 1 sztuka Szafka na ksero/drukarkę - 1 sztuka Stół do pomieszczenia socjalnego - 1 sztuka 1.G - PP Żórawina Biurko - 8 sztuk Kontener mobilny do biurka - 8 sztuk Szafa ubraniowa - 1 sztuka Szafa biurowa czterodrzwiowa - 9 sztuk Szafa biurowa niska dwudrzwiowa - 3 sztuki Stół biurowy - 1 sztuka Szafka na ksero/drukarkę - 1 sztuka Stół do pomieszczenia socjalnego - 1 sztuka II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: okres udzielonej gwarancji / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 161 313.59 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 160 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: meble metalowe Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39132100 Szafy na akta II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL51 Dolnośląskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miejsce realizacji dostaw: wskazano w załącznikach nr 3.1, 3.2 i 3.3 do PPU. II.2.4)Opis zamówienia: Część 2 postępowania (meble metalowe): 2.A - PP Domaniów Szafa ubraniowa BHP szer. 60 cm z wysuwaną ławeczką- 8 sztuk Szafa metalowa na dokumenty ,,poufne" klasa A typ 1 wys. 150 cm - 1 sztuka 2.B - PP Grębocice Szafa ubraniowa BHP szer. 60 cm z wysuwaną ławeczką- 8 sztuk Szafa metalowa na dokumenty ,,poufne" klasa A typ 1 wys. 150 cm - 1 sztuka 2.C - PP Janowice Szafa ubraniowa BHP szer. 60 cm z wysuwaną ławeczką- 8 sztuk Szafa metalowa na dokumenty ,,poufne" klasa A typ 1 wys. 150 cm - 1 sztuka 2.D - PP Krośnice Szafa ubraniowa BHP szer. 60 cm z wysuwaną ławeczką- 8 sztuk Szafa metalowa na dokumenty ,,poufne" klasa A typ 1 wys. 150 cm - 1 sztuka 2.E - PP Męcinka Szafa ubraniowa BHP szer. 60 cm z wysuwaną ławeczką- 7 sztuk Szafa metalowa na dokumenty ,,poufne" klasa A typ 1 wys. 150 cm - 1 sztuka 2.F - PP Podgórzyn Szafa ubraniowa BHP szer. 60 cm z wysuwaną ławeczką- 8 sztuk Szafa metalowa na dokumenty ,,poufne" klasa A typ 1 wys. 150 cm - 1 sztuka 2.G - PP Żórawina Szafa ubraniowa BHP szer. 60 cm z wysuwaną ławeczką- 8 sztuk Szafa metalowa na dokumenty ,,poufne" klasa A typ 1 wys. 150 cm - 1 sztuka 2.H - PP Marcinowice Szafa metalowa kartotekowa A4 4-szufladowa - 2 sztuki II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: okres udzielonej gwarancji / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 82 255.76 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 160 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: siedziska Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39110000 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL51 Dolnośląskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miejsce realizacji dostaw: wskazano w załącznikach nr 3.1, 3.2 i 3.3 do PPU. II.2.4)Opis zamówienia: Część 3 postępowania (siedziska): 3.A - PP Domaniów Krzesło obrotowe pracownicze - 7 sztuk Fotel 24/7 - 1 sztuka Krzesło tapicerowane - 15 sztuk Krzesło drewniane/drewniano-metalowe - 2 sztuki Ławka ISO 2-osobowa - 1 sztuka 3.B - PP Grębocice Krzesło obrotowe pracownicze - 7 sztuk Fotel 24/7 - 1 sztuka Krzesło tapicerowane - 8 sztuk Krzesło drewniane/drewniano-metalowe - 2 sztuki Ławka ISO 2-osobowa - 1 sztuka 3.C - PP Janowice Krzesło obrotowe pracownicze - 7 sztuk Fotel 24/7 - 1 sztuka Krzesło tapicerowane - 8 sztuk Krzesło drewniane/drewniano-metalowe - 2 sztuki Ławka ISO 2-osobowa - 1 sztuka 3.D - PP Krośnice Krzesło obrotowe pracownicze - 7 sztuk Fotel 24/7 - 1 sztuka Krzesło tapicerowane - 8 sztuk Krzesło drewniane/drewniano-metalowe - 2 sztuki Ławka ISO 2-osobowa - 1 sztuka 3.E - PP Męcinka Krzesło obrotowe pracownicze - 6 sztuk Fotel 24/7 - 1 sztuka Krzesło tapicerowane - 7 sztuk Krzesło drewniane/drewniano-metalowe - 2 sztuki Ławka ISO 2-osobowa - 1 sztuka 3.F - PP Podgórzyn Krzesło obrotowe pracownicze - 7 sztuk Fotel 24/7 - 1 sztuka Krzesło tapicerowane - 8 sztuk Krzesło drewniane/drewniano-metalowe - 2 sztuki Ławka ISO 2-osobowa - 1 sztuka 3.G - PP Żórawina Krzesło obrotowe pracownicze - 7 sztuk Fotel 24/7 - 1 sztuka Krzesło tapicerowane - 12 sztuk Krzesło drewniane/drewniano-metalowe - 2 sztuki Ławka ISO 2-osobowa - 1 sztuka II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: okres udzielonej gwarancji / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 60 173.11 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 160 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe CPV: 39000000, 39121000, 39132100, 39110000 Dokument nr: 187011-2023, PUZ-2380-018-031-018/2023/KD Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 09/05/2023 Czas lokalny: 09:05 Miejsce: (https:// platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw) Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/747282 TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 09/05/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miejsce realizacji dostaw: wskazano w załącznikach nr 3.1, 3.2 i 3.3 do PPU. Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 06/08/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24/03/2023 Kontakt: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Krajowy numer identyfikacyjny: 896-000-47-80 ul. Podwale 31-33 Wrocław Kod NUTS: PL51 Dolnośląskie 50-040 Polska Osoba do kontaktów: Katarzyna Dusza E-mail: katarzyna.dusza@wr.policja.gov.pl Tel.: +48 478713978 Faks: +48 478714885 |