Zakup materiałów niezbędnych do budowy prototypu denestera

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup materiałów niezbędnych do budowy prototypu denestera

Data zamieszczenia: 2023-03-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Milbor Sp. z o. o
Twarda 44
00-831 Warszawa
powiat: Warszawa
j.ryba@milbor.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/152951
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup materiałów niezbędnych do budowy prototypu denestera:
w części I: elementy stalowe (zwykłe)
W części II: elementy stalowe (nierdzewne)
w części III: elementy mechaniczne
w części IV: elementy elektryczne i elektroniczne
w części V: gumowe przyssawki
w części VI: elektryczne
Powstaje w kontekście projektu
RPLD.01.02.02-10-0023/21 - Urządzenie rozdzielające i podające opakowania/tacki.

Część 1
Zakup materiałów - elementy stalowe (zwykłe).

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów niezbędnych do budowy prototypu denestera.
Zamawiający realizuje projekt badawczy, którego celem jest skonstruowanie innowacyjnego mechanizmu pobierającego i odkładającego opakowania, który umożliwi osiągnięcie pożądanych prędkości przy jednoczesnym wyeliminowaniu błędów dokładności. Projekt zakłada opracowanie mechanizmu i zaprojektowanie odpowiedniego narzędzia, które pozwoli na dokładne rozdzielenie tacek i umożliwi jednocześnie uzyskanie dużych prędkości podawania. Rezultatem projektu będzie prototyp nowego urządzenia do rozdzielania i podawania opakowań, który będzie kompatybilny z większością funkcjonujących na rynku linii produkcyjnych oraz obsługujących większość dostępnych na rynku opakowań, w tym tacek TR80.
Aktualnie Zamawiający jest na etapie prowadzenia prac badawczo - rozwojowych.
Materiały niezbędne do zakupu w części 1:
1.Stal zwykła - 3000kg,
Parametry: blacha:
g=2mm - 400kg
g=3mm - 500kg
g=5mm - 700kg
g=8mm - 400kg
g=10mm - 500kg
g=12mm - 300kg
g=15mm - 200kg
Zastosowanie: Na elementy konstrukcji, ramy, osłon.
2.Profile stalowe - 1000kg,
Parametry:
- profil zamknięty kwadratowy:
20x20x1,5 - 50kg
30x30x2 - 50kg
40x40x2 - 300kg
40x40x3 - 300kg
50x50x3 - 100kg
- profil zamknięty prostokątny:
100x50x3 - 100kg
60x40x3 - 50kg
40x27x2 - 50kg
Zastosowanie: Na elementy konstrukcji, ramy, usztywnienia
Materiały muszą zostać dostarczone przez Sprzedającego do miejsca realizacji projektu: Tomaszów Mazowiecki, Ul. Legionów 25 lub w inne miejsce wskazane przez Kupującego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Z wybranym Wykonawcą podpisana zostanie pisemna umowa.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej z części: do 20.04.2023.
Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
Informacje zawarte w szczegółowej specyfikacji zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku użycia nazw własnych należy traktować je jako przykładowe. Określają one jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaproponowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych.
Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące zapytania ofertowego. Aby odpowiedź była możliwa, pytania należy składać maksymalnie do godz. 10:00 w dniu 07.04.2023 r. poprzez Bazę Konkurencyjności.

Część 2
Zakup materiałów - elementy stalowe (nierdzewne).

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów niezbędnych do budowy prototypu denestera.
Zamawiający realizuje projekt badawczy, którego celem jest skonstruowanie innowacyjnego mechanizmu pobierającego i odkładającego opakowania, który umożliwi osiągnięcie pożądanych prędkości przy jednoczesnym wyeliminowaniu błędów dokładności. Projekt zakłada opracowanie mechanizmu i zaprojektowanie odpowiedniego narzędzia, które pozwoli na dokładne rozdzielenie tacek i umożliwi jednocześnie uzyskanie dużych prędkości podawania. Rezultatem projektu będzie prototyp nowego urządzenia do rozdzielania i podawania opakowań, który będzie kompatybilny z większością funkcjonujących na rynku linii produkcyjnych oraz obsługujących większość dostępnych na rynku opakowań, w tym tacek TR80.
Aktualnie Zamawiający jest na etapie prowadzenia prac badawczo - rozwojowych.
Materiały niezbędne do zakupu w części 2:
1.Stal nierdzewna AISI316 - 2000kg,
Parametry: blacha:
g=2mm - 300kg
g=3mm - 400kg
g=5mm - 600kg
g=8mm - 300kg
g=10mm - 400kg
Zastosowanie: Na elementy głowic, różne rodzaje, różne wielkości.
2.Nierdzewne profile - 1000kg
Parametry:
- profil zamknięty kwadratowy:
20x20x1,5 - 50kg
30x30x2 - 150kg
40x40x2 - 300kg
40x40x3 - 200kg
50x50x3 - 200kg
- profil zamknięty prostokątny:
100x50x3 - 50kg
80x40x3 - 50kg
Zastosowanie: Na elementy ram, elementy prowadzenia stac-ów opakowań, usztywnienia konstrukcji.
Materiały muszą zostać dostarczone przez Sprzedającego do miejsca realizacji projektu: Tomaszów Mazowiecki, Ul. Legionów 25 lub w inne miejsce wskazane przez Kupującego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Z wybranym Wykonawcą podpisana zostanie pisemna umowa.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej z części: do 20.04.2023.
Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
Informacje zawarte w szczegółowej specyfikacji zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku użycia nazw własnych należy traktować je jako przykładowe. Określają one jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaproponowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych.
Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące zapytania ofertowego. Aby odpowiedź była możliwa, pytania należy składać maksymalnie do godz. 10:00 w dniu 07.04.2023 r. poprzez Bazę Konkurencyjności.

Część 3
Zakup materiałów - elementy mechaniczne.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów niezbędnych do budowy prototypu denestera.
Zamawiający realizuje projekt badawczy, którego celem jest skonstruowanie innowacyjnego mechanizmu pobierającego i odkładającego opakowania, który umożliwi osiągnięcie pożądanych prędkości przy jednoczesnym wyeliminowaniu błędów dokładności. Projekt zakłada opracowanie mechanizmu i zaprojektowanie odpowiedniego narzędzia, które pozwoli na dokładne rozdzielenie tacek i umożliwi jednocześnie uzyskanie dużych prędkości podawania. Rezultatem projektu będzie prototyp nowego urządzenia do rozdzielania i podawania opakowań, który będzie kompatybilny z większością funkcjonujących na rynku linii produkcyjnych oraz obsługujących większość dostępnych na rynku opakowań, w tym tacek TR80.
Aktualnie Zamawiający jest na etapie prowadzenia prac badawczo - rozwojowych.
Materiały niezbędne do zakupu w części 3:
1.Nierdzewne koła - 7 szt.: koła zębate & elementy śrub rozdzielających (noże)
Parametry:
- koło HTD 5M, z=66 (specjalne) - 1szt.
- koło zębate HTD 5M, z=40 (specjalne) - 2szt.
- koło zębate HTD 5M, B25, z=40 - 2szt.
- koło zębate HTD 5M, B24, z=22 - 2 szt.
Zastosowanie: Koła zębate jako elementy przekazujące napęd w mechanizmie pick&place.
2.Elementy mechaniczne - Przekładnie, łożyska.
Parametry:
- Łożysko kulkowe 6007 - 3szt.
- Łożysko 61905 (2RS) - 10szt.
- Łożysko 61904 (2RS) - 8szt.
- Tuleja zaciskowa BK16 35x60 - 1szt.
- Tuleja zaciskowa BK16 25x50 - 2szt.
- Tuleja zaciskowa BK26 25x35 - 2szt.
- Pas zębaty HTD 5M, L=525, B25, - 1szt.
- Pas zębaty HTD 5M, L=520, B25, T79683 - 2szt.
- Pręt szlifowany fi25 L=608 - 2szt.
- Liniał GN 711.2-AL.-150-W-R-1 - 1szt.
- Liniał GN 711.2-AL.-150-W-L-1 - 1szt.
- Pokrętło GN 5334-40-M8-20 - 8szt.
- Blok końcowy wału z kołnierzem WAF 25 - 4szt.
- Oprawa stojakowa RJUM-06-25-HK - 4szt.
- Wskaźnik GN 711.3-AL.-1 - 2szt.
- Zacisk GN 145-B12-2-NI - 1szt.
- Mocowanie GN 131-B12-B12-2-NI - 1szt.
- Pręt GN 480.1-D12-150-NI-OS - 1szt.
- Zawias GN 237-ZD-40-40-A-CR - 2szt.
- Uchwyt M.443_150 AE-V0 - 1szt
Zastosowanie: Standardowe elementy dla tego typu maszyn zapewniające prawidłowe działanie całego układu.
Materiały muszą zostać dostarczone przez Sprzedającego do miejsca realizacji projektu: Tomaszów Mazowiecki, Ul. Legionów 25 lub w inne miejsce wskazane przez Kupującego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Z wybranym Wykonawcą podpisana zostanie pisemna umowa.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej z części: do 20.04.2023.
Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
Informacje zawarte w szczegółowej specyfikacji zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku użycia nazw własnych należy traktować je jako przykładowe. Określają one jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaproponowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych.
Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące zapytania ofertowego. Aby odpowiedź była możliwa, pytania należy składać maksymalnie do godz. 10:00 w dniu 07.04.2023 r. poprzez Bazę Konkurencyjności.

Część 4
Zakup materiałów - elementy elektryczne i elektroniczne.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów niezbędnych do budowy prototypu denestera.
Zamawiający realizuje projekt badawczy, którego celem jest skonstruowanie innowacyjnego mechanizmu pobierającego i odkładającego opakowania, który umożliwi osiągnięcie pożądanych prędkości przy jednoczesnym wyeliminowaniu błędów dokładności. Projekt zakłada opracowanie mechanizmu i zaprojektowanie odpowiedniego narzędzia, które pozwoli na dokładne rozdzielenie tacek i umożliwi jednocześnie uzyskanie dużych prędkości podawania. Rezultatem projektu będzie prototyp nowego urządzenia do rozdzielania i podawania opakowań, który będzie kompatybilny z większością funkcjonujących na rynku linii produkcyjnych oraz obsługujących większość dostępnych na rynku opakowań, w tym tacek TR80.
Aktualnie Zamawiający jest na etapie prowadzenia prac badawczo - rozwojowych.
Materiały niezbędne do zakupu w części 4:
1.Siłowniki pneumatyczne i gazowe - 40 szt.,
Parametry: sprężyna gazowa fi20, skok L=500
Zastosowanie: Jako elementy wspomagające otwieranie osłon
2.Elementy elektryczne i elektroniczne: Elektrozawory, generatory ciśnienia, czujniki
Parametry:
- Zespół przygotowania powietrza MSB4-1/4:C3:J1-WP - 1kpl.
- Regulator ciśnienia MS2-LR-QS6-D6-AR-BAR-B - 2szt.
- Generator podciśnienia VADMI-140-P - 2szt.
- Elektrozawór VUVG-L14-T32C-MT-G18-1R8L - 1szt.
- Przepust obrotowy MQR-F2-M5 - 10szt.
- Kątownik mocujący MS2-WR-B - 1szt.
- Łącznik wtykowy-X QSX-8 - 10szt.
- Łącznik wtykowy QS-8-6 - 10szt.
- Złącze wtykowe QS-G1/8-6-I - 10szt.
- Złącze wtykowe QS-1/4-8 - 10szt.
- Złącze wtykowe QS-G1/8-8 - 10szt.
- Złącze wtykowe QS-G1/4-6 - 10szt.
- Złącze wtykowe-L QSML-M5-6 - 10szt.
- Złącze wtykowe QSM-M5-6 - 10szt.
- Złącze wtykowe QSM-G1/8-6 - 10szt.
- Przewód z tworzywa sztucznego PUN-H-8X1,25-BL - 50m.b.
- Przewód z tworzywa sztucznego PUN-H-6X1-BL - 50m.b.
- Tłumik hałasu UC-1/8 - 10 szt.
- Klucz TR110-XAFR - 1szt.
- Zamek z ryglowaniem TR1 10 Lock Sick - 1szt.
Zastosowanie: Standardowe elementy dla tego typu maszyn zapewniające prawidłowe działanie całego układu.
Materiały muszą zostać dostarczone przez Sprzedającego do miejsca realizacji projektu: Tomaszów Mazowiecki, Ul. Legionów 25 lub w inne miejsce wskazane przez Kupującego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Z wybranym Wykonawcą podpisana zostanie pisemna umowa.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej z części: do 20.04.2023.
Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
Informacje zawarte w szczegółowej specyfikacji zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku użycia nazw własnych należy traktować je jako przykładowe. Określają one jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaproponowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych.
Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące zapytania ofertowego. Aby odpowiedź była możliwa, pytania należy składać maksymalnie do godz. 10:00 w dniu 07.04.2023 r. poprzez Bazę Konkurencyjności.

Część 5
Zakup materiałów - Gumowe przyssawki.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów niezbędnych do budowy prototypu denestera.
Zamawiający realizuje projekt badawczy, którego celem jest skonstruowanie innowacyjnego mechanizmu pobierającego i odkładającego opakowania, który umożliwi osiągnięcie pożądanych prędkości przy jednoczesnym wyeliminowaniu błędów dokładności. Projekt zakłada opracowanie mechanizmu i zaprojektowanie odpowiedniego narzędzia, które pozwoli na dokładne rozdzielenie tacek i umożliwi jednocześnie uzyskanie dużych prędkości podawania. Rezultatem projektu będzie prototyp nowego urządzenia do rozdzielania i podawania opakowań, który będzie kompatybilny z większością funkcjonujących na rynku linii produkcyjnych oraz obsługujących większość dostępnych na rynku opakowań, w tym tacek TR80.
Aktualnie Zamawiający jest na etapie prowadzenia prac badawczo - rozwojowych.
Materiały niezbędne do zakupu w części 5:
1.Gumowe przyssawki - 60 szt.
Parametry:
- Ssawka G.FXI30T30.B3.S1.G18M.00.FDA - 12szt.
- Ssawka fi42 - 8szt.
- Kompensator 0124953,LC16-F1835, G1/8" - 20szt.
- Adaptor G1/8 - 20szt.
Zastosowanie: Do pobierania z magazynka i odkładania na przenośnik opakowań. W mechanizmie pick&place będziemy nie tylko chcieli dobrać odpowiednią przyssawkę ale również ocenić ich żywotność..
Materiały muszą zostać dostarczone przez Sprzedającego do miejsca realizacji projektu: Tomaszów Mazowiecki, Ul. Legionów 25 lub w inne miejsce wskazane przez Kupującego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Z wybranym Wykonawcą podpisana zostanie pisemna umowa.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej z części: do 20.04.2023.
Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
Informacje zawarte w szczegółowej specyfikacji zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku użycia nazw własnych należy traktować je jako przykładowe. Określają one jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaproponowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych.
Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące zapytania ofertowego. Aby odpowiedź była możliwa, pytania należy składać maksymalnie do godz. 10:00 w dniu 07.04.2023 r. poprzez Bazę Konkurencyjności.

Część 6
Zakup materiałów elektrycznych.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów niezbędnych do budowy prototypu denestera.
Zamawiający realizuje projekt badawczy, którego celem jest skonstruowanie innowacyjnego mechanizmu pobierającego i odkładającego opakowania, który umożliwi osiągnięcie pożądanych prędkości przy jednoczesnym wyeliminowaniu błędów dokładności. Projekt zakłada opracowanie mechanizmu i zaprojektowanie odpowiedniego narzędzia, które pozwoli na dokładne rozdzielenie tacek i umożliwi jednocześnie uzyskanie dużych prędkości podawania. Rezultatem projektu będzie prototyp nowego urządzenia do rozdzielania i podawania opakowań, który będzie kompatybilny z większością funkcjonujących na rynku linii produkcyjnych oraz obsługujących większość dostępnych na rynku opakowań, w tym tacek TR80.
Aktualnie Zamawiający jest na etapie prowadzenia prac badawczo - rozwojowych.
Materiały niezbędne do zakupu w części 6:
1.Silnik elektryczny:
- silniki do mechanizmu śrubowego (silnik krokowy) - 1 szt.
Parametry:
- Moment trzymający 3 [Nm]
- Prąd fazy 3 [A]
- Liczba kroków 1,8 [°]
- Flansza 57 [mm]
- Długość 112 [mm]
- Liczba wyprowadzeń 4
- Inercja rotora 700 [g-cm2]
- silnik do mechanizmu pick&place (Silnik serwo, Moc 1kW), - 1szt.
Parametry:
- servo motor M0=3.2 Nm
- N = 1 kW at nN=3000 rpm (380-480 V)
- PN = 0.5 kW przy nN=1500 rpm
- Sterowanie po Profinet
- Parametryzacja z poziomu TIA Portal V17
Zastosowanie: Główny napęd denestera
2.Sterowniki PLC - 10 szt.,
Parametry:
- zasilanie 24VDC
- programowalny w TIA portal V17
- 100kb pamięci na program oraz 750kb do zbierania danych.
- trzy porty PROFINET do komunikacji i programowania
- możliwość swobodnej rozbudowy o dodatkowe karty w tym do sterowania silnikami krokowymi
- rozbudowa za pomocą bus adaptera
-przetwarzanie operacji bitowych na poziomie 72ns.Zastosowanie: Do sterowania silnikami w mechanizmie śrubowym.
3.Ekran HMI - 1 szt.,
parametry:
- panel operatorski z wbudowanym wyświetlaczem TFT LCD 12 cali
- interfejs komunikacyjny PROFINET / ETHERNET / USB / RS-485 / RS-422
- rozdzielczość 1200x800 pikseli
- 65536 kolorów;
- 10 przycisków funkcyjnych;
- zasilanie 24VDC
- programowalny w TIA portal Wincc Basic V17
Materiały muszą zostać dostarczone przez Sprzedającego do miejsca realizacji projektu: Tomaszów Mazowiecki, Ul. Legionów 25 lub w inne miejsce wskazane przez Kupującego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Z wybranym Wykonawcą podpisana zostanie pisemna umowa.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej z części: do 20.04.2023.
Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
Informacje zawarte w szczegółowej specyfikacji zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku użycia nazw własnych należy traktować je jako przykładowe. Określają one jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaproponowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych.
Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące zapytania ofertowego. Aby odpowiedź była możliwa, pytania należy składać maksymalnie do godz. 10:00 w dniu 07.04.2023 r. poprzez Bazę Konkurencyjności.

CPV: 44334000-0, 44450000-9, 44334000-0, 44450000-9, 42140000-2, 44440000-6, 30237475-9, 42121100-4, 19500000-1, 31110000-0

Dokument nr: 2023-35542-152951

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-11
1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej, jako plik pdf zawierający skan podpisanej oferty, wysłanej na adres: j.ryba@milbor.pl lub za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
cała Polska
Kraj
Polska
Województwo
Powiat
Gmina
Miejscowość

Miejsca realizacji
cała Polska
Kraj
Polska
Województwo
Powiat
Gmina
Miejscowość

Miejsca realizacji
cała Polska
Kraj
Polska
Województwo
Powiat
Gmina
Miejscowość

Miejsca realizacji
cała Polska
Kraj
Polska
Województwo
Powiat
Gmina
Miejscowość

Miejsca realizacji
cała Polska
Kraj
Polska
Województwo
Powiat
Gmina
Miejscowość

Miejsca realizacji
cała Polska
Kraj
Polska
Województwo
Powiat
Gmina
Miejscowość

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru Wykonawcy zamówienia uzupełniającego w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
a) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
b) w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku:
- działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia w charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie,
- zaistnienia innych okoliczności, które nie powstały z winy Wykonawcy,
c) zawarcia przez Zamawiającego aneksu do Umowy o dofinansowanie wydłużającego termin realizacji projektu w przypadku uzyskania zgody od Centrum Obsługi Przedsiębiorcy na wydłużenie okresu realizacji projektu RPLD.01.02.02-10-0023/21
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności (tj. w formie aneksu).
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O realizację zlecenia stanowiącego przedmiot niniejszego zapytania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki jeżeli złoży formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierający stosowne oświadczenie: ,,posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności".
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O realizację zlecenia stanowiącego przedmiot niniejszego zapytania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki jeżeli złoży formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierający stosowne oświadczenie: ,,dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia".
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O realizację zlecenia stanowiącego przedmiot niniejszego zapytania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki jeżeli złoży formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierający stosowne oświadczenie: ,,znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia".
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Złożenie oferty w inny sposób niż wskazany powyżej skutkuje nieważnością oferty.
2. Oferty należy składać na specjalnie przygotowanym Formularzu oferty cenowej stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.
3. Oferta powinna być podpisana przez uprawnioną do tego osobę (lub osoby), zgodnie z zasadami reprezentacji danego Wykonawcy.
4. Ważność oferty powinna wynosić min. 30 dni.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Przed upływem terminu do składania ofert Wykonawca może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i prowadzeniem procedury wyboru wykonawcy lub członkami organów Zamawiającego a Wykonawcą lub członkami organów wykonawcy, polegające w szczególności na:
1. Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2. Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3. Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4. Pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli złoży oświadczenie o braku występowania ww. powiązań. Oświadczenie ujęte jest w Załączniku nr 1 do ogłoszenia (Formularz oferty). Oferty Wykonawców, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzucone.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-31
Data ostatniej zmiany
2023-03-31 15:37:08

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto (C)
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
C = Cmin/Co x 70 pkt.
C - liczba punktów dla badanej oferty
Cmin - najniższa cena netto za całość przedmiotu zam. dla danej części spośród uzyskanych ważnych ofert
Co - cena netto za całość przedmiotu zam. dla danej części w badanej ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
1. Termin płatności w dniach (P)
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
P = Po/Pmax x 30 pkt.
P - liczba punktów dla badanej oferty
Po - termin płatności w dniach w badanej ofercie dla danej części
Pmax - najdłuższy termin płatności w dniach spośród uzyskanych ważnych ofert dla danej części

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto (C)
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
C = Cmin/Co x 70 pkt.
C - liczba punktów dla badanej oferty
Cmin - najniższa cena netto za całość przedmiotu zam. dla danej części spośród uzyskanych ważnych ofert
Co - cena netto za całość przedmiotu zam. dla danej części w badanej ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
1. Termin płatności w dniach (P)
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
P = Po/Pmax x 30 pkt.
P - liczba punktów dla badanej oferty
Po - termin płatności w dniach w badanej ofercie dla danej części
Pmax - najdłuższy termin płatności w dniach spośród uzyskanych ważnych ofert dla danej części

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto (C)
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
C = Cmin/Co x 70 pkt.
C - liczba punktów dla badanej oferty
Cmin - najniższa cena netto za całość przedmiotu zam. dla danej części spośród uzyskanych ważnych ofert
Co - cena netto za całość przedmiotu zam. dla danej części w badanej ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
1. Termin płatności w dniach (P)
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
P = Po/Pmax x 30 pkt.
P - liczba punktów dla badanej oferty
Po - termin płatności w dniach w badanej ofercie dla danej części
Pmax - najdłuższy termin płatności w dniach spośród uzyskanych ważnych ofert dla danej części

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto (C)
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
C = Cmin/Co x 70 pkt.
C - liczba punktów dla badanej oferty
Cmin - najniższa cena netto za całość przedmiotu zam. dla danej części spośród uzyskanych ważnych ofert
Co - cena netto za całość przedmiotu zam. dla danej części w badanej ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
1. Termin płatności w dniach (P)
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
P = Po/Pmax x 30 pkt.
P - liczba punktów dla badanej oferty
Po - termin płatności w dniach w badanej ofercie dla danej części
Pmax - najdłuższy termin płatności w dniach spośród uzyskanych ważnych ofert dla danej części

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto (C)
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
C = Cmin/Co x 70 pkt.
C - liczba punktów dla badanej oferty
Cmin - najniższa cena netto za całość przedmiotu zam. dla danej części spośród uzyskanych ważnych ofert
Co - cena netto za całość przedmiotu zam. dla danej części w badanej ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
1. Termin płatności w dniach (P)
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
P = Po/Pmax x 30 pkt.
P - liczba punktów dla badanej oferty
Po - termin płatności w dniach w badanej ofercie dla danej części
Pmax - najdłuższy termin płatności w dniach spośród uzyskanych ważnych ofert dla danej części

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto (C)
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
C = Cmin/Co x 70 pkt.
C - liczba punktów dla badanej oferty
Cmin - najniższa cena netto za całość przedmiotu zam. dla danej części spośród uzyskanych ważnych ofert
Co - cena netto za całość przedmiotu zam. dla danej części w badanej ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
1. Termin płatności w dniach (P)
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
P = Po/Pmax x 30 pkt.
P - liczba punktów dla badanej oferty
Po - termin płatności w dniach w badanej ofercie dla danej części
Pmax - najdłuższy termin płatności w dniach spośród uzyskanych ważnych ofert dla danej części

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jacek Ryba
tel.:
e-mail: j.ryba@milbor.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii