Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa ogólnodostępnych stref aktywności turystycznej i rekreacji |
Data zamieszczenia: | 2023-04-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Kamienna Góra Aleja Wojska Polskiego 10 58-400 Kamienna Góra powiat: kamiennogórski 75 610 6292, faks 75 744 2857 przetargi@gminakg.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/749575 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Kamienna Góra |
Wadium: | 6 000,00 zł |
Nr telefonu: | 75 610 6292, faks 75 |
Termin składania ofert: | 2023-04-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa ogólnodostępnych stref aktywności turystycznej i rekreacji w miejscowości Krzeszów i Pisarzowice. Krótki opis przedmiotu zamówienia Budowa ogólnodostępnej strefy aktywności turystycznej i rekreacji w miejscowości Krzeszów obejmuje roboty budowlane na terenie działek nr 688/1, 688/2, 687/1, 687/5 obręb 0018 Krzeszów, polegające na wykonaniu strefy pod plac zabaw dla dzieci z montażem plenerowych urządzeń do zabawy i rekreacji, a także wykonaniu terenu wygrodzonego pod siłownię zewnętrzną wraz z montażem sprzętu (urządzeń) do ćwiczeń siłowych i sprawnościowych będącego w posiadaniu Zamawiającego. Urządzany teren podlega wydzieleniu ogrodzeniem panelowym o wysokości 1,53 m, natomiast wewnątrz ogrodzonego terenu zaprojektowanego ciągi komunikacyjne o szerokości 1,50 m, obustronnie ograniczone obrzeżami betonowymi, natomiast w przestrzeniach placu zabaw dla dzieci obrzeżami gumowymi. W rejonie urządzeń przeznaczonych do zabawy zaprojektowano nawierzchnie bezpieczne z odpowiednią grubością warstwy piasku, teren siłowni i komunikacja w formie utwardzonego terenu drobnym kruszywem / miałem kamiennym granitowym. Budowa ogólnodostępnej strefy aktywności turystycznej i rekreacji w miejscowości Pisarzowice obejmuje roboty budowlane na terenie działek nr 629/2, 631 obręb 0007 Pisarzowice polegające na uporządkowaniu istniejącego terenu pełniącego funkcję placu zabaw z zachowaniem funkcji. Projekt zakłada niwelację terenu po demontażu istniejących urządzeń, wykonanie ciągów komunikacyjnych o szerokości 1,20-1,50 m utwardzonych drobnym kruszywem granitowym, ograniczonym obustronnie opornikami z tworzywa. Wydzielono strefy bezpieczeństwa o nawierzchni z piasku oraz część działki wykonano w nawierzchni biologicznie czynnej trawiastej. W obszarze nawierzchni bezpiecznej z piasku zaprojektowano urządzenia do zabaw dla dzieci z zachowaniem wymaganych przepisami strefami bezpieczeństwa. CPV: 45112723-9, 37535200-9,37410000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00162797, RI.7013.3.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-21 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gminakamiennagora 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakamiennagora 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.: za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakamiennagora 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Kamienna Góra reprezentowana przez Wójta Gminy Kamienna Góra z/s Kamiennej Górze (58-400), Aleja Wojska Polskiego 10 2) z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@gminakg.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 2. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/749575 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-21 09:50 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakamiennagora Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RI.7013.3.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Budowa ogólnodostępnej strefy aktywności turystycznej i rekreacji w miejscowości Krzeszów obejmuje roboty budowlane na terenie działek nr 688/1, 688/2, 687/1, 687/5 obręb 0018 Krzeszów, polegające na wykonaniu strefy pod plac zabaw dla dzieci z montażem plenerowych urządzeń do zabawy i rekreacji, a także wykonaniu terenu wygrodzonego pod siłownię zewnętrzną wraz z montażem sprzętu (urządzeń) do ćwiczeń siłowych i sprawnościowych będącego w posiadaniu Zamawiającego. Urządzany teren podlega wydzieleniu ogrodzeniem panelowym o wysokości 1,53 m, natomiast wewnątrz ogrodzonego terenu zaprojektowanego ciągi komunikacyjne o szerokości 1,50 m, obustronnie ograniczone obrzeżami betonowymi, natomiast w przestrzeniach placu zabaw dla dzieci obrzeżami gumowymi. W rejonie urządzeń przeznaczonych do zabawy zaprojektowano nawierzchnie bezpieczne z odpowiednią grubością warstwy piasku, teren siłowni i komunikacja w formie utwardzonego terenu drobnym kruszywem / miałem kamiennym granitowym. Budowa ogólnodostępnej strefy aktywności turystycznej i rekreacji w miejscowości Pisarzowice obejmuje roboty budowlane na terenie działek nr 629/2, 631 obręb 0007 Pisarzowice polegające na uporządkowaniu istniejącego terenu pełniącego funkcję placu zabaw z zachowaniem funkcji. Projekt zakłada niwelację terenu po demontażu istniejących urządzeń, wykonanie ciągów komunikacyjnych o szerokości 1,20-1,50 m utwardzonych drobnym kruszywem granitowym, ograniczonym obustronnie opornikami z tworzywa. Wydzielono strefy bezpieczeństwa o nawierzchni z piasku oraz część działki wykonano w nawierzchni biologicznie czynnej trawiastej. W obszarze nawierzchni bezpiecznej z piasku zaprojektowano urządzenia do zabaw dla dzieci z zachowaniem wymaganych przepisami strefami bezpieczeństwa. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert określone w dokumentach zamówienia. (SWZ) 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji i rękojmi na dostarczone i zamontowane urządzenia do zabaw na wolnym powietrzu. 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia (skrócenie) 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) w odniesieniu do sytuacji finansowej lub ekonomicznej Zamawiający wymaga aby: a) Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę (sumę gwarancyjną) nie mniejszą jak 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2) w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wskazuje na konieczność: A) dysponowania przez Wykonawcę co najmniej: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, bądź odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, która pełnić będzie obowiązki osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania , 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w części dotyczącej robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia) na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego na kwotę nie niższą niż 250 000,00 zł, wraz z dokumentem potwierdzającym zapłacenie całości składki ubezpieczeniowej lub jej pierwszej raty, 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu czynności wykonywanych przez te osoby oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: nie dotyczy SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 6 000,00 zł ( sześć tysięcy zł) 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert określone w dokumentach zamówienia. (SWZ) 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji i rękojmi na dostarczone i zamontowane urządzenia do zabaw na wolnym powietrzu. 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia (skrócenie) 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-05-22 |