Remont kompleksów sportowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont kompleksów sportowych

Data zamieszczenia: 2023-04-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Nowy Targ
Bulwarowa 9
34-400 Nowy Targ
powiat: nowotarski
przetargi@ugnowytarg.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_nowytarg
Województwo: małopolskie
Miasto: Nowy Targ
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-05-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont kompleksów sportowych Moje boisko Orlik 2012 w miejscowościach Ludźmierz, Waksmund i Łopuszna w ramach programu modernizacji kompleksów sportowych ,,Moje Boisko - ORLIK 2012"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont kompleksu sportowego Moje boisko Orlik 2012 w miejscowości Waksmund w ramach programu modernizacji kompleksów sportowych ,,Moje Boisko - ORLIK 2012 w zakresie: remont odcinka ogrodzenia wys. 4,0 m polegający na wymianie siatki ogrodzeniowej, remont piłkochwytu polegający na wymianie siatki, konserwacja nawierzchni boiska do piłki nożnej, wymiana siatki w bramkach do piłki nożnej, wymiana naświetlaczy oświetlenia, remont boiska wielofunkcyjnego polegający na malowaniu linii segregacyjnych, wymianie obręczy do koszykówki, wymianie słupków do siatkówki w istniejących tulejach, wymiana zamków w furtkach i bramie.
Szczegóły zamówienia zawarte są w załącznikach do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest remont kompleksu sportowego Moje boisko Orlik 2012 w miejscowości Ludźmierz w ramach programu modernizacji kompleksów sportowych ,,Moje Boisko - ORLIK 2012 w zakresie: remont ogrodzenia wys. 4,0 m polegający na wymianie dolnego pasa paneli o wys. 2,03 m na nowe panele sportowe, remont budynku szatni polegający na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem docieplenia ścian zewnętrznych oraz stropu nad poddaszem, wymiana siatek w bramkach do piłki nożnej, wymiana zamków w furtkach oraz bramie wjazdowej, wymiana tablic z obręczami do koszykówki na boisku wielofunkcyjnym.
Szczegóły zamówienia zawarte są w załącznikach do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest remont kompleksu sportowego Moje boisko Orlik 2012 w miejscowości Łopuszna w ramach programu modernizacji kompleksów sportowych ,,Moje Boisko - ORLIK 2012" w zakresie: remont ogrodzenia wys. 4,0 m polegający na wymianie siatki ogrodzeniowej, remont piłkochwytu wys. 6,0 m polegający na wymianie siatki, remont nawierzchni boiska do piłki nożnej polegający na wymianie trawy sztucznej wraz z zasypem, wymiana bramek do piłki nożnej, wymiana zamków w furtkach oraz bramie wjazdowej, wymiana świetlówek na słupach oświetlenia kompleksu, wymiana siatki do siatkówki oraz tablic z obręczami do koszykówki na boisku wielofunkcyjnym.
Szczegóły zamówienia zawarte są w załącznikach do SWZ.

CPV: 45236119-7, 45212220-4,45212221-1,34928200-0

Dokument nr: 2023/BZP 00176986, GPI-ZPI.271.1.5.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-05-04 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_nowytarg
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ug_nowytarg
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.4. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: "Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view6. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do "Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych" z dnia 12 kwietnia 2012r. (Dz. U. z 2017r. poz. 2247).7. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.8. Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale X SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych określono w Rozdziale XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych określono w Rozdziale XXII SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_nowytarg
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-05-04 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_nowytarg w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii