Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi ziemno-drogowe równiarką drogową przy remoncie, modernizacji dróg, chodników i placów gminnych |
Data zamieszczenia: | 2023-04-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Stopnica ul. Tadeusza Kościuszki 2 28-130 Stopnica powiat: buski tel. 41 3779 800, faks 41 3779 606, tel. 41 3779 804 przetargi@stopnica.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Stopnica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 41 3779 800, fa |
Termin składania ofert: | 2023-04-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
usługi ziemno-drogowe równiarką drogową przy remoncie, modernizacji dróg, chodników i placów gminnych wskazanych przez zamawiającego. 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia są usługi ziemno-drogowe równiarką drogową przy remoncie, modernizacji dróg, chodników i placów gminnych wskazanych przez zamawiającego i w żądanych terminach. Dokument nr: Or.271.1.12.2023 Składanie ofert: 6. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: Ofertę należy złożyć: a) w formie pisemnej wg załączonego formularza, w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Stopnicy, Ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, sekretariat pok. nr 10, I piętro, lub b) elektronicznej (temat: usługi równiarką drogową w 2023 roku) wg załączonego formularza na adres e-mail: przetargi@stopnica.pl nie później niż do dnia 20 kwietnia 2023 roku do godz. 1200 Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA a) rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy, w dniu następnym po dniu telefonicznego lub mailowego zgłoszenia zamawiającego, b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Wymagania: 2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem Nr 162/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Stopnica z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miasta i Gminy Stopnica oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Stopnica regulaminu udzielania zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710, ze zm. ). 5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający odpowiednie uprawnienia oraz zaplecze techniczne pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia. Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą brały udziału w wyborze najkorzystniejszej oferty. Niezależnie od wyboru formy złożenia oferty, oferty które wpłyną muszą być podpisane przez osoby uprawnione. 7. WYBÓR OFERENTA I ZAWARCIE UMOWY: a) Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną brutto. b) Wybrany przez Zamawiającego Wykonawca zostanie powiadomiony i zaproszony do podpisania umowy. Kontakt: 8. WYKAZ OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: Justyna Kopeć - Inspektor ds. budowy dróg i planowania przestrzennego - tel. 41 3779 804 Informacje można uzyskać w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Stopnicy: od poniedziałku do piątku w godz.: 7.00 -15.00. |