Usługi ziemno-drogowe równiarką drogową przy remoncie, modernizacji dróg, chodników i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi ziemno-drogowe równiarką drogową przy remoncie, modernizacji dróg, chodników i placów gminnych

Data zamieszczenia: 2023-04-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Stopnica
ul. Tadeusza Kościuszki 2
28-130 Stopnica
powiat: buski
tel. 41 3779 800, faks 41 3779 606, tel. 41 3779 804
przetargi@stopnica.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Stopnica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 41 3779 800, fa
Termin składania ofert: 2023-04-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
usługi ziemno-drogowe równiarką drogową przy remoncie, modernizacji dróg, chodników i placów gminnych wskazanych przez zamawiającego.

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia są usługi ziemno-drogowe równiarką drogową przy remoncie, modernizacji dróg, chodników i placów gminnych wskazanych przez zamawiającego i w żądanych terminach.

Dokument nr: Or.271.1.12.2023

Składanie ofert:
6. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę należy złożyć:

a) w formie pisemnej wg załączonego formularza, w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Stopnicy, Ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, sekretariat pok. nr 10, I piętro, lub

b) elektronicznej (temat: usługi równiarką drogową w 2023 roku) wg załączonego formularza na adres e-mail: przetargi@stopnica.pl

nie później niż do dnia 20 kwietnia 2023 roku do godz. 1200

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

a) rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy, w dniu następnym po dniu telefonicznego lub mailowego zgłoszenia zamawiającego,

b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem Nr 162/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Stopnica z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miasta i Gminy Stopnica oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Stopnica regulaminu udzielania zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710, ze zm. ).
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający odpowiednie uprawnienia oraz zaplecze techniczne pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia.
Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą brały udziału w wyborze najkorzystniejszej oferty.

Niezależnie od wyboru formy złożenia oferty, oferty które wpłyną muszą być podpisane przez osoby uprawnione.

7. WYBÓR OFERENTA I ZAWARCIE UMOWY:

a) Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną brutto.

b) Wybrany przez Zamawiającego Wykonawca zostanie powiadomiony i zaproszony do podpisania umowy.

Kontakt:
8. WYKAZ OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Justyna Kopeć - Inspektor ds. budowy dróg i planowania przestrzennego - tel. 41 3779 804
Informacje można uzyskać w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Stopnicy: od poniedziałku do piątku w godz.: 7.00 -15.00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii