Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa, modernizacja bądź wymianę suwnic bramowych |
Data zamieszczenia: | 2023-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM sp. z o.o ul. Hubska 6 50-502 Wrocław powiat: Wrocław kom. 697047558, 697047648 tel. (71) 7175630, 7175942 fax 7175164 e.luszczek@dolkom.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | kom. 697047558, 6970 |
Termin składania ofert: | 2023-05-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O DIALOGU TECHNICZNYM IV. Przedmiot zamówienia oraz cel przeprowadzenia dialogu. 1. Zamawiający ogłasza dialog techniczny związany z postępowaniem zakupowym w trybie zapytania ofertowego, którego przedmiotem jest naprawa, modernizacja bądź wymiana suwnic bramowych w Sekcji Napraw Infrastruktury w Goczałkowie, będącej jednostką organizacyjną Spółki DOLKOM. 2. Celem dialogu technicznego jest doradztwo i pozyskanie informacji na najlepsze rozwiązania na naprawę, modernizację bądź wymianę suwnic bramowych, których zadaniem są załadunki i wyładunki materiałów nawierzchniowych (m. in. szyn długich 120 m), wyładunki złomu pozyskanego z realizacji zadań spółki. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. Opis stanu istniejącego. 1. Rodzaje suwnic zamontowanych w Goczałkowie: a) Suwnice bramowe z kratownicą o udźwigach 7; 8 i 9 t z jednostronnym wysięgnikiem (wciągniki typu Bułgar). 70- lata produkcji. Stan posiadania 8 szt. b) Suwnice bramowe z belką nośną o udźwigach 8 i 10 t z dwustronnym wysięgnikiem (wciągniki typu Bułgar/ Pol blok). Lata produkcji 70-80. Stan posiadania 18 szt. 2. Aktualny stan techniczny suwnic. Suwnice z pomostem kratownicowym jak i blachownicowym są wypracowane, wymagają dogłębnego przeglądu, wymiany zużytych części, uzupełnienia brakujących części oraz remontu podzespołów. Układ jezdny - koła do regeneracji lub wymiany (część maszyn posiada koła regenerowane poprzez napawanie i obróbkę zgrubną), napęd kół wymaga wymiany zużytych podzespołów (koła zębate, sworznie, łożyska), motoreduktory do rozebrania i przeglądu. Ramy suwnicy - liczne ogniska korozji, widoczne miejsca po naprawach spawalniczych oraz pęknięcia, wygięcie blachy czołowej w węźle, luzy na sworzniach, w celu wykonania pełnej oceny konstrukcji konieczne oczyszczenie przez obróbkę strumieniowo-ścierną wszystkich newralgicznych elementów. Kabiny, podesty oraz drabiny mocno skorodowane, na drabinach oraz wspornikach mocujących kabiny występują naprawcze połączenie spawane o niskiej jakości, szczeble oraz kabłąki drabin powyginane, podesty niewykonane z materiałów antypoślizgowych. Wózki do pełnego przeglądu, należy zwrócić szczególną uwagę na stan układu napędowego, lin oraz haków. W części maszyn występuje zużycie bieżni po której poruszają się koła jezdne wózka. Układ elektryczny - instalacja do kapitalnego remontu, należy wymienić wiązki przewodów, czujniki krańcowe oraz skrzynki rozdzielcze wraz z zawartością. Ze względu na wiek oraz intensywną eksploatację, suwnice bramowe na bazie w Goczałkowie wymagają naprawy, modernizacji lub wymiany. W pierwszej kolejności spółka oczekuje sprawdzenia stanu konstrukcji każdej suwnicy oraz przeprowadzenia prób obciążeniowych. Następnie każdą suwnicę indywidualnie należy zakwalifikować do naprawy, modernizacji lub wymiany. II. Koncepcja DOŁKOM stanu docelowego na naprawę, modernizację bądź wymianę suwnic bramowych. Etapy wymiany/modernizacji suwnic bramowych: > I etap W pierwszym etapie Zamawiający oczekuje przygotowania torów podsuwnicowych pod naprawiane, modernizowane lub wymieniane urządzenia przy torach nr 206 i 209, wykonania pomiarów geodezyjnych. Suwnice należy przebadać pod względem technicznym. Badania konstrukcji wykażą czy nadają się one do modernizacji lub może kasacji - jeśli modernizacja, suwnice należy rozebrać i przenieść na tor nr 107. I etap całościowo zamyka sprawę suwnic w torach nr 206 i 209, ponadto przeniesienie suwnic na tor nr 107 rozpoczyna etap II. > II etap Wybudowanie drugiego stanowiska na szyny L-120 przy torze nr 107 z równoległymi pracami: - naprawa toru podsuwnicowego i badania geodezyjne, - wymiana kabli zasilających skrzynki elektryczne oraz wymiana skrzynek elektrycznych, - wykonanie naprawy, modernizacji lub wymiany 7 szt. suwnic bramowych. W efekcie zakończenia etapu II Zamawiający powinien uzyskać drugie stanowisko do szyn L-120 oraz naprawione, zmodernizowane lub wymienione 7 suwnic z nowymi skrzynkami elektrycznymi. > III etap W III etapie Zamawiający chce przeprowadzić naprawę, modernizację lub wymianę 7 szt. suwnic w torze nr 203 (stanowisko nr 1 dla szyn L-120) z wcześniejszym wykonaniem badań konstrukcji suwnic, poprawą torów podsuwnicowych i wykonaniem pomiarów geodezyjnych. Nie zachodzi potrzeba wymiany zasilania suwnic (suwnice zasilane są poprzez przedłużacze). > IV etap - Tor nr 104 posiada 2 szt. suwnic z kratownicami. W tym etapie Zamawiający oczekuje przeprowadzenia naprawy, modernizacji lub wymiany 2 szt. suwnic z wcześniejszą naprawą toru podsuwnicowego. Stan ilościowy pozostaje bez zmian. > V etap W torze nr 105 pracują 4 szt. suwnic z kratownicami, ale w związku z naprawą, modernizacją lub wymianą zostanie zredukowana ich liczbę do 2 szt. suwnic pracujących w tandemie przy wył./zał. szyn L-30 lub przęseł torowych. > VI etap W tym etapie Zamawiający oczekuje wykonania naprawy, modernizacji lub wymiany 2 szt. suwnic na torach nr 116 i 302 oraz 2 szt. suwnic z na torze nr 108 z wcześniej szą naprawą torów podsuwnicowych. Dopuszczalne są inne propozycje wariantów i rozwiązań naprawy, modernizacji bądź wymiany suwnic bramowych, pod warunkiem zachowania ciągłości pracy. Dokument nr: DZT-531/23/2023 Składanie ofert: c) TERMIN SKŁADANIA zgłoszeń do 2.05.2023 r. Decyduje data zgłoszenia do Zamawiającego. Wymagania: Wszelką korespondencję kierowaną do zamawiającego należy opatrzyć dopiskiem: ,,Dialog techniczny związany z postępowaniem zakupowym w formie zapytania ofertowego na naprawę, modernizację bądź wymianę suwnic bramowych w Sekcji Napraw Infrastruktury w Goczałkowie". III. Podstawa prawna Regulamin udzielania zamówień przez DOLKOM sp. z o. o. par. 15. V. Zasady prowadzenia dialogu technicznego 1. Dialog techniczny będzie prowadzony zgodnie z postanowieniem Regulaminu udzielania zamówień przez DOŁKOM sp. z o.o. umieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego www.dolkom.pl. 2. Warunkiem udziału w dialogu technicznym jest złożenie zgłoszenia stanowiącego załącznik do niniejszego Ogłoszenia wraz z dokumentem poświadczającym należyte umocowanie do reprezentacji zgłaszającego w terminie określonym w niniejszym Ogłoszeniu. 3. Dialog techniczny prowadzony będzie w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w innych językach niż polski powinny być dołączone tłumaczenia na język polski. 4. Dialog techniczny będzie prowadzony w formie rozmowy po uprzednim zgłoszeniu. 5. Podmioty zainteresowane dialogiem technicznym, spełniającym wymagania określone w niniejszym Ogłoszeniu oraz Regulaminie udzielania zamówień przez DOLKOM sp. z o.o. składają prawidłowe i podpisane zgłoszenie do udziału w dialogu technicznym (załącznik nr 1) wraz z pozostałymi dokumentami wskazanymi w niniejszym Ogłoszeniu. 6. Zgłoszenie można składać: a) Osobiście w siedzibie Zamawiającego, b) Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sekretariat@dolkom.pl 7. Zamawiający nie jest zobowiązany dopuścić do dialogu technicznego podmioty, które złożą zgłoszenia do udziału w dialogu po wyznaczonym terminie. III. Wymogi 1. Do każdego etapu Wykonawca przedłoży zestawienie tabelaryczne kosztów (netto) wykonania poszczególnych czynności. 2. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w okresie gwarancji wszystkich wymaganych przez producentów urządzeń zabudowanych oraz oprzyrządowania na suwnicach przeglądów serwisowych (wraz z ewentualną wymianą części oraz materiałów eksploatacyjnych realizowanych staraniem i na koszt Wykonawcy. 3. Wykonawca przeprowadzi wszystkie niezbędne szkolenia obsługi operatorskiej i serwisowej. 4. Instrukcje serwisowe, wszelkie oprogramowanie oraz oznakowanie zewnętrzne jak i wewnętrzne maszyn i urządzeń powinno być w języku polskim. 5. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres co najmniej 24 miesięcy od daty wdrożenia urządzeń do eksploatacji. Gwarancja nie będzie obejmować materiałów eksploatacyjnych i części podlegających szybkiemu zużyciu w związku z ich pracą. 6. Wykonawca powinien przedstawić w swojej ofercie wykaz części szybkozużywających się wraz z cenami jednostkowymi części zamiennych. Wykonawca poda jednostkowy oraz całkowity koszt wszystkich części umieszczonych na wykazie 7. Oferent przedstawi Zamawiającemu informację o: a) formie działalności przedsiębiorstwa, b) wysokości kapitału zakładowego przedsiębiorstwa, c) rocznych obrotach przedsiębiorstwa, d) referencje. 8. Wszystkie urządzenia i maszyny przewidziane w realizacji Przedmiotu zamówienia mają być zgodne z wymogami bezpieczeństwa i ppoż. oraz obowiązującymi normami. 9. Warunki płatności. Preferowany model płatności: płatność 100% ceny po dostawie przedmiotu zamówienia Zamawiaj ącemu. 10. Umowa na realizację zamówienia. IV. Oczekiwania końcowe naprawy, modernizacji bądź wymiany suwnic bramowych, które mają zmierzać do: a) opracowania i upowszechniania rozw iązań poprawiających funkcjonalność i bezpieczeństwo oraz warunki pracy, b) zminimalizowania awaryjności suwnic, c) zmniejszenia ilości obsługi pracowników bez zmniejszenia wydajności pracy, d) zminimalizowania kosztów eksploatacji (energooszczędność), e) dostosowania urządzeń do obowiązujących przepisów i wymogów TDT, f) uzyskania dodatkowej powierzchni magazynowej dla szyn o długości 120 m zmierzające do zwiększenia wydajności, g) zastosowania rozwiązań energooszczędnych, h) dostępności do serwisu, i) dostępności do części, zamienników - rozeznanie rynku. Kontakt: II. Dane kontaktowe: a) Elżbieta Łuszczek tel. 697 59 455, mail e.luszczek@dolkom.pl b) Grzegorz Fulczyński tel. 697 047 558, mail g.fulczynski@dolkom.pl c) Tomasz Pinda tel. 697 047 648 mail t.plnda@dolkom.pl |