Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zmiana sposobu ogrzewania mieszkań |
Data zamieszczenia: | 2023-04-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ ul. Tadeusza Kościuszki 17 44-200 Rybnik powiat: Rybnik 32 42 948 65 dzp@zgm.rybnik.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Rybnik |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 32 42 948 65 |
Termin składania ofert: | 2023-05-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zmiana sposobu ogrzewania mieszkań będących w zasobie ZGM w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych z podziałem na 3 zadania (Kadetów) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu ogrzewania mieszkań będących w zasobie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania: Zadanie nr 1: Ul. Kadetów 1a/2, Ul. Kadetów 1c/4, Ul. Kadetów 1c/5, Ul. Kadetów 1c/10, Ul. Kadetów 1c/11 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Roboty ogólnobudowlane: 1) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić, 2) rozbiórka starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców, 3) roboty towarzyszące i porządkowe, 4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek. 2. Roboty instalacyjne: 1) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, 2) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania, 3) wykonanie instalacji gazowej, 4) wykonanie instalacji elektrycznej do kotła gazowego, 5) roboty towarzyszące i porządkowe, 6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie: 1) do 24 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie polegającej na nieszczelności instalacji gazowej, związanych z uchodzeniem gazu oraz brakiem napięcia w mieszkaniu oraz innych usterek powodujących zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi i mienia, 2) do 48 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie dotyczącej kotła gazowego, instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, nieszczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej, przecieków z dachu, nieprawidłowego działania wentylacji oraz innych usterek powodujących brak możliwości korzystania z budynku lub jego części, 3) do 7 dni od otrzymania powiadomienia o pozostałych wadach, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony, które nie wpływają bezpośrednio na bezpieczeństwo użytkowania obiektu. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz minimum 24 miesięcy gwarancji na urządzenia i przybory, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania użytkownikowi przedmiotu umowy. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95: 1) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić, 2) wykonanie rozbiórki starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców, 3) wykonanie robót towarzyszących i porządkowych, 4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek, 5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, 6) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania, 7) wykonanie instalacji gazowej. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu ogrzewania mieszkań będących w zasobie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania: Zadanie nr 2: Ul. Kadetów 1b/1, Ul. Kadetów 1b/11, Ul. Kadetów 1d/1, Ul. Kadetów 1d/2, Ul. Kadetów 1d/11 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Roboty ogólnobudowlane: 1) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić, 2) rozbiórka starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców, 3) roboty towarzyszące i porządkowe, 4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek. 2. Roboty instalacyjne: 1) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, 2) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania, 3) wykonanie instalacji gazowej, 4) wykonanie instalacji elektrycznej do kotła gazowego, 5) roboty towarzyszące i porządkowe, 6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie: 1) do 24 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie polegającej na nieszczelności instalacji gazowej, związanych z uchodzeniem gazu oraz brakiem napięcia w mieszkaniu oraz innych usterek powodujących zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi i mienia, 2) do 48 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie dotyczącej kotła gazowego, instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, nieszczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej, przecieków z dachu, nieprawidłowego działania wentylacji oraz innych usterek powodujących brak możliwości korzystania z budynku lub jego części, 3) do 7 dni od otrzymania powiadomienia o pozostałych wadach, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony, które nie wpływają bezpośrednio na bezpieczeństwo użytkowania obiektu. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz minimum 24 miesięcy gwarancji na urządzenia i przybory, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania użytkownikowi przedmiotu umowy. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95: 1) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić, 2) wykonanie rozbiórki starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców, 3) wykonanie robót towarzyszących i porządkowych, 4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek, 5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, 6) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania, 7) wykonanie instalacji gazowej. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu ogrzewania mieszkań będących w zasobie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania: Zadanie nr 3: Ul. Kadetów 2a/2, Ul. Kadetów 2a/6, Ul. Kadetów 5a/6, Ul. Kadetów 5a/7, Ul. Kadetów 5a/9, Ul. Kadetów 5a/13 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Roboty ogólnobudowlane: 1) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić, 2) rozbiórka starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców, 3) roboty towarzyszące i porządkowe, 4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek. 2. Roboty instalacyjne: 1) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, 2) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania, 3) wykonanie instalacji gazowej, 4) wykonanie instalacji elektrycznej do kotła gazowego, 5) roboty towarzyszące i porządkowe, 6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie: 1) do 24 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie polegającej na nieszczelności instalacji gazowej, związanych z uchodzeniem gazu oraz brakiem napięcia w mieszkaniu oraz innych usterek powodujących zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi i mienia, 2) do 48 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie dotyczącej kotła gazowego, instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, nieszczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej, przecieków z dachu, nieprawidłowego działania wentylacji oraz innych usterek powodujących brak możliwości korzystania z budynku lub jego części, 3) do 7 dni od otrzymania powiadomienia o pozostałych wadach, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony, które nie wpływają bezpośrednio na bezpieczeństwo użytkowania obiektu. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz minimum 24 miesięcy gwarancji na urządzenia i przybory, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania użytkownikowi przedmiotu umowy. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95: 1) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić, 2) wykonanie rozbiórki starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców, 3) wykonanie robót towarzyszących i porządkowych, 4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek, 5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, 6) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania, 7) wykonanie instalacji gazowej. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia. CPV: 45331100-7 Dokument nr: 2023/BZP 00195374, DZP.2120.0017.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-05-12 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-facab143-df87-11ed-9355-06954b8c6cb9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-facab143-df87-11ed-9355-06954b8c6cb9 Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-facab143-df87-11ed-9355-06954b8c6cb9 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: 1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub 2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-05-12 08:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-facab143-df87-11ed-9355-06954b8c6cb9 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |