Budowa, dostawa, montaż i uruchomienie farmy fotowoltaicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa, dostawa, montaż i uruchomienie farmy fotowoltaicznej

Data zamieszczenia: 2023-04-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: PV LANDIA Sp. z o.o
Mieszka I 1/17
23-200 Kraśnik
powiat: kraśnicki
786 250 300
alexandrapakula@vp.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/156347
Województwo: lubelskie
Miasto: Kraśnik
Wadium: 10 000,00 zł
Nr telefonu: 786 250 300
Termin składania ofert: 2023-05-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
RPLU.04.02.00-06-0319/20 - ,,Elektrownia PV LANDIA"

Część 1
Elektrownia PV LANDIA

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest budowa - dostawa, montaż i uruchomienie farmy fotowoltaicznej o mocy 0,801 MW posadowionej na gruncie w miejscowości; Wronów, gmina Końskowola, działki nr 570/4 oraz 571/4 wg. Projektu budowlanego Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie zastosował moduły fotowoltaiczne monokrystaliczne o mocy min. 340 Wp. w ilości 2356 szt. wykonane w technologii Bifaciol
Oferent może zaproponować inną ilość modułów fotowoltaicznych oraz inną ilość inwerterów pod warunkiem nieprzekroczenia mocy instalacji oraz pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w Zapytaniu ofertowym.
Parametry pojedynczego modułu nie mogą być gorsze niż:
- moc znamionowa min. 340
- wydajność modułu min. 20%
- waga nie większa niż 28 kg.
- gwarancja produktowa paneli PV: min. 12 lat
- gwarancja na liniowy spadek mocy: 30 lat,
( 30 lat- liniowej gwarancji mocy, w pierwszym roku zachowanie co najmniej 97,00 % mocy
a po 30 latach 83 % mocy )
- moduł zabezpieczony szkłem hartowanym z dwóch stron.
- panel powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany w latach 2021-2023 wolny od wad ukrytych
Wymagania dotyczące falownika:
- beztransformatorowy trójfazowy,
- moc wyjściowa: min. 100 kW,
- sprawność min; 98%,
- gwarancja produktowa min; 5 lat,
- stopień ochrony min. IP 66,
- ochrona przed odwrotną polaryzacją,
- ochronniki przeciwprzepięciowe DC i AC typu II zarówno dla prądu stałego jak
i przemiennego
- komplet zabezpieczeń strony DC i AC
- monitoring pracy instalacji przez platformę internetową
Minimalne parametry konstrukcji
- Konstrukcja wsporcza ze stali z powłoką magnelis na gruncie - zgodnie z projektem
- konstrukcja dopasowana do ilości paneli
- Gwarancja min; 10 lat
System zarządzania produkcją energii :
- umożliwi pomiar użycia energii na własne potrzeby
- pomiar w formie graficznej na wyświetlaczu jak i w przeglądarce internetowej
- zarządzanie energią
- diagnostyka i lokalizacja usterek
- możliwość zdalnego załączania/ wyłączenie instalacji
- zabezpieczenie przed kradzieżą
Dodatkowo
- Typowa rozdzielnica główna RGAC 0,4/15kVA wraz z infrastrukturą
- Okablowanie AC i DC
- Budowa linii kablowej SN 15kv
- Części niskiego napięcia wraz z linią kablową NN
- Urządzenia monitoringu wizyjnego
- Ogrodzenie terenu
- Oświetlenie terenu
Ww. dane techniczne, mają charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty.
Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane, dostawę i montaż urządzeń i elementów farmy fotowoltaicznej wraz z czynnościami związanymi z jej przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej, uruchomieniem a także wszelkie inne czynności konieczne do należytego wykonania przedmiotu umowy, bądź wymagane zgodnie z obowiązującymi prawem oraz zaleceniami organów administracji publicznej.
Rodzaj prac, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać określa min. przedmiar, warunki przyłączenia oraz projekt budowlany stanowiący załącznik do niniejszego zapytania. Załączony przedmiary robót, ma charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty.Osprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 roku. Osprzęt musi posiadać instrukcję obsługi, certyfikaty i dokumenty dopuszczające sprzęt do użytkowania, wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim.

CPV: 09331200-0, 45000000-7, 45311000-0

Dokument nr: 2023-33270-156347, 01/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-05-12

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
puławski
Gmina
Końskowola
Miejscowość
Wronów
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2023-10-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści zawartej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności niżej wskazanych:
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku materiałów lub urządzeń objętych przedmiotem zamówienia,
2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, w szczególności:
a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń - w takiej sytuacji Wykonawca winien zaproponować odpowiednio materiały lub urządzenia o parametrach nie niższych niż wycofane z produkcji, spełniające wymagania Zamawiającego;
b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń lub technologii nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
c) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia,
d) terminy realizacji mogą ulec zmianie w przypadku zagrożenia epidemiologicznego z powodu COVID 19 uniemożliwiającego prowadzenie prac montażowych lub wyprodukowanie urządzeń. O zaistniałej sytuacji musi być niezwłocznie poinformowany Zamawiający.
e) udzielenia w trakcie realizacji umowy robót zamiennych wprowadzonych na podstawie protokołu konieczności związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),
f) konieczności wprowadzenia zmian w zakresie realizacji umowy z uwagi na interes Zamawiającego (np. roboty zamienne, nowsza, korzystniejsza technologia),
g) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonywania umowy, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie,
h) wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią (np. klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, powódź, pożar, wysokie upały, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej.)
W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust 1 punkt 2, strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej umowy w formie pisemnego aneksu.
3. za obopólną zgodą stron, dopuszcza się skrócenie czasu realizacji zadania, z powodu szybszego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy.
4. wprowadzenie robót zamiennych na etapie realizacji zamówienia z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w zapytaniu oraz wynikającego z treści oferty np. wycofanie z produkcji określonego materiału, niespodziewane utrudnienia, które wymuszają zastosowanie materiałów równoważnych o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych, nie gorszych lub lepszych od tych, które zostały określone w zapytaniu. W takim przypadku, wykonawca może użyć materiału o parametrach równoważnych.
5. zmiany wysokości wynagrodzenia brutto jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto jest niezmienne.
6.Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony przenieść na osobę trzecią wierzytelności wynikających z niniejszej umowy.
7. W trakcie trwania gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania o: zmianie siedziby lub nazwy firmy, zmianie osób reprezentujących, ogłoszeniu upadłości, ogłoszeniu likwidacji, zawieszeniu działalności, wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
8 Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca dołącza do oferty podpisane Oświadczenie nr 2
- Posiada odpowiednie uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności (jeżeli przepisy nakładają taki obowiązek). W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca dołącza do oferty podpisane Oświadczenie nr 2
- Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca dołącza do oferty podpisane Oświadczenie nr 2
- Nie toczy się wobec niego postępowanie likwidacyjne oraz upadłościowe. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca dołącza do oferty podpisane Oświadczenie nr 2
Powyższe warunki udziału stanowią warunki dostępowe i będą oceniane na podstawie złożonych dokumentów/ na zasadzie spełnia / nie spełnia.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
- Oferent musi dysponować odpowiednim potencjał technicznym, pozwalający
na poprawną realizację zamówienia.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, czyli: dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Przez uprawnienia rozumie się osobę posiadającą:
- Kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy. Kierownik budowy powinien posiadać stosowne uprawnienia budowlane
Osoby wymienione powyżej powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane (minimalne doświadczenie 2 lat).
- Co najmniej 1 osobę posiadającą ważny Certyfikat SEP w kategorii E uprawniające do eksploatacji urządzeń elektrycznych o napięciu do 1kV grupy 1 dla wszystkich pracowników biorących udział w elektrycznych pracach montażowych i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznej;
- Co najmniej 1 osobę posiadającą ważny Certyfikatu SEP w kategorii D uprawniające do eksploatacji urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV grupy 1 dla wszystkich pracowników komórki organizacyjnej, sprawujących dozór nad instalacją;
Dokumenty wymagane: kopie uprawnień dla osób zaangażowanych do realizacji przedmiotu zamówienia.
W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca dołącza do oferty podpisane Oświadczenie nr 2 oraz Załącznik nr 3 Wykaz osób
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
- Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, pozwalające na poprawną realizację zamówienia.
Oferent musi udokumentować, że w okresie ostatnich 3 trzech lat liczonych przed terminem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizował co najmniej dwie instalacje fotowoltaiczne w tym co najmniej 1 o mocy min. 0,70 MW
Doświadczenie potwierdzone referencjami, protokołem odbioru końcowego robót lub umowami na wykonanie robót budowlanych dołączonymi do oferty ( odrębne dla każdego zrealizowanego zamówienia i wystawiane przez podmiot na rzecz którego wykonywane były roboty instalacyjne) W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca dołącza do oferty podpisane Oświadczenie nr 2 oraz Załącznik nr 2 - Wykaz instalacji
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Oświadczenie nr 2
Wykonawca dostarczy następujące dokumenty:
- Zaświadczenie o niezaleganiu z Urzędu Skarbowego wraz informacją, że w stosunku do Wykonawcy nie jest prowadzone postępowanie:
- egzekucyjne w administracji, również w zakresie innych niż podatkowe zobowiązania wnioskodawcy
- w sprawach o przestępstwa skarbowe lub wykroczenia skarbowe.
Dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dla każdego uczestnika postępowania.
- Zaświadczenie o niezaleganiu z ZUS. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dla każdego uczestnika postępowania.
- Oferenci ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą być objęci ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej tj.: OC
Każdy oferent powinien posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek uznany zostanie za spełniony wówczas gdy Oferent wykaże się w dacie składania oferty posiadania ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - OC oferenta. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku oferent zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kopię ważnej polisy lub inny dokument potwierdzający że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialnością cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę sumy gwarancyjnej co najmniej 3 000 000,00 zł i zobowiązać się wobec Zamawiającego do utrzymania tej sumy gwarancyjnej przynajmniej do końca realizacji przedmiotu zamówienia, potwierdzonego podpisanym bez zastrzeżeń przez Strony protokołem odbioru końcowego prac.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w pieniądzu w wysokości 10 000,00 zł
Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 58 1020 3235 0000 5102 0139 5169 przed upływem terminu składania ofert.
Zabezpieczenie, o którym mowa w pkt. 1 może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach
Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wpływ wadium wnoszonego w pieniądzu na rachunek Zamawiający sprawdzi w momencie upływu terminu składania ofert. Oferty podmiotów, którzy nie wpłacili wadium lub wpłacili wadium po terminie, będą odrzucone bez rozpatrzenia.
Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kserokopia dowodu wpłaty (polecenie przelewu), którą należy dołączyć do oferty.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione dodatkowe warunki udziału w postępowaniu:
1. Formularz ofertowy" stanowiącym Załącznik nr 1
2. Oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia (Oświadczenie nr 1 do zapytania).
3. Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (Oświadczenie nr 2 do zapytania).
4. Dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie potencjalnego wykonawcy tj.: Załącznika nr 2 do zapytania oraz umów/referencji/protokół końcowy robót
5.Dokumenty potwierdzające dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia tj.: Załącznika nr 3 do zapytania wykaz osób oraz uprawnienia osób oddelegowanych do realizacji zamówienia
6. Kopię ważnej polisy lub inny dokument potwierdzający że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej,
7. Zaświadczenie o niezaleganiu z Urzędu Skarbowego
8. Zaświadczenie o niezaleganiu z ZUS.
9. Potwierdzenie wniesienia wadium
10. Karty katalogowe oferowanego modułu PV oraz inwertera
11. Certyfikaty dla paneli i inwertera
Wymaga się, aby Oferent dołączył od oferty karty katalogowe oferowanego modułu PV oraz falownik - kopię certyfikaty produkcji produktu ( oryginał i tłumaczenie na język polski przez tłumacza przysięgłego)
- certyfikaty do modułów fotowoltaicznych lub dokument z akredytowanej jednostki laboratoryjnej potwierdzające pozytywny wynik testów modułów zgodnie z normą IEC 61215 i IEC 61730 (PN-EN 61215 lub PN-EN 61646 lub normy równoważne).
- Inwertery - potwierdzenie posiadania przez produkt certyfikatów zgodności z (łącznie): IEC 62116, IEC 61727, IEC 60068, IEC 61683 , EN 50530

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-04-27
Data ostatniej zmiany
2023-04-27 19:57:43

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - Liczba punktów uzyskanych w kryterium (C) cena będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
C min
C = ---------- x 50 pkt.
C bad
gdzie:
C min - najniższa cena spośród badanych ofert,
C bad - cena oferty badanej,
C - liczba punktów za łączną cenę badanej oferty
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja na całość przedmiotu zamówienia z wyłączeniem inwertera
W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać max 20 pkt.
Min. okres - 5 letnia gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, liczona od dnia następnego po dacie odbioru,
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja dla inwertera
W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać max 10 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji serwisu
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać max 20 pkt
Przez czas reakcji serwisowej należy rozumieć czas jaki upłynie od momentu zawiadomienia Wykonawcy a przyjazdem serwisu na miejsce zgłoszonej usterki instalacji fotowoltaicznej, przez czas trwania okresu gwarancyjnego

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jarosław Pakuła
tel.: 786 250 300
e-mail: alexandrapakula@vp.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii