Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie prac polegających na modernizacji...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie prac polegających na modernizacji systemu ogrzewania

Data zamieszczenia: 2023-04-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Fundacja Edukacji Międzynarodowej
Racławicka 101
53-149 Wrocław
powiat: Wrocław
730971666, 501 966 611
lakus@fem.org.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/156879
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: 730971666, 501 966 6
Termin składania ofert: 2023-05-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie prac polegających na modernizacji systemu ogrzewania, w tym modernizacja węzła cieplnego, montaż pomp ciepła, instalacja systemu zarządzania energią, instalacja kurtyn powietrznych oraz prace związane z podłączeniem cwu do nowego źródła ciepła w budynku szkolnym Fundacji Edukacji Międzynarodowej we Wrocławiu"
Powstaje w kontekście projektu
POPT.14.21.00-IZ-0001/19 - Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych Fundacji Edukacji Międzynarodowej we Wrocławiu oraz Społeczno-Oświatowego Stowarzyszenia Menadżerów w Strzelcach Opolskich

Część 1
Opracowanie dokumentacji oraz wykonanie prac

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" działań z zakresu opracowania dokumentacji projektowej (projekt budowlany, techniczny - w zależności od przyjętych rozwiązań) oraz wykonanie prac polegających na modernizacji systemu ogrzewania, w tym modernizacja węzła cieplnego, montaż pomp ciepła, instalacja systemu zarządzania energią, instalacja kurtyn powietrznych oraz prace związane z podłączeniem cwu do nowego źródła ciepła, w budynku szkolnym Fundacji Edukacji Międzynarodowej we Wrocławiu - Ul. Racławicka 101, 53-149 Wrocław. Realizacja Projektu, zakłada wykonanie inwestycji w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", co oznacza, że Wykonawca zobowiązany będzie do kompleksowego przygotowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych pozwoleń oraz przeprowadzenia prac instalacyjno-montażowych zgodnych z przygotowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową. Zamawiający wskazuje, że do zapytania ofertowego dołącza Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami, w którym uszczegółowiono opis przedmiotu zamówienia.
Wizja lokalna:
Oferent jest zobligowany do przeprowadzenia wizji lokalnej oraz zapoznania się z całością dostępnej dokumentacji technicznej obiektu przed złożeniem oferty. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z Panią Magdaleną Lakus (dane kontaktowe w punkcie VIII. Środki komunikacji). Wizję lokalną można umówić w terminie od 08.05.2023 - 19.05.2023 - w godz.ch od 7.00 - 15.00. Wizja lokalna jest obowiązkowa, Zamawiający będzie prowadził rejestr podmiotów, które odbyły wizję lokalną. Brak wpisu w rejestrze podmiotu spowoduje odrzucenie oferty.
Zamówienie będzie realizowane w szczególności na podstawie:
a. Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami (zwany dalej ,,PFU"),
b. Zamawiający udostępni wykonawcy posiadaną dokumentację budowlaną obiektu,
c. Dokumentacji projektowej, w tym, projektów wykonawczych (niezbędnych branży), przygotowanej przez Wykonawcę;
d. Decyzji, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń, których uzyskanie jest konieczne na podstawie obowiązujących przepisów.
Ogólny zakres podstawowych prac obejmuje:
a. usługi projektowe - opracowanie dokumentacji projektowej wymaganej do realizacji inwestycji, projektu budowlanego zgodnie z PFU z pozyskaniem ewentualnych pozwoleń,
b. zakres inwestycyjny przedmiotu zamówienia - prace instalacyjno-montażowe:
Modernizacja systemu ogrzewania:
[1] instalacja 10 szt. powietrznych pomp ciepła z buforem o łącznej mocy 190 kW połączonych w biwalentny układ z węzłem cieplnym
Uwaga: dopuszcza się możliwość zmiany liczby pomp ciepła pod warunkiem uzyskania zakładanej mocy cieplnej nowego źródła, zmiana taka wymaga uzyskania zgody operatora programu dotacyjnego (EOG).
[2] instalacja systemu zarządzania energią,
[3] prace związane z modernizacją węzła,
[4] instalacja kurtyn powietrznych.
Pozostałe modernizacje:
[5] prace związane z podłączeniem instalacji cwu do nowego źródła ciepła
(w/w pomp ciepła),
Wykonawca będzie zobowiązany również do dokonania wszelkich niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji zgłoszeń i uzgodnień. Ponadto szczególną uwagę należy zwrócić na konieczność integracji przedmiotu zamówienia z już istniejącymi systemami i rozwiązaniami funkcjonującymi w budynku, w tym ze szczególnym uwzględnieniem Instalacji PV wraz z magazynem energii.
Podstawowe parametry i wskaźniki wymagane do osiągnięcia w wyniku realizacji całości przedsięwzięcia muszą być zgodnie z Audytem energetycznym, stanowiącym załącznik nr 2 do Programu Funkcjonalno-użytkowego.
Okres gwarancji
5 lat

CPV: 09324000-6, 39721310-8, 42511110-5, 42961000-0, 71221000-3

Dokument nr: 2023-34314-156879, 9/2023/EOG/FEM

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-05-25

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
Wrocław
Gmina
Wrocław-Krzyki
Miejscowość
Wrocław

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
1. Zmiana Umowy, jest możliwa o ile nie jest istotna oraz nie prowadzi ona do zasadniczej zmiany charakteru i przedmiotu zamówienia.
2. Zmianę umowy dopuszcza się w następujących przypadkach:
a. wydłużenia realizacji umowy wynikającej z postanowień zawartych przez Zamawiającego umów o dofinansowanie Inwestycji, w tym Umowy w sprawie Projektu NFOŚ i Umowy Pożyczki, wydania przez Operatora wpływających na terminy realizacji Inwestycji wytycznych lub przedstawienia wyników kontroli,
b. wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku, jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, samorządu lub innych uprawnionych podmiotów w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji itp., odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, przedłużający się czas potrzebny na przejęcie węzła cieplnego, zmian w dokumentach Programu, a okoliczności te istotnie utrudniają lub uniemożliwią wykonanie przedmiotu umowy na warunkach określonych w umowie,
c. istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji, gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy przez Zamawiającego, który jako podmiot nieprofesjonalny przyjął treść oferty w dobrej wierze, a które po zawarciu umowy mogłyby spowodować zwiększenie potrzeby finansowania Inwestycji i ponadto jej dokonanie wskazane jest w szczególności ze względu na zakres i podstawy rozliczeń z podmiotami, o których mowa w pkt a i b oraz ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy i jej finansowanie,
d. realizacji dodatkowych prac oraz robót budowlanych, nieobjętych przedmiotem umowy, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego;
zmiana Wykonawcy spowodowałaby niedogodność lub zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, w tym wpływająca na zakres i podstawy rozliczeń z podmiotami, o których mowa w pkt a i b ;
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
3. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Oferent posiada potencjału techniczny i zawodowy w zakresie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do prawidłowej realizacji zamówienia;
- zmodernizował 3 węzły cieplne dwufunkcyjne o minimalnej mocy powyżej 200 kW, wartość każdej z modernizacji w kwocie nie mniejszej niż 200.000 zł brutto
- uruchomił 5 systemów zarządzania energią zgodnych z przewidzianą funkcjonalnością, w tym co najmniej dwa w obiektach użyteczności publicznej
- uruchomił co najmniej 3 systemy zarzadzania energią oparte o pompy ciepła o mocy minimum 40 kW
- dysponuję osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania we wszystkich branżach wskazanych w zapytaniu ofertowym
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w
wymaganych branżach.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Wymagane jest odbycie wizji lokalnej.
Oferent jest zobligowany do przeprowadzenia wizji lokalnej oraz zapoznania się z całością dostępnej dokumentacji technicznej obiektu przed złożeniem oferty. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z Panią Magdaleną Lakus (dane kontaktowe w punkcie VIII. Środki komunikacji). Wizję lokalną można umówić w terminie od 08.05.2023 - 19.05.2023 - w godzinach od 7.00 - 15.00. Wizja lokalna jest obowiązkowa, Zamawiający będzie prowadził rejestr podmiotów, które odbyły wizję lokalną. Brak wpisu w rejestrze podmiotu spowoduje odrzucenie oferty.
O udzielenie zamówienia
mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, przy odpowiednim zastosowaniu
przepisów Prawa zamówień publicznych. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu
podlegają (niezależnie od zapisów ustawy PZP) podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo
z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania
między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub
osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru
wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Prawidłowa oferta powinna zawierać:
a) Formularz ofertowy,
b) Wykaz potwierdzający dysponowanie doświadczeniem w wymaganym zakresie,
c) Wykaz potwierdzający dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
d) wykaz podwykonawców - jeśli dotyczy,
Ofertę należy złożyć w języku polskim lub z jej tłumaczeniem na język polski.
Oferty należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej i formie elektronicznej (przez bazę
konkurencyjności).
Wszystkie wymagania w zakresie warunków i przygotowania oferty zawiera Zapytanie Ofertowe
znajdujące się w załączeniu.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-04-28
Data ostatniej zmiany
2023-04-28 12:45:09

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Liczba punktów w ramach kryterium ,,cena" będzie obliczana wg następującego wzoru:
(Cena oferty z najniższą ceną/Cena oferty badanej) x 80 = liczba punktów w ramach kryterium ,,cena"
Szczegółowy opis w zapytaniu ofertowym (załącznik)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Liczba p. kryterium ,,Czas reakcji serwisowej" będzie obliczana wg następującego wzoru:
(Najkrótszy oferowany czas reakcji/Czas w ofercie badanej ) x 20 = liczba punktów w ramach kryterium czas
Szczegółowy opis w zapytaniu ofertowym (załącznik)

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Magdalena Lakus
tel.: 730971666
e-mail: lakus@fem.org.pl
Piotr Kalinowski
tel.: 501 966 611
e-mail: biuro.innotech@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii