Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie prac polegających na modernizacji systemu ogrzewania |
Data zamieszczenia: | 2023-04-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Fundacja Edukacji Międzynarodowej Racławicka 101 53-149 Wrocław powiat: Wrocław 730971666, 501 966 611 lakus@fem.org.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/156879 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 730971666, 501 966 6 |
Termin składania ofert: | 2023-05-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie prac polegających na modernizacji systemu ogrzewania, w tym modernizacja węzła cieplnego, montaż pomp ciepła, instalacja systemu zarządzania energią, instalacja kurtyn powietrznych oraz prace związane z podłączeniem cwu do nowego źródła ciepła w budynku szkolnym Fundacji Edukacji Międzynarodowej we Wrocławiu" Powstaje w kontekście projektu POPT.14.21.00-IZ-0001/19 - Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych Fundacji Edukacji Międzynarodowej we Wrocławiu oraz Społeczno-Oświatowego Stowarzyszenia Menadżerów w Strzelcach Opolskich Część 1 Opracowanie dokumentacji oraz wykonanie prac Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" działań z zakresu opracowania dokumentacji projektowej (projekt budowlany, techniczny - w zależności od przyjętych rozwiązań) oraz wykonanie prac polegających na modernizacji systemu ogrzewania, w tym modernizacja węzła cieplnego, montaż pomp ciepła, instalacja systemu zarządzania energią, instalacja kurtyn powietrznych oraz prace związane z podłączeniem cwu do nowego źródła ciepła, w budynku szkolnym Fundacji Edukacji Międzynarodowej we Wrocławiu - Ul. Racławicka 101, 53-149 Wrocław. Realizacja Projektu, zakłada wykonanie inwestycji w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", co oznacza, że Wykonawca zobowiązany będzie do kompleksowego przygotowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych pozwoleń oraz przeprowadzenia prac instalacyjno-montażowych zgodnych z przygotowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową. Zamawiający wskazuje, że do zapytania ofertowego dołącza Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami, w którym uszczegółowiono opis przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna: Oferent jest zobligowany do przeprowadzenia wizji lokalnej oraz zapoznania się z całością dostępnej dokumentacji technicznej obiektu przed złożeniem oferty. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z Panią Magdaleną Lakus (dane kontaktowe w punkcie VIII. Środki komunikacji). Wizję lokalną można umówić w terminie od 08.05.2023 - 19.05.2023 - w godz.ch od 7.00 - 15.00. Wizja lokalna jest obowiązkowa, Zamawiający będzie prowadził rejestr podmiotów, które odbyły wizję lokalną. Brak wpisu w rejestrze podmiotu spowoduje odrzucenie oferty. Zamówienie będzie realizowane w szczególności na podstawie: a. Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami (zwany dalej ,,PFU"), b. Zamawiający udostępni wykonawcy posiadaną dokumentację budowlaną obiektu, c. Dokumentacji projektowej, w tym, projektów wykonawczych (niezbędnych branży), przygotowanej przez Wykonawcę; d. Decyzji, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń, których uzyskanie jest konieczne na podstawie obowiązujących przepisów. Ogólny zakres podstawowych prac obejmuje: a. usługi projektowe - opracowanie dokumentacji projektowej wymaganej do realizacji inwestycji, projektu budowlanego zgodnie z PFU z pozyskaniem ewentualnych pozwoleń, b. zakres inwestycyjny przedmiotu zamówienia - prace instalacyjno-montażowe: Modernizacja systemu ogrzewania: [1] instalacja 10 szt. powietrznych pomp ciepła z buforem o łącznej mocy 190 kW połączonych w biwalentny układ z węzłem cieplnym Uwaga: dopuszcza się możliwość zmiany liczby pomp ciepła pod warunkiem uzyskania zakładanej mocy cieplnej nowego źródła, zmiana taka wymaga uzyskania zgody operatora programu dotacyjnego (EOG). [2] instalacja systemu zarządzania energią, [3] prace związane z modernizacją węzła, [4] instalacja kurtyn powietrznych. Pozostałe modernizacje: [5] prace związane z podłączeniem instalacji cwu do nowego źródła ciepła (w/w pomp ciepła), Wykonawca będzie zobowiązany również do dokonania wszelkich niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji zgłoszeń i uzgodnień. Ponadto szczególną uwagę należy zwrócić na konieczność integracji przedmiotu zamówienia z już istniejącymi systemami i rozwiązaniami funkcjonującymi w budynku, w tym ze szczególnym uwzględnieniem Instalacji PV wraz z magazynem energii. Podstawowe parametry i wskaźniki wymagane do osiągnięcia w wyniku realizacji całości przedsięwzięcia muszą być zgodnie z Audytem energetycznym, stanowiącym załącznik nr 2 do Programu Funkcjonalno-użytkowego. Okres gwarancji 5 lat CPV: 09324000-6, 39721310-8, 42511110-5, 42961000-0, 71221000-3 Dokument nr: 2023-34314-156879, 9/2023/EOG/FEM Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-05-25 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-06 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat Wrocław Gmina Wrocław-Krzyki Miejscowość Wrocław Wymagania: Zamówienia uzupełniające nie dotyczy Warunki zmiany umowy 1. Zmiana Umowy, jest możliwa o ile nie jest istotna oraz nie prowadzi ona do zasadniczej zmiany charakteru i przedmiotu zamówienia. 2. Zmianę umowy dopuszcza się w następujących przypadkach: a. wydłużenia realizacji umowy wynikającej z postanowień zawartych przez Zamawiającego umów o dofinansowanie Inwestycji, w tym Umowy w sprawie Projektu NFOŚ i Umowy Pożyczki, wydania przez Operatora wpływających na terminy realizacji Inwestycji wytycznych lub przedstawienia wyników kontroli, b. wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku, jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, samorządu lub innych uprawnionych podmiotów w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji itp., odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, przedłużający się czas potrzebny na przejęcie węzła cieplnego, zmian w dokumentach Programu, a okoliczności te istotnie utrudniają lub uniemożliwią wykonanie przedmiotu umowy na warunkach określonych w umowie, c. istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji, gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy przez Zamawiającego, który jako podmiot nieprofesjonalny przyjął treść oferty w dobrej wierze, a które po zawarciu umowy mogłyby spowodować zwiększenie potrzeby finansowania Inwestycji i ponadto jej dokonanie wskazane jest w szczególności ze względu na zakres i podstawy rozliczeń z podmiotami, o których mowa w pkt a i b oraz ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy i jej finansowanie, d. realizacji dodatkowych prac oraz robót budowlanych, nieobjętych przedmiotem umowy, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego; zmiana Wykonawcy spowodowałaby niedogodność lub zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, w tym wpływająca na zakres i podstawy rozliczeń z podmiotami, o których mowa w pkt a i b ; wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie. 3. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Oferent posiada potencjału techniczny i zawodowy w zakresie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do prawidłowej realizacji zamówienia; - zmodernizował 3 węzły cieplne dwufunkcyjne o minimalnej mocy powyżej 200 kW, wartość każdej z modernizacji w kwocie nie mniejszej niż 200.000 zł brutto - uruchomił 5 systemów zarządzania energią zgodnych z przewidzianą funkcjonalnością, w tym co najmniej dwa w obiektach użyteczności publicznej - uruchomił co najmniej 3 systemy zarzadzania energią oparte o pompy ciepła o mocy minimum 40 kW - dysponuję osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania we wszystkich branżach wskazanych w zapytaniu ofertowym Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w wymaganych branżach. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Wymagane jest odbycie wizji lokalnej. Oferent jest zobligowany do przeprowadzenia wizji lokalnej oraz zapoznania się z całością dostępnej dokumentacji technicznej obiektu przed złożeniem oferty. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z Panią Magdaleną Lakus (dane kontaktowe w punkcie VIII. Środki komunikacji). Wizję lokalną można umówić w terminie od 08.05.2023 - 19.05.2023 - w godzinach od 7.00 - 15.00. Wizja lokalna jest obowiązkowa, Zamawiający będzie prowadził rejestr podmiotów, które odbyły wizję lokalną. Brak wpisu w rejestrze podmiotu spowoduje odrzucenie oferty. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, przy odpowiednim zastosowaniu przepisów Prawa zamówień publicznych. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają (niezależnie od zapisów ustawy PZP) podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, - posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Prawidłowa oferta powinna zawierać: a) Formularz ofertowy, b) Wykaz potwierdzający dysponowanie doświadczeniem w wymaganym zakresie, c) Wykaz potwierdzający dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, d) wykaz podwykonawców - jeśli dotyczy, Ofertę należy złożyć w języku polskim lub z jej tłumaczeniem na język polski. Oferty należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej i formie elektronicznej (przez bazę konkurencyjności). Wszystkie wymagania w zakresie warunków i przygotowania oferty zawiera Zapytanie Ofertowe znajdujące się w załączeniu. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-04-28 Data ostatniej zmiany 2023-04-28 12:45:09 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Liczba punktów w ramach kryterium ,,cena" będzie obliczana wg następującego wzoru: (Cena oferty z najniższą ceną/Cena oferty badanej) x 80 = liczba punktów w ramach kryterium ,,cena" Szczegółowy opis w zapytaniu ofertowym (załącznik) Czy kryterium cenowe NIE Opis Liczba p. kryterium ,,Czas reakcji serwisowej" będzie obliczana wg następującego wzoru: (Najkrótszy oferowany czas reakcji/Czas w ofercie badanej ) x 20 = liczba punktów w ramach kryterium czas Szczegółowy opis w zapytaniu ofertowym (załącznik) Kontakt: Osoby do kontaktu Magdalena Lakus tel.: 730971666 e-mail: lakus@fem.org.pl Piotr Kalinowski tel.: 501 966 611 e-mail: biuro.innotech@gmail.com |