Budowa stacji uzdatniania wody wraz ze studniami głębinowymi, zbiornikiem magazynowania...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa stacji uzdatniania wody wraz ze studniami głębinowymi, zbiornikiem magazynowania wody i rozbudową sieci wodociągowej

Data zamieszczenia: 2023-05-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Łubianka
Aleja Jana Pawła II 8
87-152 Łubianka
powiat: toruński
56 678 82 17
przetargi@lubianka.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubianka
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Łubianka
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 56 678 82 17
Termin składania ofert: 2023-05-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa stacji uzdatniania wody wraz ze studniami głębinowymi, zbiornikiem magazynowania wody i rozbudową sieci wodociągowej
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania polegającego na budowie stacji uzdatniania wody wraz ze studniami głębinowymi, zbiornikiem magazynowania wody oraz rozbudową sieci wodociągowej.
Część 1: Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Przeczno
Przedmiotem zamówienia jest budowa Stacji Uzdatniania Wody o wydajności 35 m3/h.
Zakres prac obejmuje m.in.:
1. Budowę budynku SUW na konstrukcji kontenerowej.
2. Budowę rurociągów między obiektami zgodnie z projektem.
3. Budowę zbiornika retencyjnego.
4. Budowę uzbrojenia sieci wod.-kan. i elektroenergetycznej.
5. Budowę odstojnika wód popłucznych.
6. Montaż układu pompowania wody.
7. Montaż układu technologicznego.
8. Budowę powierzchni utwardzonych oraz ogrodzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części postępowania, stanowi odpowiednia dokumentacja techniczna, zawarta w Załączniku nr 8 SWZ.
[...] Więcej informacji w Rozdziale 5 SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania polegającego na budowie stacji uzdatniania wody wraz ze studniami głębinowymi, zbiornikiem magazynowania wody oraz rozbudową sieci wodociągowej.
Część 2: Budowa studni głębinowej wraz z obudową w miejscowości Przeczno
Przedmiotem zamówienia jest budowa studni głębinowej wraz z obudową.
Zakres prac obejmuje m.in.:
1. Wykonanie otworu metodą udarowo-obrotową w dwóch kolumnach rur stalowych osłonowych do głębokości 64 m, o średnicy początkowej Dz 600-614 mm do głębokości 9,0 m ppt i końcowej Dz 457 mm do głębokości 64 m ppt.
2. Zafiltrowanie filtrem o następującej konstrukcji:
a) rura podfiltrowa: rura PVC średnicy zewnętrznej Dz 315-330 mm, długości 2,4 m,
b) filtr właściwy: rura PVC 315-330 mm o długości 12 mb,
c) rura międzyfiltrowa: rura PVC średnicy Dz 315-330 mm o długości 2,2 m,
d) część czynna filtra: rura PVC średnicy 315-330 mm o długości 3,0 m,
e) rura nadfiltrowa: rura pvc średnicy zewnętrznej Dz 315-330 mm o długości 45,0 m, wyprowadzona powyżej powierzchni terenu.
3. Wykonanie próbnego pompowania w wymiarze:
a) Q1 18:25m3/h - 12-16 godz.
b) Q2 32:35 m3/h - 20-24 godz.
c) Q3 40-45 m3/h - 20-24 godz.
4. Wykonanie obudowy studni typu Lange wraz z wyposażeniem zgodnie z projektem (obudowa musi posiadać ogrzewanie wnętrza).
5. Montaż pompy głębinowej typ SP 30-7/7,5kW/ wysokość podnoszenia 45mH2O/ wydajność 35m3/h/ moc 7,5 kW wraz z instalacją tłoczną z rur kwasoodpornych kołnierzowych fi 114,3/2mm.
6. Ułożenie przewodu tłocznego o średnicy PCV 160 mm na długości 6 mb od studni
7. Wykonanie badań laboratoryjnych: 2 próby wody do analiz fizyko - chemicznych i bakteriologicznych.
8. Wykonanie inwentaryzacji projektowanego otworu w nawiązaniu do państwowej sieci niwelacyjnej.
9. Opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej powykonawczej i złożenie wniosku o zatwierdzenie jej wydajności do Starostwa Powiatowego w Toruniu.
10. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód głębinowych.
11. Zapewnienie nadzoru geologicznego, opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej powykonawczej wraz z badaniami wody oraz wykonanie innej dokumentacji wymaganej trakcie realizacji robót geologicznych, jak i inwentaryzacji zapewnia na swój koszt Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części postępowania, stanowi odpowiednia dokumentacja techniczna, zawarta w Załączniku nr 8 SWZ.
[...] Więcej informacji w Rozdziale 5 SWZ.

CPV: 45252120-5, 45255110-3

Dokument nr: 2023/BZP 00198634, ZP.271.12.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-05-19 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubianka
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl , oraz poczty elektronicznej pod adresem przetargi@lubianka.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl , oraz poczty elektronicznej pod adresem przetargi@lubianka.pl.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
o Pan Mirosław Jakubski,
o Pan Marcin Szymeczko.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w
postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania
(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem
platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że
wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty
elektronicznej. Adres poczty elektronicznej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@lubianka.pl
[...] Więcej informacji w Rozdziale 17 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Łubianka z siedzibą mieszczącą się pod adresem: Aleja Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka, tel. 56 678 82 17 lub 56 678 82 18, zwanego dalej ,,Administratorem" lub ,,Zamawiającym".
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z nim poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: iod@lubianka.pl lub wysyłając korespondencję na adres: Inspektor Ochrony Danych w Gminie Łubianka, Aleja Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Budowa stacji uzdatniania wody wraz ze studniami głębinowymi, zbiornikiem magazynowania wody i rozbudową sieci wodociągowej".
4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO - jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 305 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
5. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.);
6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.), przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
7. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.), związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.);
8. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
[...] Więcej informacji w Rozdziale 3 SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubianka
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-05-19 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubianka, w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii