Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja ewidencji gruntów i budynków |
Data zamieszczenia: | 2023-05-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
POWIAT OTWOCKI ul. Górna 13 05-400 Otwock powiat: otwocki tel. 22 600 71 66 zamowienia@powiat-otwocki.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Otwock |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 600 71 66 |
Termin składania ofert: | 2023-05-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków miasta Otwock. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej 141702_1-Miasto Otwock, powiat: 1417 - otwocki, województwo: 14 - mazowiecke, stanowiący Załącznik nr 1 do Warunków Zamówienia oraz Warunki Techniczne modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej 141702_1-Miasto Otwock, powiat: 1417 - otwocki, województwo: 14 - mazowiecke, stanowiący Załącznik nr 2 do Warunków Zamówienia. CPV: 71355000-1, 7125000-5 Dokument nr: 2S.AI.272.2.31.2023 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.05.2023 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Komunardów 10 wejście D pok. 30. Specyfikacja: ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ UDOSTĘPNIANE BĘDĄ ZMIANY I WYJAŚNIENIA ORAZ INNE DOKUMENTY ZAMÓWIENIA, BEZPOŚREDNIO ZWIĄZANE Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Dokumenty zamówienia zamieszczone są na stronie BIP Powiatu Otwockiego https://www.bip.powiat-otwocki.pl/98,zamowienia-o-wartosci-ponizej-130-000-zl-netto Składanie ofert: 12. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 25.05.2023 r. do godz. 11:00 w jeden z następujących sposobów: 1) W siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Otwocku, Ul. Górna 13 w kancelarii, umieszczoną w zapieczętowanej kopercie opatrzonej danymi Wykonawcy oraz napisami: ,,Przetarg modernizacja ewidencji gruntów i budynków miasta Otwock - S.AI.272.2.31.2023" Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 05-400 Otwock Ofertę składaną za pośrednictwem posłańca (poczty kurierskiej) należy na opakowaniu zewnętrznym opatrzeć napisem: OFERTA - ,,Przetarg modernizacja ewidencji gruntów i budynków miasta Otwock - 2) Przy użyciu poczty elektronicznej, przesyłając w formie zaszyfrowanego pliku na adres: zamowienia@powiat-otwocki.pl , pod rygorem nieważności opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, z zaznaczeniem w tytule wiadomości: ,,Przetarg modernizacja ewidencji gruntów i budynków miasta Otwock - S.AI.272.2.31.2023" str. 6S.AI.272.2.31.2023 Wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oferty lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source ( np. 7 Zip) W przypadku przesłania oferty przy użyciu poczty elektronicznej zaleca się aby nazwa pliku oferty rozpoczynała się od nazwy Wykonawcy. Jeżeli oferta zostanie przesłana w formie zaszyfrowanego pliku należy: a) przesłać plik zabezpieczony hasłem w w/w formacie w terminie do składania ofert tj. do dnia 25.05.2023 r. do godz. 11:00 b) hasło do odczytu pliku oferty należy przesłać oddzielnym mailem po terminie składania ofert, tj. 25.05.2023 r. po godz. 11:00, ale do godz. 12:15. Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA do 16.10.2023r. Wymagania: 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub negocjacji ceny zawartej w ofercie, złożonej przez Wykonawcę oraz ma prawo wezwania Wykonawcy do uzupełnień oraz złożenia dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści oferty. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. 2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. 3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. 4. zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków, o wartości min. 45 000 zł brutto każda usługa b) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 ustawy z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, zakres 1 i 2 - min.1 osoba. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, przez okres 30 dni. VI. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy - wzór formularza stanowi Załącznik nr 3 do Warunków Zamówienia. 2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do Warunków Zamówienia. b) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do Warunków Zamówienia. c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeśli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców (jeśli dotyczy). W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 3. Wymogi formalne: 1) Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będą odrzuceniu. 2) Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością. 3) Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 4) Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę powinny być w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski. 5) Treść oferty musi być zgodna z wymogami Zamawiającego określone w Warunkach Zamówienia. 6) Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego projektami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach. 7) Oferta musi być czytelna. 8) Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę tj. osobę (osoby) reprezentującą (e) Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną (e) do reprezentowania Wykonawcy. 9) Do Formularza ofertowego należy dołączyć prawidłowo wypełnione dokumenty i załączniki wymagane zapisami niniejszych Warunków Zamówienia. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą poczty e-mail pod adres: zamowienia@powiat-otwocki.pl 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie Warunków Zamówienia. 3. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Warunków Zamówienia wpłynie do zamawiającego nie później niż na 4 dni od daty upływu składania ofert. 4. Zmiany i wyjaśnienia treści Warunków Zamówienia oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia udostępniane będą na stronie internetowej podanej w rozdziale VII. 1. Oferta musi zostać, pod rygorem nieważności, sporządzona w języku polskim w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści oraz podpisana zgodnie z zasadą reprezentacji oraz wzorem formularza oferty (Załącznik nr 1 do Warunków Zamówienia) przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. 2. Oferta musi zostać sporządzona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej lub w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Podpis zaufany - ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.) Podpis osobisty - ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. 2022 poz. 671) 4. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 1) dla dokumentów w formacie ,,pdf" zaleca się podpis formatem PAdES, 2) nie zaleca się stosowania podpisu zewnętrznego XAdES (dwa pliki do przekazania). 3) Zaleca się stosowanie podpisu otaczającego (wewnętrznego), który polega na tym, że jest zapisany łącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisany i plik podpisu). 5. Brak właściwego podpisu powoduje odrzucenie oferty. 6. Wykonawcy przedstawią ofertę zgodnie z wymogami określonymi w Warunkach Zamówienia. 7. Oferta musi zawierać: Dokumenty i oświadczenia określone w pkt VI Warunków Zamówienia. 8. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywne rozwiązanie powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 9. Ofertę należy przygotować na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik Nr 1 do Warunków Zamówienia. 10. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 11. Dokumenty, których żąda Zamawiający, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: Przesłanie oferty niezaszyfrowanej, brak przesłania hasła do odszyfrowania oferty w wyznaczonym terminie lub przesłanie nieprawidłowego hasła uniemożliwiającego odszyfrowanie oferty skutkować będzie odrzuceniem oferty. 13. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Dla oceny zachowania terminu składania ofert, przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego lub wpływu na pocztę elektroniczną. Na Wykonawcy ciąży obowiązek złożenia oferty w terminie. 14.Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty we wskazanym terminie, ale 16. zawierają braki lub też złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia. XI. OPIS KRYTERIÓW Z PODANIEM ICH ZNACZENIA I SPOSOBU OCENY OFERT 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Kryterium cena - 100% Cena najniższa (brutto) Cena = x 100 % Cena badanej oferty (brutto) 2. Zamawiający, spośród złożonych ofert, niepodlegających odrzuceniu, dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z najniższą ceną brutto za realizację przedmiotu zamówienia. 3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 1. Cena oferty uwzględnia wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia. Cena podana jest w złotych polskich (PLN). Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 2. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. 3. Podana w ofercie cena musi obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, a także cena winna zawierać wynagrodzenie za kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia i uwzględnić to w ofercie. 4. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. 5. Zamawiający poprawi w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Warunkami Zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. XIII. PODSTAWY WYKLUCZENIA 1. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z niniejszego postępowania Zamawiający wykluczy: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww.ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na str. 8S.AI.272.2.31.2023 podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. XIV. WYBÓR OFERTY I ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Warunkach Zamówienia oraz przedstawi najkorzystniejszą cenę. 2. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia zamieszczając informację na stronie www.bip.powiat-otwocki.pl. 3. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub odstąpienia od podpisania umowy bez podawania przyczyny. XV. NEGOCJACJE Zamawiający zastrzega, po złożeniu ofert, możliwość przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W takim przypadku protokół z negocjacji będzie traktowany jako oferta ostateczna danego Wykonawcy, która będzie podlegała ocenie. XVI. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWENIA I PŁATNOŚCI Warunki realizacji zamówienia i płatności zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiące Załącznik nr 6 do Warunków Zamówienia. Uwagi: XVII. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ZGODNA Z RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE str. 9S.AI.272.2.31.2023 (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Otwocki ul. Górna 13; 05-400 Otwock 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Otwocku jest inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Otwocku jest Daria Bartnicka, mail: iod@powiat-otwocki.pl, kom: 501 030 611. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w procedurze otwartej; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, - uczestnicy postępowania - Wykonawcy, którzy złożyli oferty i mają prawo do wglądu do złożonych ofert. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania w zakresie udzielenia zamówienia publicznego oraz realizacji umowy do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa. Następnie dane osobowe zostaną zarchiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego Pani/Pana dane będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów dotyczących archiwizacji. 6) Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane w celu udzielenia zamówienia publicznego na podstawie Zarządzenia Starosty Otwockiego w sprawie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w Starostwie Powiatowym w Otwocku, których wartość nie przekracza 130.000 zł netto oraz po udzieleniu zamówienia w celu realizacji umowy. 7) Podanie danych osobowych jest niezbędne do udzielenia zamówienia publicznego oraz realizacji umowy. 8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9) posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10) nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; str. 10S.AI.272.2.31.2023 ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 11) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu lub nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówień. 12) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Kontakt: OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1. Osobami uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są: a.w sprawach merytorycznych: Rafał Pyza, tel. 22 600 71 66 b.w sprawach proceduralnych: Monika Wiechetek, mwiechetek@powiat-otwocki.pl |