Budowa garażu

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa garażu

Data zamieszczenia: 2023-05-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Czudec
ul. Starowiejska 6
38-120 Czudec
powiat: strzyżowski
tel.: (17) 71 72 155
przetargi@czudec.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Czudec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (17) 71 72 155
Termin składania ofert: 2023-05-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa garażu OSP Pstrągowa Dolna - etap I
3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac:

roboty ziemne,
fundamenty i izolacje,
konstrukcje murowe i żelbetowe,
podłogi i posadzki.

Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa.

Dokument nr: ZP.271.2.4.2023

Składanie ofert:
6) Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2023-05-25 do godz. 12:00

w siedzibie Zamawiającego

Gmina Czudec

ul. Starowiejska 6

38-120 Czudec

pokój nr 5

Miejsce i termin realizacji:
4) Termin wykonania zadania: do 31 lipca 2023 r.

Wymagania:
2) Określenie trybu zamówienia:

Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 ze zm.).
5) Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawcę, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - stosowne oświadczenie zawarte jest w formularzu ofertowym.
7) Kryteria oceny ofert:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga kryterium

Szczegółowy opis, wzór

Uwagi, objaśnienia

1

Cena

100%

P = (Cmin : C) x 100

Cmin - cena najmniejsza

C - cena badana

P - ilość punktów

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.

8) Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl

9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Uwagi:
11) Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO

Kto wykorzystuje dane: Wójt Gminy Czudec. Kontakt: ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec; e-mail: ugczudec@czudec.pl, tel. +48 17 717 21 00. Pytania, wnioski, inspektor ochrony danych: daneosobowe@czudec.pl. Cel wykorzystania: prowadzenie postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego o wartości do 130 000 zł; składanie zapytań ofertowych; prowadzenie korespondencji; dokumentowanie przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; weryfikowanie wiarygodności biznesowej wykonawców; zawieranie i wykonywanie umów o realizację zamówienia publicznego; prowadzenie rachunkowości, zarządzanie roszczeniami; wykonywanie czynności kancelaryjnych. Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Polityka prywatności: https://www.czudec.pl zakładka ,,RODO" oraz https://bip.czudec.pl zakładka ,,Ochrona danych osobowych (RODO)".

Prawo do sprzeciwu: Prawo do sprzeciwu przysługuje w stosunku do danych osobowych, wykorzystywanych do prowadzenia postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego, zarządzania roszczeniami oraz do wykonywania czynności kancelaryjnych. Z prawa do sprzeciwu można skorzystać w dowolnym momencie. Uznanie sprzeciwu skutkuje usunięciem danych osobowych, wykorzystywanych w danym postępowaniu. Sprzeciw uwzględnimy tylko w wyjątkowych przypadkach, z uwagi na Państwa szczególną sytuację. Proszę uzasadnić sprzeciw, aby zwiększyć szanse na jego uwzględnienie. Uzasadniając sprzeciw proszę dokładnie opisać na czym polega szczególny charakter sytuacji, w której się Państwo znajdujecie. Należy wyjaśnić czym różni się Państwa sytuacja od sytuacji innych osób, których dane wykorzystujemy w tych samych celach.

Kontakt:
10) Osoba upoważniona do kontaktów:

Piotr Piękoś - kierownik referatu inwestycji

tel.: (17) 71 72 155

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii