Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa wraz z usługą dystrybucji) |
Data zamieszczenia: | 2023-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław powiat: Wrocław Tel.: +48 478713973 adam.balicki@wr.policja.gov.pl https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw/proceedings |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 478713973 |
Termin składania ofert: | 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa wraz z usługą dystrybucji) do 4 punktów poboru (PPE), w których podłączona jest mikroinstalacja OZE (panele fotowoltaiczne) w okresie 36 miesięcy Numer referencyjny: PUZ-2380-029-029-029/2023/AB II.1.2)Główny kod CPV 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa wraz z usługą dystrybucji) do 4 punktów poboru (PPE), w których podłączona jest mikroinstalacja OZE (panele fotowoltaiczne) w okresie 36 miesięcy na zasadach określonych Prawem energetycznym. 2. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla części 1 - 4 zamówienia wynoszące łącznie 1 111 248,00 kWh w okresie 36 miesięcy (łącznie 370 416,00 kWh w okresie 12 miesięcy), zostało określone dla części 1-3 na podstawie zużycia energii elektrycznej w okresie ostatnich 12 miesięcy, a dla części 4 w okresie ostatnich 3 miesięcy. Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Ilość energii elektrycznej oszacowana została na podstawie danych historycznych o zużyciu energii elektrycznej. Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru energii elektrycznej. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 3 525 017.58 PLN II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 1 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze (ul. Nowowiejska 43, 58-500 Jelenia Góra) Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL515 Jeleniogórski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze (ul. Nowowiejska 43, 58-500 Jelenia Góra) II.2.4)Opis zamówienia: 5.1. Część 1 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze (ul. Nowowiejska 43, 58-500 Jelenia Góra) o łącznym szacowanym poborze energii elektrycznej na czas trwania umowy wynoszącym 788 220 kWh w okresie 36 miesięcy licząc od dnia 16.07.2023 r. do dnia 15.07.2026r. 5.1.1. Adres punktu poboru: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze ul. Nowowiejska 43 58-500 Jelenia Góra 5.1.2. Numer PPE: 590322412500842472 5.1.3. Planowany średnioroczny pobór energii: 262 740 kWh 5.1.4. Szacowany pobór energii na czas trwania umowy (36 m-cy): 788 220 kWh 5.1.5. Okres rozliczeniowy: 1-miesięczny 5.1.6. Grupa taryfowa: C21 5.1.7. Moc umowna: 150 kW 5.1.8. Moc przyłączeniowa: 150 kW 5.1.9. Okres obowiązywania: 36 miesięcy od dnia 16.07.2023 r. do dnia 15.07.2026 r. 5.1.10. Data zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji: 26.01.2022 r. 5.1.11. Zamawiający posiada status Prosumenta energii odnawialnej 5.1.12. Dane zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław TU PRZESŁAĆ UMOWĘ 5.1.13. Adres doręczania faktur: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze ul. Nowowiejska 43 58-500 Jelenia Góra 5.1.14. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, nie krótszy jednak niż 14 dni od daty jej dostarczenia do odpowiedniej jednostki Policji. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 2 482 814.17 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 36 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający informuje, że aktualnie posiada dla każdego ww. obiektu umowę kompleksową na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej zawartą z Tauron Sprzedaż Spółka z o.o. (ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków) na czas określony: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze (ul. Nowowiejska 43, 58-500 Jelenia Góra) do dnia 15.07.2023 r. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 2 zamówienia: Komisariat Policji w Bogatyni (ul. Stefana Batorego 1A, 59-920 Bogatynia) Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL51 Dolnośląskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Komisariat Policji w Bogatyni (ul. Stefana Batorego 1A, 59-920 Bogatynia) II.2.4)Opis zamówienia: 5.2. Część 2 zamówienia: Komisariat Policji w Bogatyni (ul. Stefana Batorego 1A, 59-920 Bogatynia) o łącznym szacowanym poborze energii elektrycznej na czas trwania umowy wynoszącym: 150 948 kWh w okresie 36 miesięcy licząc od dnia 16.07.2023 r. do dnia 15.07.2026 r. 5.2.1. Adres punktu poboru: Komisariat Policji w Bogatyni ul. Stefana Batorego 1A, 59-920 Bogatynia 5.2.2. Numer PPE: 590322412700776850 5.2.3. Planowany średnioroczny pobór energii: 50 316 kWh 5.2.4. Szacowany pobór energii na czas trwania umowy (36 m-cy): 150 948 kWh 5.2.5. Okres rozliczeniowy: 1-miesięczny 5.2.6. Grupa taryfowa: C21 5.2.7. Moc umowna: 45 kW 5.2.8. Moc przyłączeniowa: 45 kW 5.2.9. Okres obowiązywania: 36 miesięcy od dnia 16.07.2023 r. do dnia 15.07.2026 r. 5.2.10. Data zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji: 16.10.2021 r. 5.2.11. Zamawiający posiada status Prosumenta energii odnawialnej 5.2.12. Dane zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław TU PRZESŁAĆ UMOWĘ 5.2.13. Adres doręczania faktur: Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12G 59-900 Zgorzelec 5.2.14. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, nie krótszy jednak niż 14 dni od daty jej dostarczenia do odpowiedniej jednostki Policji. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 489 041.33 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 36 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający informuje, że aktualnie posiada dla każdego ww. obiektu umowę kompleksową na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej zawartą z Tauron Sprzedaż Spółka z o.o. (ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków) na czas określony: Komisariat Policji w Bogatyni (ul. Stefana Batorego 1A, 59-920 Bogatynia) do dnia 15.07.2023 r. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 3 zamówienia: Posterunek Policji w Prochowicach (ul. Kościuszki 5, 59-230 Prochowice) Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL51 Dolnośląskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Posterunek Policji w Prochowicach (ul. Kościuszki 5, 59-230 Prochowice) II.2.4)Opis zamówienia: 5.3. Część 3 zamówienia: Posterunek Policji w Prochowicach (ul. Kościuszki 5, 59-230 Prochowice) o łącznym szacowanym poborze energii elektrycznej na czas trwania umowy wynoszącym: 104 760 kWh w okresie 36 miesięcy licząc od dnia 01.07.2023 r. do dnia 30.06.2026 r. 5.3.1. Adres punktu poboru: Posterunek Policji w Prochowicach ul. Kościuszki 5 59-230 Prochowice 5.3.2. Numer PPE: 590322412100981021 5.3.3. Planowany średnioroczny pobór energii: 34 920 kWh 5.3.4. Szacowany pobór energii na czas trwania umowy (36 m-cy): 104 760kWh 5.3.5. Okres rozliczeniowy: 1-miesięczny 5.3.6. Grupa taryfowa: C21 5.3.7. Moc umowna: 50 kW 5.3.8. Moc przyłączeniowa: 60 kW 5.3.9. Okres obowiązywania: 36 miesięcy od dnia 01.07.2023 r. do dnia 30.06.2026 r. 5.3.10. Data zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji: 08.11.2021 r. 5.3.11. Zamawiający posiada status Prosumenta energii odnawialnej 5.3.12. Dane zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław TU PRZESŁAĆ UMOWĘ 5.3.13. Adres doręczania faktur: Komenda Miejska Policji w Legnicy ul. Asnyka 3-5 59-220 Legnica 5.3.14. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, nie krótszy jednak niż 14 dni od daty jej dostarczenia do odpowiedniej jednostki Policji. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 343 769.94 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 36 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający informuje, że aktualnie posiada dla każdego ww. obiektu umowę kompleksową na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej zawartą z Tauron Sprzedaż Spółka z o.o. (ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków) na czas określony: Posterunek Policji w Prochowicach (ul. Kościuszki 5, 59-230 Prochowice) do dnia 30.06.2023 r. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 4 zamówienia: Posterunek Policji w Marcinowicach (ul. Juliana Tuwima 27, 58-124 Marcinowice) Część nr: 4 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL51 Dolnośląskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Posterunek Policji w Marcinowicach (ul. Juliana Tuwima 27, 58-124 Marcinowice) II.2.4)Opis zamówienia: 5.4. Część 4 zamówienia: Posterunek Policji w Marcinowicach (ul. Juliana Tuwima 27, 58-124 Marcinowice) o łącznym szacowanym poborze energii elektrycznej na czas trwania umowy wynoszącym: 67 320 kWh w okresie 36 miesięcy licząc od dnia 03.08.2023 r. do dnia 02.08.2026 r. 5.4.1. Adres punktu poboru: Posterunek Policji w Marcinowicach ul. Juliana Tuwima 27 58-124 Marcinowice 5.4.2. Numer PPE: 590322414200968223 5.4.3. Planowany średnioroczny pobór energii: 22 440 kWh 5.4.4. Szacowany pobór energii na czas trwania umowy (36 m-cy): 67 320 kWh 5.4.5. Okres rozliczeniowy: 1- miesięczny 5.4.6. Grupa taryfowa: C11 5.4.7. Moc umowna: 39 kW 5.4.8. Moc przyłączeniowa: 39 kW 5.4.9. Okres obowiązywania: 36 miesięcy od dnia 03.08.2023 r. do dnia 02.08.2026 r. 5.4.10. Data zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji: 16.01.2023 r. 5.4.11. Zamawiający posiada status Prosumenta energii odnawialnej 5.4.12. Dane zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław TU PRZESŁAĆ UMOWĘ 5.4.13. Adres doręczania faktur: Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy ul. Jagiellońska 23 58-100 Świdnica 5.4.14. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, nie krótszy jednak niż 14 dni od daty jej dostarczenia do odpowiedniej jednostki Policji. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 36 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający informuje, że aktualnie posiada dla każdego ww. obiektu umowę kompleksową na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej zawartą z Tauron Sprzedaż Spółka z o.o. (ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków) na czas określony: Posterunek Policji w Marcinowicach (ul. Juliana Tuwima 27, 58-124 Marcinowice) do dnia 02.08.2023 r. CPV: 09300000 Dokument nr: 295811-2023, PUZ-2380-029-029-029/2023/AB Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 15/06/2023 Czas lokalny: 09:30 Miejsce: Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw/proceedings Internetowa Platforma zakupowa platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw (Profil Nabywcy Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu na stronie internetowej platformazakupowa.pl) Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Otwarcie ofert jest niepubliczne. Otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu teleinformatycznego platformazakupowa.pl Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw/proceedings TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 15/06/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze (ul. Nowowiejska 43, 58-500 Jelenia Góra) Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Komisariat Policji w Bogatyni (ul. Stefana Batorego 1A, 59-920 Bogatynia) Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Posterunek Policji w Prochowicach (ul. Kościuszki 5, 59-230 Prochowice) Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Posterunek Policji w Marcinowicach (ul. Juliana Tuwima 27, 58-124 Marcinowice) Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 12/09/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15/05/2023 Kontakt: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Krajowy numer identyfikacyjny: 896-000-47-80 ul. Podwale 31-33 Wrocław Kod NUTS: PL51 Dolnośląskie 50-040 Polska Osoba do kontaktów: Adam Balicki E-mail: adam.balicki@wr.policja.gov.pl Tel.: +48 478713973 |