Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa wraz z usługą dystrybucji)

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa wraz z usługą dystrybucji)

Data zamieszczenia: 2023-05-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
powiat: Wrocław
Tel.: +48 478713973
adam.balicki@wr.policja.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw/proceedings
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: +48 478713973
Termin składania ofert: 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa wraz z usługą dystrybucji) do 4 punktów poboru (PPE), w których podłączona jest mikroinstalacja OZE (panele fotowoltaiczne) w okresie 36 miesięcy

Numer referencyjny: PUZ-2380-029-029-029/2023/AB
II.1.2)Główny kod CPV
09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa wraz z usługą dystrybucji) do 4 punktów poboru (PPE), w których podłączona jest mikroinstalacja OZE (panele fotowoltaiczne) w okresie 36 miesięcy na zasadach określonych Prawem energetycznym.

2. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla części 1 - 4 zamówienia wynoszące łącznie 1 111 248,00 kWh w okresie 36 miesięcy (łącznie 370 416,00 kWh w okresie 12 miesięcy), zostało określone dla części 1-3 na podstawie zużycia energii elektrycznej w okresie ostatnich 12 miesięcy, a dla części 4 w okresie ostatnich 3 miesięcy. Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Ilość energii elektrycznej oszacowana została na podstawie danych historycznych o zużyciu energii elektrycznej. Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru energii elektrycznej.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 3 525 017.58 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Część 1 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze (ul. Nowowiejska 43, 58-500 Jelenia Góra)

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL515 Jeleniogórski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze (ul. Nowowiejska 43, 58-500 Jelenia Góra)

II.2.4)Opis zamówienia:

5.1. Część 1 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze (ul. Nowowiejska 43, 58-500 Jelenia Góra) o łącznym szacowanym poborze energii elektrycznej na czas trwania umowy wynoszącym 788 220 kWh w okresie 36 miesięcy licząc od dnia 16.07.2023 r. do dnia 15.07.2026r.

5.1.1. Adres punktu poboru:

Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze

ul. Nowowiejska 43

58-500 Jelenia Góra

5.1.2. Numer PPE: 590322412500842472

5.1.3. Planowany średnioroczny pobór energii: 262 740 kWh

5.1.4. Szacowany pobór energii na czas trwania umowy (36 m-cy): 788 220 kWh

5.1.5. Okres rozliczeniowy: 1-miesięczny

5.1.6. Grupa taryfowa: C21

5.1.7. Moc umowna: 150 kW

5.1.8. Moc przyłączeniowa: 150 kW

5.1.9. Okres obowiązywania: 36 miesięcy od dnia 16.07.2023 r. do dnia 15.07.2026 r.

5.1.10. Data zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji: 26.01.2022 r.

5.1.11. Zamawiający posiada status Prosumenta energii odnawialnej

5.1.12. Dane zamawiającego:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

ul. Podwale 31-33

50-040 Wrocław

TU PRZESŁAĆ UMOWĘ

5.1.13. Adres doręczania faktur:

Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze

ul. Nowowiejska 43

58-500 Jelenia Góra

5.1.14. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, nie krótszy jednak niż 14 dni od daty jej dostarczenia do odpowiedniej jednostki Policji.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 2 482 814.17 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający informuje, że aktualnie posiada dla każdego ww. obiektu umowę kompleksową na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej zawartą z Tauron Sprzedaż Spółka z o.o. (ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków) na czas określony: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze (ul. Nowowiejska 43, 58-500 Jelenia Góra) do dnia 15.07.2023 r.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Część 2 zamówienia: Komisariat Policji w Bogatyni (ul. Stefana Batorego 1A, 59-920 Bogatynia)

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL51 Dolnośląskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Komisariat Policji w Bogatyni (ul. Stefana Batorego 1A, 59-920 Bogatynia)

II.2.4)Opis zamówienia:

5.2. Część 2 zamówienia: Komisariat Policji w Bogatyni (ul. Stefana Batorego 1A, 59-920 Bogatynia) o łącznym szacowanym poborze energii elektrycznej na czas trwania umowy wynoszącym: 150 948 kWh w okresie 36 miesięcy licząc od dnia 16.07.2023 r. do dnia 15.07.2026 r.

5.2.1. Adres punktu poboru:

Komisariat Policji w Bogatyni

ul. Stefana Batorego 1A,

59-920 Bogatynia

5.2.2. Numer PPE: 590322412700776850

5.2.3. Planowany średnioroczny pobór energii: 50 316 kWh

5.2.4. Szacowany pobór energii na czas trwania umowy (36 m-cy): 150 948 kWh

5.2.5. Okres rozliczeniowy: 1-miesięczny

5.2.6. Grupa taryfowa: C21

5.2.7. Moc umowna: 45 kW

5.2.8. Moc przyłączeniowa: 45 kW

5.2.9. Okres obowiązywania: 36 miesięcy od dnia 16.07.2023 r. do dnia 15.07.2026 r.

5.2.10. Data zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji: 16.10.2021 r.

5.2.11. Zamawiający posiada status Prosumenta energii odnawialnej

5.2.12. Dane zamawiającego:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

ul. Podwale 31-33

50-040 Wrocław

TU PRZESŁAĆ UMOWĘ

5.2.13. Adres doręczania faktur:

Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu

ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12G

59-900 Zgorzelec

5.2.14. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, nie krótszy jednak niż 14 dni od daty jej dostarczenia do odpowiedniej jednostki Policji.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 489 041.33 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający informuje, że aktualnie posiada dla każdego ww. obiektu umowę kompleksową na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej zawartą z Tauron Sprzedaż Spółka z o.o. (ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków) na czas określony: Komisariat Policji w Bogatyni (ul. Stefana Batorego 1A, 59-920 Bogatynia) do dnia 15.07.2023 r.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Część 3 zamówienia: Posterunek Policji w Prochowicach (ul. Kościuszki 5, 59-230 Prochowice)

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL51 Dolnośląskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Posterunek Policji w Prochowicach (ul. Kościuszki 5, 59-230 Prochowice)

II.2.4)Opis zamówienia:

5.3. Część 3 zamówienia: Posterunek Policji w Prochowicach (ul. Kościuszki 5, 59-230 Prochowice) o łącznym szacowanym poborze energii elektrycznej na czas trwania umowy wynoszącym: 104 760 kWh w okresie 36 miesięcy licząc od dnia 01.07.2023 r. do dnia 30.06.2026 r.

5.3.1. Adres punktu poboru:

Posterunek Policji w Prochowicach

ul. Kościuszki 5

59-230 Prochowice

5.3.2. Numer PPE: 590322412100981021

5.3.3. Planowany średnioroczny pobór energii: 34 920 kWh

5.3.4. Szacowany pobór energii na czas trwania umowy (36 m-cy): 104 760kWh

5.3.5. Okres rozliczeniowy: 1-miesięczny

5.3.6. Grupa taryfowa: C21

5.3.7. Moc umowna: 50 kW

5.3.8. Moc przyłączeniowa: 60 kW

5.3.9. Okres obowiązywania: 36 miesięcy od dnia 01.07.2023 r. do dnia 30.06.2026 r.

5.3.10. Data zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji: 08.11.2021 r.

5.3.11. Zamawiający posiada status Prosumenta energii odnawialnej

5.3.12. Dane zamawiającego:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

ul. Podwale 31-33

50-040 Wrocław

TU PRZESŁAĆ UMOWĘ

5.3.13. Adres doręczania faktur:

Komenda Miejska Policji w Legnicy

ul. Asnyka 3-5

59-220 Legnica

5.3.14. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, nie krótszy jednak niż 14 dni od daty jej dostarczenia do odpowiedniej jednostki Policji.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 343 769.94 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający informuje, że aktualnie posiada dla każdego ww. obiektu umowę kompleksową na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej zawartą z Tauron Sprzedaż Spółka z o.o. (ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków) na czas określony: Posterunek Policji w Prochowicach (ul. Kościuszki 5, 59-230 Prochowice) do dnia 30.06.2023 r.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Część 4 zamówienia: Posterunek Policji w Marcinowicach (ul. Juliana Tuwima 27, 58-124 Marcinowice)

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL51 Dolnośląskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Posterunek Policji w Marcinowicach (ul. Juliana Tuwima 27, 58-124 Marcinowice)

II.2.4)Opis zamówienia:

5.4. Część 4 zamówienia: Posterunek Policji w Marcinowicach (ul. Juliana Tuwima 27, 58-124 Marcinowice) o łącznym szacowanym poborze energii elektrycznej na czas trwania umowy wynoszącym: 67 320 kWh w okresie 36 miesięcy licząc od dnia 03.08.2023 r. do dnia 02.08.2026 r.

5.4.1. Adres punktu poboru:

Posterunek Policji w Marcinowicach

ul. Juliana Tuwima 27

58-124 Marcinowice

5.4.2. Numer PPE: 590322414200968223

5.4.3. Planowany średnioroczny pobór energii: 22 440 kWh

5.4.4. Szacowany pobór energii na czas trwania umowy (36 m-cy): 67 320 kWh

5.4.5. Okres rozliczeniowy: 1- miesięczny

5.4.6. Grupa taryfowa: C11

5.4.7. Moc umowna: 39 kW

5.4.8. Moc przyłączeniowa: 39 kW

5.4.9. Okres obowiązywania: 36 miesięcy od dnia 03.08.2023 r. do dnia 02.08.2026 r.

5.4.10. Data zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji: 16.01.2023 r.

5.4.11. Zamawiający posiada status Prosumenta energii odnawialnej

5.4.12. Dane zamawiającego:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

ul. Podwale 31-33

50-040 Wrocław

TU PRZESŁAĆ UMOWĘ

5.4.13. Adres doręczania faktur:

Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy

ul. Jagiellońska 23

58-100 Świdnica

5.4.14. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, nie krótszy jednak niż 14 dni od daty jej dostarczenia do odpowiedniej jednostki Policji.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający informuje, że aktualnie posiada dla każdego ww. obiektu umowę kompleksową na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej zawartą z Tauron Sprzedaż Spółka z o.o. (ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków) na czas określony: Posterunek Policji w Marcinowicach (ul. Juliana Tuwima 27, 58-124 Marcinowice) do dnia 02.08.2023 r.

CPV: 09300000

Dokument nr: 295811-2023, PUZ-2380-029-029-029/2023/AB

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 15/06/2023
Czas lokalny: 09:30
Miejsce:

Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw/proceedings

Internetowa Platforma zakupowa platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw (Profil Nabywcy Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu na stronie internetowej platformazakupowa.pl)

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Otwarcie ofert jest niepubliczne. Otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu teleinformatycznego platformazakupowa.pl

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw/proceedings

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 15/06/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze (ul. Nowowiejska 43, 58-500 Jelenia Góra)

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Komisariat Policji w Bogatyni (ul. Stefana Batorego 1A, 59-920 Bogatynia)

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Posterunek Policji w Prochowicach (ul. Kościuszki 5, 59-230 Prochowice)

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Posterunek Policji w Marcinowicach (ul. Juliana Tuwima 27, 58-124 Marcinowice)

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 12/09/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
15/05/2023

Kontakt:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Krajowy numer identyfikacyjny: 896-000-47-80
ul. Podwale 31-33
Wrocław
Kod NUTS: PL51 Dolnośląskie
50-040
Polska
Osoba do kontaktów: Adam Balicki
E-mail: adam.balicki@wr.policja.gov.pl
Tel.: +48 478713973

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii