Projekt, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia oczyszczalni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Projekt, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia oczyszczalni

Data zamieszczenia: 2023-06-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: FRUKTUS AGROS NOVA Sp. z o.o. Sp.k
Traugutta 130
42-110 Wąsosz Dolny
powiat: kłobucki
Jakub.Stuglik@maspex.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/162249
Województwo: śląskie
Miasto: Wąsosz Dolny
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-07-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście naboru
FENG.01.01-IP.01-001/23 - Nabór FENG.01.01-IP.01-001/23 - Ścieżka SMART

Część 1
Projekt, dostawa, montaż i uruchom. wyposażenia oczyszczalni

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
PRZED PRZYGOTOWANIEM I ZŁOŻENIEM OFERTY NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNĄ TREŚCIĄ ZAPYTANIA OFERTOWEGO I ZAŁĄCZNIKÓW DOŁĄCZONYCH DO OGŁOSZENIA (SEKCJA "ZAŁĄCZNIKI").
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oczyszczalni ścieków obejmująca dostawę, montaż oraz uruchomienie wyposażenia.
Schemat poglądowy oczyszczalni ścieków z uwzględnieniem zakresu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań:
Zadanie 1. DOSTAWA i montaż urządzeń:
Urządzenia dostarczane w ramach zadania nr 1 powinny charakteryzować się następującymi parametrami:
a. Flotator:
? Przepływ min. 60 m3/h,
? Flokulator rurowy,
? Materiał: stal AISI 304L.
Ilość sztuk: 1.
b. Pompa recyrkulacji/saturacji
? Pompa sucho stojąca,
? Materiał: stal nierdzewna,
? Przepływ min. 22 m3/h,
? Wysokość podnoszenia pompy min. 70 m,
Ilość sztuk: 2.
c. Pompa osadu z flotatora
? Pompa ślimakowa,
? Materiał: stal nierdzewna,
? Przepływ 3-10 m3/h
? Wysokość podnoszenia pompy min. 20 m,
Ilość sztuk: 2.
d. Stacja przygotowania i dozowania polimeru,
? Wydajność 1000 dm3/h ? 10%,
? Stacja 3-komorowa,
? Lokalna szafka sterowania,
? Pompa emulsji polimeru,
? Materiał: PP,
Ilość sztuk: 1.
e. Pompa polimeru do flotatora
? Wydajność 1000 l/h ? 10%,
? Pompa ślimakowa,
? Materiał: stal nierdzewna,
Ilość sztuk: 1.
f. Pompa polimeru do bioreaktora
? Wydajność 200 l/h ? 10%,
? Pompa ślimakowa,
? Materiał: stal nierdzewna,
Ilość sztuk: 1.
g. Układ dozowania koagulanta
? Przepływ 120 l/h ? 10%,
? Pompa membranowa,
? Wyposażona w przesłonę plexi i komplet armatury,
? Lanca z adapterem do paletopojemnika,
Ilość sztuk: 1.
h. Układ dozowania koagulanta
? Przepływ 15 l/h ? 10%,
? Pompa membranowa
? Wyposażona w przesłonę plexi i komplet armatury,
? Lanca z adapterem do paletopojemnika,
Ilość sztuk: 1.
i. Układ dozowania korektora pH
? Przepływ 60 l/h ? 10%,
? Pompa membranowa,
? Wyposażona w przesłonę plexi i komplet armatury,
? Lanca z adapterem do paletopojemnika,
Ilość sztuk: 1.
j. Pompa ścieków surowych
? Pompa zatapialna,
? Korpus z żeliwa,
? Wirnik wykonany z AISI316L,
? Warunki pracy: ph od 4 do 8,
? Przepływ 60 m3/h ? 10%,
? Wysokość podnoszenia pompy m.in. 10 m,
? Falownik,
Ilość sztuk: 2.
k. System napowietrzania bioreaktora
? System napowietrzania rurowy drobnopęcherzykowy,
? Rama i rurociągi ze stali nierdzewnej,
? Dyfuzor z tworzywa,
? Możliwość obsługi każdej sekcji rusztu z podestu obsługowego,
? Montaż i demontaż systemu napowietrzania bez opróżniania bioreaktora.
l. Dmuchawy rotacyjne
? Przepływ 1300 Nm3/h ? 10%,
? Ciśnienie 700 mbar ? 10%,
? Falownik,
? W obudowie dźwiękochłonnej z wentylatorem elektrycznym i grzałką elektryczną,
Ilość sztuk: 2.
m. Mieszadło zbiornika osadu
? Mieszadło zatapialne wraz z prowadnicą,
? Materiał wykonania mieszadła oraz prowadnicy mieszadła AISI304,
? Żuraw na stopie z wciągarką ręczną,
Ilość sztuk: 1.
n. Armatura i aparatura kontrolno-pomiarowa.
? Przepływomierz elektromagnetyczny, 1 szt.,
? Ciągły pomiar poziomu w zbiorniku, 1 szt.,
? Sygnalizator poziomu w pompowni, 2 szt.,
? Ciągły pomiar pH do zabudowy na rurociągu tłocznym z możliwością demontażu/kalibracji podczas przepływu medium w rurociągu, integracja z układem dozującym wodorotlenku sodu, 1 szt.,
? Ciągły pomiar tlenu w bioreaktorze, 1 szt.,
? Ciągły pomiar gęstości osadu w bioreaktorze, 1 szt.,
o. Armatura ręczna i pneumatyczna
? Zasuwy nożowe,
? Zawory zwrotne kulowe,
? Zawory motylkowe,
? Zawór motylkowy regulacyjny z napędem pneumatycznym,
? Elementy armatury mające kontakt z medium wykonane z materiału - AISI316.
Zadanie 2. DOSTAWA i montaż urządzeń związanych z elektryką i automatyką:
a) Wykonanie, prefabrykacja, dostawa i podłączenia kompletnej instalacji zasilającej dla szafy +MCC i +PLC.
b) Przemienniki częstotliwości dla 4 napędów falownikowych; Przemienniki częstotliwości zabudowane zostaną wewnątrz szafy +MCC;
c) Wykonanie wyłączników remontowych i kaset sterowania lokalnego wraz z sygnałami do systemu operatorskiego o pracy zdalnej, lokalnej. Na kasecie sterowania lokalnego przewidzieć przyciski start/stop, wyłącznik awaryjny, zdalny/lokalny. Lokalizacja bezpośrednio przy napędzie którego dotyczy. Każda kaseta sterowania lokalnego będzie wyposażona w lampki sygnalizacyjne PRACA, AWARIA.
d) Trasy kablowe wraz z kablami (zasilanie i sterowanie). Trasy kablowe wykonane jako siatkowe w technologii ocynkowanej metodą ogniową,
e) Wykonanie instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych dla nowej instalacji (zakres obejmuje zarówno urządzenia, napędy jak i rurociągi wykonane ze stali).
f) Wykonanie kompletnej instalacji AKPiA oraz sterowania w oparciu o sterownik SIEMENS S7-1200 lub równoważny pod względem technicznym;
g) Wizualizacja w oparciu o lokalny panel operatorski w tym niezbędne licencje;
Zadanie 3: Inne prace montażowe i orurowanie:
a) Wykonanie orurowania w obrębie realizowanej instalacji,
b) Rurociągi wykonane z AISI304L/PEHD/PVC-U,
c) Rurociągi będą mocowane na wspornikach i podporach do elementów konstrukcyjnych podestów bioreaktora, pompowni lub budynku,
d) Wykonawca dobierze i dostarczy komplet zamocowań, elementów połączeniowych i uszczelniających.
Zadanie 4: Prace rozruchowe oraz odbiorowe:
a) Uruchomienie oraz szkolenie kadry operatorskiej (7 osób) w miejscu realizacji zamówienia,
b) Prowadzenie nadzoru technologicznego nad procesem w bioreaktorze,
c) Przeprowadzenie procedur odbiorowych instalacji oraz pomiarów po montażowych całości instalacji, wykonanie testów I/O,
d) Opracowanie instrukcji obsługi systemu w języku polskim i przekazanie jej w formie papierowej (1 szt.) i elektronicznej.
e) Przekazanie dokumentacji jakościowej (DTR, certyfikaty, atesty itd.) w języku polskim i przekazanie jej w formie papierowej (1 szt.) i elektronicznej.
f) Przeprowadzenie uzgodnień rozwiązań projektowych z Zamawiającym;
Zadanie 5: Wykonanie dokumentacji.
a) Wykonanie kompletu dokumentacji technicznej, wykonawczej i powykonawczej we wszystkich branżach.
Informacje dodatkowe:
1. Po stronie Zamawiającego - doprowadzenie kabla zasilającego wraz z zabezpieczeniem, pomiarami do wskazanego punktu w szafie +MCC; granicą dostaw są zaciski w szafie +MCC.
2. Po stronie Zamawiającego - wykonanie dodatkowych podestów obsługowych rusztów napowietrzających bioreaktor.
3. Po stronie Zamawiającego - rurociągi i sieci zewnętrzne, przekładki, itp.
4. Montaże zawierają zastosowanie niezbędnych urządzeń dźwigowych i pomocniczych, które zapewnia Wykonawca.
5. Zamawiający wymaga aby oferowane obiekty, urządzenia i wykonane prace objęte były min. 12 miesięczną gwarancją. Okresy gwarancji dla wszystkich ww. elementów rozpoczną się od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
6. Zamawiający wymaga aby w okresie obowiązywania gwarancji, Wykonawca dokonał usunięcia wad lub usterek w możliwie najkrótszym terminie, lecz nie dłuższym niż 7 dni od momentu otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. Czas ten będzie mógł być zmieniony przez Zamawiającego i Wykonawcę w sytuacjach wyjątkowych i szczególnie skomplikowanych, gdy obiektywnie ze względu na przyczyny techniczne, technologiczne itp. nie będzie możliwe dotrzymanie terminu wskazanego w zdaniu poprzednim.
7. Czas reakcji liczony jest od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego do momentu zdiagnozowania problemu przez Wykonawcę i przekazania zaleceń.
8. Wykonawca, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego, w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy i systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w zapytaniu.
9. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w zapytaniu ofertowym pod warunkiem, że posiadają parametry techniczne nie gorsze od założonych.
10. Równoważne rozwiązania nie mogą stanowić zamienników w stosunku do rozwiązań opisanych w zapytaniu ofertowym, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych w zapytaniu ofertowym wymagań Zamawiającego.
11. Przez równoważne rozwiązania rozumie się materiały o parametrach technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych (nie niższych) od założonych w zapytaniu ofertowym/wskazanych przez Zamawiającego i/lub projekcie budowlanym w szczególności w doniesieniu do:
- charakteru użytkowanego,
- parametrów technicznych,
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
12. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do uzyskania wszelkich uzgodnień i odbiorów przedmiotu zamówienia.
13. Wszelkie zmiany muszą uzyskać akceptację Zamawiającego a ewentualne zmiany w dokumentacji czy uzyskanie pozwoleń zamiennych nie może wpłynąć na termin odbioru, który pozostaje niezmienny.
Okres gwarancji
min. 12 miesięcy

CPV: 31155000-7, 31300000-9, 31600000-2, 31682200-2, 38400000-9, 38420000-5, 39350000-0, 42120000-6, 42130000-9, 42996000-4

Dokument nr: 2023-54249-162249, WAS/OCZ/1/2023/ZP

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-07-14

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-07

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
kłobucki
Gmina
Popów
Miejscowość
Wąsosz Dolny

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w szczególności:
a. w zakresie terminu wykonania umowy w przypadku: (i) zaistnienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w chwili jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie, (ii) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, (iii) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego (iv) wystąpienia wszelkich innych zdarzeń, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a mających wpływ na realizację umowy;
b. w przypadku wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Zmiany umowy wprowadzone będą w formie aneksu podpisanego przez obie strony, a możliwość ich wprowadzenia uzależniona jest od akceptacji przez Zamawiającego.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, tj. osobami z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym co najmniej po jednej osobie będącej:
a) kierownik budowy (min. 1 osoba) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń, posiadający zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz potwierdzone dokumentami kierowanie robotami związanym z budową co najmniej trzech układów oczyszczania za pomocą flotacji ciśnieniowej o wydajności hydraulicznej min. 60m3/h.
b) kierownik rozruchu technologicznego (min. 1 osoba) posiadająca doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech rozruchów układu flotacji ciśnieniowej oraz oczyszczania ścieków przemysłowych metodą biologiczną ze szczególnym uwzględnieniem metody osadu czynnego.
Na potrzeby potwierdzenia spełnienia ww. warunku Oferent przedstawi załącznik nr 5 ,,Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia" wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumentami potwierdzającymi kierowanie robotami, tj. referencje lub inny dokument z którego wynika że dana osoba rzeczywiście kierowała wymienionymi robotami.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) Wykonał jako generalny wykonawca i przekazał do użytkowania minimum dwie instalacje do oczyszczania ścieków o przepustowości min. 1200 m3/dobę.
Na potrzeby potwierdzenia spełnienia ww. warunku Oferent przedstawi załącznik nr 6 ,,Wykaz wykonanych projektów i usług" oraz dokumenty potwierdzające prawidłową realizację usług dla każdej pozycji wymienionej przez Wykonawcę w załączniku tj. protokoły odbioru lub referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie projektu lub usługi.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, uznaje się za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000,00 (siedem milionów zł, 00 gr),
lub
b) Wykonawca wykaże, iż w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jego średni roczny obrót wyniósł nie mniej niż 5 000 000,00 zł (siedem milionów zł, 00 gr) (przez pojęcie obrotu, należy rozumieć przychód netto ze sprzedaży towarów i usług).
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej w punkcie a), Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
lub
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej w punkcie b), Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: część sprawozdania finansowego tj. rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ona badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanej części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Warunek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, uznaje się za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę, co najmniej 5 000 000,00 PLN netto, aktualną na dzień złożenia oferty, obejmującą minimum cały okres związania ofertą o którym mowa w punkcie XIV. 2 "Zapytania ofertowego". Wybrany wykonawca będzie zobowiązany przedłużyć czas obowiązywania polisy na zasadach i warunkach ustalonych w umowie z wybranym wykonawcą.
Na potrzeby potwierdzenia spełnienia ww. warunku Oferent przedstawi:
Kopię opłaconej polisy ubezpieczeniowej na kwotę, co najmniej
5 000 000,00 PLN netto, z okresem ważności obejmującym cały okres związania ofertą o którym mowa w punkcie XIV. 2 "Zapytania ofertowego".
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
7. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa powyżej oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca ma obowiązek złożyć, podpisane czytelnie, następujące dokumenty:
a) Załącznik nr 1: Formularz ofertowy,
b) Załącznik nr 2: Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym,
c) Załącznik nr 3: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r., o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021, poz. 275 ze zm.),
d) Opis technologii, zawierający:
- Specyfikacje zakresu prac,
- Harmonogram realizacji,
- Schemat technologiczny
- Dane dot. gwarancji na elementy składowe instalacji.
e) Załącznik nr 5: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia,
f) Załącznik nr 6: Wykaz wykonanych usług,
g) Dokumenty finansowe, o których mowa w punkcie VII.5 niniejszego zapytania,
h) Kopię opłaconej polisy ubezpieczeniowej na kwotę, co najmniej 5 000 000,00 PLN netto, z okresem ważności obejmującym cały okres związania ofertą, o którym mowa w punkcie XIV. 2. "Zapytania ofertowego".
i) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (albo informację odpowiadającą aktualnemu odpisowi z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższego postanowienia nie stosuje się, gdy stwierdzenie wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji przez Zamawiającego jest możliwe na podstawie ewidencji lub innego rejestru, do którego Zamawiający ma dostęp drogą elektroniczną.
8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 7 i) powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi być przetłumaczony na język polski. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument musi być przetłumaczony na język polski.
9. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą ,,spełnia", ,,nie spełnia" na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach.
10. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
11. W przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający przed podpisaniem umowy z Wykonawcą będzie żądał umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, która zawierała będzie zobowiązanie tych podmiotów do solidarnej odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-06-13
Data ostatniej zmiany
2023-06-13 14:44:33

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 80% Pełny opis kryterium "Cena" znajduje się w "Zapytaniu Ofertowym" pkt. IX.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja 20% Pełny opis kryterium "Gwarancja" znajduje się w "Zapytaniu Ofertowym" pkt. IX.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jakub Stuglik
tel.:
e-mail: Jakub.Stuglik@maspex.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii