Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja stołówki |
Data zamieszczenia: | 2023-06-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
KGHM Polska Miedź S.A ul. M. Skłodowskiej-Curie 48 59-301 Lubin powiat: lubiński tel. 76 7480 835 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lubin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 76 7480 835 |
Termin składania ofert: | 2023-06-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Streszczenie ogłoszenia ,,Modernizacja Stołówki" SPECYFIKACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: ZAKRES RZECZOWY 1. Przedmiot Umowy obejmuje kompleksowe wykonanie modernizacji stołówki zakładowej w Hucie Miedzi ,,Cedynia" w Orsku, 59-305 Rudna na podstawie projektu wykonawczego, wykonanego przez firmę Chemiprojekt sp. z o.o. ul. Pałacowej 29/7, 59-300 Miroszowice z uwzględnieniem zmian wprowadzonych przez Zamawiającego w zakresie dostawy wyposażenia oraz innych mających związek z realizacją. 2. Firma Chemiprojekt Sp. z o.o. sprawuje również nadzór autorski w ramach realizacji zamierzenia oraz wykonana dokumentację powykonawczą na podstawie opracowanej przez Wykonawcę wersji red copy/correct. 3. Zakres projektu obejmuje przebudowę pomieszczeń stołówki zakładowej wraz z zapleczem kuchennym, magazynowym oraz wymianą instalacji - wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, telefoniczną, TV oraz IT. 4. Celem modernizacji stołówki zakładowej jest uporządkowanie funkcji i poprawa rozplanowania przestrzeni, polepszenie stanu technicznego pomieszczeń, poprawa standardu funkcjonowania, poprawa ergonomiczności pracy, zmiana wizerunku. 5. Opis stanu istniejącego. Obszar zlokalizowany jest na terenie Huty Miedzi Cedynia w Orsku. Modernizowane pomieszczenia znajdują się na parterze budynku administracyjnego. Stołówka pełni funkcję wydawczą, nie produkuje żywności. Jej zadaniem jest jedynie podgrzanie wyrobu gotowego, utrzymanie odpowiedniej temperatury i wydanie posiłku. W stołówce prowadzona jest także sprzedaż detaliczna wyrobów gotowych, napoi oraz słodyczy. Stołówka działa w systemie samoobsługowym. Praca odbywa się na 3-zmiany. Posiłki ciepłe wydawane są na I i II zmianie, natomiast na III zmianie pracownicy otrzymują suchy prowiant. Dziennie obsługiwanych jest ok. 150 osób. 6. Zakres modernizacji stołówki m.in. obejmuje: rozbiórkę ścian istniejących, skucie posadzek, rozbiórkę sufitów podwieszanych, wymiana posadzek we wszystkich pomieszczeniach, tynkowanie, malowanie, wyposażenie w urządzenia technologiczne, wyposażenie w niezbędne meble, instalacje wodno - kanalizacyjne, instalacje elektryczne, telefoniczne, TV ora IT. 7. Odtworzenie i modernizacja układu klimatyzacji. 8. Schematyczne rozmieszczenie gniazd sieci LAN. 9. Wytyczne dot. LAN, TV itp. 9.1. Szafa teletechniczna. Obecna szafa teletechniczna musi zostać przeniesiona po pomieszczenia biurowego Kierownika. Szafa umiejscowiona pod sufitem podwieszanym w rogu pomieszczenia. Do w/w szafy schodzą się wszystkie kable LAN z gniazdek, kamery, korespondencji LAN i telefonicznej. W szafie podwójne gniazdo zasilające. Szafa jest zamykana na klucz. 9.2. Lada podawcza. Gniazdka LAN oraz zasilające zamontowane pod ladą. Przygotować otwory przelotowe na kable do urządzeń ustawionych na ladzie. 9.3. TV korporacyjna. Telewizor powieszony na ścianie przy pomocy uchwytu, na wysokości ok. 2,20 m. Gniazdka zasilające i LAN umiejscowione za TV. Uwzględnić ułożenie okablowania i gniazd aby nie kolidowało z mocowaniem uchwytu dla TV. Uwzględnić wytrzymałość ściany na obciążenie TV. 9.4. Kamera zewnętrzna - kabel LAN w izolacji zewnętrznej. 9.5. Okablowanie LAN strukturalne oraz korespondencje w kategorii 6, rozszycie T568B. 9.6. Zachować odpowiednią separację okablowania LAN od sieci elektrycznej. 9.7. Sieć telefoniczna zostanie rozszyta w szafie teletechnicznej i rozprowadzona do gniazd RJ45. 9.8. Montaż okablowania strukturalnego nad sufitem podwieszanym w korytach. 9.9. Zapewnić odpowiedni zapas długości okablowania do szafy teletechnicznej i gniazd. 9.10. Wykonanie zgodnie z Standardami Okablowania Strukturalnego KGHM Polska Miedź S.A. oraz PT5. 9.11. Dodatkowych informacji w ww. zakresie udzieli Pan Artur Papaj tel. 76 7480 835, przedstawiciel COPI. 10. Z wykazu wyposażenia (meble) należy wyłączyć: 10.1. Wyposażenie sali konsumpcyjnej. 10.2. Wyposażenie sali konferencyjnej. 10.3. Wyposażenie bufetu części wydawczej włącznie z blatem. 10.4. Wyposażenie biura kierownika. Uwaga! zazbrojenie mebli w części elektrycznej, IT, LAN i inne po stronie Generalnego Wykonawcy w uzgodnieniu z HMC oraz COPI. 11. Zmiany do dokumentacji: 11.1. Drzwi w części konsumpcyjnej - Porta Loft Dąb Craft Złoty. 11.2. Posadzka w pomieszczeniu stołówki - sala główna - gres firmy DecoVita Smoky Black rozm. 60x120. 11.3. Oświetlenie do sufitu kasetonowego na Sali konsumpcyjnej oprócz zwykłych Prato Q LED zastosować Pisa AS LED lub Simple LED, nad ladą wydawczą lampa wisząca 1-pkt czarno-biała firmy Arcchio Tadej w ilości 5 szt. 11.4. DOSTAWA i montaż lameli - dąb craft rozmiar 3x4 cm klejone węższą częścią w odległości 3 cm od siebie na Sali konsumpcyjnej i konferencyjnej. 11.5. DOSTAWA i montaż żaluzji okiennych drewnopodobnych kolor dąb craft na 5 oknach Sali konsumpcyjnej (do uzgodnienia na etapie postępowania). 12. Przedmiot umowy obejmuje również: 12.1. Zapewnienie zastępczego działania stołówki poprzez dostawę kontenerów biurowych z box-em sanitarnym x2, wyposażonych w układ klimatyzacji z funkcją grzania, wydawalnią posiłków oraz miejscem na konsumpcję, montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, przekazanie do użytkowania firmie LUBINPEX. 12.2. Powierzchnia robocza, ilość zespolonych kontenerów zapewni: przechowywanie, przygotowanie, wydawanie i konsumpcję posiłków. Posiłki profilaktyczne dostarczane będą z placówki produkcyjnej do HMC w opakowaniach jednorazowych odgrzewanych przez personel stołówki w kuchenkach mikrofalowych i przetrzymywane odgrzane w szafie grzewczej, oczekujące na wydanie pracownikowi. 12.3. Zamawiający udostępni punkty poboru, a Wykonawcy zapewni podłączenie do sieci elektrycznej, kanalizacji sanitarnej, bieżącej wody oraz internetu. 12.4. Firma LUBINPEX zapewnia dostawę poniższego wyposażenia, które będzie wymagało podłączenia przez Wykonawcę lub Dostawcę kontenera: ? Szafa grzewczą -1 szt. ? Szafy chłodnicze 1400 L - 2 szt. ? Regał magazynowy - 2 szt. ? Kuchenka mikrofalowa - 4 szt. ? Szafa odzieżowa - 2 szt. ? Stoły robocze - 4 szt. ? Zapotrzebowane urządzeń na moc ok. 10650W. 12.5. Pozostałe wyposażenie kontenerów po stronie Zamawiającego. 12.6. Zastępcze działanie stołówki należy zapewnić do czasu zakończenia prac modernizacyjnych, uruchomienia i przekazania do eksploatacji zmodernizowanej stołówki. 12.7. Poglądowe rozmieszczenie zespolonych kontenerów potencjalnego dostawcy usługi. 13. Wytyczne dla realizacji: 13.1. Prace będą wykonywane w czynnym zakładzie produkcyjnym. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek prowadzenia robót z uwzględnieniem minimalizowania utrudnień wynikających z realizacji, wykonania niezbędnych czynności zabezpieczających z zachowaniem bezpiecznych warunków pracy. 13.2. Oczekiwaniem Inwestora jest prowadzenie prac na 2-3 zmianach oraz z w dni świąteczne celem skrócenia terminu modernizacji stołówki. 13.3. Roboty budowlano-montażowe należy prowadzić zgodnie z: a. obowiązującymi przepisami technicznymi odpowiednimi dla danego rodzaju robót, przepisami bhp, ochrony p.poż. oraz ochrony przeciwporażeniowej w zakresie obowiązującym dla danego zakresu robót, b. zaleceniami i uwagami Inspektora nadzoru, c. Planem Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 13.4. Przy wykonaniu robót budowlano-montażowych należy stosować materiały dopuszczone do odbioru i powszechnego stosowania w budownictwie. 13.5. Wszystkie materiały niezbędne do realizacji zadania dostarcza Wykonawca. 13.6. Brak wyspecyfikowanych czynności do wykonania nie zwalnia Wykonawcy z wykonania prac i robót które były konieczne. 13.7. Przedmiot Umowy obejmuje również wykonanie wszelkich pomiarów, sprawdzeń, itp, oraz przekazanie Zamawiającemu do eksploatacji. 13.8. Odbiór techniczny należy zakończyć oświadczeniem kierownika budowy lub osoby posiadającej właściwe uprawnienia o zgodności wykonania prac z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz dostarczeniem wymaganych dokumentów, o których mowa w § 5 Umowy. 13.9. Wykonawca wprowadzi aktualizację dokumentacji powstałych w trakcie budowy zmian w celu naniesienia jej do dokumentacji powykonawczej. Dokument nr: 16590028, Doc1501841515 Specyfikacja: Zamawiający zapewnia możliwość uzyskania dodatkowych informacji poprzez pobranie dokumentacji poufnej oraz podczas wizji lokalnej na obiekcie, która zaplanowana jest na dzień 22.06.2023r.(czwartek) o godz. 11.00. Składanie ofert: Termin odpowiedzi: 29 cze 2023 14:59 PDT Oferty należy składać pod adresem: http://discovery.ariba.com/rfx/16590028 Miejsce i termin realizacji: 14. Miejsce realizacji Przedmiotu Umowy: - Przedmiot Umowy realizowany będzie w: KGHM Polska Miedź S.A. Oddział Huta Miedzi ,,Cedynia" w Orsku. - Wykonawca zapewnia, że części/elementu niezbędne do prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy będą fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz nie będą przedmiotem praw osób trzecich. Wymagania: Kwota okazji biznesowej: Poniżej 1000 USD (Nabywcy mogą zamykać ogłoszenia przed terminem) Typ ogłoszenia: Zapytanie informacyjne (RFI) Ogłoszenie publiczne: http://discovery.ariba.com/rfx/16590028 15. Wykonawca oświadcza, że Przedmiot Umowy będzie wykonany z materiałów, które spełniają wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej (certyfikat CE). UWAGA: Przy realizacji zakresu Przedmiotu Umowy, konieczne jest uwzględnienie wymagań wewnętrznego normatywu obowiązującego w KGHM Polska Miedź S.A. pn. ,,Zalecenia techniczne dot. wykonania okablowania - część powierzchniowa". Konieczność taka uwarunkowana jest zakresem i sposobem realizacji prac określonym dla tych obszarów. Szczegółowy zakres rzeczowy został wyspecyfikowany w załączonym projekcie umowy. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany ogłoszenia oraz warunków postępowania zakupowego. W przypadku zainteresowania udziałem w postępowaniu proszę o wiadomość e-mail z prośbą o dodanie do postępowania w celu otrzymania zaproszenia do udziału. Jeżeli nie są Państwo zarejestrowani w Bazie Dostawców KGHM, prosimy o wcześniejszą samo-rejestrację korzystając z poniższego linku: http://kghm.sourcing-eu.ariba.com/ad/selfRegistration/ Kontakt: Kontakt za pomocą platformy zakupowej: http://discovery.ariba.com/rfx/16590028 9.11. Dodatkowych informacji w ww. zakresie udzieli Pan Artur Papaj tel. 76 7480 835, przedstawiciel COPI. |