Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości |
Data zamieszczenia: | 2023-06-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto i Gmina Lipsko ul. 1 Maja 2 27-300 Lipsko powiat: lipski tel.: +48 (48) 37-80-048, fax: +48 (48) 37-80-175, tel: 48 378 41 34 umig@lipsko.eu |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Lipsko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +48 (48) 37-80 |
Termin składania ofert: | 2023-07-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do składania oferty w trybie zapytania ofertowego na wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w jednostce ewidencyjnej Nr 140903_5 Lipsko - obszar wiejski, obrębie geodezyjnym Nr 0010 Huta, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 540 z nieruchomością przyległą, oznaczoną jako działka ewidencyjna nr 541. II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1. Rozgraniczenie nieruchomości położonej w jednostce ewidencyjnej Nr 140903_5 Lipsko - obszar wiejski, obrębie geodezyjnym Nr 0010 Huta, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 540 z nieruchomością przyległą, oznaczoną jako działka ewidencyjna nr 541. 2. Cena ofertowa musi uwzględniać wszelkie koszty realizacji usługi z rozbiciem na kwotę netto i brutto. 3. Wybranego do realizacji zamówienia Wykonawcę, Zamawiający zawiadomi telefonicznie, faxem lub e-mailem o terminie i miejscu podpisania umowy. Dokument nr: RGS.6830.3.2023 Składanie ofert: V. Miejsce składania ofert. Ofertę z kserokopią uprawnień na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania należy składać z oznaczeniem ,,OFERTA na wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w miejscowości Huta, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 540 z nieruchomością przyległą oznaczoną nr działek 541" osobiście, pocztą lub kurierem na adres: Urząd Miasta i Gminy Lipsko, Ul. 1 Maja 2, 27-300 Lipsko. VI. TERMIN SKŁADANIA ofert - do dnia 03.07.2023 do godz. 13;00 Decyduje data i godz. wpływu do Urzędu. Miejsce i termin realizacji: 4. Czas realizacji zamówienia - do 31.12.2023r. Wymagania: 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie przedstawiać najniższą cenę za wykonanie zamówienia. 6. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. 7. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą w terminie związania ofertą który wynosi 30 dni od dnia złożenia oferty. III. Dokumenty wymagane do wykonawcy: 1. Kserokopia uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii zakres 2 potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 2. Oferta złożona na formularzu stanowiącym, załącznik nr 1 do zapytania. IV. Warunki płatności. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia będzie płatne przez Zamawiającego przelewem na konto w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania faktury i operatu rozgraniczeniowego przyjętego od Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. VII. Postanowienia ogólne. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. 2. Złożenie oferty nie jest wiążące dla Zamawiającego. 3. Oferenci, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Miasta i Gminy Lipsko z tytułu otrzymania niniejszego zapytania oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie. 4. Termin związania ofertą - 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. Kontakt: 5. Osoba do kontaktu w sprawach niniejszego zapytania: Magda Sokół, pokój 20D tel: 48 378 41 34 |