Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej |
Data zamieszczenia: | 2023-06-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Kamden spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Turystyczna 47 20-230 Lublin powiat: Lublin 509919420 kamden@o2.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/163595 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 509919420 |
Termin składania ofert: | 2023-07-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż nadachowej instalacji fotowoltaicznej Powstaje w kontekście projektu RPLU.15.01.00-06-0256/22 - Budowa instalacji fotowoltaicznej przez firmę Kamden sp. z o.o. dla Restauracji Zaścianek w Lublinie Część 1 Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Wydatek obejmuje zakup i montaż nadachowej instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 33,21 max 35,00 kWp. Parametry techniczne minimalne: - instalacja o mocy łącznej min. 33,21 max 35,00 kWp - moc pojedynczego panela min. 430Wp - sprawność paneli min. 20,5% - roczny spadek mocy max 0,6% - 1 inwerter lub 2 inwertery o mocy łącznej min. 33,21 do max 40kW - zabezpieczenie elektryczne AC i DC - konstrukcja - okablowanie - montaż, podłączenie do sieci - uzgodnienie w zakresie PPOŻ, - dokumentacja projektowa - urządzenia fabrycznie nowe. Szczegóły techniczne zawarte są w przedmiarze, który stanowi załącznik do zapytania. Charakterystyka obiektu: - Pokrycie - blachodachówka z posypką - Dach skośny - Kierunek dachu południe, zachód - Moc umowna to 35kw Zamawiający wymaga okazania opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Zamawiający wymaga minimum 3 referencji na instalację fotowoltaiczną powyżej 30 KW zrealizowanych w ostatnich 5 latach Zamawiający wymaga okazania dokumentu potwierdzającego ukończenia szkolenia w zakresie prawidłowego doboru eksploatacji i serwisowania modułów Zamawiający ma prawo do anulowania postępowania w każdym momencie bez podania przyczyny. Zamawiający ma prawo do weryfikacji podanych parametrów technicznych. Zamawiający zastrzega, że udzieli odpowiedzi na pytania zadane nie później niż w dniu poprzedzającym termin kończący składanie ofert. Sposób składania ofert: - mailowo na adres osoby do kontaktu - drogą pocztową/kurierem na adres firmy - poprzez Bazę Konkurencyjności - osobiście w siedzibie firmy Okres gwarancji minimalna długość rękojmi 60 miesięcy, minimalna długość gwarancji na panele 120 miesięcy, minimalna długość gwarancji na inwerter 120 miesięcy CPV: 09331200-0, 09332000-5, 45261215-4, 45311000-0 Dokument nr: 2023-11641-163595, 3/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-07-06 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-07 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo lubelskie Powiat Lublin Gmina Lublin Miejscowość Lublin Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2023-07-07 Koniec realizacji 2023-07-28 Czy występuje płatność częściowa TAK Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty oraz treści zapytania: a. zmiana terminu realizacji umowy: - W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; - Wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; - Gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, inna podobnego typu lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem b. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, c. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, oraz powodujących niezgodność zapisów umowy z treścią złożonej oferty. d. zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych, e. zmiany w dokumentacji projektowej, f. zmiany osób reprezentujących strony, g. zmiany terminów i podziału transz płatności, h. zmiany formy prawnej którejkolwiek ze stron umowy,.i. zmiany adresowe którejkolwiek ze stron umowy, Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 1 do zapytania 2. Oświadczenie dot. posiadanych uprawnień - zał. nr 2 do zapytania 3. Specyfikacja techniczna paneli i inwertera 4. Kopia polisy wraz z potwierdzeniem jej opłacenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 5. Kopia minimum 3 referencji na instalację fotowoltaiczną powyżej 30 KW zrealizowanych w ostatnich 5 latach Brak któregokolwiek z załączników lub złożenie zał. 1 bez podpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty bez możliwości korekty. Zamawiający ma prawo wezwać oferentów do wyjaśnień w zakresie uzupełnienia/wyjaśnienia treści załączników. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Nie są powiązani osobowo ani kapitało w Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania. Dokonanie oceny braku przeciwwskazań do udziału w postępowaniu, następowało będzie na podstawie oświadczenia oferenta (zawarte w formularzu ofertowym). Z postępowania wyklucza się następujące podmioty: a) obywateli rosyjskich lub osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy z siedzibą w Rosji; b) osoby prawne, podmioty lub organy, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub c) osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy działające w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia. Spełnienie warunku odbywać będzie się na podstawie oświadczenia zawartego w zał. 1. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Należy przez to rozumieć, iż montaż instalacji musi zostać dokonany przez uprawnionego instalatora. Przez uprawnionego instalatora rozumie się osobę posiadającą: a) ważny certyfikat potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnych źródeł energii (art. 136 i art. 145 ustawy o odnawialnych źródłach energii) lub, b) ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci lub, c) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Weryfikacja nastąpi na podstawie oświadczenia - zał. 2 do Zapytania. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-06-22 Data ostatniej zmiany 2023-06-22 14:35:28 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1. Cena brutto (w pln) - 78 pkt Obliczona za pomocą wzoru: (wartość oferty najniższej/ wartość oferty badanej) x 78 Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (m.in. koszty dostawy, montaż, uruchomienie, podatki - w tym VAT, podst. przeszkolenie, dokumentację do ZE). Czy kryterium cenowe TAK Opis Cd. do kryterium 1. Ceny należy podawać w PLN lub EUR w rozbiciu na: brutto, netto, VAT (kwota oraz stawka podatku). W przypadku ceny w EUR na etapie porównania ofert kwota przeliczona zostanie na PLN wg kursu sprzedaży NBP EUR/PLN z dnia poprzedzającego wystawienie oferty. Czy kryterium cenowe TAK Opis Analogicznie do treści art. 225 ustawy PZP, w przypadku oferty zagranicznej na etapie porównania ofert do ceny łącznej zostanie doliczony VAT 23%. Czy kryterium cenowe NIE Opis 2. Długość gwarancji na panele (w miesiącach) - 5 pkt (oferta badana/oferta najkorzystniejsza) x 5 Wymagana jest min. 120-miesięczna gwarancja. Czy kryterium cenowe NIE Opis 3. Długość gwarancji na inwerter (w miesiącach) - 5 pkt (oferta badana/oferta najkorzystniejsza) x 5 Wymagana jest min. 120-miesięczna gwarancja. Czy kryterium cenowe NIE Opis 4. Długość gwarancji na wykonawstwo (w miesiącach) - 5 pkt (oferta badana/oferta najkorzystniejsza) x 5 Wymagana jest min. 60-miesięczna gwarancja. Czy kryterium cenowe NIE Opis 5. Moc pojedynczego panela (W) - 5 pkt (oferta badana/oferta najkorzystniejsza) x 5 Wymagany jest panel o mocy min. 430Wp. Czy kryterium cenowe NIE Opis 6. Czarna rama panela - 1 pkt TAK - 1 pkt NIE - 0 pkt 0 punktów nie oznacza odrzucenia oferty z postępowania. Czy kryterium cenowe NIE Opis 7. Czarny panel - 1 pkt TAK - 1 pkt NIE - 0 pkt 0 punktów nie oznacza odrzucenia oferty z postępowania. Kontakt: Osoby do kontaktu Mateusz Wawszczak tel.: 509919420 e-mail: kamden@o2.pl |