Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej |
Data zamieszczenia: | 2023-07-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Agencja Mienia Wojskowego Nowowiejska 26A 00-911 Warszawa powiat: Warszawa dzp.kr@amw.com.pl https://amw.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/402566/wymiana-stolarki-okiennej-i-drzwiowej-w-zasobach-amw-o-krakow |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-08-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w zasobach AMW O/Kraków. Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 - Wymiana istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych w zasobie AMW OR Kraków w miejscowości Gliwice, Ul. Ciołkowskiego 6/5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: załączniku nr 1 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia); załączniku nr 8 do SWZ (Przedmiar); załączniku nr 9 do SWZ (STWiOR) oraz załączniku nr 5 do SWZ (Projektowe postanowienia umowy). Część 2 - Wymiana istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych w zasobie AMW OR Kraków w miejscowości Nowy Glinnik, Osiedle 10/30, Osiedle 16/13, Osiedle 16/26, Osiedle 16/28, Osiedle 16/29. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: załączniku nr 1 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia); załączniku nr 8 do SWZ (Przedmiar); załączniku nr 9 do SWZ (STWiOR) oraz załączniku nr 5 do SWZ (Projektowe postanowienia umowy). CPV: 45421130-4 Dokument nr: 2023/BZP 00308448, DZP-OK.2616.270.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-08-02 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://amw.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta na Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący. 3. Instrukcja korzystania z Platformy: 1) w zakładce ,,Postępowania", dalej ,,Lista postępowań otwartych" Wykonawca wybiera niniejsze postępowanie o nr DZP-OK. 2616.266.2023 oraz korzystając z polecenia ,,Zgłoś się do udziału w postępowaniu" przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego - w przypadku, kiedy Wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie; 2) po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do 24h (8h roboczych). 3) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę; 4) w zakładce ,,Załączniki organizatora" przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania (SWZ oraz pozostałe dokumenty). Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia ,,Pobierz". W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie ,,Pobierz paczkę", a następnie ,,Pobierz wszystkie załączniki organizatora". 5) Zakładka ,,Załączniki" służy również Wykonawcom do złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. 6) Za datę wpływu oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie. 7) Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczy również informacji jakie Zamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert. 4. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s, 2) komputer klasy PC lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugeruje się nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania); 3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; sugeruje się najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf). 5. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje o których mowa w SWZ, składane za pośrednictwem Platformy, należy wczytać jako załączniki, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce ,,Pomoc" - "Instrukcje". 6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki ,,Złóż ofertę". Szczegółowe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zostały zawarte w rozdz. VII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://amw.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/402566/wymiana-stolarki-okiennej-i-drzwiowej-w-zasobach-amw-o-krakow TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-08-02 09:00 Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://amw.eb2b.com.pl/ przy użyciu zakładki ,,Złóż ofertę" Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |