Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego |
Data zamieszczenia: | 2023-07-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Długołęka Robotnicza 12 55-095 Długołęka powiat: wrocławski gmina@gmina.dlugoleka.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Długołęka |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-07-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów gminy Długołęka - z podziałem na 6 części Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w obrębie wsi Brzezia Łąka - MPZP BRZEZIA ŁĄKA VII (Uchwała Nr XLII/503/22 Rady Gminy Długołęka z dnia 21 kwietnia 2022r.) - zgodnie z projektem umowy. 8) Część II: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu wsi Kiełczów - MPZP KIEŁCZÓW XX (Uchwała Nr XLVI/548/22 Rady Gminy Długołęka z dnia 15 września 2022r.) - zgodnie z projektem umowy. 9) Część III: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu wsi Oleśniczka - MPZP OLEŚNICZKA III (Uchwała Nr XLIII/516/22 Rady Gminy Długołęka z dnia 19 maja 2022r. ) - zgodnie z projektem umowy 10) Część IV: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Szczodre - MPZP SZCZODRE II (Uchwała Nr XLIII/515/22 Rady Gminy Długołęka z dnia 19 maja 2022r. ) - zgodnie z projektem umowy. 11) Część V: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu wsi Długołęka - MPZP DŁUGOŁĘKA XXII - z wyłączeniem działek nr 88/4, 88/10, 88/12, 88/13, 88/14, 88/15 obręb Długołęka (Uchwała Nr XLIII/517/22 Rady Gminy Długołęka z dnia 19 maja 2022 r.) 12) Część VI: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu wsi Długołęka - MPZP DŁUGOŁĘKA XXII - dla działek nr 88/4, 88/10, 88/12, 88/13, 88/14, 88/15 obręb Długołęka (Uchwała Nr XLIII/517/22 Rady Gminy Długołęka z dnia 19 maja 2022r.) CPV: 71410000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00317319, ZP.271.48.2023.MK Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-07-28 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26398065-2229-11ee-a60c-9ec5599dddc1 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-26398065-2229-11ee-a60c-9ec5599dddc1 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 2. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej - zgodnie z Rozdz. XI ust. 10 SWZ. 4. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem ,,Formularza do komunikacji" jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w Rozdz. XI ust. 10 SWZ adres e-mail. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ oraz Projektem umowy (załącznik nr 1 do SWZ). 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami S WZ oraz Projektem umowy (załącznik nr 1 do SWZ). Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-07-28 10:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |