Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa przepustu |
Data zamieszczenia: | 2023-07-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Mysłowice ul. Powstańców 1 41-400 Mysłowice powiat: Mysłowice tel.: (32) 3171160, 515 920 480 inwestycje@um.myslowice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Mysłowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (32) 3171160, |
Termin składania ofert: | 2023-08-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: Naprawa przepustu pod drogą zlokalizowanego w dzielnicy Ławki w rejonie Ul. Makuszyńskiego 35D (w tym 8 000,00 zł z Rady Dzielnicy Ławki). Przedmiot zamówienia obejmuje zakres opisany w załącznikach do niniejszego zapytania. Dokument nr: PI.271.2.18.2023 Składanie ofert: 2. Miejsce oraz termin składania ofert. 1) Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Wydział Przygotowania i Realizacji Inwestycji Urzędu Miasta Mysłowice Ul. Powstańców 1, pok. nr 001 lub za pomocą poczty elektronicznej na adres inwestycje@um.myslowice.pl 2) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 04.08.2023 r. o godz. 11.00 Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania: 1 miesiąc od daty zawarcia umowy. Wymagania: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. Poz. 835). Gwarancja: 60 miesięcy. Warunki płatności: przedmiot umowy zostanie rozliczony jedną fakturą końcową. Termin płatności faktur: do 30 dni licząc od daty ich doręczenia wraz z protokołem odbioru przedmiotu zamówienia podpisanym przez Zamawiającego. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta na warunkach, określonych w projekcie umowy (załącznik nr 2). 1. Opis sposobu przygotowywania ofert. 1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej (na maszynie, komputerze lub czytelnym pismem ręcznym). 2) Oferta składa się z: a) wypełnionej karty ofertowej (zał. nr 1), która musi być podpisana przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem; b) kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu o przedmiar robót; c) uzupełnionego i podpisanego Oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia (zał. nr 5); d) karty technicznej urządzenia. 3) Oferta powinny obejmować pełny zakres przedmiotu zamówienia - wszystkie elementy, wymienione w załącznikach nr 2, 3, 4. . Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że: 1) złożenie oferty, która nie będzie zawierać istotnych elementów zamówienia bądź zostanie złożona po upływie terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do składania ofert wywoła pozostawienie jej bez rozpatrzenia, 2) powyższe zaproszenie jest adresowane do więcej niż jednego Wykonawcy i tym samym nie może być uznane przez Wykonawców za ofertę w rozumieniu odpowiednich przepisów K.c., ze strony Zamawiającego, a jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 K.c. Najkorzystniejsza rozpatrzona oferta na podstawie kryterium cena 100%, będzie stanowiła podstawę do zawarcia umowy, o ile cena tejże oferty nie przekroczy środków jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zadania, 3) Zamawiający może w każdym czasie zrezygnować z udzielenia zamówienia bez podania przyczyny. 4. Termin związania z ofertą 30 dni od daty terminu składania ofert. Kontakt: W sprawach dotyczących postępowania - proszę o kontakt z: Eugeniusz Lelonek tel.: (32) 3171160, 515 920 480 |