Zakup i dostawa wyposażenia do Ekopracowni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa wyposażenia do Ekopracowni

Data zamieszczenia: 2023-08-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Ujkowicach
Ujkowice 159
37-713 Maćkowice
powiat: przemyski
Telefon: 16 670 48 00, tel. 511 122 954, 16 888 94 07
w.goldyn@gminaprzemysl.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Maćkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 16 670 48 0
Termin składania ofert: 2023-08-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na realizację zadania o wartości szacunkowej poniżej 130 000 złotych
,,Zakup i dostawa wyposażenia do Ekopracowni w Szkole Podstawowej
w Ujkowicach, Ujkowice 159, 37-713 Maćkowice"
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej
w Ujkowicach, Ujkowice 159, 37-713 Maćkowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Wszystkie zamawiane elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe.

Dokument nr: OR.3153.4.1.4.2023

Składanie ofert:
6. Składanie ofert
6.1. Oferty należy składać w elektronicznie w formie e-maila na adres: w.goldyn@gminaprzemysl.pl
6.2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 10.08.2023 r. o godz. 23:59.
6.3. Dla ważności złożenia oferty w terminie liczy się data i godz. dostarczenia oferty w sposób określony jak w pkt. 6.2.
6.4. Oferty złożone po tym terminie, nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Wymagany termin realizacji umowy: od dnia podpisania do 08.09.2023 r.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia i oznaczenie postępowania
2.1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z pominięciem przepisów ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone będzie w sposób zapewniający przejrzystość, zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
2.2. Zapytanie prowadzone będzie w języku polskim.
3.4. Zamówienie realizowane jest w ramach w ramach ,,Programu Regionalnego Wsparcia Edukacji Ekologicznej" finansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie - umowa nr 6220/2023/EE/R/DDE z dnia 27.06.2023 r.

4. Informacje o sposobie porozumienia się Zamawiającego z Wykonawcami
4.1. W niniejszym postępowaniu między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.
4.2. Wszelka korespondencja do Zamawiającego powinna być kierowana na adres poczty elektronicznej e-mail osoby uprawnionej przez Zamawiającego do kontaktów.
4.3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli odpowiedzi wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

5. Opis sposobu przygotowania ofert
5.1.Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie.
5.2. Ofertę stanowi wypełniony druk ,,OFERTA" z wypełnionymi załącznikami i wymaganymi dokumentami, zaświadczeniami i oświadczeniami.
5.3. Wykonawcy przedstawią oferty zgodne w treści z niniejszym zaproszeniem do składania ofert. Do oferty dołączone zostaną wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji.
5.4. Każdy wykonawca złoży tylko jedną ofertę zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej alternatywne rozwiązania, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
5.5. Oferta wykonawcy powinna zawierać: formularz ofertowy oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
5.6. Poprawki w treści oferty: wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany (również przy użyciu korektora) muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
5.7. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
5.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
7. Informacje o trybie oceny ofert
7.1. W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
7.2. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym zaproszeniem ofertowym, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7.3. Oferty, które nie zostaną odrzucone, zostaną poddane procedurze oceny, zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
7.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans z punktu widzenia wszystkich kryteriów oceny ofert.
7.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia prowadzonej procedury w trybie zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

8. Opis sposobu obliczenia ceny
8.1. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia, w zakresie objętym niniejszym zapytaniem ofertowym i istotnymi postanowieniami umowy m.in. koszt realizacji zamówienia, koszty dostawy, ewentualne rabaty, podatek VAT itp.
8.2. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym mogą być prowadzone wyłącznie w złotych polskich. Wszystkie ceny należy podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

9.Kryteria i zasady oceny ofert

9.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:

Cena- 100 %

1. Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę cenę.
2. Liczba punktów, jakie każda z ofert otrzyma za stopień spełniania kryterium będzie obliczona według następujących zależności:

Cmin
C = ------- x Kp
C bad

C cena
Cmin najniższa cena ofertowa
Cbad cena badanej oferty
Kp współczynnik proporcjonalności równy 100

Komisja wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie w/w kryterium, czyli taką, która otrzyma największą liczbę punktów wg przyjętego wyżej kryterium.

10. Zawarcie umowy
10.1. Jeżeli złożona oferta spełni wymagania Zamawiającego, w terminie do 7 dni zostanie wyznaczony termin podpisania umowy z Wykonawcą, który zaoferuje najkorzystniejszy bilans cen wg przyjętego w niniejszym zaproszeniu kryterium.
10.2. Zamawiający zastrzega sobie również prawo wyboru oferty i zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą, jak również zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Kontakt:
Osoba wyznaczona do kontaktów:

Sławomir Jakubiec, Dyrektor Szkoły Podstawowej w Ujkowicach, tel. 511 122 954
Wojciech Gołdyn, starszy inspektor, tel. 16 888 94 07,
e-mail:w.goldyn@gminaprzemysl.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii