Zakup środków trwałych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup środków trwałych

Data zamieszczenia: 2023-08-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Krzysztof Łuczak LuKpoL - Krzysztof Łuczak
Dąbska 26
99-210 Uniejów
powiat: poddębicki
+48 796 805 492
lukpol-uniejow@wp.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/169037
Województwo: łódzkie
Miasto: Uniejów
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 796 805 492
Termin składania ofert: 2023-09-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup środków trwałych II
Powstaje w kontekście projektu
RPLD.02.03.01-10-0006/23 - Wzrost konkurencyjności firmy LuKpol poprzez wdrażanie innowacyjnej mieszanki mineralnej w procesie budowy dróg i autostrad

Część 1
Zakup środków trwałych II

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa zbiornika ramowego o pojemności 30 m3 do magazynowania emulsji asfaltowej.
Opis minimalnych parametrów urządzenia:
Konstrukcja ramowa w kształcie prostopadłościanu wykonaną z kształ?to-wni?ków stalowych (rur kwadratowych 100mmx100mmx3 mm). Płaszcz wewnętrzny konstrukcja spawana wykonana z blach stalowych o grubości min. 5 mm. Warstwa izolacyjna - cała powierzchnia płaszcza zbiornika wykonana z wełny mineralnej o grubości min. 200 mm i wełna mineralna odporna na temperaturę z ekranem grubości 13mm osłaniająca grzałki.
Zewnętrzny płaszcz boczny wykonany jest z blachy trapezowej powlekanej T-18 w kolorze zgodnym z życzeniem zamawiającego.
Maksymalna moc grzałek potrzebna do utrzymania temperatury emulsji w zbiorniku ok. 9 kW lub kabel grzewczy 2x4kW dł.63m
Wymiary gabarytowe: wewnętrzne zewnętrzne
Wysokość: min. 2400 mm min. 2800 mm (całkowita 3100mm)
Szerokość: min. 2300 mm min. 2700 mm
Długość: min. 5500 mm min. 6400 mm+ drabina ok. 300 mm
Masa własna: 7100 kg
Wyposażenie:
? drabina zewnętrzna
? stopnie włazowe do zejścia do wnętrza zbiornika
? wskaźnik poziomu emulsji manualny
? pompa emulsji o wydajności do 200 l/min - umieszczona w zbiorniku wykorzystana do tankowania i mieszania emulsji
? układ króćców i poboru emulsji w zbiornika według życzeń klienta
? termometr
? elektroniczny pomiar temperatury
? podgrzewanie elektryczne układami grzałek do temperatury 70 ° C
? termostaty do regulacji temperatury minimalnej i maksymalnej
? automatyka sterująca ustawioną temperaturą oraz pompą do mieszania emulsji
? stopy w narożnikach służące do posadowienia zbiornika na nieutwardzonym gruncie
? dźwignia sterowania zaworu uzupełniania/mieszania znajdująca się na dole zbiornika
? przewód zasilający do szafy sterowniczej min. 6mm.kw
W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, nazwy, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co mogłoby prowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że nie można było opisać przedmiotu zamówienia lub opis ten był znacząco utrudniony za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, nazwy, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces należy odczytywać łącznie z wyrazami ,,lub równoważne".
W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami ,,lub równoważne".
Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie takie parametry techniczne, i/lub funkcjonalne spełniające co najmniej warunki określone opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz obciążeń prawami osób trzecich, oraz nie będący przedmiotu zabezpieczenia.
Okres gwarancji
minimum 12 miesięcy

CPV: 43000000-3

Dokument nr: 2023-24329-169037, 1-2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-09-04

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-09

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
łódzkie
Powiat
poddębicki
Gmina
Uniejów
Miejscowość
Uniejów

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zgodnie z zapytaniem ofertowym.
Warunki zmiany umowy
1 Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą wybranym w toku postępowania Wykonawcą, w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
2 Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy
z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli:
a) zmiana dotyczy realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
? zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,
w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
? zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
? wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie,
b) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
? konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając
z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
? wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
? na podstawie postanowień umownych, o których mowa w lit. a, zmiana została przewidziana w umowie,
? w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
? w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
3 Zmianę umowy, w tym w zakresie terminu realizacji dopuszcza się w następujących przypadkach:
a) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie lub wytycznych dotyczących realizacji projektu,
b) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć na etapie zawarcia umowy, którego nie można było uniknąć lub którego nie można przypisać Stronom umowy,
c) wystąpienie innego niż siła wyższa zdarzenia zewnętrznego, które wynikło po stronie Zamawiającego, którego nie mógł przewidzieć i zapobiec, a które uniemożliwia lub utrudnia wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym dochowania terminów,
d) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
e) w przypadku, gdy rezultat będący przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia będzie mógł być wykonany bardziej efektywnie, mniejszym nakładem sił i środków bądź przy zastosowaniu rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego z punktu widzenia jakości wykonania przedmiotu zamówienia, kosztów eksploatacji, niezawodności w okresie eksploatacji lub możliwości rozwoju,
f) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
g) działania osób trzecich, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności,
h) otrzymania przez Zamawiającego decyzji Instytucji Zarządzającej/ Instytucji Pośredniczącej o zmianie zakresu zadań, terminów realizacji lub innych zgód lub obowiązków,
i) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego i realizowanego projektu,
j) w każdym przypadku na mocy porozumienia stron.
4 Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian treści umowy w sprawie zamówienia
w przypadkach dozwolonych zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 lub przepisów prawa.
5 Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziału lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-08-03
Data ostatniej zmiany
2023-08-03 23:55:32

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
kryterium I: cena brutto (C) - 60% - 60 pkt;
C = ( PN / PB ) x 100 x 0,60
gdzie:
C - ilość punktów przyznana w ramach kryterium cena brutto,
PN - najniższa cena brutto ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
PB - cena brutto oferty badanej.
Szczegółowy sposób oceny kryteriów określa zapytanie ofertow
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
kryterium II: termin realizacji zamówienia (T) - 40% - 40 pkt;
Szczegółowy opis sposobu oceny kryteriów określa zapytanie ofertowe.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Krzysztof Łuczak
tel.: +48 796 805 492
e-mail: lukpol-uniejow@wp.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii