Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ,,Bieżące utrzymanie, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz utrzymanie wybranych chodników w mieście" |
Data zamieszczenia: | 2023-08-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Prezydent Miasta Świdnicy ul. Armii Krajowej 49 58-100 Świdnica powiat: świdnicki Tel.: +48 748562800, Faks: +48 748568721 um@um.swidnica.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/803375 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Świdnica |
Wadium: | 10 000,00 zł |
Nr telefonu: | Tel.: +48 748562800, |
Termin składania ofert: | 2023-09-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: ,,Bieżące utrzymanie, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz utrzymanie wybranych chodników w Świdnicy" Numer referencyjny: P-85/IX/23 II.1.2)Główny kod CPV 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: ,,Bieżące utrzymanie, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz utrzymanie wybranych chodników w Świdnicy". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług polegających na utrzymaniu i pielęgnacji terenów zieleni miejskiej, w tym m. in: 1) sprzątanie powierzonych terenów zieleni, utrzymanie czystości chodników i alejek położonych w obrębie terenów zieleni przylegających do tych terenów,wywóz odpadów wraz z utylizacją 2) koszenie trawy z wywozem pokosu oraz bez wywozu pokosu, 3) usuwanie liści, 4) prace pielęgnacyjne w obrębie zadrzewienia takie jak cięcia sanitarno-korekcyjne, usuwanie posuszu, podkrzesanie koron, usuwanie drzew, usuwanie wiatrołomów, 5) cięcie krzewów ozdobnych, ich pielęgnacja, cięcia formujące żywopłoty, 6) plewienie nasadzeń krzewów, bylin i kwiatów, 7) sadzenie roślin i kwiatów w gruncie oraz w elementach małej architektury, 8) zapobieganie i zwalczanie chorób i szkodników roślin. ciąg dalszy w II.2.4 II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 4 779 600.72 PLN II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 77211400 Usługi wycinania drzew 77211500 Usługi pielęgnacji drzew 77312100 Usługi odchwaszczania 77314100 Usługi w zakresie trawników 77342000 Przycinanie żywopłotów 90513200 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL517 Wałbrzyski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Świdnica II.2.4)Opis zamówienia: 3. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z wykazem i lokalizacją terenów indywidualny jest w załączniku nr 7 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: Bieżące utrzymanie, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz utrzymanie wybranych chodników w Świdnicy, w tym: 1) w pasach drogowych dróg gminnych, 2) w pasach drogowych dróg wojewódzkich, 3) na placach, skwerach i innych wskazanych terenach komunalnych na terenie miasta Świdnica, 4) utrzymanie czystości terenów zieleni miejskiej oraz utrzymanie wybranych chodników w pasach drogowych dróg gminnych, w pasach drogowych dróg wojewódzkich, na placach, skwerach i innych wskazanych terenach komunalnych na terenie miasta Świdnica. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych, 77314100-5 - usługi w zakresie trawników, 77342000-9 - przycinanie żywopłotów, 77211400-6 - usługi wycinania drzew, 77211500-7 - usługi pielęgnacji drzew, 77312100-1 - usługi odchwaszczania, 90513200-8 - usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic. 5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na okres 36 miesięcy na posadzone drzewa i krzewy oraz gwarancji na okres 1 miesiąca na wszystkie posadzone kwiaty sezonowe. 6. W trakcie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do podlewania posadzonych drzew i krzewów. 7. W przypadku stwierdzenia w trakcie oceny stanu posadzonych roślin, braku zachowania żywotności, Wykonawca jest zobowiązany do ich ponownego posadzenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 8. Gwarancja nie obejmuje utraty żywotności rośliny spowodowanej aktami wandalizmu lub uszkodzeniami mechanicznymi spowodowanymi przez pojazdy mechaniczne. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP na kwotę nie większą niż 200 000,00 zł netto. Zamawiający udzieli takich zamówień w przypadku pojawienia się zapotrzebowania na podobne usługi (takie jak sprzątanie powierzonych terenów zieleni, utrzymanie czystości chodników i alejek położonych w obrębie terenów zieleni przylegających do tych terenów, wywóz odpadów wraz z utylizacją, koszenie trawy z wywozem pokosu oraz bez wywozu pokosu, usuwanie liści, prace pielęgnacyjne w obrębie zadrzewienia takie jak cięcia sanitarno-korekcyjne, usuwanie posuszu, podkrzesanie koron, usuwanie drzew, usuwanie wiatrołomów, cięcie krzewów ozdobnych, ich pielęgnacja, cięcia formujące żywopłoty, plewienie nasadzeń krzewów, bylin i kwiatów, sadzenie roślin i kwiatów w gruncie oraz w elementach małej architektury, zapobieganie i zwalczanie chorób i szkodników roślin) zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Czas rozpoczęcia interwencyjnego usuwania wiatrołomów drzew od momentu wydania polecenia przez Zamawiającego / Waga: 40% Cena - Waga: 60% II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 4 779 600.72 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 15/11/2023 Koniec: 15/11/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP na kwotę nie większą niż 200 000,00 zł netto. Zamawiający udzieli takich zamówień w przypadku pojawienia się zapotrzebowania na podobne usługi. CPV: 77310000, 77211400, 77211500, 77312100, 77314100, 77342000, 90513200, 90610000, 77310000-6 Dokument nr: 482347-2023, P-85/IX/23 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 11/09/2023 Czas lokalny: 10:00 Miejsce: Otwarcie ofert następuje za pomocą Platformy niezwłocznie po upływie terminu składania ofert. Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Jeżeli otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu teleinformatycznego, w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_swidnica Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/803375 TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 11/09/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Świdnica Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 09/12/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03/08/2023 Kontakt: Prezydent Miasta Świdnicy Krajowy numer identyfikacyjny: PL517 ul. Armii Krajowej 49 Świdnica Kod NUTS: PL517 Wałbrzyski 58-100 Polska Osoba do kontaktów: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49,58-100 Świdnica E-mail: um@um.swidnica.pl Tel.: +48 748562800 Faks: +48 748568721 |