Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego |
Data zamieszczenia: | 2023-08-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Alwernia ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7 32-566 Alwernia powiat: chrzanowski 12 283 11 15, wew. 320, faks: 12 283 17 92 aslodka@alwernia.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Alwernia |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 12 283 11 15, wew. 3 |
Termin składania ofert: | 2023-08-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Alwernia zaprasza do złożenia ofert na: ,,Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Grójec Północ ,, 2. Opis przedmiotu Zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszar Grójec Północ zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Alwerni nr VIII/58/2023 z dnia 29.06.2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru ,,Grójec Północ" (załącznik nr 1), zwanym dalej miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Szczegółowy zakres zamówienia: o opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Grójec Północ - zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej w Alwerni nr VIII/58/2023 z dnia 29.06.2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru ,,Grójec Północ" wraz z prognoza oddziaływania na środowisko 1 prognozą skutków finansowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: o zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. 1'. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) o zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. u. z 2021 r., poz. 2402), o zgodnie z przepisami innych aktów wykonawczych wydanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - w formie kompletnego tekstu uchwały Rady Miejskiej w Alwerni wraz z załącznikami o skomplementowanie dokumentacji prac planistycznych w ilości i formie niezbędnych w celu przeprowadzenia procedury i opracowania kompletnego przedmiotu zamówienia objętego umową, o kompleksowe przeprowadzenie procedury formalno-prawne) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności określonymi w pkt 1 powyżej, w celu opracowania kompletnego przedmiotu zamówienia objętego umową, o przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu materiałów określonych przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym dokumentów stanowiących wystąpienie do właściwych organów. Wzorów komunikatów i ogłoszeń, a także prognozy oddziaływania na środowisko i prognozy skutków finansowych, o przygotowanie wszelkiej korespondencji formalnej dotyczącej przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 203 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie o udział w posiedzeniach komisji urbanistyczno architektonicznej oraz w dyskusji publicznej nad przyjętymi w opracowaniu rozwiązaniami, I o udział w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej w Alwerni na żądanie Zamawiającego oraz posiedzeniu sesji Rady Miejskiej w Alwerni podczas uchwalania zmiany planu, o współpraca formalno-prawna z Zamawiającym na potrzeby zrealizowania przedmiotu zamówienia objętego umową, o wykonanie przedmiotu umowy z należyta starannością wymaganą w zakresie prowadzonej przez Wykonawcę działalności (art. 355 § 2 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Dz.l'. z 2022 r., poz. 1360 ze zm.), o wykonanie wydruku przedmiotu umowy wraz z załącznikami tekstowymi i graficznymi w dwóch egzemplarzach oraz zapisu elektronicznego przedmiotu umowy wraz z złącznikami na nośniku elektronicznym CD/DVD) do odczytu i wydruku. Dokument nr: GPN.6722.2.2023 Otwarcie ofert: - miejsce oraz termin otwarcia ofert: Urząd Miejski w Alwerni, 32 566 Alwernia, Ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7 - pokój nr 313, 3 piętro, termin 14.08.2023 r. godz. 12.30 Składanie ofert: Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące planu miejscowego w nieprzekraczalnym terminie do 07.08.2023 r. Opis sposobu przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Kopertę należy zaadresować na adres Zamawiającego i opisać następująco: Nazwa i adres Wykonawcy Oferta na: ,,Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Grójec Północ" Nie otwierać przed dniem: 14.08.2023 r. godz. 12.30 - miejsce oraz termin składania ofert: Urząd Miejski w Alwerni, 32 - 566 Alwernia, Ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7 - Biuro Obsługi Klienta, 1 piętro, termin do 14.08.2023 r. godz. 11.30 Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania Zamówienia: do 31.12.2024 r. Wymagania: Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony wraz z Wykonawcą przed podpisaniem umowy. Harmonogram stanowić będzie integralną część umowy. Aktualnie Zamawiający zawiadomił o podjęciu przez Radę Miejską w Alwerni uchwały Nr VIII/58/2023 z dnia 29.06.2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru ,,GRÓJEC PÓŁNOC". 4. Warunki udziału w postępowaniu (w tym dokumenty jakie powinna zawierać oferta)'. o Formularz ofertowy o Kopie dokumentu potwierdzającego uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 977) Zamawiając) zastrzega, że w toku sprawdzania dokumentów, w przypadkach tego wymagających, będzie miał prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, w terminie określonym przez Zamawiającego, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy. W szczególności Zamawiający będzie mial prawo żądać wyjaśnień od wykonawców, których oferty będą zawierać rażąco niską cenę. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 5. Opis kryteriów wyboru Wykonawcy (w przypadku gdy cena nie jest jedynym kryterium): cena jest jedynym kryterium Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny 100 0 o. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę i którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu. W przypadku ofert o takiej samej cenie Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, z zastrzeżeniem, iż Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż pierwotnie zaoferowane w złożonych ofertach. 6. Opis sposobu obliczenia ceny: Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona w PLN, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Kontakt: Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Anna Słodka, tel 12 283 11 15, wew. 320, aslodka@alwernia.pl |