Montaż urządzeń klimatyzacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż urządzeń klimatyzacji

Data zamieszczenia: 2023-08-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
ul. Powstańców 31
40-038 Katowice
powiat: Katowice
tel./fax. 32 255 22 26
sekretariat@zwps.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax. 32 255 22
Termin składania ofert: 2023-08-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. Przedmiot zapytania ofertowego
3.1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest montaż urządzeń klimatyzacji w 13 pomieszczeniach Zakładu Patomorfologu zlokalizowanym w budynku Składającego zapytanie przy Ul. Powstańców 31 w Katowicach.
3.2. Szczegółowy zakres zapytania ofertowego:
3.2.1. Wykonanie opracowania z proponowanym usytuowaniem urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek zewnętrznych i wewnętrznych wraz z instalacjami) w 13 pomieszczeniach w budynku Składającego zapytanie przy Ul. Powstańców 13 w Katowicach;
3.2.2. Wykonanie koniecznych instalacji;
3.2.3. Dostawę i montaż urządzeń klimatyzacyjnych (zamontowanie jednostek zewnętrznych i wewnętrznych 1:1) w Zakładzie Patomorfologii na dachu przybudówki oraz od wewnętrznej strony budynku);
3.2.4. Szkolenie personelu z obsługi urządzeń.
3.3. W celu uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów, jakie będą związane z wykonywaniem zamówienia możliwe jest przeprowadzenie przez Oferentów wizji lokalnej miejsc robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Oferent.
3.4. Wymagane parametry montowanych urządzeń:
3.4.1 Urządzenia fabrycznie nowe - rok produkcji nie wcześniej niż 2022 r
3.4.2. Kompletne i wolne od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych);
3.4.3. Posiadają parametry techniczne i wyposażenie nie mniejsze niż wymagane przez Składającego zapytanie, a określone w załączniku nr 2.1. do Zapytania ofertowego.
3.4.4. Urządzenia powinny posiadać całość przewidzianego w dokumentacji producenta standardowego wyposażenia, spełniać wszystkie funkcje oraz parametry. Ponadto, muszą być wyprodukowane przez jednego Producenta, a jednostki zewnętrzne muszą stanowić komplet z jednostkami zewnętrznymi.
3.4.5. Dostarczane urządzenia powinny być oznakowane znakiem CE.
3.5. Wymagany zakres prac przy wykonaniu instalacji wraz z parametrami:
3.5.1. Wykonanie przebić a następnie uszczelnienie przepustów i przewiertów, celem poprowadzenia przewodów chłodniczych i elektrycznych;
3.5.2. Wykonanie przekuć i przebicia przez dach i ściany (przebicia przez dach mają być odpowiednio zabezpieczone tak, aby nie powodowały przeciekania wody);
3.5.3. Wykonanie zasilania jednostek zewnętrznych - kabel min. 3x2,5 mm2, sterowanie - kabel 3x1,5 mm2, zabezpieczenie: wyłącznik różnicowo-prądowy i wyłączniki nadmiarowo-prądowe, doprowadzenie zasilania elektrycznego do klimatyzatora z rozdzielnicy elektrycznej wewnętrznej w korytkach na ścianie;
3.5.4. Montaż jednostek zewnętrznych, na podstawach i uchwytach metalowo-gumowych, na bloczkach gumowych tłumiących drgania i hałas;
3.5.5. Montaż jednostek wewnętrznych na ścianach pomieszczeń na elementach amortyzujących i w sposób uniemożliwiający przenoszona drgań i wibracji na inne elementy;
3.5.6. Wykonanie zasilania jednostek z rozdzielnic elektrycznych;
3.5.7. Odprowadzanie skroplin z urządzeń należy podłączyć do najbliższych pionów kanalizacyjnych;
3.5.8. Instalacje wypełnić czynnikiem chłodniczym, przeprowadzić testowe jej uruchomienie oraz wykonanie testu szczelności oraz poprawności działania instalacji zgodnie z obowiązującymi normami;
3.5.9. Przewody elektryczne i chłodnicze należy poprowadzić ponad podwieszanym sufitem (rozebranie a następnie złożenie sufitu podwieszanego na korytarzu);
3.5.10. Przewody chłodnicze i elektryczne prowadzić w estetycznych kanałach PCV, zastosować narożniki, zakończenia itp. Przewody zasilające i chłodnicze należy ułożyć, w korytach typu BAKS (po wcześniejszym demontażu sufitu podwieszonego na korytarzu oraz w kanałach PCV); przewody dochodzące i wychodzące z jednostki zewnętrznej nie mogą być prowadzone po ścianach budynku, mają być wprowadzone bezpośrednio do lub z urządzenia, następnie do lokalu i dołączone do instalacji wewnętrznej;
3.5.11. Zamawiający nie dopuszcza stosowania jako wykończenia silikonu, akrylu itp.
3.5.12. Wykonanie wszelkich prac niewymienionych przez zamawiającego, a wymaganych do prawidłowego funkcjonowania instalacji klimatyzacyjnej;
3.5.13. Po wykonaniu prac wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich zanieczyszczeń a uszkodzone elementy sufitu podwieszanego wymienić.
3. Wymagania dotyczące przedmiotu zapytania ofertowego:
3.1. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się w obiekcie czynnym. Prace powinny być wykonywane w sposób umożliwiający realizację zadań statutowych Zespołu, nadto w sposób umożliwiający pracę jego pracowników.
3.2. Składający zapytanie przewiduje możliwość wykonywania prac poza godz.mi pracy ZWPS (Zespół jest czynny od godz. 7:00 do 20:00) oraz w dni wolne od pracy (sobota i niedziela) Wykonawca będzie zobowiązany o niniejszym fakcie poinformować wcześniej Składającego zapytanie.
3.3. W związku z tym, iż ZWPS znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej, montaż jednostek zewnętrznych w Pracowni Patomorfologii musi się odbyć na dachu przybudówki, w której mieści się ta pracownia oraz przyległego garażu. Montaż jednostki zewnętrznej Pracowni Biopsji musi się odbyć po wewnętrznej ścianie budynku przy istniejących jednostkach zewnętrznych serwerowni.
3.4. Za dzień wykonania przedmiotu zamówienia uważa się dzień, w którym zostanie podpisany przez obie strony protokół zdawczo - odbiorczy. Protokół zdawczo - odbiorczy zostanie podpisany po skutecznym uruchomieniu, przeszkoleniu personelu Składającego zapytanie i sprawdzeniu przez Składającego zapytanie czy przedmiot zamówienia jest wolny od wad;
3.5. Wraz z przekazaniem przedmiotu Umowy Wykonawca dostarczy:
3.5.1 instrukcje obsługi w zakresie konserwacji i eksploatacji przedmiotu zamówienia (w języku polskim),
3.5.2. paszporty techniczne urządzeń,
3.5.3. karty gwarancyjne (w karcie gwarancyjnej powinna być informacja o adresie najbliższego serwisu gwarancyjnego).
3.6. protokół przeszkolenia personelu Zamawiającego z podpisami osób przeszkolonych.
4. Wymagania dotyczące gwarancji:
4.1. Termin gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące, licząc od dnia protokolarnego, bezusterkowego, końcowego odebrania przedmiotu zamówienia, przy czym prace o charakterze robót budowlanych będą objęte gwarancją trwającą 60 miesięcy.
4.2. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni w godz.ch pracy Zamawiającego bezpłatne naprawy.
4.3. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wszelkie wady przedmiotu zamówienia nie wynikające z winy Składającego zapytanie.
4.4. W okresie gwarancji Oferent jest zobowiązany dokonać nieodpłatnie naprawy lub wymiany przedmiotu zamówienia poszczególnych części także w przypadku, gdy konieczność naprawy lub wymiany jest wynikiem eksploatacyjnego zużycia urządzenia;
4.5. W trakcie okresu gwarancyjnego Wykonawca zapewnia (nieodpłatne) przeglądy gwarancyjne i konserwacje z częstotliwością wymaganą przez producenta, nie rzadziej niż co 6 miesięcy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wszystkie koszty związane z wykonywanymi przeglądami (w tym dojazd) w całości obciążać będą Wykonawcę
4.6. Składający zapytanie zgłasza Oferentowi awarię telefonicznie, potwierdzając zgłoszenie drogą elektroniczną lub faxem. Oferent przystąpi do usunięcia awarii w ciągu 4 dni od zgłoszenia.
4.7. W przypadku, gdy czas naprawy gwarancyjnej będzie dłuższy niż 7 dni, gwarancja na całe urządzenie ulega przedłużeniu o czas przerwy w eksploatacji;
4.8. Wymiana urządzenia na nowe nastąpi w przypadku wystąpienia 3 kolejnych awarii przedmiotu zamówienia;
4.9. Wymiana elementu / podzespołu na nowy nastąpi w przypadku dwukrotnej naprawy tego samego elementu / podzespołu;
4.10. Okres gwarancji w przypadku wymiany przedmiotu zamówienia na nowy lub elementu podzespołu na nowy wynosi co najmniej 24 miesiące i będzie liczony od momentu wymiany przedmiotu zamówienia; Oferent zobowiązany jest do powiadomienia Składającego zapytanie o terminie usunięcia wady lub dostarczenia rzeczy wolnej od wad.

Dokument nr: ZWPS/DA/5724//2023

Składanie ofert:
8. Miejsce, termin, sposób złożenia i otwarcia oferty.
8.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Składającego zapytanie ofertowe tj. w Zespole Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych, Ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, pok. nr 323 w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 18.08.2023r. do godz. 09:00.
8.2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej: sekretariat@zwps.pl, zabezpieczoną hasłem przesłanym w oddzielnym mailu. Oferta elektroniczna dla swojej ważności opatrzona musi być pod rygorem nieważności kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
8.3. Ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: ,,Oferta na Montaż klimatyzacji".

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania przedmiotu zapytania ofertowego.
Do 30 dni od podpisania Umowy.

Wymagania:
2. Tryb postępowania
2.1. Postępowanie wszczęte w skutek złożenia niniejszego zapytania ofertowego realizowane będzie w oderwaniu od przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku (Dz. U. z 2022 roku, poz. 1710 z późn. zm ) Prawo zamówień publicznych.
6. Wymogi stawiane oferentom:
6.1. Oferty w ramach niniejszego postępowania składać mogą podmioty, które:
6.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
6.1.2. posiadają odpowiedni potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
6.2. W celu wykazania spełniania wymogów, o których mowa powyżej potencjalny Oferent winien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
6.2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
6.2.2. oświadczenie Wykonawcy, że minimum jedna osoba, które będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada uprawnienia budowlane w branży elektrycznej bez ograniczeń i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zgodnie z załącznikiem nr 3.
6.3. Ocena spełnienia warunków określonych powyżej zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
7. Opis sposobu przygotowania oferty:
7.1 Oferta powinna zawierać:
7.1.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy.
7.1.2. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 Zestawienie parametrów wymaganych.
7.1.3. Dokumenty określone w pkt 7. niniejszego Zapytania ofertowego
7.1.4. Stosowne Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii wystawione przez osoby do tego upoważnione.
7.2. Oferent może złożyć tylko jedna ofertę. Ofertę pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej albo elektronicznej*
7.3. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Oferenta(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Oferenta(ów) upoważnionych jest łącznie klika osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie osoby.
7 4. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania powinno wynikać z dołączonego do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą złożenia niniejszego zapytania ofertowego, a w stosunku do osób fizycznych z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
7.5. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych przez Oferenta za zgodność z oryginałem kopii.
7.6. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zapytania zostaną odrzucone.
7.7. W razie jakichkolwiek nieprawidłowości lub braków formalnych złożonej oferty Składający zapytanie wzywa Oferenta, który złożył najkorzystniejszą ofertę do uzupełnienia lub poprawienia oferty w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania.
7.8. W przypadku nieuzupełnienia lub niepoprawienia oferty w terminie wskazanym w pkt 8.7. powyżej, Składający zapytanie odrzuca ofertę.
7.9. Składający zapytanie zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty, bez podania przyczyny.
8.4. Na kopercie oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Oferenta.
8.5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
10. Termin związania ofertą
Oferent pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z dniem wskazanym do złożenia ofert.
11. Kryteria oceny ofert
11.1. Kryterium wyboru oferty jest zaoferowana cena.
11.2. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Cena musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie poniesie Składający zapytanie, z tytułu jego realizacji. Cena będzie ostateczna i będzie stanowić zapłatę za wszystkie świadczenia Oferenta realizowane w związku z przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego.
11.3. Powyższe oznacza, iż Oferent składając ofertę w cenie, o której jest mowa w pkt powyżej, skalkulował wszystkie potencjalne ryzyka, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu zapytania oraz przewidział właściwą i wystarczającą organizację dla poprawnej i terminowej realizacji przedmiotu zapytania.
11.4. Ceną oferty są kwoty wymienione w Formularzu Oferty.

Uwagi:
12.Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach z siedzibą przy ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, tel. 32 255-22-26;
? inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach jest Pan Zbigniew Łata, kontakt: adres e-mail: sekretariat@zwps.pl, tel.: 32 255-22-26;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Montaż klimatyzacji", numer ZWPS/DA/5724/2023 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania Umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania Umowy;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ";
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii