Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta |
Data zamieszczenia: | 2023-08-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ul. Zakładowa 4 62-510 Konin powiat: Konin Tel.: +48 632402450, Faks: +48 632402451 zamowienia@zdm-konin.pl https://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Konin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 632402450, |
Termin składania ofert: | 2023-09-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta Konina Numer referencyjny: ZDM.IV.ZP.221.14.2023 II.1.2)Główny kod CPV 90630000 Usługi usuwania oblodzeń II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Konina. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych obejmujące: Część I, Część II, Część III, Część IV, Część V, Część VI. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia. Zakres i warunki wykonywania usług przy zimowym utrzymaniu dróg - wg załącznika nr 8 do SWZ (załącznik nr 2 do umowy). Wykaz dróg i ulic objętych zimowym utrzymaniem- wg załącznika nr 7 do SWZ ( załącznik Nr 3 do umowy). Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie umowy wg Załącznika nr 6 do SWZ. Szczegóły dotyczące poszczególnych zakresów prac zawarte są w formularzach cenowych dla części I, II, III, IV, V, VI ( Załącznik nr 4 do SWZ) oraz w specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik nr 9 do SWZ. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta Konina Część I. Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90620000 Usługi odśnieżania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL414 Koniński Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miasto Konin II.2.4)Opis zamówienia: Utrzymanie zimowe w zadaniu polega na zmniejszeniu skutków warunków atmosferycznych związanych z okresem zimowym na standardzie I. Cena za usługę zawiera oba rodzaje utrzymania dróg tzn. pracę bierną i czynną. Początek doby rozliczeniowej przyjmuje się jako rozpoczęcie prac przez sprzęt na danej części. W skład doby rozliczeniowej mogą wchodzić wielokrotne przerwy w pracy lub czas pracy czynnej sprzętu stanowiące wypełnienie tych 24h. Wynagrodzenie za wykonanie 1km akcji będzie wynikiem doprowadzenia nawierzchni do tzw. ,,czarnej mokrej" w ciągu czasu zgodnego z warunkami i obejmuje: Utrzymywanie w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętych zimowym utrzymaniem, pełnienie dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg, patrolowanie dróg. Sprzęt do odśnieżania ulic tzn. nośniki muszą być wyposażone w zintegrowany moduł GPS/GPRS z czujnikami umożliwiający telemetryczną transmisję danych. Moduł GPS/GPRS musi być sprawny przez cały czas trwania umowy, a strona www służąca do weryfikowania ich pracy musi być dostępna podczas trwania umowy oraz jeszcze przez rok po zakończeniu umowy. Bieżące usuwanie śliskości z jezdni, zatok autobusowych i parkingów (każdorazowo zastosowanie piasku, mieszaniny piasku i soli wyłącznie po wcześniejszej akceptacji ,,Zamawiającego"). Bieżące usuwanie z jezdni, zatok autobusowych i parkingów gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie, a po ustaniu opadów usunięcie śniegu z poboczy i zatok postojowych bezpośrednio przyległych parkingów (każdorazowo zastosowanie piasku, mieszaniny piasku i soli wyłącznie po wcześniejszej akceptacji ,,Zamawiającego"). Wywóz śniegu na zlecenie. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 15/11/2023 Koniec: 31/03/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakres podobnych usług dla Części I zamówienia określony został w Rozdziale I SWZ. II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta Konina Część II. Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90620000 Usługi odśnieżania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL414 Koniński Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miasto Konin II.2.4)Opis zamówienia: Początek doby rozliczeniowej przyjmuje się jako rozpoczęcie pracy przez sprzęt na danej części. W skład doby rozliczeniowej mogą wchodzić wielokrotne przerwy w pracy lub czas pracy czynnej sprzętu stanowiące wypełnienie tych 24h. Utrzymanie zimowe w zadaniu polega na zmniejszeniu skutków warunków atmosferycznych związanych z okresem zimowym na standardzie II i III. Wynagrodzenie za wykonanie 1km akcji będzie wynikiem doprowadzenia nawierzchni do tzw. ,,czarnej mokrej" w ciągu czasu zgodnego z warunkami i obejmuje: na standardzie II: Utrzymywanie w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętych zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg, patrolowania dróg. Sprzęt do odśnieżania ulic tzn. nośniki muszą być wyposażone w zintegrowany moduł GPS/GPRS z czujnikami umożliwiającymi telemetryczną transmisję danych. Moduł GPS/GPRS musi być sprawny przez cały czas trwania umowy, strona www służąca do weryfikowania prac musi być dostępna podczas trwania umowy oraz rok po zakończeniu umowy. Bieżące usuwanie śliskości z jezdni, zatok autobusowych i parkingów (każdorazowo zastosowanie piasku, mieszaniny piasku i soli wyłącznie po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego). Bieżące usuwanie z jezdni, zatok autobusowych i parkingów gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie, a po ustaniu opadów usunięcie śniegu z poboczy i zatok postojowych bezpośrednio przyległych parkingów. Wywóz śniegu na zlecenie. na standardzie III: Utrzymywanie w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętych zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg, patrolowania dróg. Sprzęt do odśnieżania ulic tzn. nośniki muszą być wyposażone w zintegrowany moduł GPS/GPRS z czujnikami umożliwiającymi telemetryczną transmisję danych. Moduł GPS/GPRS musi być sprawny przez cały czas trwania umowy, strona www służąca do weryfikowania prac musi być dostępna podczas trwania umowy oraz rok po zakończeniu umowy. Wywóz śniegu na zlecenie. Usuwanie (na zlecenie) śliskości z jezdni, skrzyżowań, zatok autobusowych i parkingów, (każdorazowo zastosowanie piasku, mieszaniny piasku i soli wyłącznie po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego). Usuwanie (na zlecenie) z jezdni, zatok autobusowych i parkingów gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie, a po ustaniu opadów usunięcie śniegu z poboczy i zatok postojowych bezpośrednio przyległych parkingów. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 15/11/2023 Koniec: 31/03/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakres podobnych usług dla Części I zamówienia określony został w Rozdziale I SWZ. II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta Konina Część III. Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90620000 Usługi odśnieżania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL414 Koniński Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miasto Konin II.2.4)Opis zamówienia: Początek doby rozliczeniowej przyjmuje się jako rozpoczęcie pracy przez sprzęt na danej części. W skład doby rozliczeniowej mogą wchodzić wielokrotne przerwy w pracy lub czas pracy czynnej sprzętu stanowiące wypełnienie tych 24h. Utrzymanie zimowe w zadaniu polega na zmniejszeniu skutków warunków atmosferycznych związanych z okresem zimowym na standardzie II i III. Wynagrodzenie za wykonanie 1km akcji będzie wynikiem doprowadzenia nawierzchni do tzw. ,,czarnej mokrej" w ciągu czasu zgodnego z warunkami i obejmuje: na standardzie II: Utrzymywanie w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętych zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg, patrolowania dróg. Sprzęt do odśnieżania ulic tzn. nośniki muszą być wyposażone w zintegrowany moduł GPS/GPRS z czujnikami umożliwiającymi telemetryczną transmisję danych. Moduł GPS/GPRS musi być sprawny przez cały czas trwania umowy, strona www służąca do weryfikowania prac musi być dostępna podczas trwania umowy oraz rok po zakończeniu umowy. Bieżące usuwanie śliskości z jezdni, zatok autobusowych i parkingów (każdorazowo zastosowanie piasku, mieszaniny piasku i soli wyłącznie po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego). Bieżące usuwanie z jezdni, zatok autobusowych i parkingów gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie, a po ustaniu opadów usunięcie śniegu z poboczy i zatok postojowych bezpośrednio przyległych parkingów. Wywóz śniegu na zlecenie. na standardzie III: Utrzymywanie w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętych zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg, patrolowania dróg. Sprzęt do odśnieżania ulic tzn. nośniki muszą być wyposażone w zintegrowany moduł GPS/GPRS z czujnikami umożliwiającymi telemetryczną transmisję danych. Moduł GPS/GPRS musi być sprawny przez cały czas trwania umowy, strona www służąca do weryfikowania prac musi być dostępna podczas trwania umowy oraz rok po zakończeniu umowy. Wywóz śniegu na zlecenie. Usuwanie (na zlecenie) śliskości z jezdni, skrzyżowań, zatok autobusowych i parkingów, (każdorazowo zastosowanie piasku, mieszaniny piasku i soli wyłącznie po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego). Usuwanie (na zlecenie) z jezdni, zatok autobusowych i parkingów gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie, a po ustaniu opadów usunięcie śniegu z poboczy i zatok postojowych bezpośrednio przyległych parkingów. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 15/11/2023 Koniec: 31/03/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakres podobnych usług dla Części I zamówienia określony został w Rozdziale I SWZ. II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta Konina Część IV. Część nr: 4 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90620000 Usługi odśnieżania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL414 Koniński Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miasto Konin II.2.4)Opis zamówienia: Utrzymanie zimowe w zadaniu polega na zmniejszeniu skutków warunków atmosferycznych związanych z okresem zimowym. Cena za usługę zawiera oba rodzaje utrzymania dróg tzn. pracę bierną i czynną. Początek doby rozliczeniowej przyjmuje się jako rozpoczęcie prac przez sprzęt na danej części. W skład doby rozliczeniowej mogą wchodzić wielokrotne przerwy w pracy lub czas pracy czynnej sprzętu stanowiące wypełnienie tych 24h. Prace będą obejmować na standardzie II i III: Utrzymywanie w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętych zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich, patrolowanie dróg związanych z zimowym utrzymaniem chodników i itp. Bieżące odśnieżanie i likwidacji śliskości z chodników, azyli i przejść dla pieszych, peronów przystankowych, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-jezdnych i itp, tak aby utrzymać w/w części ulic w określonym standardzie przy pomocy mieszaniny piasku i soli. Wywóz śniegu na zlecenie. Odśnieżanie i likwidację (na zlecenie) śliskości z chodników, azyli i przejść dla pieszych ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-jezdnych oraz peronów przystankowych, tak aby utrzymać w/w części ulic w określonym standardzie i odśnieżania, likwidacji śliskości z chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-jezdnych itp. leżących poza ciągami dróg przy pomocy mieszaniny piasku i soli. Ilość dróg wg załącznika nr 3 do umowy (Załącznik nr 7 do SWZ), szacunkowa ilość chodników dla części IV to ok 140 000 m2 . II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/12/2023 Koniec: 28/02/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakres podobnych usług dla Części I zamówienia określony został w Rozdziale I SWZ. II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta Konina Część V. Część nr: 5 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90620000 Usługi odśnieżania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL414 Koniński Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miasto Konin II.2.4)Opis zamówienia: Utrzymanie zimowe w zadaniu polega na zmniejszeniu skutków warunków atmosferycznych związanych z okresem zimowym. Cena za usługę zawiera oba rodzaje utrzymania dróg tzn. pracę bierną i czynną. Początek doby rozliczeniowej przyjmuje się jako rozpoczęcie prac przez sprzęt na danej części. W skład doby rozliczeniowej mogą wchodzić wielokrotne przerwy w pracy lub czas pracy czynnej sprzętu stanowiące wypełnienie tych 24h. Prace będą obejmować na standardzie II i III: Utrzymywanie w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętych zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich, patrolowanie dróg związanych z zimowym utrzymaniem chodników i itp. Bieżące odśnieżanie i likwidacji śliskości z chodników, azyli i przejść dla pieszych, peronów przystankowych, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-jezdnych i itp, tak aby utrzymać w/w części ulic w określonym standardzie przy pomocy mieszaniny piasku i soli. Wywóz śniegu na zlecenie. Odśnieżanie i likwidację (na zlecenie) śliskości z chodników, azyli i przejść dla pieszych ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-jezdnych oraz peronów przystankowych, tak aby utrzymać w/w części ulic w określonym standardzie i odśnieżania, likwidacji śliskości z chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-jezdnych itp. leżących poza ciągami dróg przy pomocy mieszaniny piasku i soli. Ilość dróg wg załącznika nr 3 do umowy (Załącznik nr 7 do SWZ), szacunkowa ilość chodników dla części V to ok 80 000 m2 . II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/12/2023 Koniec: 28/02/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakres podobnych usług dla Części I zamówienia określony został w Rozdziale I SWZ. II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta Konina Część VI. Część nr: 6 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90620000 Usługi odśnieżania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL414 Koniński Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miasto Konin II.2.4)Opis zamówienia: Utrzymywanie w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętych zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich, patrolowanie dróg związanych z zimowym utrzymaniem chodników i itp. Bieżące odśnieżanie i likwidacji śliskości z chodników, azyli i przejść dla pieszych, peronów przystankowych, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-jezdnych i itp, tak aby utrzymać w/w części ulic w określonym standardzie przy pomocy mieszaniny piasku i soli. Odśnieżanie i likwidację śliskości z chodników, azyli i przejść dla pieszych, peronów przystankowych, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-jezdnych i itp, przy pomocy mieszaniny piasku i soli, leżących poza ciągami dróg na zlecenie Zamawiającego. Wywóz śniegu na zlecenie. Ilość dróg wg załącznika nr 3 do umowy, szacunkowa ilość chodników to ok. 250 000m2. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/12/2023 Koniec: 28/02/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakres podobnych usług dla Części I zamówienia określony został w Rozdziale I SWZ. II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe CPV: 90630000, 90620000 Dokument nr: 487238-2023, ZDM.IV.ZP.221.14.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 08/09/2023 Czas lokalny: 11:30 Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem Platformy Przetargowej poprzez odszyfrowanie ofert przez Zamawiającego Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 08/09/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miasto Konin Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 06/12/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08/08/2023 Kontakt: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie Krajowy numer identyfikacyjny: 6653000362 ul. Zakładowa 4 Konin Kod NUTS: PL414 Koniński 62-510 Polska Osoba do kontaktów: Anna Wrzesińska E-mail: zamowienia@zdm-konin.pl Tel.: +48 632402450 Faks: +48 632402451 |