Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta

Data zamieszczenia: 2023-08-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
ul. Zakładowa 4
62-510 Konin
powiat: Konin
Tel.: +48 632402450, Faks: +48 632402451
zamowienia@zdm-konin.pl
https://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: +48 632402450,
Termin składania ofert: 2023-09-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta Konina

Numer referencyjny: ZDM.IV.ZP.221.14.2023
II.1.2)Główny kod CPV
90630000 Usługi usuwania oblodzeń
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Konina. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych obejmujące: Część I, Część II, Część III, Część IV, Część V, Część VI. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia. Zakres i warunki wykonywania usług przy zimowym utrzymaniu dróg - wg załącznika nr 8 do SWZ (załącznik nr 2 do umowy). Wykaz dróg i ulic objętych zimowym utrzymaniem- wg załącznika nr 7 do SWZ ( załącznik Nr 3 do umowy). Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie umowy wg Załącznika nr 6 do SWZ. Szczegóły dotyczące poszczególnych zakresów prac zawarte są w formularzach cenowych dla części I, II, III, IV, V, VI ( Załącznik nr 4 do SWZ) oraz w specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta Konina Część I.

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90620000 Usługi odśnieżania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL414 Koniński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Konin

II.2.4)Opis zamówienia:

Utrzymanie zimowe w zadaniu polega na zmniejszeniu skutków warunków atmosferycznych związanych z okresem zimowym na standardzie I. Cena za usługę zawiera oba rodzaje utrzymania dróg tzn. pracę bierną i czynną.

Początek doby rozliczeniowej przyjmuje się jako rozpoczęcie prac przez sprzęt na danej części. W skład doby rozliczeniowej mogą wchodzić wielokrotne przerwy w pracy lub czas pracy czynnej sprzętu stanowiące wypełnienie tych 24h. Wynagrodzenie za wykonanie 1km akcji będzie wynikiem doprowadzenia nawierzchni do tzw. ,,czarnej mokrej" w ciągu czasu zgodnego z warunkami i obejmuje: Utrzymywanie w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętych zimowym utrzymaniem, pełnienie dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg, patrolowanie dróg. Sprzęt do odśnieżania ulic tzn. nośniki muszą być wyposażone w zintegrowany moduł GPS/GPRS z czujnikami umożliwiający telemetryczną transmisję danych. Moduł GPS/GPRS musi być sprawny przez cały czas trwania umowy, a strona www służąca do weryfikowania ich pracy musi być dostępna podczas trwania umowy oraz jeszcze przez rok po zakończeniu umowy.

Bieżące usuwanie śliskości z jezdni, zatok autobusowych i parkingów (każdorazowo zastosowanie piasku, mieszaniny piasku i soli wyłącznie po wcześniejszej akceptacji ,,Zamawiającego"). Bieżące usuwanie z jezdni, zatok autobusowych i parkingów gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie, a po ustaniu opadów usunięcie śniegu z poboczy i zatok postojowych bezpośrednio przyległych parkingów (każdorazowo zastosowanie piasku, mieszaniny piasku i soli wyłącznie po wcześniejszej akceptacji ,,Zamawiającego"). Wywóz śniegu na zlecenie.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 15/11/2023
Koniec: 31/03/2024
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakres podobnych usług dla Części I zamówienia określony został w Rozdziale I SWZ.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta Konina Część II.

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90620000 Usługi odśnieżania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL414 Koniński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Konin

II.2.4)Opis zamówienia:

Początek doby rozliczeniowej przyjmuje się jako rozpoczęcie pracy przez sprzęt na danej części. W skład doby rozliczeniowej mogą wchodzić wielokrotne przerwy w pracy lub czas pracy czynnej sprzętu stanowiące wypełnienie tych 24h. Utrzymanie zimowe w zadaniu polega na zmniejszeniu skutków warunków atmosferycznych związanych z okresem zimowym na standardzie II i III. Wynagrodzenie za wykonanie 1km akcji będzie wynikiem doprowadzenia nawierzchni do tzw. ,,czarnej mokrej" w ciągu czasu zgodnego z warunkami i obejmuje:

na standardzie II: Utrzymywanie w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętych zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg, patrolowania dróg. Sprzęt do odśnieżania ulic tzn. nośniki muszą być wyposażone w zintegrowany moduł GPS/GPRS z czujnikami umożliwiającymi telemetryczną transmisję danych. Moduł GPS/GPRS musi być sprawny przez cały czas trwania umowy, strona www służąca do weryfikowania prac musi być dostępna podczas trwania umowy oraz rok po zakończeniu umowy. Bieżące usuwanie śliskości z jezdni, zatok autobusowych i parkingów (każdorazowo zastosowanie piasku, mieszaniny piasku i soli wyłącznie po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego). Bieżące usuwanie z jezdni, zatok autobusowych i parkingów gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie, a po ustaniu opadów usunięcie śniegu z poboczy i zatok postojowych bezpośrednio przyległych parkingów. Wywóz śniegu na zlecenie.

na standardzie III: Utrzymywanie w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętych zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg, patrolowania dróg. Sprzęt do odśnieżania ulic tzn. nośniki muszą być wyposażone w zintegrowany moduł GPS/GPRS z czujnikami umożliwiającymi telemetryczną transmisję danych. Moduł GPS/GPRS musi być sprawny przez cały czas trwania umowy, strona www służąca do weryfikowania prac musi być dostępna podczas trwania umowy oraz rok po zakończeniu umowy. Wywóz śniegu na zlecenie. Usuwanie (na zlecenie) śliskości z jezdni, skrzyżowań, zatok autobusowych i parkingów, (każdorazowo zastosowanie piasku, mieszaniny piasku i soli wyłącznie po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego). Usuwanie (na zlecenie) z jezdni, zatok autobusowych i parkingów gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie, a po ustaniu opadów usunięcie śniegu z poboczy i zatok postojowych bezpośrednio przyległych parkingów.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 15/11/2023
Koniec: 31/03/2024
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakres podobnych usług dla Części I zamówienia określony został w Rozdziale I SWZ.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta Konina Część III.

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90620000 Usługi odśnieżania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL414 Koniński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Konin

II.2.4)Opis zamówienia:

Początek doby rozliczeniowej przyjmuje się jako rozpoczęcie pracy przez sprzęt na danej części. W skład doby rozliczeniowej mogą wchodzić wielokrotne przerwy w pracy lub czas pracy czynnej sprzętu stanowiące wypełnienie tych 24h. Utrzymanie zimowe w zadaniu polega na zmniejszeniu skutków warunków atmosferycznych związanych z okresem zimowym na standardzie II i III. Wynagrodzenie za wykonanie 1km akcji będzie wynikiem doprowadzenia nawierzchni do tzw. ,,czarnej mokrej" w ciągu czasu zgodnego z warunkami i obejmuje:

na standardzie II:

Utrzymywanie w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętych zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg, patrolowania dróg. Sprzęt do odśnieżania ulic tzn. nośniki muszą być wyposażone w zintegrowany moduł GPS/GPRS z czujnikami umożliwiającymi telemetryczną transmisję danych. Moduł GPS/GPRS musi być sprawny przez cały czas trwania umowy, strona www służąca do weryfikowania prac musi być dostępna podczas trwania umowy oraz rok po zakończeniu umowy.

Bieżące usuwanie śliskości z jezdni, zatok autobusowych i parkingów (każdorazowo zastosowanie piasku, mieszaniny piasku i soli wyłącznie po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego).

Bieżące usuwanie z jezdni, zatok autobusowych i parkingów gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie, a po ustaniu opadów usunięcie śniegu z poboczy i zatok postojowych bezpośrednio przyległych parkingów. Wywóz śniegu na zlecenie.

na standardzie III:

Utrzymywanie w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętych zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich związanych z zimowym utrzymaniem dróg, patrolowania dróg. Sprzęt do odśnieżania ulic tzn. nośniki muszą być wyposażone w zintegrowany moduł GPS/GPRS z czujnikami umożliwiającymi telemetryczną transmisję danych. Moduł GPS/GPRS musi być sprawny przez cały czas trwania umowy, strona www służąca do weryfikowania prac musi być dostępna podczas trwania umowy oraz rok po zakończeniu umowy.

Wywóz śniegu na zlecenie. Usuwanie (na zlecenie) śliskości z jezdni, skrzyżowań, zatok autobusowych i parkingów, (każdorazowo zastosowanie piasku, mieszaniny piasku i soli wyłącznie po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego).

Usuwanie (na zlecenie) z jezdni, zatok autobusowych i parkingów gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie, a po ustaniu opadów usunięcie śniegu z poboczy i zatok postojowych bezpośrednio przyległych parkingów.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 15/11/2023
Koniec: 31/03/2024
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakres podobnych usług dla Części I zamówienia określony został w Rozdziale I SWZ.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta Konina Część IV.

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90620000 Usługi odśnieżania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL414 Koniński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Konin

II.2.4)Opis zamówienia:

Utrzymanie zimowe w zadaniu polega na zmniejszeniu skutków warunków atmosferycznych związanych z okresem zimowym. Cena za usługę zawiera oba rodzaje utrzymania dróg tzn. pracę bierną i czynną. Początek doby rozliczeniowej przyjmuje się jako rozpoczęcie prac przez sprzęt na danej części. W skład doby rozliczeniowej mogą wchodzić wielokrotne przerwy w pracy lub czas pracy czynnej sprzętu stanowiące wypełnienie tych 24h.

Prace będą obejmować na standardzie II i III: Utrzymywanie w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętych zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich, patrolowanie dróg związanych z zimowym utrzymaniem chodników i itp.

Bieżące odśnieżanie i likwidacji śliskości z chodników, azyli i przejść dla pieszych, peronów przystankowych, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-jezdnych i itp, tak aby utrzymać w/w części ulic w określonym standardzie przy pomocy mieszaniny piasku i soli. Wywóz śniegu na zlecenie. Odśnieżanie i likwidację (na zlecenie) śliskości z chodników, azyli i przejść dla pieszych ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-jezdnych oraz peronów przystankowych, tak aby utrzymać w/w części ulic w określonym standardzie i odśnieżania, likwidacji śliskości z chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-jezdnych itp. leżących poza ciągami dróg przy pomocy mieszaniny piasku i soli. Ilość dróg wg załącznika nr 3 do umowy (Załącznik nr 7 do SWZ), szacunkowa ilość chodników dla części IV to ok 140 000 m2 .

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/12/2023
Koniec: 28/02/2024
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakres podobnych usług dla Części I zamówienia określony został w Rozdziale I SWZ.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta Konina Część V.

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90620000 Usługi odśnieżania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL414 Koniński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Konin

II.2.4)Opis zamówienia:

Utrzymanie zimowe w zadaniu polega na zmniejszeniu skutków warunków atmosferycznych związanych z okresem zimowym. Cena za usługę zawiera oba rodzaje utrzymania dróg tzn. pracę bierną i czynną. Początek doby rozliczeniowej przyjmuje się jako rozpoczęcie prac przez sprzęt na danej części. W skład doby rozliczeniowej mogą wchodzić wielokrotne przerwy w pracy lub czas pracy czynnej sprzętu stanowiące wypełnienie tych 24h.

Prace będą obejmować na standardzie II i III: Utrzymywanie w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętych zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich, patrolowanie dróg związanych z zimowym utrzymaniem chodników i itp.

Bieżące odśnieżanie i likwidacji śliskości z chodników, azyli i przejść dla pieszych, peronów przystankowych, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-jezdnych i itp, tak aby utrzymać w/w części ulic w określonym standardzie przy pomocy mieszaniny piasku i soli. Wywóz śniegu na zlecenie. Odśnieżanie i likwidację (na zlecenie) śliskości z chodników, azyli i przejść dla pieszych ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-jezdnych oraz peronów przystankowych, tak aby utrzymać w/w części ulic w określonym standardzie i odśnieżania, likwidacji śliskości z chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-jezdnych itp. leżących poza ciągami dróg przy pomocy mieszaniny piasku i soli. Ilość dróg wg załącznika nr 3 do umowy (Załącznik nr 7 do SWZ), szacunkowa ilość chodników dla części V to ok 80 000 m2 .

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/12/2023
Koniec: 28/02/2024
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakres podobnych usług dla Części I zamówienia określony został w Rozdziale I SWZ.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta Konina Część VI.

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90620000 Usługi odśnieżania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL414 Koniński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Konin

II.2.4)Opis zamówienia:

Utrzymywanie w gotowości sprzętu do wykonywania prac objętych zimowym utrzymaniem, pełnienia dyżurów dyspozytorskich, patrolowanie dróg związanych z zimowym utrzymaniem chodników i itp. Bieżące odśnieżanie i likwidacji śliskości z chodników, azyli i przejść dla pieszych, peronów przystankowych, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-jezdnych i itp, tak aby utrzymać w/w części ulic w określonym standardzie przy pomocy mieszaniny piasku i soli. Odśnieżanie i likwidację śliskości z chodników, azyli i przejść dla pieszych, peronów przystankowych, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-jezdnych i itp, przy pomocy mieszaniny piasku i soli, leżących poza ciągami dróg na zlecenie Zamawiającego. Wywóz śniegu na zlecenie.

Ilość dróg wg załącznika nr 3 do umowy, szacunkowa ilość chodników to ok. 250 000m2.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/12/2023
Koniec: 28/02/2024
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakres podobnych usług dla Części I zamówienia określony został w Rozdziale I SWZ.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

CPV: 90630000, 90620000

Dokument nr: 487238-2023, ZDM.IV.ZP.221.14.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 08/09/2023
Czas lokalny: 11:30
Miejsce:

Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem Platformy Przetargowej poprzez odszyfrowanie ofert przez Zamawiającego

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 08/09/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Konin

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 06/12/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
08/08/2023

Kontakt:
Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
Krajowy numer identyfikacyjny: 6653000362
ul. Zakładowa 4
Konin
Kod NUTS: PL414 Koniński
62-510
Polska
Osoba do kontaktów: Anna Wrzesińska
E-mail: zamowienia@zdm-konin.pl
Tel.: +48 632402450
Faks: +48 632402451

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii