Wykonanie przeglądu i konserwacji przepompowni ścieków sanitarnych i kanalizacji deszczowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądu i konserwacji przepompowni ścieków sanitarnych i kanalizacji deszczowej

Data zamieszczenia: 2023-08-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Gdański Centrum Eksploatacji Nieruchomości
ul. Bażyńskiego 1a
80-309 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel. 58 523 24 73
Tomasz.Drozd@ug.edu.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 58 523 24 73
Termin składania ofert: 2023-08-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie przeglądu i konserwacji przepompowni ścieków sanitarnych i kanalizacji deszczowej zainstalowanych w budynkach
zwracamy się z prośbą o złożenie oferty cenowej na wykonanie przeglądu
i konserwacji przepompowni ścieków sanitarnych i kanalizacji deszczowej zainstalowanych w
budynkach:
- Wydziału Chemii przy Ul. Wita Stwosza 63 w Gdańsku,
- Wydziału Biologii przy Ul. Wita Stwosza 59 w Gdańsku,
- Wydziału Biotechnologii przy Ul. Abrahama 58 w Gdańsku,
- Budynek Administracji Centralnej - Rektorat przy Ul. Bażyńskiego 8 w Gdańsku
Wykaz urządzeń, których dotyczy zapytanie:
? Wydział Chemii:
- 3 przepompownie ścieków sanitarnych (zewnętrzne) składające się z: 2 x pompa firmy
Grundfos Typu SEV.80.80.11.4.50D wraz z rozdzielnicą sterującą ze sterownikiem firmy
Unitronics JZ10-11-T40
- 1 przepompownia kanalizacji deszczowej (zewnętrzna) składająca się z: 3 x pompa firmy
Grundfos Typu SE1.80.100.22.4.50D wraz z rozdzielnicą sterującą ze sterownikiem firmy
Unitronics JZ10-11-R16
? Wydział Biologii
- 1 przepompownia sanitarna (zewnętrzna) (2x SLV 80.80.13.4.50D) wraz z rozdzielnicą
sterującą
- 1 przepompownia sanitarna (wewnętrzna) (2x Grundfos SEG 40.09.2.50B) wraz z
rozdzielnicą sterującą
? Wydział Biotechnologii (wewnętrzne w budynku):
- PS3 LC.221.2.400.3.4.MPU
- PS1 LC.221.2.400.3.4
- PS2 LC.107.230.1.5(GB/DK/D/F/NL)
- PS5 LC.221.2.400.3.4.MPU
? Rektorat - Budynek Administracji Centralnej
- 1 przepompownia deszczowa (2x SL1.50.80.22.2.50D) wraz z rozdzielnicą sterującą, brak
stopni do zejścia,
- 1 przepompownia sanitarna (SLV 65.65.11.2.50B, AP 12.40.08.A1) wraz z rozdzielnią
sterującą, 4 studnie do wyczyszczenia ( 3 szt. garaż - możliwy wjazd dla samochodów do
wysokości maksymalnej 1,90 cm, 1 szt. węzeł cieplny - brak możliwości dojazdu)
Czynności przeglądowe winny zawierać pomiar poboru prądu pomp, sprawdzenie rezystancji
kabla i silników, wymianę oleju, sprawdzenie wzrokowe szczelności kolektorów
odprowadzających ścieki oraz niezbędną wymianę materiałów eksploatacyjnych wraz z
osuszeniem i oczyszczeniem studni oraz inne czynności zawarte w DTR wymienionych
urządzeń, potwierdzona protokołem przeglądu dla każdej z przepompowni z wykonanych prac
i zaleceń. Wodę na potrzeby czyszczenia zapewnia UG.
Dodatkowo należy wykonać:
- wymiana pompy Unilift na Wydziale Biotechnologii - PS2
Obowiązkiem Wykonawcy będzie utylizacja ścieków i odpadów zgodnie z obowiązującymi
przepisami. Koszt utylizacji ponosi Wykonawca.
Do budynków Wydziałów: Biologii, Biotechnologii, Chemii i Rektoratu (studnia deszczowa)
istnieje możliwość dojazdu samochodem ciężarowym. Studnie sanitarne w garażu Rektoratu
około 40 metrów od drogi głównej, bliżej dojazd możliwy tylko dla samochodów o
maksymalnej wysokości 1,90 m.

Składanie ofert:
Ofertę cenową należy złożyć:
- osobiście
- za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera bądź innego dostawcy
na adres: Uniwersytet Gdański, Centrum Eksploatacji Nieruchomości, 80-309 Gdańsk,
ul. Bażyńskiego 1a, III piętro, pok. 324 (sekretariat)
lub przy pomocy poczty elektronicznej na adres : Tomasz.Drozd@ug.edu.pl
do dnia 31.08.2023 r. do godz. 12:00 (decyduje daty wpływu do sekretariatu).

Miejsce i termin realizacji:
Czas realizacji zamówienia: 1 miesiąc od dnia otrzymania zlecenia

Wymagania:
Termin płatności - do 30 dni od dnia złożenia prawidłowo wypełnionej faktury VAT wraz z
Protokołami przeglądu potwierdzonymi przez Administratorów i wyznaczonego pracownika
CEN UG .
Okres gwarancji na wykonane roboty będzie wynosił 12 miesięcy licząc od dnia podpisania
protokołu odbioru ostatecznego robót.
W razie potrzeby, przed złożeniem oferty istnieje możliwość wykonania wizji lokalnej związanej z
opisem przedmiotu zamówienia. Termin i godzina do uzgodnienia.

Kontakt:
W przypadku pytań proszę o kontakt z p.Tomasz Drózd, tel. 58 523 24 73, Tomasz.Drozd@ug.edu.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii