Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont mieszkania |
Data zamieszczenia: | 2023-08-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Toruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o ul. Watzenrodego 17 87-100 Toruń powiat: Toruń Tel/fax: 056 653 81 10 / 56 653 81 10 ttbs@ttbs.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel/fax: 056 653 81 |
Termin składania ofert: | 2023-08-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
4. Opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest remont mieszkania nr 9 w budynku mieszkalnym przy Ul. Gerwazego 18 w Toruniu w następującym zakresie: 1.1. Oczyszczenie i zmycie starego podłoża (ściany i sufity) ok. 172,14 m2 2.1. Zabezpieczenie podłóg i okien folią ok. 52,97 m2 3.1. Usunięcie glazury w kuchni- ok 2,9m2 4.1. Zeskrobanie lub zeszlifowanie natrysku cementowego na ścianach pokoi ok. 76,18 m2 5.1. Wygładzenie nierówności poprzez szpachlowanie ścian ok. 124,64 m2 6.1. Zagruntowanie ścian środkiem gruntującym 124,64 m2 7.1. Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi w kolorze białym ok.172,14 m2 8.1. Wymiana stolarki drzwiowej z zamkami i kluczami/blokadami (3 skrzydła pokojowe, 1 skrzydło łazienkowe+ 4 ościeżnice) - 4 komplety 9.1. Wymiana gniazd elektrycznych podwójnych 9 szt. 10.1. Wymiana gniazd internetowych i RTV szt. 2 11.1. Wymiana włączników światła- 4 szt. 12.1. Wymiana paneli w pokojach ok. 26,71 m2 13.1. Wymiana listew przypodłogowych w pokojach mb 28,7 m2 14.1. Wymiana drzwiczek do szachtu wod-kan szt.1 15.1. Wymiana kratki wentylacyjnej ARECO higrosterowanej szt. 1 16.1. Demontaż żyrandoli i lamp szt. 5 17.1. Demontaż prowizorycznej instalacji elektrycznej w kuchni, pokoju i przedpokoju- mb 4 18.1. Wymiana kaloryfera łazienkowego drabinkowego wraz z głowicą- 1 szt. 19.1. Demontaż i utylizacja gumolitu w kuchni 20.1. Demontaż i utylizacja paneli w przedpokoju 21.1. Wymiana unifonu- 1 szt. 22.1. Umycie okien, wszystkich powierzchni i parapetów po zakończeniu robót remontowych 23.1. Wywiezienie i utylizacja odpadów. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w lokalu przed złożeniem oferty. Wymagane przez Zamawiającego warunki wykonania przedmiotu zamówienia, prawa i obowiązki stron umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Otwarcie ofert: 10.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.08.2023 r godz. 13:00 10.3. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy oraz adresy składających oferty a także informacje dotyczące ceny. Składanie ofert: 9. Sposób przygotowania oferty Oferty należy złożyć o opakowaniu opisanym następująco: Toruńskie TBS Sp. z o.o. 87-100 Toruń Ul. Watzenrodego 17 Nabór ofert ,,Remont mieszkania w budynku Ul. Gerwazego 18 m 9 w Toruniu '' 10. Miejsce i termin składania ofert. 10.1. Oferty należy składać w sekretariacie Spółki do dnia r. 25.08.2023 godz. 12:4500 Miejsce i termin realizacji: 5. Termin realizacji zamówienia Remont lokalu należy zakończyć w terminie do dnia 15.09.2023 roku. Wymagania: 2. Tryb zamówienia Nabór ofert o wartości poniżej 130 000,00 zł Do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2023 r., poz. 412). 3. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonywania zamówienia 3.1. Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Tekst jednolity: Dz. U. z 2023r. poz. 967) 3.2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Tekst jednolity Dz. U. z 2015 r, poz. 1422). 6. Opis warunków udziału w postępowaniu 6.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 6.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SWZ działalności. 6.1.2. Dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6.1.3. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 50 000,00 zł. 6.1.4. Złożą ofertę zgodną z warunkami SWZ. 6.2. Na potwierdzenie spełnienia warunków wyszczególnionych w pkt. 4 Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących dokumentów: 6.2.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. 6.2.2. Parafowany projekt umowy- zał. Nr 2. 7. Opis sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu 7.1. Oferta została przygotowana zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej SWZ. 7.2. Oferta została złożona w terminie określonym w niniejszej SWZ. 7.3. Do oferty załączone zostały wszystkie dokumenty wymagane przez SWZ. 8. Zabezpieczenie 8.1. Jako zabezpieczenie należytego wykonania zamówienia zostanie potrącona kwota w wysokości 5% z wynagrodzenia Wykonawcy zgodnego ze złożoną ofertą. 8.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ma na celu zabezpieczenie i ewentualne zaspokojenie roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania niniejszej umowy przez Wykonawcę. 8.3. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi po upływie 2-letniego okresu gwarancji i rękojmi licząc od dnia odbioru końcowego na wniosek Wykonawcy Nazwa i adres składającego ofertę 9.1. Wszystkie dokumenty powinny być złożone wewnątrz opakowania. 9.2. Opakowanie powinno być zamknięte w sposób uniemożliwiający jej bezśladowe otwarcie. 9.3. Wszystkie dokumenty powinny być zszyte lub zbindowane w sposób uniemożliwiający wypadnięcie jakiegokolwiek dokumentu. 10.4. Zamawiający poprawi oczywiste pomyłki pisarskie i rachunkowe w obliczeniu ceny. 11. Opis sposobu obliczenia ceny 11.1. Cenę oferty stanowi suma wszystkich jej elementów, zawierająca wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 11.2. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia musi być podana w złotych polskich (cyfrowo i słownie) z wyodrębnieniem podatku VAT - zgodnie z Formularzem ofertowym. 11.3. Cena podana w Formularzu ofertowym winna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 12. Ocena ofert.- gwarancja 12.1. Złożone oferty Zamawiający będzie rozpatrywał przy zastosowaniu następującego kryterium: Cena oferty = 100% 12.2. Do wyznaczenia oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium ceny oferty zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej ofert z najtańszą spośród oferentów , których oferty zostały uznane za ważne i spełniają warunki określone w SIWZ. Jako cenę oferty przyjmuje się Razem wartość brutto podaną w Formularzu ofertowym. (Cena oferty najtańszej : Cena oferty badanej) x 100pkt 12.3. Wykonawca który uzyska najwyższą ilość punktów i będzie spełniał wszystkie warunki określone w SIWZ zostanie wybrany do realizacji usługi. 12.4. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi składających oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę i adres firmy której ofertę wybrano. 12.5. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z podaniem nazwy i adresu firmy którą wybrano zostanie zamieszczona również na stronie internetowej www.ttbs.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego niezwłocznie po dokonaniu tego wyboru. 12.6 Okres minimalnej gwarancji na wykonane prace 24 miesiące. 13. Istotne informacje o warunkach podpisania umowy. 13.1. Wszelkie postanowienia umowne zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. 13.2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty. 13.3. O terminie i miejscu zawarcia umowy Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę telefonicznie. 13.4. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. 13.5. W przypadku nienależytego wykonania usługi lub powstania szkody z winy Wykonawcy, zobowiązuje się on do naprawienia powstałej szkody w całości i pokryje koszty nienależytego wykonania umowy zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. |