Dostawa materiałów budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów budowlanych

Data zamieszczenia: 2023-08-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: TFW KAMILA BARTCZAK
ul.Norberta Barlickiego 2A
43-300 Bielsko-Biała
powiat: Bielsko-Biała
733075060
kontakt@flatwhitecafe.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/170905
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko-Biała
Wadium: ---
Nr telefonu: 733075060
Termin składania ofert: 2023-08-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA materiałów budowlanych
Powstaje w kontekście projektu
RPSL.03.02.00-24-00FC/21 - Rozwój działalności firmy TFW KAMILA BARTCZAK poprzez uruchomienie usługi wynajmu pokoi oraz wynajmu quadów

Część 1
Całość przedmiotu zamówienia

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
DOSTAWA następujących materiałów budowlanych:
Zszywki 10mm (opak.1000szt) (S-21210) - 2 op
Kołek uniwersalny 4ALL fi.10 (op.12szt) - 1 op
Krążek ścierny na rzep do gipsu 225mm z otworami gr.180 - 10 szt
Krążek ścierny na rzep do gipsu 225mm z otworami gr. 80 - 10 szt
Krążek ścierny na rzep do gipsu 225mm z otworami gr.120 - 5 szt
Sznurek rolniczy Polipropylen 1000mb - 1 szt
M-System 3G Łącznik do montażu płyt G-K L 50 - 2 kpl
Wełna mineralna gr.150mm/3,72m2 (lambda 33) - 8 szt
KRONOPŁYTA OSB3-10.0 2500x1250 - 1 szt
RURA FILTRACYJNA PVC 100mm w otulinie - 20 mb
DISPROBIT DYSP. MASA ASFALT-KAUCZ. 20KG - 1 op
Pędzel TAPETOWIEC 150- 1 szt
XPS FINNFOAM 300FL 10cm 1,235x0,585m (op.3szt)(szt.0,722m2) - 28 szt
XPS FINNFOAM 300FL 5cm 1,235x0,585m (op.5szt)(szt.0,722m2) - 9 szt
FOLIA FUNDAMENTOWA-KUBEŁKOWA 1,5m (rol.30m2) - 30 m2 - 1szt
FOLIA FUNDAMENTOWA-KUBEŁKOWA 1,0m (rol.20m2) - 10 m2 - 2 szt
WORKI NA ŚMIECI 240L op.10szt (0542) - 1 szt
Ostrze łamane 18mm (opak.10szt) (S-17628) - 2 szt
Wiadro z podziałką 11L - 2 szt
Pianoklej SUPERSZYBKI "PSZ 56" 750ml (S-64656) PERFECT - 6 szt
Tynk hybrydowy SISI "IS55" baranek 1,5mm "BazaA" 25kg - 22 szt
KOŁEK DO MOCOWANIA IZOLACJI L=280MM (opak.100szt) - 2 op
ZAŚLEPKA TERMOCHRONNA KOŁKA do WEŁNY 67mm (op.100szt) BM - 2 op
BD-Taśma Tynkarska DT-PR (O) 48mmx33m pomarańczowa - 2szt
BD-Taśma Malarska MT-PG (BLUE) 48mm x 50m - 2 szt
SOUDAL Poliuretanowy klej do styropianu 750ml - 3 szt
ROCKWOOL FRONTROCK SUPER 100mm (op.=1,8m2) lambda= 0,036 (600x1000)(op.=3szt) - 4 op
Grunt pod tynki uniwersalny "IS41" 10L - 5 op
Klej żelowy, wysokoelast. C2TE 25kg - 15 szt
Ultracolor Plus 112 5kg - Fuga elastyczna - 2 szt
Mapesil AC 112 310ml - silikon sanitarny - 4 szt
Ultracolor Plus 120 CZARNY 5kg - Fuga elastyczna 1 szt
Mapesil AC 120 CZARNY 310ml - silikon sanitarny 2 szt
Ultracolor Plus 136 BRUNATNY 5kg - Fuga elastyczna 1 szt
Mapesil AC 136 BRUNATNY 310ml - silikon sanitarny 2 szt
Kolorowanie tynków 22 szt
Kolorowanie gruntu 5 szt

Okres gwarancji
Minimum 24 miesiące

CPV: 44111000-1

Dokument nr: 2023-49343-170905

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-08-31
Sposób składania ofert (do wyboru):
a) pocztą elektroniczną na adres mailowy: kontakt@flatwhitecafe.pl;
b) drogą elektroniczną poprzez Bazę Konkurencyjności (funkcja ,,utwórz ofertę" dostępna dla zalogowanych użytkowników);
c) osobiście pod adresem: Ul. Topolowa 1071, 34-381 Radziechowy.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-08
Adres dostawy: Ul. Topolowa 1071, 34-381 Radziechowy
Wymagany termin realizacji: 05.08.2023 r.
2.5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (wymagany termin realizacji: do 30.06.2023 r.; planowany termin podpisania umowy: 21.06.2023 r.).
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
żywiecki
Gmina
Radziechowy-Wieprz
Miejscowość
Radziechowy
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2023-08-31
Czy występuje płatność częściowa
NIE

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany warunków umowy zawartej w wyniku przedmiotowego
postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru, z następującymi
zastrzeżeniami:
a) W umowie dopuszcza się zmiany wartości objętych kryteriami ocen, pod warunkiem przedstawienia
przez oferenta w trakcie negocjacji handlowych korzystniejszych warunków w stosunku do przedstawionej
oferty.
b) Wybór najkorzystniejszej oferty nie stanowi zawarcia umowy i w tym zakresie wyłącza się przepisy K.C
dotyczące przyjęcia oferty, może jednak stanowić zaproszenie do udziału w negocjacjach dotyczących
warunków przyszłej umowy.
2. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania istotnych zmian (tj. zmian zgodnych z definicją podaną w
pkt 3) postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy, chyba że:
a) zmiany zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian,
b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego
wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie
następujące warunki:
i. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w
szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych
w ramach zamówienia podstawowego,
ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla
zamawiającego,
iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w
umowie,
c) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z
należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
ii. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
d) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
i. na podstawie postanowień umownych, o których mowa w lit. a,
ii. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia
dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych
istotnych zmian umowy,
iii. w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez
zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas
zrealizowanych prac.
3. Zmianę uznaje się za istotną jeżeli zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy
w pierwotnym brzmieniu albo nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z
następujących okoliczności:
a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to
w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany
pierwotnie w umowie,
c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach
innych niż wymienione w pkt 2 lit. d.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku
przerwy w wykonywaniu prac spowodowanej okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy tj. działaniem
Siły Wyższej, w sytuacji zaistnienia wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem pandemii, w tym
COVID-19 oraz w przypadku, gdy warunki atmosferyczne uniemożliwią wykonywanie prac ziemnych oraz
montażowych. Przesunięcie terminu następuje o czas przerwy w wykonywaniu prac.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Oferta
2. Oświadczenia wg załączników nr 1 i 2 przedmiotowego zapytania ofertowego
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1.1 nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo,
1.2.złożą ofertę zgodną z warunkami niniejszego zapytania ofertowego,
1.3 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
1.4 dysponują potencjałem technicznym i osobowym umożliwiającym wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego,
Weryfikacja powyższych wymagań zostanie przeprowadzona przez Zamawiającego na podstawie następujących załączników, stanowiących integralną część oferty:
a) Załącznik nr 1 - Oświadczenie o braku powiązań,
b) Załącznik nr 2 - Pozostałe oświadczenia,
2. Oferta musi zawierać:
2.1. Dane oferenta (pełna nazwa i adres pocztowy)
2.2. Datę sporządzenia oraz termin ważności oferty (minimum 14 dni)
2.3. Cenę całkowitą netto i brutto
2.4. Warunki płatności

2.6. Dokumenty o których mowa w punkcie "Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń".
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) niedokonania wyboru żadnej oferty i zamknięcia postępowania bez konieczności podania przyczyny,
b) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
c) przeprowadzenia negocjacji handlowych z wybranym Oferentem.
4. W celu uniknięcia konfliktu interesów, z udziału w postępowaniu wyklucza się podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
c) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-08-23
Data ostatniej zmiany
2023-08-23 20:13:24

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1. Cena netto
Waga kryterium: 100%
Sposób oceny: Najniższa cena/Cena w badanej ofercie x 100 = liczba punktów.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Łukasz Bartczak
tel.: 733075060
e-mail: kontakt@flatwhitecafe.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii