Budowa: Przyłącza kanalizacji sanitarnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa: Przyłącza kanalizacji sanitarnej

Data zamieszczenia: 2023-08-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź
powiat: Łódź
+48 (42) 638-48-88
zamowienia@uml.lodz.pl
https://portal.smartpzp.pl/uml/public/postepowanie?postepowanie=52375263
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48 (42) 638-48-88
Termin składania ofert: 2023-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa: Przyłącza kanalizacji sanitarnej do posesji przy Ul. Aleksandrowskiej 157 w Łodzi, Przyłącza wody do posesji przy Ul. Brzezińskiej 58 w Łodzi...
Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 1 zamówienie obejmuje punkt włączenia do istniejącego odejścia dn150 w Ul. Chochoła do połączenia z istniejącą instalacją przy budynku.
Budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej do posesji przy Ul. Aleksandrowskiej 157 planuje się wykonać z rur kamionkowych dn150 na odcinku k2-k3 oraz z rur PVC-U/S dn160 na pozostałych odcinkach. Na załamaniach >15° projektuje się studzienki rewizyjne betonowe dn1000.
W zakresie części 2 zamówienie obejmuje punkt włączenia do istniejącego przyłącza dn50 zasilającego obecnie posesje 56 i 58 (wspólne przyłącze) do połączenia z istniejącą instalacją w punkcie w4 wraz z odtworzeniem nawierzchni po zakończeniu robót związanych z budową przyłącza wody do posesji przy Ul. Brzezińskiej 58 w Łodzi.
W zakresie części 3 zamówienie obejmuje budowę zewnętrznej instalacji wodociągowej w celu doprowadzenia wody do projektowanej studni z pompą ręczną na działce nr ewid. 55 obręb W-46 w Łodzi oraz doprowadzenie przyłącza wodociągowego do działki nr ewid. 55 obręb W-46 zlokalizowanej w Łodzi w celu zaopatrzenia w wodę projektowaną studnię z pompą ręczną realizowaną przez Inwestora jako odtworzenie historycznego obiektu.

CPV: 45231300-8

Dokument nr: 2023/BZP 00370387, DSR-ZP-IV.271.79.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-09-12 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/uml/public/postepowaniepostepowanie=52375263
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/uml
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu e-learning dla wszystkich
użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 36.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, że:
36.1.1. Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi z siedzibą
w Łodzi przy Ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, tel.: +48 (42) 638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail: lckm@uml.lodz.pl.
36.1.2. Administrator wyznaczył inspektora oraz zastępcę inspektora ochrony danych osobowych, z którymi może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iod@uml.lodz.pl Z inspektorem ochrony danych i jego zastępcą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miasta Łodzi oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
36.1.3. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy
w Urzędzie Miasta Łodzi.
Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporządzenia.
Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach:
a) ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych;
b) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny;
c) ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
d) ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyłonienie wykonawcy;
- zawarcia umowy;
- rozliczenia finansowo - księgowego.
36.1.4. Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18
i art. 74 Prawa zamówień publicznych, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom
i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej - eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych.
36.1.5. Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa została zakończona, a następnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie z kategorią B5, w przypadku dokumentacji postępowania oraz 10 lat w związku z zawartą umową, zgodnie z kategorią archiwalną B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień finansowanych ze środków funduszy europejskich lub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów w tym zakresie do 25 lat.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 36.1.6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:
36.1.6.1. dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia;
36.1.6.2. sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia;
36.1.6.3. ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia.
36.1.7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
36.1.8. Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
36.1.9. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
36.1.10. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ).

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/uml/public/postepowanie?postepowanie=52375263
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-09-12 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Systemu. Szczegółowe informacje dot. sposobu wykonania tych czynności znajdują się w ,,Instrukcji użytkownika Wykonawcy" (Instrukcja obsługi Portalu e-Usługi SmartPZP), dostępnej na stronie Systemu pod adresem https://portal.smartpzp.pl/uml

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii