Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa systemu nadzoru wizyjnego |
Data zamieszczenia: | 2023-08-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A Ul. Rotterdamska 9 81-337 Gdynia powiat: Gdynia Tel.: +48 586215015, Faks: +48 586274765 m.lugiewicz@port.gdynia.pl https://port-gdynia.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdynia |
Wadium: | 70.000,00 zł |
Nr telefonu: | Tel.: +48 586215015, |
Termin składania ofert: | 2023-10-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: ,,Budowa systemu nadzoru wizyjnego na terenie Portu Gdynia - NOWE OCZY PORTU II" Numer referencyjny: ZU/227/SWZ-27/MŁ/2023 II.1.2)Główny kod CPV 32240000 Kamery telewizyjne II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa systemu dozoru wizyjnego ochrony w obszarze administrowanym przez Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w PROJEKCIE KONCEPCYJNYM - Koncepcja techniczna rozbudowy oraz modernizacji systemu monitoringu wizyjnego ,,Nowe Oczy Portu II" (załącznik nr 3 do SWZ ) na który składa się: a) CZĘŚĆ I - Analiza potrzeb w poszczególnych obszarach Portu Gdynia S.A. b) CZĘŚĆ II - Koncepcja techniczna c) CZĘŚĆ III- Szacunek kosztów d) CZĘŚĆ IV - Program Funkcjonalno-Użytkowy e) Plan rozmieszczenia kamer ARK1 f) Plan rozmieszczenia kamer ARK2 g) Schemat ideowy połączeń sieciowych h) Zestawienie punktów kamerowych Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, na wniosek Wykonawcy. Uczestnictwo w wizji lokalnej jest dobrowolne. Miejsce spotkania: hol główny Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A., Ul. Rotterdamska 9. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 31310000 Sieci zasilające 32420000 Urządzenia sieciowe 32562100 Kable światłowodowe do przesyłu informacji 32562300 Światłowodowe kable do przesyłu danych 45311200 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45314320 Instalowanie okablowania komputerowego 48210000 Pakiety oprogramowania dla sieci 50300000 Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 51312000 Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych 80510000 Usługi szkolenia specjalistycznego 45311100 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL633 Trójmiejski II.2.4)Opis zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu projektu budowlanego obejmującego: a) założenia minimalne Zamawiającego określone w załączniku nr 3 do SWZ (Projekt koncepcyjny) b) uzupełnienie systemu w wymaganych punktach o dodatkowe elementy nośne (słupy kamerowe), oświetlenie terenu oraz odcinki kanalizacji technicznej, nowe przyłącza, itd., zgodnie z określonymi wymaganiami minimalnymi w załączniku nr 3 do SWZ (Projekt koncepcyjny), c) przebudowę wszystkich pozostałych elementów zgodnie z dobrą praktyką instalatorską oraz wymaganiami nowoinstalowanych urządzeń/systemów, z uzgodnieniami oraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń umożliwiających wykonanie robót budowlanych; 2) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu projektu wykonawczego obejmującego: a) założenia minimalne Zamawiającego określone w załączniku 3 do SWZ (Projekt koncepcyjny) b) modernizację oprogramowania rejestrującego Milestone, c) modernizację serwerów wraz z macierzą archiwizującą, d) modernizację stacji roboczych wraz z monitorami, e) modernizację i uzupełnienie punktów kamerowych, f) modernizację sieci lokalnej, połączeń światłowodowych, urządzeń sieciowych; a) uzupełnienie systemu w wymaganych punktach o dodatkowe elementy nośne (słupy kamerowe), oświetlenie terenu oraz odcinki kanalizacji technicznej, nowe przyłącza, itp., b) przebudowę wszystkich pozostałych elementów zgodnie z dobrą praktyką instalatorską oraz wymaganiami nowoinstalowanych urządzeń/systemów; 3) zakup, dostawę urządzeń oraz wykonanie kompleksowych robót budowlanych i instalacyjnych zgodnie z ww. projektem wykonawczym, o którym mowa w pkt. 2) niniejszego ustępu i założeniami minimalnymi Zamawiającego określonymi w załączniku 3 (Koncepcja) do SWZ, w tym: a) dostarczenie głównych elementów składowych systemu tj o Zewnętrzne kamery wizyjne różnych typów wraz z elementami do montażu-kpl. 95 o Oświetlacz IR PoE wraz z elementami do montażu -kpl.10 o Podniesienie wersji (upgrade) licencji istniejącego oprogramowania zarządzania monitoringiem i sterowników kamer - kpl. 1 o Wykupienie nowych licencji dla nowo instalowanych kamer w programie Milestone -szt. 95 o Milestone Carepack 3Y dla kamery (3 lata) -szt. 226 o Milestone Xproteect Expert 3Y (3 lata) - szt. 1 o Przełączniki sieciowe szkieletowe, szkieletowo-agregujące, dostępowe różnych typów - kpl. 51 o Rozbudowa istniejącego systemu zarządzania przełącznikami sieciowymi - kpl. 1 o Macierz archiwizująca wyposażona w dyski o łącznej pojemności 576TB RAW - kpl. 1 o Serwer rejestracji obrazu wraz z oprogramowaniem - kpl. 2 o Stacja robocza monitoringu z 64 bitowym systemem operacyjnym - kpl. 3 o Monitor wielkoformatowy do pracy ciągłej min. 55" - kpl. 6 o Monitor biurkowy min. 27" - kpl. 2 o Kanalizacja teletechniczna -m.b. 1000 o Kabel jednomodowy 24J z osprzętem instalacyjnym - m.b. 3000 o Kabel jednomodowy 12J z osprzętem instalacyjnym - m.b. 9000 o Przełącznica 24J i 12J - szt. 70 o Kabel zewnętrzny kat. 6a - m.b. 4500 o Kabel zasilający - m.b. 3000 o UPS kVA wraz z BatteryPack - kpl. 5 o Słup kamerowy z fundamentem dobrany do strefy wiatrowej - kpl. 8 b) demontaż i utylizacja starych niefunkcjonujących elementów modernizowanych systemów dozoru wizyjnego, c) opracowanie dokumentacji powykonawczej, dokumentacji techniczno-ruchowej i instrukcji eksploatacji, Programu Funkcjonalno-Użytkowego; 4) szkolenia z zakresu obsługi systemu w siedzibie Zamawiającego po odbiorze działającego systemu obejmujące: a) szkolenie użytkowników (do 15 operatorów systemu w wymiarze 3 dni roboczych) w podstawowym zakresie funkcjonalnym systemu, b) szkolenie, w formie warsztatowej, administratorów systemu (do 5 administratorów w wymiarze 3 dni roboczych) w zakresie konfigurowania urządzeń oraz oprogramowania zarządzającego systemem; 5) świadczenie serwisu gwarancyjnego i eksploatacyjnego zainstalowanego systemu w okresie udzielonej gwarancji tj: 36 miesięcy II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 51 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 388 pkt 2 lit. c) Ustawy. CPV: 32240000, 31310000, 32420000, 32562100, 32562300, 45311200, 45314320, 48210000, 50300000, 51312000, 80510000, 45311100 Dokument nr: 524672-2023, ZU/227/SWZ-27/MŁ/2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 05/10/2023 Czas lokalny: 11:00 Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi na zasadach określonych w art. 222 ust. 1 i 2 Ustawy za pośrednictwem platformy LOGINTRADE Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający nie ma obowiązku przeprowadzania otwarcia ofert w sposób jawny z udziałem wykonawców lub transmitowania sesji otwarcia za pośrednictwem elektronicznych narzędzi do przekazu wideo on-line a ma jedynie takie uprawnienie. Specyfikacja: Dostęp do dokumentów zamówienia jest ograniczony. Więcej informacji można uzyskać pod adresem: https://port-gdynia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://port-gdynia.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 05/10/2023 Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 02/01/2024 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25/08/2023 Kontakt: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A Krajowy numer identyfikacyjny: 9581323524 Ul. Rotterdamska 9 Gdynia Kod NUTS: PL633 Trójmiejski 81-337 Polska Osoba do kontaktów: Marta Ługiewicz E-mail: m.lugiewicz@port.gdynia.pl Tel.: +48 586215015 Faks: +48 586274765 |